Bedankt voor je reactie.
Bij mij op ICS staat system updates uitgegrijsd, wel als ik hem aansluit op de computer kan ik een progje runnen 'check for system updates' maar die vind niets.
Gewoon universele USB aansluiting die je in een USB stekker plug kan steken, geen probleem dus.
Is het gewoon bruikbaar hier met T-mobile sim?
Ja, het heeft een micro sim nodig (geen nano) deze is gratis te bestellen bij je provider, ik moest 5 dagen wachten, maar had alvast mn gewone sim geknipt zodat deze paste omdat ik niet kon wachten (als je dit wilt doen youtube/google het dan eerst goed)
Waar zou ik hem kunnen bestellen?
amazon.com, via borderlinx, zoals eerder beschreven in dit topic.
De nonmax kan je gewoon bestellen via europese webwinkels. (ik ga hier verder geen namen posten, maar je kan in de openings topic een link vinden naar een bestel ervaringen topic)
Is de 4.7inch lcd te groot?..zit nu op een HTC Desire 3.5 lcd.
Ik vind het wel lekker.
Let wel: deze Razr HD/ Razr Maxx HD is even groot als de oude Razr non-HD die maar 4,3 inch scherm had. Er zit veel minder rand om het beeld heen, al is dit wel bij de meeste telefoon standaard tegenwoordig.
Verder, hoe is de camera?...hoorde dat die wat minder is.
Inderdaad wat minder, niet slecht ofzo, best goed eigenlijk. maar die van de samsung s3 is beter.
Met JB zou een groot gedeelte van het zwart ruis weg moeten zijn, iets wat een probleem is met donkere fotos. Bij daglicht maak hij super fotos.
[
Voor 69% gewijzigd door
Artimunor op 02-02-2013 00:49
]