op basis van een stuk bij hifi.nl en dit artikel ben ik tot het besluit gekomen een vloerstaande speakerset van Teufel te bestellen.Ik heb enkele vragen over hoe ik dit het beste kan aanpakken, en dan in de eerste plaats welke versterker ik het beste kan combineren met de Ultima 40Mk2.
Radio luisteren is geen vereiste. Qua budget heb ik eigenlijk geen idee. Ik vertrouw erop met Teufel een set vloerstaande speakers aan te kopen met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding... ik zoek een versterker uit hetzelfde straatje. (ik ben beginnend audioliefhebber)
Kanttekening: Mijn PC Speakerset is Logitech Z-680THX (al bijna 10 jaar dagelijks in gebruik en nog steeds goed functionerend.... ik ga er vanuit dat ik met teufel ook wel kan uitgaan van een (zeer) lange levensduur.
Het doel is om in mijn woonkamer de geluidsweergave van mijn (digitale) TV, Playstation 3, en muziek te verzorgen.
Heeft iemand een vergelijkbare set up en/of een versterker die hij aanbeveelt?
Denon AVR-1910 (is dit bijvoorbeeld geschikt of zware overkill ?)
Radio luisteren is geen vereiste. Qua budget heb ik eigenlijk geen idee. Ik vertrouw erop met Teufel een set vloerstaande speakers aan te kopen met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding... ik zoek een versterker uit hetzelfde straatje. (ik ben beginnend audioliefhebber)
Kanttekening: Mijn PC Speakerset is Logitech Z-680THX (al bijna 10 jaar dagelijks in gebruik en nog steeds goed functionerend.... ik ga er vanuit dat ik met teufel ook wel kan uitgaan van een (zeer) lange levensduur.
Het doel is om in mijn woonkamer de geluidsweergave van mijn (digitale) TV, Playstation 3, en muziek te verzorgen.
Heeft iemand een vergelijkbare set up en/of een versterker die hij aanbeveelt?
Denon AVR-1910 (is dit bijvoorbeeld geschikt of zware overkill ?)
[ Voor 3% gewijzigd door justanotheruser op 18-01-2013 11:20 ]
To Tweak Or Not To Tweak