Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraagaanbod filteren

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views

• supervinnie40
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 19:47
Hoi,

De nieuwe template voor Tweakers wordt nu al een tijd gebruikt. Er zijn nieuwe dingen bijgekomen en oude dingen verdwenen. Maar van al die dingen snap ik niet waarom het uitgebreide filteren verdwenen is.
Ik ben niet zo'n computer-kenner. Bijvoorbeeld: ik ben op zoek naar een harde schijf. Ik weet dat ik 2.5" moet hebben (laptop) en dat ik een SATA aansluiting heb.

Vroeger ging ik dan naar Tweakers, want hier kon ik in de zijbalk allerlei filters gebruiken om het juiste product te vinden. Ik kan dan aangeven dat hij 2.5" moest zijn, eventueel het aantal toeren kiezen, het aantal GB aangeven, de aansluiting etc.etc. Ik kon zelfs nog aangeven welk merk ik zocht.
Voor mij DE reden om naar Tweakers.net te komen.

Bij de Pricewatch staan die filters er nog bij. (volgens mij niet allemaal die er vroeger stonden, maar toch aardig wat). Maar bij Vraag&Aanbod staat dat er dus niet bij.
Waarom niet? Dat maakt het zoeken tussen die advertenties erg moeizaam voor mij.
Omdat ik de kennis er niet voor heb, moet ik nu ELKE advertentie aanklikken om te zien of het een 3.5" of een 2.5" is.
Totaal niet handig.

Aangezien de website blijkbaar wel in staat is om een link te leggen tussen het product uit de Pricewatch en de advertentie die geplaatst wordt, zou ik toch denken dat het best mogelijk moet zijn om die overige informatie erbij te zetten.

Ik ga tegenwoordig maar naar marktplaats.nl, daar kan ik die dingen namelijk wel filteren.
Jammer, want Tweakers.net heeft mijn voorkeur.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Zie o.a. [Feat] \[V&A]Keuzes in V&A - en toevallig zijn we er al mee bezig ;)

Overigens is het niet zo dat je daar vroeger filters voor had in V&A, alleen de categoriestructuur was dieper waardoor je zo gerichter kon zoeken. Dat gaan we dus straks wel met filters oplossen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.