Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497054

Topicstarter
Wie kan mij helpen met het volgende.

Ik heb een blackberry 9900 touch. Ik heb nu een nieuwe telefoon, namelijk samsung galaxy s3.

Hoe kan ik de contactpersonen van de blackberry naar de samsung overbrengen. Er zitten verschillend formaat simkaart in.

Ik heb trouwens geprobeerd de contacten in de blackberry te kopieeren naar de simkaart door op een contact te gaan staan en in "menu" de optie "kopieeren naar sim" te vinden, maar die geeft hij niet.

Kan iemand mij helpen?

Joor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Je kan Blackberry Desktop downloaden. Hiermee kan je makkelijk zowel je contacten als je media overzetten naar je pc.

Een optie is dan om het op te slaan als Windows contact, met Samsung Kies kan je dan weer je contacten vanaf je pc op je S3 zetten, of via je gmail account bestaan er ook mogelijkheden.

[ Voor 5% gewijzigd door R3NSE op 17-01-2013 16:36 ]

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Fijn Rense! Ik kan weer aan de slag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-07 10:34

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik zou eerst is proberen of 't voor jou werkt vanaf je BB een "Gmail Adres" aan te maken / toe te voegen (ervan uitgaande dat je nog zo'n 3 maanden BlackBerry Internet hebt), dan vink je "Sync Contacts" aan en vervolgens gebruik je dit e-mail adres ook in je S3 (heb je sowieso Gmail voor nodig), dan hoeft er allemaal geen ingewikkelde software tussen te komen.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dankjewel Junk! Alles doet het naar behoren, heerlijk!