Ik merk dat 'domme noobtopics' veel worden aangewezen als vervelend.
Is het misschien een idee om nieuwe gebruikers, bijvoorbeeld zij die minder dan 100 posts hebben, of zij die nog geen Stuffis Generalis toegang hebben, voor ieder nieuw topic:
Is het misschien een idee om nieuwe gebruikers, bijvoorbeeld zij die minder dan 100 posts hebben, of zij die nog geen Stuffis Generalis toegang hebben, voor ieder nieuw topic:
- De betreffende forum-FAQ te force-feeden;
- Een forum-specifiek template voor te schotelen ten behoeve te komen tot een vruchtbare TS?
- Deze templates optioneel ook voor 'volwassen' users aanbieden omdat sommigen van ons nu eenbaal gebukt onder een te groot IQ wat minder ruimte voor geletterde skills overhadden?
quote: Tweakblog: Het TweakersyndroomRedsandro schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:48:
(..)
Er staan interessante stukken tussen, zoals dat nog steeds V6 10 keer beter is dan V7 (en tegenwoordig zelfs geld op kan leveren). Dat stickies vaak lelijk (en) verouderd zijn. Dat de FAQ en regels wel wat moderner mogen. Dat het forum wel op de schop mag voor een anti-noob-mode.
Wat mij betreft mag het forum wel wat moderner. Nieuwe gebruikers onder de 50 posts zouden wat mij betreft altijd een (verkorte) forum-FAQ moeten zien als ze willen posten. Ook zouden ze wat mij betreft een template moeten zien tijdens het posten, afhankelijk van het forum. Zoals bij bugtrackers. Wat doe je, wat gebeurt er, wat verwacht je, welke hardware, welke drivers, pastebin-linkje naar hijackthis, weet ik veel. En als ze 'volwassen' zijn dan verdwijnt dat allemaal. Met een knopje om ze weer terug te halen omdat sommigen van ons zo'n hulpmiddel altijd wel relaxed kunnen vinden.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)