Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Na veel review te hebben gezien en gelezen kwam ik uit op twee Android tablets die ik wel zou willen hebben. De Nexus 10 en de Transformer T700 Infinity +dock. Nu is het helaas zo dat de eerst genoemde in Nederland niet te koop is en de laatste genoemde nergens meer verkrijgbaar is. Hij wordt ik vele webwinkels nog genoemd maar blijkt achteraf dan toch niet meer leverbaar.

Wat is een goed Android-alternatief voor deze twee tablets?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Volgens mij is er momenteel niks, maar als je voldoende geduld hebt zou je tot na februari kunnen wachten. Dan is het Mobile World Congress en dat is een periode waar veel nieuwe tablets aangekondigd worden, het zit er dik in dat andere leveranciers ook met de resolutie van de iPad 3 en Nexus 10 mee gaan en dus daar nieuwe modellen met zo'n hoge resolutie aankondigen :)

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 16:01
Sinds gisteren staat er in het V&A gedeelte een TF700 te koop. Wellicht dat dit een optie is?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• WollyWolvers
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-02-2013
Ik ben inderdaad ook naarstig opzoek naar de Asus Transformer Infinity, maar hij is nergens te krijgen (behalve dan de showmodellen tegen de nieuw prijs..)

Sommige verkopers beweren dat er een vernieuwde versie uit zal komen, met Windows, maar ik kan me dat haast niet voorstellen, het apparaat wordt nog maar een half jaar geleverd, zo snel kan dat toch niet gaan? Bij de "Support" van Asus krijg ik te maken met een techneut, die verder ook niets weet van levering enz. (die adviseerde me om te vragen bij Tweakers :) ).

In ieder geval weet iemand wat er aan de hand is, waarom de Transformer Infinity niet meer geleverd wordt? Ik vraag me namelijk af wat wijsheid is: Toch maar dat dure showmodel kopen, wachten (omdat ze misschien later toch nog geleverd worden), of wachten op een nieuwere, betere versie, die misschien wel veel duurder is (en misschien ook niet perse veel beter)....

Help!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-11 23:22
WollyWolvers schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:45:
Ik ben inderdaad ook naarstig opzoek naar de Asus Transformer Infinity, maar hij is nergens te krijgen (behalve dan de showmodellen tegen de nieuw prijs..)

Sommige verkopers beweren dat er een vernieuwde versie uit zal komen, met Windows, maar ik kan me dat haast niet voorstellen, het apparaat wordt nog maar een half jaar geleverd, zo snel kan dat toch niet gaan? Bij de "Support" van Asus krijg ik te maken met een techneut, die verder ook niets weet van levering enz. (die adviseerde me om te vragen bij Tweakers :) ).

In ieder geval weet iemand wat er aan de hand is, waarom de Transformer Infinity niet meer geleverd wordt? Ik vraag me namelijk af wat wijsheid is: Toch maar dat dure showmodel kopen, wachten (omdat ze misschien later toch nog geleverd worden), of wachten op een nieuwere, betere versie, die misschien wel veel duurder is (en misschien ook niet perse veel beter)....

Help!
Het je al in het Google Nexus 10 tablet - levertijden en prijzen topic gekeken? De Nexus 10 is op het moment goed leverbaar, ook bij webshops die wereldwijd leveren. Ik heb sinds kort zelf de 16GB versie, kwam op 400 euro uit en heb er een weekje op moeten wachten. Als je echt een Nexus 10 wilt, hij is te krijgen. Hij kent helaas nog geen gelijken...

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"