Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LG Hecto Laser TV: full hd op 100"

Pagina: 1
Acties:

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Topicstarter
reviews: LG Hecto Laser TV: full hd op 100"

Er wordt gesproken over Full-HD, en daarna 4k. 4k is dan inmiddels tot Ultra-HD omgedoopt.

Er wordt ook gesproken over verwarring met laser beamers, maar dat valt opzich denk ik ook wel mee. Op de CES2007 werd ook al Laser-TV getoont met rear-projection zoals CRT's dat doen. Daar heeft Tweakers in 2006 ook al over bericht: nieuws: Lcd- en plasma-tv krijgen concurrentie van laser

Opzich dus niet zo spannend, gezien het al een tijdje op de markt is, enkel niet binnen het segment waar men in 2006/2007 over had.

En in het Laser-TV topic uit 2007 staat ook wel interessante informatie er over: Laser TV

Niet zozeer kritiek op het artikel ansich, maar wellicht als aanvulling en envetueel een backlink.

Ey!! Macarena \o/

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 22:36
Wat ik al in de inleiding van de Hecto Laser TV-handson schrijf is dat het concept en de producten niet per se volledig nieuw zijn, maar dat een grote tv-fabrikant de projector en scherm in een bundel als 'tv' met tv-tuner en smart-tv aanbiedt is dat wel. Het was zo'n uniek product, dat mij daar een handson wel leuk over zou zijn. Aanvankelijk zou ik ook nog een pagina toevoegen met de 4k- en oled-producten van LG, maar daar ontbrak helaas de tijd voor.