Zarif schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:29:
[...]
Haha. Zo'n reactie had ik al verwacht. NATUURLIJK zijn er nog mensen die MSN gebruiken. Dacht je nou echt dat ik dacht dat er werkelijk geen enkele Tweaker.net gebruiker MSN meer gebruikt? Serieus Martin dacht je dat nou echt? Weinig mensen gebruiken MSN en dat is ook een van de redenen waarom Microsoft ermee stopt.
De opmerking "Niemand gebruikt het meer" komt letterlijk uit de door jou opgestelde openingspost. Bovendien heeft Microsoft Skype overgenomen, de keuze om MSN uit te faseren heeft daar meer mee te maken dan dat steeds minder mensen het gebruiken (ik zal niet weer je eigen woorden naar je terug kaatsen, kennelijk ben je het zelf al niet meer eens met wat je gezegd hebt).
Ik heb niet gezegd dat het eruit moet, maar ik zou het niet erg vinden als het weg gaat. Net als heel veel andere mensen. Ik vind dat Facebook, Twitter en Skype eerder in het rijtje passen dan MSN of ICQ.
Waarom maak je je druk om de vermelding van MSN dan? "Ik zou het niet erg vinden" is wat anders dan de functie ouderwets en overbodig noemen.
Ik ben het met je eens dat Twitter en Facebook misschien goede toevoegingen zijn, maar het ontgaat mij in het geheel waarom MSN er dan uit zou moeten, het voelt meer als een persoonlijke antipathie dan dat je er daadwerkelijk argumentatie voor/tegen hebt.