MSN? Wat is dat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-07 17:01

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Lieve Adjes,

In je (forum)profiel kan je je MSN Messenger adres opgeven, maar is dat niet een beetje ouderwets en overbodig? Niemand gebruikt het meer en Microsoft stopt er binnenkort mee. Je Twitter- of Facebookaccount opgeven zou meer van deze tijd zijn. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
"Niemand gebruikt het meer"? Bepaal jij dat? Ik ben op dit moment ingelogd op Messenger dus dat punt is al weerlegd. Daarnaast kun je in je profiel ook je ICQ-nummer opgeven, áls er 1 uit zou moeten (en waarom zou dat überhaupt moeten?) lijkt mij dat ICQ eerder aan de beurt is dan WLM, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik vind het storender dat de tooltip zegt Zie profiel voor MSN Messenger-adres, kom je op het profiel, geen MSN Messenger-adres, die staat namelijk in de myreact.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
hij heeft natuurlijk een punt. Waarom wel msn messenger en geen twitter, of facebook (nu heb ik momenteel geen van deze 3, maar dat is een andere discussie).

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Martin schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:29:
"Niemand gebruikt het meer"? Bepaal jij dat? Ik ben op dit moment ingelogd op Messenger dus dat punt is al weerlegd. Daarnaast kun je in je profiel ook je ICQ-nummer opgeven, áls er 1 uit zou moeten (en waarom zou dat überhaupt moeten?) lijkt mij dat ICQ eerder aan de beurt is dan WLM, toch?
Haha. Zo'n reactie had ik al verwacht. NATUURLIJK zijn er nog mensen die MSN gebruiken. Dacht je nou echt dat ik dacht dat er werkelijk geen enkele Tweaker.net gebruiker MSN meer gebruikt? Serieus Martin dacht je dat nou echt? Weinig mensen gebruiken MSN en dat is ook een van de redenen waarom Microsoft ermee stopt.
...áls er 1 uit zou moeten...
Ik heb niet gezegd dat het eruit moet, maar ik zou het niet erg vinden als het weg gaat. Net als heel veel andere mensen. Ik vind dat Facebook, Twitter en Skype eerder in het rijtje passen dan MSN of ICQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Een aanvulling op de icoontjes is trouwens al eens voorgesteld in [feat] Tweakblogs, flickr en twitter icons ipv MSN en ICQ

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Zarif schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:29:
[...]
Haha. Zo'n reactie had ik al verwacht. NATUURLIJK zijn er nog mensen die MSN gebruiken. Dacht je nou echt dat ik dacht dat er werkelijk geen enkele Tweaker.net gebruiker MSN meer gebruikt? Serieus Martin dacht je dat nou echt? Weinig mensen gebruiken MSN en dat is ook een van de redenen waarom Microsoft ermee stopt.
De opmerking "Niemand gebruikt het meer" komt letterlijk uit de door jou opgestelde openingspost. Bovendien heeft Microsoft Skype overgenomen, de keuze om MSN uit te faseren heeft daar meer mee te maken dan dat steeds minder mensen het gebruiken (ik zal niet weer je eigen woorden naar je terug kaatsen, kennelijk ben je het zelf al niet meer eens met wat je gezegd hebt).
Ik heb niet gezegd dat het eruit moet, maar ik zou het niet erg vinden als het weg gaat. Net als heel veel andere mensen. Ik vind dat Facebook, Twitter en Skype eerder in het rijtje passen dan MSN of ICQ.
Waarom maak je je druk om de vermelding van MSN dan? "Ik zou het niet erg vinden" is wat anders dan de functie ouderwets en overbodig noemen.

Ik ben het met je eens dat Twitter en Facebook misschien goede toevoegingen zijn, maar het ontgaat mij in het geheel waarom MSN er dan uit zou moeten, het voelt meer als een persoonlijke antipathie dan dat je er daadwerkelijk argumentatie voor/tegen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Aan de ene kant het zou misschien handige zijn een dropdown list te maken met verschillende chat clients, aan de andere kant zullen er altijd veel client en netwerken blijven uitkomen dus je zal altijd achterlopen.

Op zich geen slecht idee hier eens naar te kijken :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 10:51

Koenvh

Hier tekenen: ______

Pim. schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:17:
Aan de ene kant het zou misschien handige zijn een dropdown list te maken met verschillende chat clients, aan de andere kant zullen er altijd veel client en netwerken blijven uitkomen dus je zal altijd achterlopen.

Op zich geen slecht idee hier eens naar te kijken :)
Misschien een optie om zelf netwerken toe te voegen?
Dus bijvoorbeeld:

PSN: ...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
Pim. schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:17:
Aan de ene kant het zou misschien handige zijn een dropdown list te maken met verschillende chat clients,
Ja dat zou een heel goed idee zijn. Niet alleen chat clients maar ook, zoals Koenvh al zei, PSN, Steam, Xbox Live etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 22:32
Martin schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:29:
"Niemand gebruikt het meer"? Bepaal jij dat? Ik ben op dit moment ingelogd op Messenger dus dat punt is al weerlegd
Op 15 maart dit jaar gaat hij wel gelijk krijgen.

Om gegevens in te kunnen vullen van IM's die verouderd zijn, maar nog wel bestaan is imho niet zo erg, maar om gegevens in te kunnen vullen van iets wat niet meer bestaat is wel raar.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wel MSN maar niet ICQ vernoemen is wel een beetje hypocriet (al is je ICQ account leuk voor je e-penis :p)
Ik vind het wel een goed idee. Sociale media zijn veel interessanter om te linken dan instant messengers. Twitter lijkt me een must. Flickr voor de artiesten en Steam voor de gamers zijn ook mogelijkheden :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 14-01-2013 10:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif

Zarif

Professional Commenter

Topicstarter
boe2 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:35:
Wel MSN maar niet ICQ vernoemen is wel een beetje hypocriet (al is je ICQ account leuk voor je e-penis :p)
Ik vind het wel een goed idee. Sociale media zijn veel interessanter om te linken dan instant messengers. Twitter lijkt me een must. Flickr voor de artiesten en Steam voor de gamers zijn ook mogelijkheden :)
Ja inderdaad, heel dom van mij dat ik ICQ niet had genoemd :P.

Nu even wachten wat Tweakers met dit idee gaat doen.
Pagina: 1