[feat] Tweakblogs, flickr en twitter icons ipv MSN en ICQ

Pagina: 1
Acties:

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Los van het feit of je twitter zinvol, nuttig, ruk of kansloos vindt. ;)

Al sinds jaar en dag kun je je MSN en ICQ-account aangeven in je profiel inclusief fancy icons bij je post. Gezien de recente ontwikkelingen op zowel het forum als de rest van internet is er ondertussen waarschijnlijk meer behoefte aan dezelfde functionaliteit voor Tweakblogs, flickr en twitter. Wellicht is het het overwegen waard om functionaliteit te maken die onafhankelijk van de dienst is.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

[tweakblogs] Indicatie aanwezigheid tweakblog bij user

Verder kan je op het forum wel je msn en ICQ aangeven, maar dit komt dan weer niet tevoorschijn in je gallery (FP) en teveel icoontjes lijkt me ook niet handig, ook als moderator zijnde heb je nog een rij extra icoontjes en wordt het helemaal druk....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voor zover de zin van een zoektocht enkel en alleen op het trefwoord "twitter". Te veel icons zijn idd niet handig, maar momenteel heb ik ruimte over omdat bijvoorbeeld het ICQ-icon weinig aanwezig is.

Btw, de mogelijkheid van een link opnemen in je sig, is voor mij juist een reden om te concluderen dat men het graag meldt en op zou willen nemen in een icon zoals bij MSN.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44

crisp

Devver

Pixelated

Tweakblogs is imo een geval apart aangezien dat een eigen dienst is, en daar willen we zeker ook wat mee gaan doen. Daar zitten echter om performance-redenen nog wat technische afhankelijkheden aan vast zoals blijkt uit het topic dat Wiethoofd al noemt.

vwb Twitter/Flickr/Facebook/mySpace/LinkedIn/Hyves/Whatever zouden we denk ik het beste iets kunnen maken dat je 1 of 2 'preferred' SN accounts/links kan opgeven. Indien mogelijk zouden we die link kunnen proberen te herkennen om daar dan ook een mooi bijbehorend icon bij te kunnen tonen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eén of twee bovenop de huidige twee opties bedoel je dan, hoop ik? :+ Ik zou zelf graag mijn Twitter- en LinkedIn-accounts aan willen geven bij mijn posts maar liever niet ten koste van mijn ICQ- en MSN-verwijzingen omdat ik wel bereikbaar wil zijn voor users. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Geef de gebruiker gewoon de mogelijkheid om zelf in te stellen hoeveel contact-icoontjes hij wil zien, terwijl jij de prioriteiten instelt: ICQ en MSN op 1 en 2, Twitter en Linkedln op 3 en 4.
Dan ziet niemand te veel icoontjes en heb je wel gewoon de vrijheid :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dirk op 18-12-2009 12:34 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan zou ik eerder willen aangeven welke icoontjes ik kan zien. Ikzelf zit ben niet geïnteresseerd in random Facebook/Flickr/Hyves/etc. van mensen die ik niet ken, maar Twitter en LinkedIn vind ik dan wel weer boeiend. Dat zijn de icons die ik ongeacht volgorde terug zou willen zien in mijn geval, terwijl dat voor een ander zeer waarschijnlijk anders ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
NMe schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:43:
Eén of twee bovenop de huidige twee opties bedoel je dan, hoop ik? :+ Ik zou zelf graag mijn Twitter- en LinkedIn-accounts aan willen geven bij mijn posts maar liever niet ten koste van mijn ICQ- en MSN-verwijzingen omdat ik wel bereikbaar wil zijn voor users. :P
* RobIII vote ook voor Twitter en LinkedIn.

FaceHyves en MyFlickr en consorten kunnen me gestolen worden :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:35
Check!
Met de optie welke je wilt weergeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hebben we nog wel ruimte voor zoveel voorkeuren :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
BtM909 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:07:
Hebben we nog wel ruimte voor zoveel voorkeuren :?
Dan maak je toch een optie in je voorkeuren welke voorkeuren je wilt zien? :+

On a more serious note: Opzich wel leuk als je bepaalde zaken zou kunnen opgeven, maar wat mij betreft mogen al die icoontjes wel weg. Als je daarin geïnteresseerd bent kun je ook wel het profiel van die persoon opvragen (imho).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

@BM in je custom CSS:
Cascading Stylesheet:
1
div.message div.post div.userdetails div.userdata { display: none !important; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Lijkt me niet een heel handige optie Wiethoofd. Dan vallen wat knopjes weg bij BtM.

edit:
leest scheef. BM, BtM, sounds like..

[ Voor 22% gewijzigd door MueR op 11-01-2010 13:37 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

MueR schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:35:
edit:
offtopic:
Al die kleine letterjtes ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Wiethoofd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:54:
@BM in je custom CSS:
Cascading Stylesheet:
1
div.message div.post div.userdetails div.userdata { display: none !important; }
Gracias.
MueR schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:35:
Lijkt me niet een heel handige optie Wiethoofd. Dan vallen wat knopjes weg bij BtM.

edit:
Mocht ik het ooit tot crew schoppen haal ik het wel weer weg ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

crisp schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:31:
vwb Twitter/Flickr/Facebook/mySpace/LinkedIn/Hyves/Whatever zouden we denk ik het beste iets kunnen maken dat je 1 of 2 'preferred' SN accounts/links kan opgeven. Indien mogelijk zouden we die link kunnen proberen te herkennen om daar dan ook een mooi bijbehorend icon bij te kunnen tonen.
Ja leuk. Moet jullie zeker gaan doen. Ik denk dat hier genoeg animo voor is ook. Zoiets is toch niet moeilijk/veel werk om te maken ofwel? Wat ik wil vragen, hoe snel zou zoiets geïmplementeerd kunnen zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Rakkerzero schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:16:
Zoiets is toch niet moeilijk/veel werk om te maken ofwel? Wat ik wil vragen, hoe snel zou zoiets geïmplementeerd kunnen zijn?
Zou je bij de devvers moeten wezen, en laat het nou net zo zijn dat crisp van een week welverdiende vakantie geniet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wiethoofd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:36:
[...]

Zou je bij de devvers moeten wezen, en laat het nou net zo zijn dat crisp van een week welverdiende vakantie geniet :>
Hij is hier bij de devvers en hij vraagt het niet aan crisp specifiek maar aan alle devvers die hier meelezen. 't Is niet alsof rob_erwt, Laurent, moto-moi, ACM e.a. de hele dag uit hun neus zitten te vreten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Rakkerzero schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:16:
Wat ik wil vragen, hoe snel zou zoiets geïmplementeerd kunnen zijn?
Daar doen we bewust zo goed als nooit uitspraken over ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Ik zou liever een "communicatie" icoon hebben wat een dropdowndingetje wordt als je erop klikt. Alleen is dit performancewise gezien misschien niet de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hier ook wel redelijke voorstander van. Je ziet nu overal in signatures linkjes naar andere communities. Het zou leuk zijn als dat gestandaardiseerd kan worden. Eventueel zou je dan in je prefs moeten kunnen aangeven of je icoontjes wilt zien, of linkjes (onder de signature ofzo) of helemaal niets?

Desnoods move je al deze linkjes naar de profiel-pagina, en laat je hooguit hier op het forum de boeiendste paar icoontjes/links zien?

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Vreemd dat er met de nieuwe opzet van t.net nog geen aandacht hiervoor is geweest. :/

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een economische overweging waarin de prioriteit gaat naar hoofdzaken en bijzaken blijven liggen vind je vreemd?

Als je het beestje een naam wil geven, dan is het eerder vervelend dan vreemd en dat ben ik direct met je eens, maar er is niet zo veel dat eraan gedaan kan worden. Devtijd is niet oneindig.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
Maar NMe, dit is hoogstens vijf minuten devtijd

* BtM909 runs :+

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 14-02-2013 16:07 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
cc12 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:07:
Vreemd dat er met de nieuwe opzet van t.net nog geen aandacht hiervoor is geweest. :/
Voor de buitenwereld is het ongetwijfeld vreemd, maar op een gegeven moment hebben we moeten kiezen waar we onze focus op neerlegte, zoals NMe zegt. Het profiel is daar kind van de rekening van geworden. Dat is, zoals we het noemen, 'as-is' overgenomen. Wat in de praktijk betekent dat je het in ieder geval in de nieuwe vormgeving giet en voor de rest enkel absolute noodzakelijkheden doet. We hebben nog zelf zat toffe ideeën over het profiel en menig gebruiker ook. All in due time :)

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Het is al goed. Ik dacht dat het in de vergetelheid was geraakt.
Pagina: 1