Toon posts:

Het 'Laten we samen spelen' topic (?) (Steam)

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo de laatste 3/4 pagina's van deze categorie op Tweakers.net bekeken en kon niet echt een thread vinden waarin mensen hun gamertag, steamnaam of PSN naam gaf om samen te kunnen spelen.

Ik wilde hierbij iets starten, iets waarbij we onze vriendenlijsten kunnen uitbreiden. Ik heb nu zo'n 3 dagen een nieuwe monster PC gekocht en heb daarbij ook veel games gehaald en ben weer oude games, die mijn oude pc eigenlijk niet aankon, weer aan het installeren en doen. Ik hoop meer mensen toe te voegen op Steam, zodat ik meer mensen heb om mee te spelen, maar ook om bijvoorbeeld stats te comparen met anderen. Zo heb je in Sleeping Dogs de social hub etc, waar nu maar 2 mensen in staan. Ik wil dit graag uitbreiden!

Mochten mensen interesse hebben, om niet alleen MP spellen maar dus ook het leaderboard gedoe competitief te spelen met elkaar, laten we elkaar dan toevoegen!

Laat ik de eerste stap maar eens doen, hierbij mijn Steam profiel: http://steamcommunity.com/profiles/76561197986862386/

Hopelijk is er hier wat interesse te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Veelal gebeurd dat wel in de topics van spellen of consoles zelf. Daarnaast bieden we ook De Gamelounge aan waar je dit soort dingen ook kunt opbouwen. Dit zal veelal toch maar een opsomming topic worden dus ik raad je aan de Gamelounge daarvoor te gebruiken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.