Na een hoop mee gelezen te hebben op het forum en veel reviews te hebben uitgezocht kom ik er niet precies uit welke tv ik moet gaan kopen. Mijn oude LG 32" lcd tv is ondertussen 6/7 jaar oud en aan vervanging toe omdat er een hele rij dode pixels in het scherm is ontstaan. Dit komt "goed" uit omdat we ook gaan verhuizen, dus een mooi moment voor een nieuwe tv.
Het budget is max €800
Plasma is geen optie
Max grootte is 42"
3D en smart tv is mooi mee genomen maar zal waarschijnlijk nooit gebruikt worden. Dus de keuze voor actieve of passieve 3d techniek is voor mij niet belangrijk.
Af en toe zal ik er een film mee kijken, ditzelfde voor gamen op de xbox360.
Er zal vooral veel voetbal op deze tv gekeken worden.
Voor het geluid gebruik ik de boxen van mijn LG HB600, die ik ook zal gebruiken voor blu-ray's af te spelen.
Op dit moment heb ik de voorkeur voor 2 tv's
pricewatch: LG 42LM660S
pricewatch: Sony KDL-40HX750
Qua design neig ik meer naar de LG, maar daar lees ik verhalen over dat er motion blur kan onstaan bij snel bewegende delen. Deze lees ik bij de Sony niet. Volgens mij zijn beide panelen beide minimaal 100hz (zonder de extra opgepimpte technieken) Daarom gaat mijn algehele keuze eerder naar de Sony. Mis ik nog iets in mijn verglijking tussen deze 2 tv's of zijn er grote verchillen (behalve het design) tussn de 2 schermen? Of zal het vooral om gaan welke van de 2 ik het mooiste vind...
Eventuele andere tv's zijn ook een optie, maar voor mij sprongen deze 2 er qua vormgeving positief uit
Het budget is max €800
Plasma is geen optie
Max grootte is 42"
3D en smart tv is mooi mee genomen maar zal waarschijnlijk nooit gebruikt worden. Dus de keuze voor actieve of passieve 3d techniek is voor mij niet belangrijk.
Af en toe zal ik er een film mee kijken, ditzelfde voor gamen op de xbox360.
Er zal vooral veel voetbal op deze tv gekeken worden.
Voor het geluid gebruik ik de boxen van mijn LG HB600, die ik ook zal gebruiken voor blu-ray's af te spelen.
Op dit moment heb ik de voorkeur voor 2 tv's
pricewatch: LG 42LM660S
pricewatch: Sony KDL-40HX750
Qua design neig ik meer naar de LG, maar daar lees ik verhalen over dat er motion blur kan onstaan bij snel bewegende delen. Deze lees ik bij de Sony niet. Volgens mij zijn beide panelen beide minimaal 100hz (zonder de extra opgepimpte technieken) Daarom gaat mijn algehele keuze eerder naar de Sony. Mis ik nog iets in mijn verglijking tussen deze 2 tv's of zijn er grote verchillen (behalve het design) tussn de 2 schermen? Of zal het vooral om gaan welke van de 2 ik het mooiste vind...
Eventuele andere tv's zijn ook een optie, maar voor mij sprongen deze 2 er qua vormgeving positief uit
[ Voor 3% gewijzigd door lookslikeyou op 12-01-2013 15:48 ]