Toon posts:

Game pc 300 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar een pc waar ik redelijk goed op kan gaan gamen, games als need for speed en grand tourismo.

Zouden jullie mij kunnen helpen met het samenstellen van zo'n pc?

Bij voorbaad dank!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:05

Mechwarrior Online: Flapdrol

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 08:44
Het is de bedoeling dat je zelf ook met research en een systeempje komt. Ook moet je meer informatie geven je eisen, wat je nodig denkt te hebben en wat je evt. al hebt. Voor €300,- ga je helaas niet ver komen ben ik bang, dan zou ik toch echt naar een console gaan kijken

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zoals reeds opgemerkt is 300 euro waarschijnlijk gewoon te weinig om iets op te bouwen waar redelijk mee een game gespeeld kan worden, neem deze eens als indicatie: reviews: Desktop best buy guide: editie november 2012 .

Daarnaast is dit wel een aankoopadvies topic, het is wel de bedoeling dat je zelf eerst eens opzoek gaat en duidelijk aangeeft wat je reeds zelf gevonden hebt... GoT is geen 1ste lijns helpdesk.

[ Voor 24% gewijzigd door _Dune_ op 11-01-2013 16:54 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Verwijderd

Voor 300 euro kun je echt geen systeem bouwen om mee te gamen. Waarom koop je gewoon niet een console? Als je toch een PC wilt, dan zul je moeten doorsparen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:39:
Hoi allemaal,

Ik ben opzoek naar een pc waar ik redelijk goed op kan gaan gamen, games als need for speed en grand tourismo.

Zouden jullie mij kunnen helpen met het samenstellen van zo'n pc?

Bij voorbaaT dank!
Hm, het is de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet. Voor 300 euro kan je inderdaad beter een PS3 kopen want daar kan je tenminste Gran Turismo spelen :)

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 08:35
Of een tweedehands systeempje, zelfs met 300 euro wordt dat krap maarja je wilt toch wat. Als je dat niks lijkt zullen er geen andere opties overblijven behalve een console kopen

Verwijderd

Als je wilt kan je mijn oude PS3 kopen, en daar krijg je GT5 ook nog gratis bij. Kijk maar bij mijn advertenties.

Verder kam dit topic worden gesloten denk ik?

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-04 18:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

2de hands kan je wel wat vinden zoals;
V&A aangeboden: Nieuwe game pc,zes core fx 6100,HD6850,8gb,750gb+garantie

nieuw is niet te doen voor die prijs.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Pagina: 1