[Keyboard] Wat is nog echt een goede?

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Wat is nou echt een goed/lekker keyboard om meetewerken?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Microsoft Internet Keyboard Pro.

Verwijderd

Ik heb hier de MS Natural Elite. Zo'n kromme dus. Daar ben ik heel tevreden over.. :9

• HermeS
ja, daar zat ik dus ook aan tedenken, om die tegaan kopen.

kwa uiterlijk ziet hij er wel goed uit. maar is hij dit ook?

Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pictures/460039.gif
hij is trouwens niet eens duur. ( 80 piek)

en de PRO verie
Afbeeldingslocatie: http://shop.informatique.nl/pictures/460082.gif
die meteen 50% duurder is!
voorzover ik weet heeft hij wat hotkeys (errug zinnig |:( ). Of zijn er nog andere verschillen?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb zelf de "Microsoft Internet Keyboard" (niet de Pro), en vind het een superlekker tikkend plankje.

Virussen? Scan ze hier!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 07:16
hier staat een logitech corless desktop pro (da's een hele mond vol) het kost wel wat, maar is echt super prettig, en mooi...

en d'r zit ook een mooie muis bij..

eigenlijk is hij belachelijk duur (250) maar ik heb er zeker geen spijt van.

suc6 met je keuze, mzl

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 12:07 schreef onne het volgende:
hier staat een logitech corless desktop pro (da's een hele mond vol) het kost wel wat, maar is echt super prettig, en mooi...

en d'r zit ook een mooie muis bij..

eigenlijk is hij belachelijk duur (250) maar ik heb er zeker geen spijt van.

suc6 met je keuze, mzl
Fl. 184,- als je ff zoekt. :9
AANRADER!!!

(Muis kan beter maar cordless roelt! Toetsenbord is ook los verkrijgbaar.)

• onne
  • Laatst online: 18-08 07:16
Op zaterdag 02 juni 2001 12:13 schreef victoryonline het volgende:

[..]

Fl. 184,- als je ff zoekt. :9
AANRADER!!!

(Muis kan beter maar cordless roelt! Toetsenbord is ook los verkrijgbaar.)
nu is ie dus een stuk goedkoper:(
helaas, ik heb hem hier ook al een paar maanden staan dus ja...
de muis is idd, niet super, maar er is zeker goed mee te werken..

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 02 juni 2001 11:47 schreef dennisdotcom het volgende:
Microsoft Internet Keyboard Pro.
Fijn toetsenbord ja... m'n muis heb ik weer in m'n toetsenbord geprikt. Bovendien plug ik ook m'n digitale camera nogal eens in de andere USB-poort van m'n keyboard.. hoef ik niet steeds achter (voor :? ) m'n computer te kruipen...

Verwijderd

Ik heb ook een MS Internet Keyboard pro.
Heerlijk ding, lekkere aanslag en weinig herrie. De usb hub die er in zit is ook handig, ik heb mijn intellimouse optical er maar op aangesloten.
Wat wel een gemis is van die hub is dat ie geen power levert, je kunt er dus alleen devices op aansluiten die weinig stroom trekken.Ik heb van de week dat toetsenbord eens schoongemaakt en het viel me meteen op hoe solide het geheel er van binnen uitzag.

Minpuntje: de ongelovelijk stugge en dikke kabel.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Leuk topic dit :)

Ik werk nu al een half jaar met een oud ibm toetsenbord op me TBird 1GHz |:( maarja, ff geen geld voor nieuwe....maar ik zoek een gewoon toetsenbord, geen natural want ik kan niet blind typen nl.

Maar zijn die er ook van M$ of logitech en die niet al te duur zijn?

Verwijderd

Dat ie krom is, daar moet je ff aan wennen, maar als je daar aan gewend bent, dan wil je niets anders meer.. :9

Nadeel is wel dat je op een 'gewoon' toetsenbord veel typefouten maakt.. :)

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
http://www.cherrycorp.com/keyboards/gp-main.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.cherrycorp.com/keyboards/images/6000.jpg

Ja inderdaad ze zien er niet al te fraai uit maar ze zijn echt oerdegelijk. Echt klasse.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Of neem zo'n lekker degelijk IBM-toetsenbord

Afbeeldingslocatie: http://www.dansdata.com/images/ibmboard/ibmboard320.jpg

Dingen zijn niet kapot te krijgen, heb er hier ook nog een liggen uit 1986, doet het nog prima :)

Virussen? Scan ze hier!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 19:07

AceRimmer

What a guy...

Ik vind KeyTronic heerlijke bordjes.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 08:46

ddZ

Cherry G83

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:00
Grrrr! :( Wanneer gaat die SEARCH het weer doen?!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:42

Yucko

One clown to rule them all !

ik heb hier iets van 9 toetsenborden liggen (o.a. 5 oude ibm toetsenborden zoals hierboven ook het plaatje staat) maar mijn Logitech Cordless Desktop tikt toch het fijnste

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• _Menno_
  • Laatst online: 13-07 22:45
Het Microsoft Internet Keyboard bevalt mij prima. Kost rond de 60 gulden

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik werk nu al een half jaar met een oud ibm toetsenbord op me TBird 1GHz |:( maarja, ff geen geld voor nieuwe...
Als je een oud IBM toetsenbord hebt dan hoef je toch helemaal geen nieuwe? Dat zijn een van de lekkerste toetsenborden die er zijn!

Verwijderd

Mijn Logitech I-touch werkt het lekkerst maar al m'n oude keyboards zijn wel wat betere kwaliteit.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:56
Ik heb een IBM Rapid Access II (ps2/USB, zwart). Prima toetsenbord met sneltoetsen en knopjes voor volume, cd rom speler. Kost 70 gulden ex btw. Niet draadloos, maar typt wel een stuk lekkerder dan die knaken Logitechs.

Verwijderd

De Cordless Desktop van Logitech...
Yihaah! :)

Zeker wel de fijnste, en de muis is best mee te leven... :P

offtopic:
BTW, mijn eerste post na de grote crash waarmee mijn identiteit verloren ging! 8-)

• LeNNy
  • Laatst online: 02-08 22:45
gewoon lekker een compaq deskpro keyb halen. die tikken echt lekker.

Verwijderd

Koop een Microsoft Internet Keyboard PRO.
Die heb ik ook, echt een aanrader hoor.

• Veen
  • Laatst online: 01:19
'k heb hier een SafeWay Multimedia Toestsenbord SW 23 van 40,-

doet 't best en typt lekker...

• Sundead
  • Laatst online: 27-04-2024
Microsoft Natural Elite!!!!

Tikt heerlijk, alleen zoals al eerder vermeld, je moet wel blind kunnen typen...

• FreakR
  • Laatst online: 17-08 15:54
Toetsenbord cherry g81-3000
^ Is die goed??

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Logitech Internet Keyboard.

Multimedia toetsen: perfect voor Winamp e.d., sneltoetsen voor andere programma's boven numerieke gedeelte, ik wil niet ander meer!! Ik gebruik die toetsen de hele dag, echt perfect.

Voor de rest is de polssteun ook relaxt en tikt het bord niet zwaar. Geen kramptaferelen, zelfs ik niet, terwijl ik soms 10 uur achter dat ding achter elkaar zit te rammelen voor m'n studie.

Hij is trouwens ook niet duur: ik kocht hem voor Fl.69.

• p_m
  • Niet online

p_m

Toetsenbord: Microsoft Natural (niet pro, dus Elite)

Putting the bit in Biton since 1997

• HermeS
bedankt voor de reacties,

ik vind die keyboards met sneltoetsen eigenlijk maar niks. heb er nu 2 verschilende van gehad. maar ik maak net zo goed sneltoetsen aan onder windows (ctrl-x)

een keyboard met een usb hubje erin, zou wel ideaal zijn voor m'n fotocamera. omdat ik nu steeds het snoer moet zoeken die ergens achter de pc in de war ligt.

heb nu dus z;n heele oude IBM, prima dingetjes (3x zozwaar als een KyB nu), en bij elke toest die je aanslaat hoor je klik klik etc.

Maar dat is best vermoeiend omdaar een verslag op teschrijven.

Keyboard, is eigenlijk iets waar mensen die een pc kopen weigig rekening mee houden. Een factor die onderschat word, en word vaak dus z'n goedkoop mogelijke gekocht. maar een iets duurdere HD/CPu is geen probleem.

Best raar, want KB/monitoor zijn eigenlijk de invoer/uitvoer devices waar het allemaal om draaid.

Ik ga er nog een nagie over slapen welke ik ga kopen, nogmaal bedankt voor alle reacties.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Cherry. Degelijkheid en lekker typen.

Concrete Loop Watercooling

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Op zaterdag 02 juni 2001 12:34 schreef wildhagen het volgende:

[afbeelding]

Dingen zijn niet kapot te krijgen, heb er hier ook nog een liggen uit 1986, doet het nog prima :)
Ja yesssssssss. Is super. Heeft uiteraard geen windows toetsen. Is goed slagwapen (gezien zijn gewicht) en een heerlijke hoorbare zware aanslag.

Ik gebruik nu een cordless desktop (omdat ik een hekel aan die draden heb). Maar als ze zo'n Lexmark/IBM cordless konden maken dan wist ik het wel!!!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
ik gebruik altijd van die oude 486 toetsenborden, en als deze kapot is eentje van een xt. ze tiepen niet te zwaar en zijn heerlijk en het voelt lekker stevig aan

• wouterve
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Op zaterdag 02 juni 2001 12:55 schreef AceRimmer het volgende:
Ik vind KeyTronic heerlijke bordjes.
Vinnik ook erg lekkere bordjes. Lichte aanslag, en toch een beetje 'klik-gevoel'. Niet dat softe gedoe.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:43
Op zaterdag 02 juni 2001 11:56 schreef HermeS het volgende:
ja, daar zat ik dus ook aan tedenken, om die tegaan kopen.

kwa uiterlijk ziet hij er wel goed uit. maar is hij dit ook?

[afbeelding]
hij is trouwens niet eens duur. ( 80 piek)

en de PRO verie
[afbeelding]
die meteen 50% duurder is!
voorzover ik weet heeft hij wat hotkeys (errug zinnig |:( ). Of zijn er nog andere verschillen?
De pijltjes toetsen bij de bovenste zijn ruk, die bij de onderste normaal.
Ik maak zelf het meest gebruik van mijn MS Internet Keyboard (nix Pro of model banaan), heerlijk plankje en nog best stevig ook, na een jaar is nog maar 1 steunpootje en de polssteun afgebroken. Ook Keytronics toetsenbord zijn wel fijn, net als zo'n Compaq plankje (486 krijgen heerst :)).

Flickr | Lego collectie

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 13:01

Dark

who tweaked the light?

Bij mij gaan alle keyboards stuk, of er valt weer wat in,- of over ;) dus heb ik de laatste tijden de gewoonte 2 of 3 van de allergoedkoopste keyboard in huis te hebben, en die zijn even slecht als microsoft of logitechs als het op vocht en vuil aankomt.
Zodra een plank ook maar vervelend begint te doen kwak ik hem gelijk weg, want te fixen is dat meestal toch niet...

het beste in die omstandigheden is natuurlijk deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.bsicomputer.com/industrial/ipc_images/keyboard/rmk004-top.jpg
RMK-004 is a ruggedized PC keyboard suitable for industrial applications where air-borne particles and moisture prohibit the use of regular keyboards.

maar ik weet niet waar die te koop zijn...

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Dark: Is dat er een voor militaire doeleinden ofzo? :D

Verwijderd

Damn!?!?! Omdraaien en als broodplank te gebruiken ofzo? :?

• FreakR
  • Laatst online: 17-08 15:54
het is de boomslang onder de keyboards :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Ik ben het helemaal met wildhagen en jeroene eens.
Wat mij betreft is het IBM PS/2 keyboard het beste ooit gemaakt.

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:39
een Ortek Versato Multimedia Keyboard :)
tikt echt lekker :)

je hebt hem ook als merk Qware, maar is dan precies hetzelfde alleen staat er Qware op.
ze kosten ook maar 35 piek ofso!

Verwijderd

ik ga een Cherry Cyboard kope, maar ik heb ook een IBM, niet erg geschikt voor fraggen, het is namelijk een omgebouwd notebook keyboard met losse keypad waar ik zeer trots op ben (heeft me op de HCC 98 199 piek gekost)

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

De goedkoopste! Ik werk nu met zo'n el-cheapo ding van ShiTec, echt heerlijk. Nadeel is dat hij snel verslijt, heb 'm nu een jaar en door al het UT'en is de spatiebalk en pijltjestoetsen echt voor een deel weggesleten (niet de letters, maar de toetsen zelf) :)

• GoEV6
  • Laatst online: 21:52
Ik heb zo'n gaar toetsebors van 10 piek of zo.
Dat typen gaat echt zwaar.
Ik denk dat zo'n microsoft natural pro wel wat voor mij is,

Jasper

Verwijderd

ha ha, dan klaag ik met mijn toetsenbord!!!! de toetsen zijn zo plat als die van een laptop geen tikje hoor je als je tiept, ik heb zelft een stuk(+/- 1cm uit mijn bureau gefreest zodat het toetsenbord geheel vlak met mijn bureau is(knoppen steken er boven uit) dat tiept pas lekker >:) . is wel merkloos, vorig jaar op de HCC voor ƒ12,50 :)

ik heb ook nog zoon IBM ding ligge voor mijn 386 dat ding is zwaarder dan 5 van die dinge die ik nu heb

• saintinel
  • Laatst online: 11-04-2025
Neem gewoon een Logitech (=altijd goed en ergonomisch)

Verwijderd

Als we het toch over toetsenborden hebben..
Ik ben op zoek naar een draadloos toetsenbord.. en wat ook nog ergonomisch is...
Ik heb al zo'n beetje gekeken op internet wat er allemaal is... Maar heeft er iemand ervaringen met zo'n ergonimisch toetsenbord?
Lady_Chi_Chi zit zo vaak achter internet dat ze af en toe toch wel eens last krijgt van der schouder :(
Welke zou jij aanbevelen...??

• Poltergeist
  • Laatst online: 19-08 18:21
Op maandag 18 juni 2001 20:20 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:
Als we het toch over toetsenborden hebben..
Ik ben op zoek naar een draadloos toetsenbord.. en wat ook nog ergonomisch is...
Ik heb al zo'n beetje gekeken op internet wat er allemaal is... Maar heeft er iemand ervaringen met zo'n ergonimisch toetsenbord?
Lady_Chi_Chi zit zo vaak achter internet dat ze af en toe toch wel eens last krijgt van der schouder :(
Welke zou jij aanbevelen...??
Volgens mij heeft alleen logitech een draadloos ergonomisch toetsenbord. En die vind ik voor geen meter tikken. Maar OK, ik ben dan ook de Microsoft Natural (de eerste, oerversie) gewend.

Verwijderd

[afbeelding]

Die dingen roeleren zwaar.... maken wel een hoop herrie.
Ben nog steeds opzoek naar zo een in US indeling (liefst met windows toetsen maar die bestaan helaas niet) heb op me werk een aantal van die dingen liggen maar allemaal NL indeling :(

• Tuinhark
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

Op zaterdag 02 juni 2001 11:49 schreef Agijsbro het volgende:
Ik heb hier de MS Natural Elite. Zo'n kromme dus. Daar ben ik heel tevreden over.. :9
Erg degelijk. :D De mijne heeft al flink wat potjes en heel wat meer uurtjes UT goed doorstaan.

:Y)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Ik heb sinds vandaag een M$ Natural Pro en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben tot nu toe. Na een uurtje ben ik gewend. Heb alleen nog 1 probleempje, ik zou zo graag Winamp onder die leuke media knop hebben, iemand enig id hoe dat gaat lukken?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gewoon, een normaal degelijk compaq keyboard.

Dat heerst :)

En draadloze toetsenborden zie ik 't nut niet echt van in, die van mij staat toch de hele dag op dezelfde plek :?

• Dr Nix
  • Laatst online: 28-07 12:42

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Ach, gebruik toch zo'n ouderwets degelijk bordje...
Neem wel met stevige toetsen, je hebt tegenwoordig ook van die dingen waarvan de toetsen veel te snel ingedrukt worden :(

Liefst moet je ook nog tik ofzo horen als je iets aanslaat >:)

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb ook een logitech, niet draadloos, maar tikt prima :)

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

ik vind de chery's toch het fijnst

Ik zou het doen!

• funnie
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik ben altijd al die IBM bordjes gewend, maar heb sinds kort een Trust bordje en die bevalt me ook wel, maar voor het echt vele typen pak ik liever me IBM bordje...
maar zo voor internet en spelerij en muziek heb ik liever deze... is al heel wat eten drinken rook en troep ingekomen...
maar doet het nog steeds :)

How many babies can a motherboard have?

• Xandrios
  • Laatst online: 17-08 17:33
neem een cherry !

heel stevig en robuust, geen geshit met vage vormen aanleren enz :)

• tiguan
  • Laatst online: 19:52
Jaah, die IBM dingen tikken zo relaxed. Dell heeft ook zo'n uitvoering die er gigantisch lomp uitziet maar die tikt verrukkelijk (met klikjes). Weet iemand toevallig of zo'n bordje niet ergens gewoon los te koop is?

• Erikdevries
  • Laatst online: 06-04 21:04
Ik heb de Natural Pro, zeer tevreden mee, wel ff wennen in het begin maar ik zou nu voor geen goud weer een "normaal" toetsenbord willen hebben.

• bloasfist
  • Laatst online: 19-08 13:56

bloasfist

Slot-A Crew

Die oude relaxte zware tikbakken kan je gewoon bij een middelbare school halen. Die moeten toch van die softe nieuwe hebben, en flikkeren die dingen weg. Ik heb er eentje waarvan je de plastic toetsen van het keyboard af kan halen. (alleen een soort omhulsel, daaronder zitten gewoon toetsen, maar dan zonder letters erop). Zwaar relaxed als je het wil wassen.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Tik hier met een Mitsumi toetsenbord, vraag me niet wat voor een model, maar dit ding typt goed. Vanalles mee gebeurt en blijft doortikken, moet hem allen een keer weer schoonmaken...
Is zo'n mooi plat geval, erg dun, vergeleken met andere toetsenborden. 2 jaar terug standaard geleverd bij m'n Athlon op de HCC.

Edit. toetsenbord mag goed zijn, maar ik maar er nog steeds vaak typo's mee...

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Pak een cherry toetsenbordje.... ik heb hier een M$ Internet bordje maar die had ik binnen een half jaar al krom.... die cherry's kunnen veel meer hebben.

• tiguan
  • Laatst online: 19:52
Op dinsdag 19 juni 2001 00:32 schreef bloasfist het volgende:
Die oude relaxte zware tikbakken kan je gewoon bij een middelbare school halen. Die moeten toch van die softe nieuwe hebben, en flikkeren die dingen weg. Ik heb er eentje waarvan je de plastic toetsen van het keyboard af kan halen. (alleen een soort omhulsel, daaronder zitten gewoon toetsen, maar dan zonder letters erop). Zwaar relaxed als je het wil wassen.
Tja, ik zit allang niet meer op school en voor zover ik weet hadden ze daar nog ergere toetsenborden dan wat ik nu heb (Cherry G83 ofzoiets). Niks mis mee hoor, maar tikbakken zijn beter :)

Verwijderd

Kheb vanmiddag die Microsoft Natural Pro gekocht, ik moet zeggen dat het na 5 minuutjes wennen echt SUPERHEERLIJK werkt ! Hij maakt alleen wel teringveel herie ! :(

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 03:04
best wel teringoud topic ook.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

Microsoft Natural Keyboard Pro.

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik gebruik ook al een tijdje een MITUMI toetsenbord
en heb er nooit problemen mee gehad

Me heeft deze
Afbeeldingslocatie: http://www.mitsumi.de/englisch/bilddaten/Keyboard_classic.gif

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.keytronic.com/home/products/specs/images/euro_kt2001.gif

Dit is een KeyTronic.. echt superdegelijke keysboards.
(typed ook heel goed)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:01

Opa

Nu Multifocaal!

[afbeelding]

2 stuks uit 1985 hier. :7

Te vinden op de meeste computerbeurzen, in de grabbelton voor tussen de f 2,50 en f 10. Wel er op letten dat je een goede pakt, met een intacte PS/2 connector en alle toetsen. (of stel er een samen uit anderen want de toetsen zijn losse kapjes en de kabel kan ook los achterop het bord). Als je er mee thuiskomt, wip je alle toetsen er af en gooi je ze in een linnen zak in de wasmachine op 30° :)
O ja, de toetsenindeling is Nederlands, niet US zoals 99% van alle borden.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Xenon
  • Laatst online: 11-08 11:42
Wat een oud topic, welke }:O heeft dit nog terug uit de sloot gehaald

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Ik heb hier een Cherry (type: G83-6104LPNUS/00).
Van alle toetsenborden hier thuis typt deze het fijnst.

Verwijderd

MS Nat. Keyboard Pro
> je kan er 2 usb devices op aansluiten
> toetsaanslagen zijn duidelijker
> cursor knoppen hebben weer de ouderwetse indeling

Verwijderd

Compaq keyboard rocks, lekker klein en typt lekker. Verder heb ik nog een advanced internet keyboard van microsoft, maar die compaq vind ik het lekkerst

• HermeS
ik heb zelf uiteindelijk toch de MS Nat. Keyboard gekozen, ik vond het vershil tussen de pro versie zichzelf niet rechtvaardigen omdat ik toch geen gebruik maak van hot-key's (installeer nooit de software ervoor, en ik maak ze zelf aan "crtl-x" ). usb apparatuur gebruik ik ook niet zo veel.

Verwijderd

ik heb eerst een Nat. elite gehad en nu gebruik ik een PRO. typed lekkerder vind ik. opvallend verschil vond ik het andere systeem dat onder de spatiebalk zit :? =elite kan je harder op rammen zonder dat ie herrie maakt.
verder zijn het allebei prima bordjes!

• Xenon
  • Laatst online: 11-08 11:42
Mijne Cherry CyBo@rd - G83 13000 is toch de beste :P
Afbeeldingslocatie: http://www.cherry.de/products/DE/images/produkt/tastatur/cyboard.jpg

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Pagina: 1