kwa uiterlijk ziet hij er wel goed uit. maar is hij dit ook?

hij is trouwens niet eens duur. ( 80 piek)
en de PRO verie

die meteen 50% duurder is!
voorzover ik weet heeft hij wat hotkeys (errug zinnig
Virussen? Scan ze hier!
en d'r zit ook een mooie muis bij..
eigenlijk is hij belachelijk duur (250) maar ik heb er zeker geen spijt van.
suc6 met je keuze, mzl
Verwijderd
Fl. 184,- als je ff zoekt.Op zaterdag 02 juni 2001 12:07 schreef onne het volgende:
hier staat een logitech corless desktop pro (da's een hele mond vol) het kost wel wat, maar is echt super prettig, en mooi...
en d'r zit ook een mooie muis bij..
eigenlijk is hij belachelijk duur (250) maar ik heb er zeker geen spijt van.
suc6 met je keuze, mzl
AANRADER!!!
(Muis kan beter maar cordless roelt! Toetsenbord is ook los verkrijgbaar.)
nu is ie dus een stuk goedkoper:(Op zaterdag 02 juni 2001 12:13 schreef victoryonline het volgende:
[..]
Fl. 184,- als je ff zoekt.
AANRADER!!!
(Muis kan beter maar cordless roelt! Toetsenbord is ook los verkrijgbaar.)
helaas, ik heb hem hier ook al een paar maanden staan dus ja...
de muis is idd, niet super, maar er is zeker goed mee te werken..
Fijn toetsenbord ja... m'n muis heb ik weer in m'n toetsenbord geprikt. Bovendien plug ik ook m'n digitale camera nogal eens in de andere USB-poort van m'n keyboard.. hoef ik niet steeds achter (voorOp zaterdag 02 juni 2001 11:47 schreef dennisdotcom het volgende:
Microsoft Internet Keyboard Pro.
Verwijderd
Heerlijk ding, lekkere aanslag en weinig herrie. De usb hub die er in zit is ook handig, ik heb mijn intellimouse optical er maar op aangesloten.
Wat wel een gemis is van die hub is dat ie geen power levert, je kunt er dus alleen devices op aansluiten die weinig stroom trekken.Ik heb van de week dat toetsenbord eens schoongemaakt en het viel me meteen op hoe solide het geheel er van binnen uitzag.
Minpuntje: de ongelovelijk stugge en dikke kabel.
Ik werk nu al een half jaar met een oud ibm toetsenbord op me TBird 1GHz
Maar zijn die er ook van M$ of logitech en die niet al te duur zijn?
Verwijderd
Nadeel is wel dat je op een 'gewoon' toetsenbord veel typefouten maakt..

Ja inderdaad ze zien er niet al te fraai uit maar ze zijn echt oerdegelijk. Echt klasse.

Dingen zijn niet kapot te krijgen, heb er hier ook nog een liggen uit 1986, doet het nog prima
Virussen? Scan ze hier!
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Als je een oud IBM toetsenbord hebt dan hoef je toch helemaal geen nieuwe? Dat zijn een van de lekkerste toetsenborden die er zijn!Ik werk nu al een half jaar met een oud ibm toetsenbord op me TBird 1GHzmaarja, ff geen geld voor nieuwe...
Verwijderd
Verwijderd
Yihaah!
Zeker wel de fijnste, en de muis is best mee te leven...
BTW, mijn eerste post na de grote crash waarmee mijn identiteit verloren ging!
Tikt heerlijk, alleen zoals al eerder vermeld, je moet wel blind kunnen typen...
^ Is die goed??
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Multimedia toetsen: perfect voor Winamp e.d., sneltoetsen voor andere programma's boven numerieke gedeelte, ik wil niet ander meer!! Ik gebruik die toetsen de hele dag, echt perfect.
Voor de rest is de polssteun ook relaxt en tikt het bord niet zwaar. Geen kramptaferelen, zelfs ik niet, terwijl ik soms 10 uur achter dat ding achter elkaar zit te rammelen voor m'n studie.
Hij is trouwens ook niet duur: ik kocht hem voor Fl.69.
ik vind die keyboards met sneltoetsen eigenlijk maar niks. heb er nu 2 verschilende van gehad. maar ik maak net zo goed sneltoetsen aan onder windows (ctrl-x)
een keyboard met een usb hubje erin, zou wel ideaal zijn voor m'n fotocamera. omdat ik nu steeds het snoer moet zoeken die ergens achter de pc in de war ligt.
heb nu dus z;n heele oude IBM, prima dingetjes (3x zozwaar als een KyB nu), en bij elke toest die je aanslaat hoor je klik klik etc.
Maar dat is best vermoeiend omdaar een verslag op teschrijven.
Keyboard, is eigenlijk iets waar mensen die een pc kopen weigig rekening mee houden. Een factor die onderschat word, en word vaak dus z'n goedkoop mogelijke gekocht. maar een iets duurdere HD/CPu is geen probleem.
Best raar, want KB/monitoor zijn eigenlijk de invoer/uitvoer devices waar het allemaal om draaid.
Ik ga er nog een nagie over slapen welke ik ga kopen, nogmaal bedankt voor alle reacties.
Concrete Loop Watercooling
Ja yesssssssss. Is super. Heeft uiteraard geen windows toetsen. Is goed slagwapen (gezien zijn gewicht) en een heerlijke hoorbare zware aanslag.Op zaterdag 02 juni 2001 12:34 schreef wildhagen het volgende:
Of neem zo'n lekker degelijk IBM-toetsenbord
[afbeelding]
Dingen zijn niet kapot te krijgen, heb er hier ook nog een liggen uit 1986, doet het nog prima
Ik gebruik nu een cordless desktop (omdat ik een hekel aan die draden heb). Maar als ze zo'n Lexmark/IBM cordless konden maken dan wist ik het wel!!!
Vinnik ook erg lekkere bordjes. Lichte aanslag, en toch een beetje 'klik-gevoel'. Niet dat softe gedoe.Op zaterdag 02 juni 2001 12:55 schreef AceRimmer het volgende:
Ik vind KeyTronic heerlijke bordjes.
De pijltjes toetsen bij de bovenste zijn ruk, die bij de onderste normaal.Op zaterdag 02 juni 2001 11:56 schreef HermeS het volgende:
ja, daar zat ik dus ook aan tedenken, om die tegaan kopen.
kwa uiterlijk ziet hij er wel goed uit. maar is hij dit ook?
[afbeelding]
hij is trouwens niet eens duur. ( 80 piek)
en de PRO verie
[afbeelding]
die meteen 50% duurder is!
voorzover ik weet heeft hij wat hotkeys (errug zinnig). Of zijn er nog andere verschillen?
Ik maak zelf het meest gebruik van mijn MS Internet Keyboard (nix Pro of model banaan), heerlijk plankje en nog best stevig ook, na een jaar is nog maar 1 steunpootje en de polssteun afgebroken. Ook Keytronics toetsenbord zijn wel fijn, net als zo'n Compaq plankje (486 krijgen heerst
Zodra een plank ook maar vervelend begint te doen kwak ik hem gelijk weg, want te fixen is dat meestal toch niet...
het beste in die omstandigheden is natuurlijk deze :

RMK-004 is a ruggedized PC keyboard suitable for industrial applications where air-borne particles and moisture prohibit the use of regular keyboards.
maar ik weet niet waar die te koop zijn...
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Wat mij betreft is het IBM PS/2 keyboard het beste ooit gemaakt.
tikt echt lekker
je hebt hem ook als merk Qware, maar is dan precies hetzelfde alleen staat er Qware op.
ze kosten ook maar 35 piek ofso!
Verwijderd
Dat typen gaat echt zwaar.
Ik denk dat zo'n microsoft natural pro wel wat voor mij is,
Jasper
Verwijderd
ik heb ook nog zoon IBM ding ligge voor mijn 386 dat ding is zwaarder dan 5 van die dinge die ik nu heb
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een draadloos toetsenbord.. en wat ook nog ergonomisch is...
Ik heb al zo'n beetje gekeken op internet wat er allemaal is... Maar heeft er iemand ervaringen met zo'n ergonimisch toetsenbord?
Lady_Chi_Chi zit zo vaak achter internet dat ze af en toe toch wel eens last krijgt van der schouder
Welke zou jij aanbevelen...??
Volgens mij heeft alleen logitech een draadloos ergonomisch toetsenbord. En die vind ik voor geen meter tikken. Maar OK, ik ben dan ook de Microsoft Natural (de eerste, oerversie) gewend.Op maandag 18 juni 2001 20:20 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:
Als we het toch over toetsenborden hebben..
Ik ben op zoek naar een draadloos toetsenbord.. en wat ook nog ergonomisch is...
Ik heb al zo'n beetje gekeken op internet wat er allemaal is... Maar heeft er iemand ervaringen met zo'n ergonimisch toetsenbord?
Lady_Chi_Chi zit zo vaak achter internet dat ze af en toe toch wel eens last krijgt van der schouder
Welke zou jij aanbevelen...??
Verwijderd
Die dingen roeleren zwaar.... maken wel een hoop herrie.Op zaterdag 02 juni 2001 12:34 schreef wildhagen het volgende:
[afbeelding]
Ben nog steeds opzoek naar zo een in US indeling (liefst met windows toetsen maar die bestaan helaas niet) heb op me werk een aantal van die dingen liggen maar allemaal NL indeling
Erg degelijk.Op zaterdag 02 juni 2001 11:49 schreef Agijsbro het volgende:
Ik heb hier de MS Natural Elite. Zo'n kromme dus. Daar ben ik heel tevreden over..
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Dat heerst
En draadloze toetsenborden zie ik 't nut niet echt van in, die van mij staat toch de hele dag op dezelfde plek
Neem wel met stevige toetsen, je hebt tegenwoordig ook van die dingen waarvan de toetsen veel te snel ingedrukt worden
Liefst moet je ook nog tik ofzo horen als je iets aanslaat
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Ik zou het doen!
maar zo voor internet en spelerij en muziek heb ik liever deze... is al heel wat eten drinken rook en troep ingekomen...
maar doet het nog steeds
How many babies can a motherboard have?
heel stevig en robuust, geen geshit met vage vormen aanleren enz
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Is zo'n mooi plat geval, erg dun, vergeleken met andere toetsenborden. 2 jaar terug standaard geleverd bij m'n Athlon op de HCC.
Edit. toetsenbord mag goed zijn, maar ik maar er nog steeds vaak typo's mee...
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Tja, ik zit allang niet meer op school en voor zover ik weet hadden ze daar nog ergere toetsenborden dan wat ik nu heb (Cherry G83 ofzoiets). Niks mis mee hoor, maar tikbakken zijn beterOp dinsdag 19 juni 2001 00:32 schreef bloasfist het volgende:
Die oude relaxte zware tikbakken kan je gewoon bij een middelbare school halen. Die moeten toch van die softe nieuwe hebben, en flikkeren die dingen weg. Ik heb er eentje waarvan je de plastic toetsen van het keyboard af kan halen. (alleen een soort omhulsel, daaronder zitten gewoon toetsen, maar dan zonder letters erop). Zwaar relaxed als je het wil wassen.
Verwijderd
en heb er nooit problemen mee gehad
Me heeft deze
2 stuks uit 1985 hier.Op zaterdag 02 juni 2001 12:34 schreef wildhagen het volgende:
[afbeelding]
Te vinden op de meeste computerbeurzen, in de grabbelton voor tussen de f 2,50 en f 10. Wel er op letten dat je een goede pakt, met een intacte PS/2 connector en alle toetsen. (of stel er een samen uit anderen want de toetsen zijn losse kapjes en de kabel kan ook los achterop het bord). Als je er mee thuiskomt, wip je alle toetsen er af en gooi je ze in een linnen zak in de wasmachine op 30°
O ja, de toetsenindeling is Nederlands, niet US zoals 99% van alle borden.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Van alle toetsenborden hier thuis typt deze het fijnst.
Verwijderd
> je kan er 2 usb devices op aansluitenvoorzover ik weet heeft hij wat hotkeys (errug zinnig). Of zijn er nog andere verschillen?
> toetsaanslagen zijn duidelijker
> cursor knoppen hebben weer de ouderwetse indeling
Verwijderd
Verwijderd
verder zijn het allebei prima bordjes!
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant