Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496709

Topicstarter
Ik twijfel flink.

Ik ben al jaren iPhone fan, maar nu zie ik ook de samsung galaxy note 2. Deze vind ik ook heel erg aantrekkelijk.

wat zijn echt de voor en nadelen van de galaxy note 2?

Als laatst waarom ou ik nu kiezen voor samsung ter over stelling van iphone

danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Tja, je geeft zelf al aan dat je de Note 2 erg aantrekkelijk vindt. Grote kans dat, als je voor de iPhone gaat, je je achteraf toch af zal vragen hoe het zou zijn geweest... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Google naar "galaxy note 2 vs iphone 5" en er zijn vast wel sites die de vergelijking hebben gemaakt.

Op basis daarvan zou ik mijn keuze maken, en kijken naar wat je zelf wil.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik had inderdaad al er naar ge-googled. Maar ze lopen best wel gelijk op alleen batterij van iphone gaat langer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ik heb ook getwijfeld.
Ben uiteindelijk voor een Note II gegaan, heb hiervoor Android gehad.

Hij is erg groot in vergelijking met de i5, het scherm van de Note II alleen al is groter dan de iPhone 5.

Ik zou de toestellen ergens uitproberen, de kans bestaat natuurlijk dat je de Note II te groot gaat vinden.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Tja, Android vs Ios, groter scherm VS kleiner Scherm. Persoonlijk zou ik zeggen als je veel youtube kijkt, zou je voor de note 2 kunnen gaan, (ik vind de scherm van de note 2 precies perfect imho, maar het kan idd zo zijn dat deze te groot voor je is, of hij past net niet in je broekzak :P)
Je zou je in het echt moeten bekijken denk ik, de Iphone 5 is ook wat zwaarder dan de note 2.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb de Note 2 en dat is een echte aanrader. Zeer fijn toestel. Snel, lekker groot en goed scherm, micro-SD-slot, 2GB werkgeheugen, lange accuduur en natuurlijk de handige S-pen. Vrijheid om elke software die je maar wilt te kunnen draaien enz.

iPhone 5 kan ik niet over oordelen. Ik heb alleen ooit een iPod gehad en ik voelde mij echt aan handen en voeten gebonden en dat gevoel heb ik nog steeds als ik het over een Apple apparaat heb. Lastig uit te breiden qua geheugen of je moet behoorlijk meer betalen voor een iPhone met meer intern geheugen. Geen eigen software kunnen installeren of je moet eerst willen jailbreaken. Er zijn nog meer dingen die mij tegenstaan aan een iPhone maar dan ga ik teveel klinken als een Android fanboy. Dus om nou te zeggen dat mijn mening geheel objectief is? ;)

P.S. ik ben ook wel een beetje geschrokken van deze thread: iPhone 5 gevoelig voor beschadigingen.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 13-01-2013 21:22 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Nu online
Bensimpel schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:18:
Tja, Android vs Ios, groter scherm VS kleiner Scherm. Persoonlijk zou ik zeggen als je veel youtube kijkt, zou je voor de note 2 moeten gaan, (ik vind de scherm van de note 2 precies perfect imho, maar het kan idd zo zijn dat deze te groot voor je is, of hij past net niet in je broekzak :P)
Ze zou je in het echt moeten bekijken denk ik, de Iphone 5 is ook wat zwaarder dan de note 2.
Precies.
Alhoewel de iPhone 5 wel weer erg ligt is in vergelijking met de iPhone 4S.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sjaool schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:19:
Ik heb de Note 2 en dat is een echte aanrader. Zeer fijn toestel. Snel, lekker groot en goed scherm, micro-SD-slot, 2GB werkgeheugen, lange accuduur en natuurlijk de handige S-pen. Vrijheid om elke software die je maar wilt te kunnen draaien enz.

iPhone 5 kan ik niet over oordelen. Ik heb alleen ooit een iPod gehad en ik voelde mij echt aan handen en voeten gebonden en dat gevoel heb ik nog steeds als ik het over een Apple apparaat heb. Lastig uit te breiden qua geheugen of je moet behoorlijk meer betalen voor een iPhone met meer intern geheugen. Geen eigen software kunnen installeren of je moet eerst willen jailbreaken. Er zijn nog meer dingen die mij tegenstaan aan een iPhone maar dan ga ik teveel klinken als een Android fanboy. Dus om nou te zeggen dat mijn mening geheel objectief is? ;)

P.S. ik ben ook wel een beetje geschrokken van deze thread: iPhone 5 gevoelig voor beschadigingen.
is de S-pen ook wel degelijk handig of is het niet meer dan een simpele gadget in een gadget? en waar gebruik je hem meestal voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De S-pen is voor mij meer een gadget en een leuke extra. Ik gebruik hem vooral voor af en toe wat tekenen met Sketch Pro of een ander tekenprogramma. De S-pen werkt wel heel fijn met zijn drukgevoeligheid en hoover mogelijkheid.

Er zijn echter wel mensen die hem echt productief gebruiken. Ik heb mijn Note 2 vooral vanwege het grote scherm, de snelheid en de multitaskingmogelijkheden.

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 13-01-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
en hoe lang houdt de batterij bij jou uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

In mijn ogen zou ik voor de Note II gaan omdat die ook redelijk wat goedkoper is, als dit voor jou geen enkel probleem is, negeer mij dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Nu online
Anoniem: 496709 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:43:
Op een schone installatie met alleen Whatsapp, Twitter Facebook Gmail en een Exchange account houd bij het 2 dagen vol met 8 uur schermtijd.
Naarmate er meer apps bij komen verminderd dit, maar bij intensief gebruik is 2 dagen normaal op een Note II. ( navigatie en games daar buiten gelaten )

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja loop nu op wp phone en ja heb ook sinds kort macbook gekocht dus ja heeft nu een iphone echt voordeel bij een macbook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Anoniem: 496709 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:43:
Bij normaal gebruik met gemak twee dagen. Ik hang hem trouwens wel elke avond aan de lader omdat ik hem toch wel erg stevig gebruik met video kijken, games etc. en dan staat hij vaak rond de 30-40% als ik hem weer oplaad.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 13-01-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke dat is op zich redelijk neem ik aan ik gebruik voornamelijk whatsapp hevig en spotify en ja ik vind kwaliteit echt wel belangrijk en ja van apple zijn altijd wel kwalitatief goede producten en is dat van samsung ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Laat je niet afschrikken door plastic. De Note 2 is echt een heel stevige telefoon, voelt ook nog goed aan en ligt ook nog eens goed in de hand. Ik heb de nieuwe Nokia telefoon in handen gehad en die voelde echt als goedkoop plastic en dit is bij de Note 2 echt niet het geval. De afwerking is ook nog eens heel erg mooi. Ik heb er wel een flipcover bij gekocht zodat het scherm afgedekt is als ik hem in mijn jas meeneem. Ik draag hem dus niet in mijn broekzak, zou ik ook niet aanraden bij telefoons met zo'n grote beeldschermdiameter.

Eigenlijk moet je even bij een telefoonwinkel binnenlopen en hem vasthouden, hetzelfde geldt natuurlijk ook voor een iPhone 5.

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 13-01-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:44

HollovVpo1nt

I like gadgets

Anoniem: 496709 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:10:
Ik had inderdaad al er naar ge-googled. Maar ze lopen best wel gelijk op alleen batterij van iphone gaat langer mee
Ik heb echt geen idee hoe je hierbij komt. Door de dingen die je met een Note 2 kunt doen zoals picture in picture, 2 apps tegelijk, direct aantekeningen maken etc. lijkt de iPhone wel een dumbphone met zijn icoontjes. De app opstart tijden gaan misschien gelijk op, maar de toestellen ab-so-luut niet. Een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:55
Ik heb een iPhone 5 en ik heb de eerste Note gehad. Ik heb ook ongeveer een uur kunnen/moeten spelen met de Note II. Ik vond de Note 2 soms wat traag in vergelijking met mijn iPhone 5. De splitscreen functie en Pen klinken leuk en zijn dat ook wel voor even. Echter zoals ik mijn telefoon gebruik mis ik het totaal niet en zou ik het ook niet gebruiken. In het verleden heb ik alleen het pennetje gebruikt met drawsomething of photoshop touch. Over het algemeen kunnen mensen zicht toch maar op 1 taak tegelijk concentreren en de splitscreen functie is dan ook maar beperkt nuttig naar mijn mening. Alleen met kopiëren en plakken tussen een notitie en een internet pagina of emailtje. Maar dat gaat op de iphone net zo makkelijk door even 2x op de homeknop te drukken en te wisselen met de andere applicatie. Mijn ervaringen met de Note II zijn inmiddels al een maand of 2,5 oud en ik weet niet wat een eventuele firmware update nog verbeterd heeft.

Ik zou meer kijken naar welk besturingssysteem je prettig lijkt. Persoonlijk ondanks dat ik bijna alles met een android telefoon gedaan heb wat er mee te doen valt (custom firmware/launchers enz.), gaat mijn voorkeur uit naar iOS. Apps werken prettig en hebben vaker een eenduidig design. Ik hecht totaal geen waarde aan widgets, in de tijd dat je naar een widget bladerd op je thuisscherm had je ook al het icoontje aan kunnen klikken om het volledige programma te openen.

Het is dus zeer persoonlijk naar mijn mening, jij kan er weer heel anders over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja heb sinds kort een macbook pro en ja ik denk persoonlijk dat het meer pluspunten oplevert als ik ook een iphone er bij neemt. Maar ik weet niet echt wat de voordelen er dan van is. Kan iemand mij dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Anoniem: 496709 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:42:
ja heb sinds kort een macbook pro en ja ik denk persoonlijk dat het meer pluspunten oplevert als ik ook een iphone er bij neemt. Maar ik weet niet echt wat de voordelen er dan van is. Kan iemand mij dat vertellen?
Ik heb zelf geen MacBook maar het lukt mij wel dat een apparaat als de iPhone goed aansluit met een apparaat als een MacBook.

Verder zoals aangegeven zal het neerkomen op het besturingssysteem. Ik kreeg eerder het idee dat je naar de Note neigde. En meestal geldt: ga voor het toestel dat je het liefst wilt.
Ik krijg nu weer echter het idee dat je voor de iPhone wilt gaan.

Ik heb zelf een iPhone 5 en de twee belangrijkste redenen waarom ik voor de iPhone 5 ging: de App Store (naar mijn idee komen apps eerder uit op iOS dan op Android, zijn de apps vaak kwalitatief beter en er zijn veel meer games voor iOS). De tweede reden was software ondersteuning: dit is bij Apple altijd minimaal 2 gratis software updates (en in het geval van de 3GS zelfs drie). Aangezien ik op z'n vroegst pas in 2014 een nieuw toestel neem, is software ondersteuning voor mij best wel belangrijk.

Dat gezegd: Android apps worden wel steeds beter en ik vind dat Samsung wel al beter omgaat met software updates dan bijvoorbeeld twee jaar geleden.

Samsung en Apple zijn allebei goede keuzes en je kan in principe niet echt fout gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja zo gaat dat bij me de ene dag neig ik naar die en dan de andere dag naar de andere stront vervelend laat ik het maar zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Haal nu maar gewoon die Note 2. Ga je echt geen spijt van krijgen. Voordeel is dat er geen lak af spat en kromtrekken doet hij ook al niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_nature
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 20:50
Hij is wel echt enorm. Heb je hem al eens in je handen gehad? Ik heb zelf de note 2, heerlijk toestel, maar ik vind hem toch net een tikje te groot, icm de achterkant die door mijn handen (nogal vet) erg glad wordt al een aantal keer laten vallen. Maar houd ze in je handen, ga langs bij de mediamarkt en laat je niet verleiden door dingen als die multiwindow. die gebruik ik persoonlijk nooit, Het enige waar ik de S-pen voor gebruik is om te kunnen navigeren door websites, je weet wel die drop down menutjes, en door plaatjes, zonder mn handen op t scherm te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Anoniem: 496709 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 12:42:
Ik synchroniseer alleen mijn notities en Safari bookmarks met mijn MacBook. iCloud gebruikalleen nog om een backup van mijn iPhone op te maken. Echter heb je daar niet een MacBook voor nodig en iTunes werkt ook onder windows. Alleen de photostream functie kan nog leuk zijn, echter wil ik niet afhankelijk zijn van iPhoto en gebruik het dus niet.

Persoonlijk zou ik het hier niet van af laten hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-NRG- schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:53:
[...]

Ik synchroniseer alleen mijn notities en Safari bookmarks met mijn MacBook. iCloud gebruikalleen nog om een backup van mijn iPhone op te maken. Echter heb je daar niet een MacBook voor nodig en iTunes werkt ook onder windows. Alleen de photostream functie kan nog leuk zijn, echter wil ik niet afhankelijk zijn van iPhoto en gebruik het dus niet.

Persoonlijk zou ik het hier niet van af laten hangen...
ben jij wel te vreden met je iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Ik heb in 1,5 jaar tijd verschillende telefoons gehad. Galaxy S, S II, Note, HTC One X en iPhone 4s. De iPhone 5 heb ik sinds hij uit is en is naar mijn mening ver uit de beste, ik ben er zeer tevreden mee!

[ Voor 12% gewijzigd door -NRG- op 15-01-2013 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17
Ik denk dat je hier niet verder mee komt.

Lang een iphone 3gs gehad. Toen een samsung galaxts2 wat me absoluut niet bevallen is (maandagochtend model?). Nu weer iphone en dat bevalt prima.

En zo zijn er ook wel mensen die het tegenovergesteld hebben ervaren....

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke nou ja ik wil het daarlijk niet op een forum gevecht uit laten lopen tussen android en apple fan boy's hoor:). Het is inderdaad zo dat de meningen echt flink verdeeld is. Maar niet alleen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
1 Wat denk je zelf dat de voordelen van android zullen zijn?

2 Wat denk je zelf dat de voordelen van de Note II zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

-NRG- schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 13:02:
1 Wat denk je zelf dat de voordelen van android zullen zijn?

2 Wat denk je zelf dat de voordelen van de Note II zijn?
En dan voor jezelf ook nog deze vragen beantwoorden:

- Wat zullen de voordelen van iOS voor jou zijn?
- Wat zullen de voordelen van de iPhone zelf zijn?

- Wat zullen de nadelen van Android voor jou zijn?
- En de nadelen van de Note zelf?

- Wat zullen de nadelen van iOS voor jou zijn?
- En van de iPhone zelf?

Voor- en nadelen van zowel OS als toestel zelf tegenover elkaar zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-06 21:08
Ik stond een week geleden precies voor dezelfde beslissing en ben uiteindelijk voor de Iphone 5 gegaan. Ik behoorlijk wat ervaring met android (laatste toestel Galaxy Nexus) en heb ook een WP gehad (Omnia w). Qua OS doet android voor mij zeker niet onder voor IOS. Integendeel, ik vind dat android meer verbetering heeft gebracht dan IOS de afgelopen tijd. Waarom dan toch de Iphone?

- Schermformaat: voor mij raakt de Iphone de sweetspot. Makkelijk met één hand te bedienen en groot genoeg om snel even iets op te zoeken. Filmpjes kijken en lang browsen doe ik wel op mijn tablet.

- Accu: hoewel de note het ook erg goed schijnt te doen vind ik vooral de standby zuinigheid van de Iphone een groot voordeel.

- Restwaarde van de telefoon: dit was bij mij toch wel een belangrijke factor. Ik ben nogal geneigd om nieuwe gadgets te kopen. Mocht ik op een gegeven moment genoeg hebben van de Iphone, dan kan ik hem makkelijk verkopen, een note 2 kopen en waarschijnlijk nog wat cash overhouden ook. Andersom gaat dat niet gebeuren.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:28:
Ik stond een week geleden precies voor dezelfde beslissing en ben uiteindelijk voor de Iphone 5 gegaan. Ik behoorlijk wat ervaring met android (laatste toestel Galaxy Nexus) en heb ook een WP gehad (Omnia w). Qua OS doet android voor mij zeker niet onder voor IOS. Integendeel, ik vind dat android meer verbetering heeft gebracht dan IOS de afgelopen tijd. Waarom dan toch de Iphone?

- Schermformaat: voor mij raakt de Iphone de sweetspot. Makkelijk met één hand te bedienen en groot genoeg om snel even iets op te zoeken. Filmpjes kijken en lang browsen doe ik wel op mijn tablet.

- Accu: hoewel de note het ook erg goed schijnt te doen vind ik vooral de standby zuinigheid van de Iphone een groot voordeel.

- Restwaarde van de telefoon: dit was bij mij toch wel een belangrijke factor. Ik ben nogal geneigd om nieuwe gadgets te kopen. Mocht ik op een gegeven moment genoeg hebben van de Iphone, dan kan ik hem makkelijk verkopen, een note 2 kopen en waarschijnlijk nog wat cash overhouden ook. Andersom gaat dat niet gebeuren.
nou bij deze! ben ik er wel uit door deze reactie:)
ik gaat voor de iphone.
reden daarvoor is zowiezo wat Theebo1 zei over wat accu betreft

ik loop nu met nokia lumia 710 en man wat erger ik me aan de accu om de 6 uur opladen

dus een goede accu is echt een must.

en ik wil tevens wel zeker weten dat t kwaliteit is:)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 496709 op 16-01-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik neem aan dat er nu een slotje op moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-06 21:08
Anoniem: 496709 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:55:
[...]

nou bij deze! ben ik er wel uit door deze reactie:)
ik gaat voor de iphone.
reden daarvoor is zowiezo wat Theebo1 zei over wat accu betreft

ik loop nu met nokia lumia 710 en man wat erger ik me aan de accu om de 6 uur opladen

dus een goede accu is echt een must.

en ik wil tevens wel zeker weten dat t kwaliteit is:)
Graag gedaan! :)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik neem aan dat hier een slotje nu op moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Anoniem: 496709 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 00:55:
[...]
Dat hoeft bij de Note 2 dus echt niet hè. Die gaat met gemak een hele dag mee. De iPhone en de Note 2 ontlopen elkaar wat dat betreft niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-05 19:13
Uiteindelijk twijfelde ik ook tussen beide toestellen.
Nu ik de Galaxy Note 2 heb gekocht twijfel ik soms nog steeds of het de juiste keuze was.

Uiteindelijk blijkt de Note 2 toch te groot naar mijn voorkeur en heb ik hem te koop gezet.
Nu alsnog maar een iPhone kopen. Alhoewel ik een beetje terughoudend ben geworden na al die verhalen over krassen en beschadigingen op nieuwe toestellen.

[ Voor 78% gewijzigd door Lowizi op 23-01-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:45
Ik heb ze beiden en ben er nog niet echt over uit. De note 2 kan zoveeeeeeeel meer, de iphone 5 is zoveel meer handzaam.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hahaha mijn god zeg nu begin ik weer met twijfelen wordt er gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
danda schreef op maandag 21 januari 2013 @ 01:27:
Ik heb ze beiden en ben er nog niet echt over uit. De note 2 kan zoveeeeeeeel meer, de iphone 5 is zoveel meer handzaam.....
gebruik je de dingen die hij meer kan ook echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:45
Anoniem: 496709 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 21:58:
[...]

gebruik je de dingen die hij meer kan ook echt?
Zeker weten, de note 2 gebruik ik veel meer als de iphone 5. Hij is zoveel handiger met browsen, gamen, videos kijken. Het is in feite een volwaardige vervanger van een laptop en het besturingssysteem zorgt ervoor dat hij 99% kan wat je met een laptop ook kan. Ik kan er makkelijk uurtjes mee bezig zijn

De iphone 5 kan het ook allemaal, maar is wat beperkter. Hij is meer geschikt voor muziek beluisteren en snel wat summiere informatie on-the-go op te vragen. Maar ik ga er bij wijze van spreken niet een half uur mee lopen pielen, daar is hij te vermoeiend voor (en dat komt waarschijnlijk omdat ik nu die ervaring heb met die note 2)

en nog iets, die iphone 5 ziet er na een paar maanden echt gebruikt uit, hij krast en deukt heel makkelijk. Het heeft ook zijn charme (als een aluminium koffer). Geen 2e zal na een jaar hetzelfde zijn ;)
Die note 2 zal wat dat betreft er na een jaar bij zuinig gebruik als nieuw blijven uitzien

[ Voor 17% gewijzigd door danda op 02-03-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513523

Even ter info. samsung heeft swype. dit is echt super snel typen in combi met de s-pen. Je kunt er dus niet alleen mee tekenen...

Ook heeft de pen een hoover functie dus als je je pen boven het scherm houd krijg je een aanwijzer te zien. zie het als de muis op je pc. met deze functie kun je ook dropdown menu's gebruiken die bij andere toestellen niet geactiveerd kunnen worden.

Ik las dat de note minder snel is dan de iphone 5 hierboven. Dit komt vooral omdat apple alleen maar bezig is met het uiterlijk van het OS. die krijgt alle resources waardoor alles super smooth lijkt te draaien. Echter doet de note op de lange rit echt niet onder hiervoor. Note 2 is ook verdomd snel en alle animaties lopen vloeiend.

Als laatste wil ik nog melden dat ik iphone behuizing niet geschikt vind voor het vasthouden... met de scherpe randen voelt het aan alsof je een stuk scherp glas vast hebt. zeer onprettig.
Pagina: 1