Hallo,
een vriend van mij vroeg bij een computerwinkel of ze voor hem een game pc zouden kunnen samenstellen en dan ook kunnen assembleren. Nu zijn ze met het volgende gekomen:
AMD Trinity A6-5400K quad core met HD7480D graphics
8GB DDR3 geheugen
1 TB harde schijf
Windows 7 of 8 - 64 bit
Antec behuizing (compact model)
Gigabyte moederbord
front USB
cardreader
En dat voor 490 euro, inclusief installatie.
Nu zeggen ze eerder in de e-mail dat er geïntegreerde AMD Radeon HD7540D graphics inzitten, en dat die voor de meeste games goed zijn. Maar ik zelf heb een Radeon HD 7670, en daarop kan je Far Cry 3 op 1920x1080P alleen vloeiend op low mee spelen (icm i7 3770).
Dan is een 7480/7540 al helemaal bagger?
De games die mijn vriend wil gaan spelen zijn games zoals Far Cry 3, Black Ops 2 en in de toekomst GTA V.
In de BBG staan hele andere producten, kan mijn vriend beter die pc nemen?
Groeten
een vriend van mij vroeg bij een computerwinkel of ze voor hem een game pc zouden kunnen samenstellen en dan ook kunnen assembleren. Nu zijn ze met het volgende gekomen:
AMD Trinity A6-5400K quad core met HD7480D graphics
8GB DDR3 geheugen
1 TB harde schijf
Windows 7 of 8 - 64 bit
Antec behuizing (compact model)
Gigabyte moederbord
front USB
cardreader
En dat voor 490 euro, inclusief installatie.
Nu zeggen ze eerder in de e-mail dat er geïntegreerde AMD Radeon HD7540D graphics inzitten, en dat die voor de meeste games goed zijn. Maar ik zelf heb een Radeon HD 7670, en daarop kan je Far Cry 3 op 1920x1080P alleen vloeiend op low mee spelen (icm i7 3770).
Dan is een 7480/7540 al helemaal bagger?
De games die mijn vriend wil gaan spelen zijn games zoals Far Cry 3, Black Ops 2 en in de toekomst GTA V.
In de BBG staan hele andere producten, kan mijn vriend beter die pc nemen?
Groeten