'mede-tweaker' blijkt oplichter te zijn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Lieve Adjes,

Geregistreerd lid 'grotepeter' blijkt een oplichter te zijn.

Zijn naam en rekeningnr komt ook op deze site voor: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=2261.0
Hij heeft me 45eur afhandig gemaakt :(
Uiteraard ga ik nu aangifte doen, maar het lijkt me ook handig als Tweakers zijn account nakijkt en desnoods dichtzet zodat niemand anders door hem onder die accountnaam belazerd kan worden.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bedankt voor de melding. Deze gast is bij ons bekend en ondertussen reeds geband. We werken er hard aan om dit soort gasten de toegang permanent te ontzeggen, maar aangezien dit soort gasten zich van slimme truuks voorziet bljft het altijd oppassen op V&A. If it sounds too good to be true ....

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Ik lees op de site van opgelicht dat deze account op Tweakers ook van hem is: gallery: kessel90
Misschien handig dat jullie wat "kijk en vergelijk" doen qua IP adressen?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Die hadden we ook al gespot en geband.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 13:09
Dit hele topic gaat over dezelfde Vrolijke Frits Opgepast: gebruiker anderz0

Er kan bijna een (slecht) boek over worden geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tallguy schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:09:
Ik lees op de site van opgelicht dat deze account op Tweakers ook van hem is: gallery: kessel90
Misschien handig dat jullie wat "kijk en vergelijk" doen qua IP adressen?
Dat heeft geen nut, deze gebruiker pakt waarschijnlijk telkens een andere proxyserver (=ander IP adres) waardoor ie weer verder kan. Dus tenzij alle proxyservers op de planeet geblokkeerd worden blijft ie bezig.
En dan zijn er nog andere oplossingen voor diegene om verder te gaan....

Daarnaast: IP-bans zijn niet echt handig daar consumenten verbindingen over het algemeen geen statisch IP krijgen. Dus kan zijn dat je daarmee een onschuldige gebruiker blokkeert mocht die een ander IP krijgen, een die op de lijst met bans staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 08-01-2013 18:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 408459

had ook een vraag add geplaatst voor een 3930 k kreeg van hem een reactie even opgezocht
en kwam er al snel achter dat het een oplichter was , even lekker zijn huid vol gespuugd

maarja zo zie je maar je ben nergens veilig :S
Pagina: 1