• insomniac
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:37
Ik heb hem gekocht in de veiling van mycom. Nieuw en gesealed. Ik dacht voor dat geld kan ik het wel proberen.

::. PVOutput: Zuid 4875Wp :: Noord 5406Wp :: Totaal 10281Wp .::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDragon-1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 22:20
jij bent de gene die mij net heeft overboden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Topicstarter
Om welke uitvoering ging het?

De 32gb i3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
DonDragon-1 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:53:
jij bent de gene die mij net heeft overboden :P
Yep, in de laatste seconden. Soms moet je wat geluk hebben. 8)

@-BaJo- : het ging om de i3, met 64GB. Wel de dock versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Topicstarter
Mooie prijs. 240 euro onder de winkel prijs. Ik heb er gewoon 699 voor betaald :(

Ach, ook voor de 699 ben ik er nog steeds erg blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Hoe is de batterijduur in de praktijk? Ik ben niet zo geïnteresseerd in al die benchmarks. Ik wil veel liever van iemand die hem dagelijks gebruikt weten hoe de batterijduur werkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:07

Haan

dotnetter

Als ik na m'n werk thuis kom en het ding uit de lader haal, is ie op het eind van de avond leeg als ik er een paar uur een game op heb draaien. Met alleen internetten e.d. hou je het een stuk langer vol, maar m'n iPad 1 die ik eerst had, hield het stukken langer uit.
Maar deze tablet is ook meer te vergelijken met een laptop, als je daarmee vergelijkt is de accuduur opzich wel acceptabel.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Topicstarter
Ik zeg met een game 3,5 a 4,5 uur (modern war (android emulatie) of game dev tycoon (windows store game))

Internetten enz. 5 tot 7 uur

2 Films kijken gaat ook zonder te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Battery Bar geïnstalleerd, die geeft o.a. de werkelijke gebruiksduur weer. Ik zit op de 6 a 6,5 uur praktisch batterij gebruik. Vooral internet, mail, en circa 30% spelletjes of HD series streamen met VLC.

Dit is met een i5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Met mijn i5 ook ongeveer 5 a 6 uur bij intensief mailen, internetten en sketchuppen.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:11:
Ik heb Battery Bar geïnstalleerd, die geeft o.a. de werkelijke gebruiksduur weer. Ik zit op de 6 a 6,5 uur praktisch batterij gebruik. Vooral internet, mail, en circa 30% spelletjes of HD series streamen met VLC.

Dit is met een i5.
Hendie app... helaas geen metro tile, maar toch handig.

Heb je de pro versie toevallig? Heb de trial versie maar zie eigenlijk amper toegevoegde waarde (naast wat extra settings die nou ook neit top zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Dank jullie wel!

Hoewel ik al sinds de aankondiging mijn zinnen heb gezet op een Surface Pro(iedereen al maanden gek mee lopen maken) heb ik nu toch gekozen voor de Acer W510. (ga hem vandaag halen) Na het bekijken van de Surface RT en de Acer W510 in de Media Markt was ik aangenaam verrast door de Look & Feel van de Acer en pakte de Surface me eigenlijk niet zo. :? Ik had de Acer door de slechte reviews over hun bouwkwaliteit eigenlijk afgeschreven. In een hands-on viel dat echter reuze mee. Ik wilde geen RT, want ik wil nog wel wat kunnen installeren (Bluestack bv of evt. andere browser of plugins). Ik ben geen gamer en gebruik geen zware programma's, dus ik verwacht niet dat ik de I-core processors nodig ga hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
joi-c schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 08:49:
Dank jullie wel!

Hoewel ik al sinds de aankondiging mijn zinnen heb gezet op een Surface Pro(iedereen al maanden gek mee lopen maken) heb ik nu toch gekozen voor de Acer W510. (ga hem vandaag halen) Na het bekijken van de Surface RT en de Acer W510 in de Media Markt was ik aangenaam verrast door de Look & Feel van de Acer en pakte de Surface me eigenlijk niet zo. :? Ik had de Acer door de slechte reviews over hun bouwkwaliteit eigenlijk afgeschreven. In een hands-on viel dat echter reuze mee. Ik wilde geen RT, want ik wil nog wel wat kunnen installeren (Bluestack bv of evt. andere browser of plugins). Ik ben geen gamer en gebruik geen zware programma's, dus ik verwacht niet dat ik de I-core processors nodig ga hebben.
Goede keuze! Ik was ook gecharmeerd van de surface maar wilde ook een volwaardige windows 8. De Acer Iconia is momenteel de enige hybride met windows 8 en met een redelijke prijs. Ik heb nu een maand de Iconia w700 en het bevalt mij erg goed.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Laatst online: 23-09 12:43
Sinds gister ben ik de eigenaar van een W700P. (I5)

Na lang vergelijken en de eis dat ik VBA moet kunnen gebruiken in excel was mijn keuze niet erg ruim.
De toevoeging P gaf een extra stylus en een beveiligings chip.
De stylus werkt niet goed en is dus af te raden. Omdat ik hem voor mijn werk ga gebruiken is het wel handig zodat er niet te veel vette vingers op komen.

Mijn 1e indruk was goed. Ik wist dat die wat groter zou zijn (vergelijkbar met een A4). Vandaag een tijdje mee aan het spelen geweest en de meeste instellingen staan nu goed.

Klein beetje back light bleeding in het scherm is idd bij het opstarten zichtbaar daarna niet meer.
Geluid van de fan vind ik zelf niet storend.
Gebruik op schoot gaat ook goed.

Mijn eerste ervaring is goed. Is een echte aanrader voor iemand die een tablet wil maar wel een complete pc nodig heeft.

Windows 8 is gewoon wennen. waar in de metro interface automatisch een tb naar boven komt moet je dit in de buroblad interface tekens zelf aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
-BaJo- schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:08:
Ik heb zelf de resolutie 1 tandje omlaag gezet en heb daardoor 4 rijen met tiles. Ook het bureaublad werkt prettiger met de vinger als de resolutie wat lager is. Het is natuurlijk wel jammer dat je dan niet over de volledige resolutie beschikt. Maar de tablet wordt er wel beter werkbaar mee.
ik heb hem nu ook op 150% gezet maar nog steeds 3 rijen. ik wil ook 4 rijen. Hoe heb je dat gedaan?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Topicstarter
@truffel50 ik heb de resolutie 1 tandje omlaag gedaan en dan krijg je ook 4 rijen!

Resolutie moest toch omlaag om android fullscreen te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
Ik heb vandaag de W510 met dock (64GB) gehaald bij Dixons (gisteravond besteld). Ik ben er echt superblij mee. Handzaam en toch volledige Windows versie en goede batterijduur. Het is geen powerhouse, maar voldoende voor mij.

Opgeladen en alle updates geïnstalleerd. Ik moest wel eerst de Windows updates doen en toen pas die van Acer. Andersom werd de Acer update niet geïnstalleerd. Ik moest hem voor de Acer update ook aan de dock met keyboard bevestigen ivm update drivers voor de dock.

Ik zou de 32GB niet aanraden als ik kijk naar het nog beschikbare geheugen na installatie Office 2013 probeer versie en Metro Apps.(27,1 GB van 47,4 GB :| ) Heeft iemand tips om geheugen vrij te maken?
En waar is de rest van de 64 GB gebleven :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDragon-1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 22:20
joi-c schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:35:
Ik heb vandaag de W510 met dock (64GB) gehaald bij Dixons (gisteravond besteld). Ik ben er echt superblij mee. Handzaam en toch volledige Windows versie en goede batterijduur. Het is geen powerhouse, maar voldoende voor mij.

Opgeladen en alle updates geïnstalleerd. Ik moest wel eerst de Windows updates doen en toen pas die van Acer. Andersom werd de Acer update niet geïnstalleerd. Ik moest hem voor de Acer update ook aan de dock met keyboard bevestigen ivm update drivers voor de dock.

Ik zou de 32GB niet aanraden als ik kijk naar het nog beschikbare geheugen na installatie Office 2013 probeer versie en Metro Apps.(27,1 GB van 47,4 GB :| ) Heeft iemand tips om geheugen vrij te maken?
Ik heb in een van de review over de w510 als toevoeging een keer uitgebreid verteld waar al het geheugen .
Even in het kort waar je het terug kan vinden.
- eigenschappen van C schijfopruiming -> geavanceerd schijfopruiming. Je ziet hier dat foutrapporten en windows updates veel ruimte in nemen. Een maand geleden was windows 8 nog zeer slordig met het verwijderen van update bestanden.
- Windows is een geheugen vreter en wilt altijd zo veel mogelijk geheugen hebben. Windows reserverd hierdoor 4 gb aan hardeschijfruimte als backup voor het geheugen.

Als je dit aanpast heb je ongeveer 7 - 12 gb weer aan ruimte vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
wat ik van de case wel jammer vind is dat ze geen gaatje voor de camera vrij hebben gelaten.
aan de anderkant komt er nu minder stof ed in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
joi-c schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:35:

Ben benieuwd waarom je de w510 64gb met dock hebt gekozen, terwijl de w700 i3 met keyboard case maar 50 euro meer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
woutwout schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:15:
[...]

Ben benieuwd waarom je de w510 64gb met dock hebt gekozen, terwijl de w700 i3 met keyboard case maar 50 euro meer is?
Batterijduur? Formaat? Keyboard met touchpad? Vind uiteindelijk zo'n dock waar in geklikt wordt ook beter werken dan een cover met keyboard... maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Topicstarter
wat de 1 een voordeel vind: Groter, sneller, enz is voor de ander een nadeel: te groot, te zwaar, veel lawaai/warmte enz

Ik zou niet voor die w510 gaan. Maar ik zou ook het geld niet uitgeven aan een i5. Zo probeert Acer iedereen blij te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Zou iemand eens kunnen kijken wat Speccy (gratis app voor syteem informatie) aangeeft bij het geheugen van de W700? De Samsung XE700T1C heeft single channel geheugen wat een impact heeft op de IGP en ik vraag me af wat de W700 heeft, dacht namelijk gelezen te hebben dat deze dual channel ram heeft.

Vrij ruk van samsung als andere tablets wel dual channel hebben (had gelezen dat de surface pro ook dual channel heeft) :/

[ Voor 12% gewijzigd door m0ridin op 25-02-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
Mijn w700 heeft dual channel DDR3 op 665mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
ing_stripe schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:33:
Mijn w700 heeft dual channel DDR3 op 665mhz
Thanks! Vermoeden klopt dus... matig van samsung om hierop te bezuinigen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Niet online
DonDragon-1 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 10:28:
[...]
Als je dit aanpast heb je ongeveer 7 - 12 gb weer aan ruimte vrij
Dank je wel!
woutwout schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:15:
[...]
Ik wilde eigenlijk een Surface RT, maar die vond ik te beperkt. Ik gebruik geen zware applicaties, maar wil wel de mogelijkheid om buiten de store om applicaties te installeren. Hierdoor viel de RT af en had ik mijn zinnen gezet op een Surface Pro. De batteriijduur viel me echter nogal tegen.

Toen ik vorige week echter bij de Media Mark de Surface RT ging bewonderen, omdat ik gewoon heel benieuwd was, viel mijn oog op de Acer W510. Ik vond het een fijne tablet en in de hand voelde het kwalitatief helemaal niet zo slecht als de reviews me hadden doen vermoeden. De dock was niet beschikbaar, maar ik wist gelijk dat dit hem zou worden om de volgende redenen:
- lekker licht
- lange batterijduur
- volledig Windows

Ik heb niet gekozen voor de W700, omdat die te groot en te zwaar was en geen SD-kaart slikt. Ik had dan wel kunnen kiezen voor de 128GB versie, maar dan kon ik net zo goed voor de Surface pro gaan. Ze verschillen niet veel in prijs (verwacht ik) en dan biedt de Pro toch meer (handzamer formaat en SD-kaart) De W510 wint het in mijn ogen van de Surface RT, omdat het volledig Windows biedt met lange batterijduur. Het wint het van de Surface Pro op basis van gewicht en batterijduur. De W700 legt het wat mij betreft af tegen de Surface.

Na een aantal dagen gebruik ben ik nog steeds heel tevreden.
Dit is echter een heel subjectieve beoordeling. Als performance (zware games/apps) belangrijk is, dan doet de W510 weer niet mee. Voor mijn doel/gebruik is het perfect.

• truffel50
Mijn bestelde case uit Amerika is er nog niet, nu 2 weken gewacht,

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
Ik heb ook 2 cases besteld vanuit china ben benieuwd zijn gisteren verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
truffel50 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:57:
Mijn bestelde case uit Amerika is er nog niet, nu 2 weken gewacht,
Toeval.... ik heb hem vanmiddag binnen. Wel handig. Je kunt ook de toetsenbord naast gebruiken. Alleen schuiven gaat moeilijker omdat je niet bij de randen kan komen. Ze zijn bedekt.
Ik kan geen foto plaatsen :'(

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
silvester6 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 18:16:
Ik heb ook 2 cases besteld vanuit china ben benieuwd zijn gisteren verzonden
Welke heb je besteld?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
http://www.ebay.nl/itm/190789669495?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

http://www.ebay.nl/itm/281022887081?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Ik ben er nog niet uit of ik nu wel of geen tb nodig heb.

Windows 8 werkt in metro goed zonder tb. alleen bij desktop moet je nog steeds zelf je tb omhoog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
De case van de eerste link heb ik ook ongeveer. De randen van de Iconia is bedekt dat betekend dat je moeilijk kan vegen van links naar rechts en van boven naar beneden. Dat heb ik nu dus ervaren. Je kunt de toetsenbord gewoon ernaast gebruiken met BT aan.

[ Voor 13% gewijzigd door truffel50 op 02-03-2013 15:52 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
Zouden er verloopjes zijn om de W700 op te laden met een andere lader van een laptop. Heb gister mijn lader op het werk laten liggen nu dus de accu leeg. Maar heb wel 3 laptop laders hier van elk 19V.

Edit;

Ik zag idd ook de randjes er overheen zitten. ben benieuwd of dat bij deze ook storend is. anders toch nog verder kijken

[ Voor 24% gewijzigd door silvester6 op 02-03-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
silvester6 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:53:
Zouden er verloopjes zijn om de W700 op te laden met een andere lader van een laptop. Heb gister mijn lader op het werk laten liggen nu dus de accu leeg. Maar heb wel 3 laptop laders hier van elk 19V.
Geen idee. Gewoon proberen? Ik heb wel ergens gezien dat er best veel accessoires zijn voor de Iconia ook kabels. Weet alleen niet meer waar :O
Als er zoveel zijn lijkt het me wel kunnen als je kabels van andere merken gebruik....(?)

[ Voor 23% gewijzigd door truffel50 op 02-03-2013 15:57 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
truffel50 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:51:
De case van de eerste link heb ik ook ongeveer. De randen van de Iconia is bedekt dat betekend dat je moeilijk kan vegen van links naar rechts en van boven naar beneden. Dat heb ik nu dus ervaren.
Ik heb het opgelost door aan 4 randen een uitkeping te snijden. Nu is hij perfect. ;)

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een W700 64GB aan te schaffen en die als vervanger voor mijn werk-PC te gaan gebruiken. Ik wil hem echter aansluiten op een monitor met 2560 x 1440 resolutie.
Kan ik die resolutie gebruiken en tegelijkertijd beide schermen gebruiken (dus W700 scherm tegelijkertijd aan hebben staan?).
Ik vind op internet wel regelmatig terug dat HDMI geen 2560 x 1440 resolutie ondersteunt, maar er schijnen wat hacks te zijn om deze resolutie toch te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
De stoffen hoes is al binnen vanuit hong kong _/-\o_
Tab past er goed in. Kan dan alleen geen tb kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
silvester6 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 18:50:
De stoffen hoes is al binnen vanuit hong kong _/-\o_
Tab past er goed in. Kan dan alleen geen tb kwijt.
Stoffen hoes? Hoe bescherm je het glas?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
http://www.ebay.nl/itm/28..._trksid=p3984.m1497.l2649

Die is een soort grote Sok. maar ik miste het schuin neer zetten nu al dus zit al weer in de case van Acer.
Merk dat Chrome totaal niet werkt in window mode en touchscreen. Ik druk overal naast. Andere programmas werken wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
silvester6 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:07:
http://www.ebay.nl/itm/28..._trksid=p3984.m1497.l2649

Die is een soort grote Sok. maar ik miste het schuin neer zetten nu al dus zit al weer in de case van Acer.
Merk dat Chrome totaal niet werkt in window mode en touchscreen. Ik druk overal naast. Andere programmas werken wel goed
Bij mij werkt Chrome ook niet goed. Gebruik nu de native browser (Explorer dus).
Dat stoffen sok zou ik nooit nemen hij beschermt niet. Je hebt toch die mooie bruine case wat je erbij krijgt?

[ Voor 9% gewijzigd door truffel50 op 05-03-2013 22:20 ]

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
truffel50 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:18:
[...]

Bij mij werkt Chrome ook niet goed. Gebruik nu de native browser (Explorer dus).
Dat stoffen sok zou ik nooit nemen hij beschermt niet. Je hebt toch die mooie bruine case wat je erbij krijgt?
Ligt eraan waartegen je hembwil beschermen he... alleen krasjes ed bijvoorbeeld. Verder zal het wat minder fors zijn dan de normale case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:40:
Ik ben van plan om een W700 64GB aan te schaffen en die als vervanger voor mijn werk-PC te gaan gebruiken. Ik wil hem echter aansluiten op een monitor met 2560 x 1440 resolutie.
Kan ik die resolutie gebruiken en tegelijkertijd beide schermen gebruiken (dus W700 scherm tegelijkertijd aan hebben staan?).
Ik vind op internet wel regelmatig terug dat HDMI geen 2560 x 1440 resolutie ondersteunt, maar er schijnen wat hacks te zijn om deze resolutie toch te laten werken.
of het allemaal gaat werken kan ik niet zeggen, maar in theorie zou het moeten kunnen.
de acer heeft hdmi 1.3 wat 2560X1600 ondersteund. De hd3000 van intel heeft een max resolution van 2560*1600.

Zo zou je denken dat het zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:59
Wellicht kan ik iemand in dit topic blij maken. Ik heb mijn W700 te koop staan: V&A aangeboden: Acer Iconia Tab W700 (NT.L0EEH.002) Aluminium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Heeft iemand van jullie al een update van Windows 8 binnen?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
Ik nog niet. merk wel dat er wat kleine bugs in zitten. zoals full screen film kijken in desktop modus gaat die achter de taakbalk zitten.

Icoontjes rechts onderin zijn de menus niet van aan te klikken zonder muis te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno.B
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01-2024
Vraag over de Iconia Tab W700 met dock:

Zijn de USB aansluitingen en de HDMI aansluiting geïntegreerd in het docking systeem?

Kan de oplader direct worden aangesloten op het docking systeem?

Dit in verband met het gebruik van de tablet op een werkplek met een externe monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno.B
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01-2024
Is het überhaupt nog mogelijk om de i5 met dock te kopen of leveren ze alleen nog met keyboard?

De versie met keyboard is totaal niet handig in combinatie met extern scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Ja, ik zou ook graag ergens een los dock vandaan hebben. :(

Voor veel situaties toch wat handiger als die keybordcase.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Bij mijn tablet zat een dock, een hoes en een los toetsenbordje, maar dat is niet meer de versie zoals ie tegenwoordig uitgeleverd wordt heb ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Topicstarter
Voor de liefhebber:

Dat is hier niet de bedoeling

[ Voor 69% gewijzigd door PaT op 21-03-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Met micro hdmi naar hdmi kabel kun je je scherm projecteren op een grote scherm. Heb ik dus gedaan. Prachtig en scherp. Ik wordt steeds blijer met mijn iconia!

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vezel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-05 14:41
Ik heb de mijne te koop staan.
Werkt prima maar kan slecht wennen.
Werk toch liever met de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
heb een w700 128 gb en heb een volledige clean install gedaan met een win 8 pro harde schijf vloledig geformateerd en heb nu last van het wegvallen van wifi en heb ook op de site acer de nieuwe driver afgehaald maar toch valt wifi altijd weg
wat is daar aan te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Lees dit topic eens door, hier staan nogal wat oplossingen:

http://community.acer.com...i-Fi-problem/m-p/631#U631

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Dank u
Maar heb ook soms als ik mijn tablet aanzet dat deze in bios mode komt?
Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Ja, niet aan het windows knopje zitten terwijl je hem aan zet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
yzf1kr schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:30:
Ja, niet aan het windows knopje zitten terwijl je hem aan zet. ;)
Dat doe ik niet
GEwoon aan en hij gaat naar de bios ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
daar ik mijn w700 volledig geformateerd heb ,heb ik het bureaublad achtergrond (Bruin grijs achtig) niet meer
kan iemand mij deze bezorgen in jpg

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
wil een w700 aanschaffen maar 1 van de dingen die ik er mee wil doen is hem met hdmi aan de tv hangen om hd films te kijken kan het scherm van de tablet dan op zwart of blijft die ook het beeld weergeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
sjkellner schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:20:
wil een w700 aanschaffen maar 1 van de dingen die ik er mee wil doen is hem met hdmi aan de tv hangen om hd films te kijken kan het scherm van de tablet dan op zwart of blijft die ook het beeld weergeven ?
Ik heb een hdmi kabel aangesloten op de pc scherm. Je kunt kiezen tussen 4 standen, uitbreiden, kopiëren, alleen grote scherm of alleen buroblad . Op pc scherm gaat het goed en denk dat het op de tv scherm ook zal lukken.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:25

zekerpixels

Victory Loves Preparation

128gb i5 versie besteld, na het bekijken van diverse reviews en deze topic. (en het overlijden van mijn laptop)

Het is me allen nog niet duidelijk geworden of het scherm met licht nog goed leesbaar is omdat deze glossy is, had het namelijk met mijn laptop dat dit wel eens irritant was dat het licht erin reflecteerde.

Heb wel een vraagje over het scherm, deze is van glossy gorilla glass. Heb zelf geen ervaring met een gorilla glass scherm, is dit nou echt krasvast of toch beter beschermen?

[edit] reviews
http://www.youtube.com/watch?v=mrN5ctTlj3A
http://www.youtube.com/watch?v=PhPBSoOYLdw
http://www.youtube.com/watch?v=vb2RxjfpwQo
http://www.youtube.com/watch?v=Yn1gDLRhOXY

[ Voor 25% gewijzigd door zekerpixels op 01-04-2013 13:32 . Reden: reviews ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
dank Truffel50 ga hem dan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
op deze site http://www.planjeroute.nl/ kan ik alleen de knooppunten selecteren met mijn vinger ,maar met de bluetooth muis lukt mij dat niet
heeft iemand daar een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
1475paul schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:49:
op deze site http://www.planjeroute.nl/ kan ik alleen de knooppunten selecteren met mijn vinger ,maar met de bluetooth muis lukt mij dat niet
heeft iemand daar een oplossing voor ?
Mij lukt het wel met mijn muis. Een logitech muis.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
truffel50 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:43:
[...]

Mij lukt het wel met mijn muis. Een logitech muis.
Wat zou de oorzaaak zijn bij mij ?want ik kan de muis gebruiken alleen kan de muis de knooppunten niet selecteren?

[ Voor 16% gewijzigd door 1475paul op 10-04-2013 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
1475paul schreef op woensdag 10 april 2013 @ 06:27:
[...]

Wat zou de oorzaaak zijn bij mij ?want ik kan de muis gebruiken alleen kan de muis de knooppunten niet selecteren?
Ik heb dus wireless muis maar de jouwe is een BT muis. Heb je hem wel gepaired?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
truffel50 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:04:
[...]

Ik heb dus wireless muis maar de jouwe is een BT muis. Heb je hem wel gepaired?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
ik heb e power acer geinstalleerd maar als ik die knop indruk duurt het toch enkele seconden voordat het scherm tevoorschijn komt,kant dit ingesteld worden dat dit sneller gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe in de bios te komen? Als ik het goed begrijp moet je dan bij het power-on doen van de W7 de windows key en het aan/uit knopje indrukken, maar heb dat op allerlei manieren geprobeerd, maar start steeds gewoon W8 op, en kom met die toets combinatie niet in het bios. Wie oh wie heeft het ei van Columbus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet hem uit door de power knop langer dan 5 seconden ingedrukt te blijven houden.
Druk nu de Windows toets in en vlak daarna de power knop, blijf de windows toets ingedrukt houden voor een seconde of 4 of totdat het Acer logo verschijnt.
Daarna opent je BIOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord Remark, dat heeft het gedaan!

Een andere vraag, weet iemand of het mogelijk is om de 128GB SDD te vervangen - al is het door Acer zelf - voor een grotere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
ja dat kan:
http://community.acer.com...ssd-replacement/td-p/9415
Moet je wel zelf doen en het is :w met je garantie.
Je hebt wel een msata nodig.

Bij de link zit ook een verwijzing naar youtube:
YouTube: 20121218 Acer 64GB Iconia W700 11 6 Tablet msata upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er moeilijk - voor mij in ieder geval - uit. Kan iemand dat voor me doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste W700 bezitters - vinden jullie het waard om nu nog een W700 te kopen terwijl de opvolger vrijdag gepresenteerd zal worden? Het gaat dan om de Acer Aspire P3 (waarschijnlijk). Misschien heeft hij een processor die wat beter is dan de huidige, maar er zit 2 GB ram in en het beeldscherm wordt 1366 x 768. Voor de rest verschillen de specs niet veel. Hij is iets lichter - 790 gram.

Nadeel van het nieuwe apparaat is denk ik dat als je hem direct koopt na release, dat je ook te maken krijgt met de kinderziektes. En bij de W700 zijn die volgens mij aardig opgelost, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
acer udate toont aan dat er een update is voor de vga driver ,is het echt nodig deze te instaleren en zoja voor wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendenb
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:59
Mijne staat te koop: V&A aangeboden: Acer Iconia Tab W700 (NT.L0QEH.005) Aluminium

Ga toch voor een macbook air.

[ Voor 10% gewijzigd door koendenb op 06-05-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
Mannen,

Weet niet of alle Media Markten deze prijs hanteren maar ik heb mijn i5 128GB versie vorige week gehaald voor het 'lage' bedrag van 663 euro! Niks 2e hands of refurbished, gloednieuw in verpakking. :)
Hun (tijdelijke) prijs die dag was 839 euro maar bij toeval wandelde ik binnen toen ze net een lokale 0% BTW actie hielden; heb direct m'n rekening geplunderd! Kortom, nog eens zo'n 180 euro eraf!

Ironisch detail is dat ik de i3 64GB versie net een week eerder had gehaald voor 683 euro; ik zat dus nog binnen de 14 dagen retourperiode en heb daar gretig gebruik van gemaakt! =:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 06:20:
Beste W700 bezitters - vinden jullie het waard om nu nog een W700 te kopen terwijl de opvolger vrijdag gepresenteerd zal worden? Het gaat dan om de Acer Aspire P3 (waarschijnlijk). Misschien heeft hij een processor die wat beter is dan de huidige, maar er zit 2 GB ram in en het beeldscherm wordt 1366 x 768. Voor de rest verschillen de specs niet veel. Hij is iets lichter - 790 gram.

Nadeel van het nieuwe apparaat is denk ik dat als je hem direct koopt na release, dat je ook te maken krijgt met de kinderziektes. En bij de W700 zijn die volgens mij aardig opgelost, toch?
Dat is toch geen opvolger? 2GB ram en 1366x768, ik zou het wel weten en voor de huidige gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De processoren zijn nieuwer (en sneller ?).

Ik twijfel om de W700 te kopen omdat de tablet al sinds oktober op de markt is. Dus niet echt het nieuwste van het nieuwste. Maar inderdaad, de specs zijn niet echt indrukwekkend op dit moment maar er komt er wel 1 met 4 GB RAM en 120 GB opslag. De P3 is wat lichter, dat is het enige voordeel. En de vraag is wat er nog komt de komende maanden - hoewel ik eigenlijk niet nog maanden wil wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je echt last hebben van 2 GB RAM ipv 4 GB RAM ? Daar ben ik echt het meest benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:30:
Zou je echt last hebben van 2 GB RAM ipv 4 GB RAM ? Daar ben ik echt het meest benieuwd naar.
"Last" is persoonlijk, maar ik denk dat je dan wel snel tegen (de) beperkingen oploopt ja... Vergeet niet dat de gpu ook een deel van je geheugen gebruikt. Maar als het voor lichtgewicht gebruik is zal het misschien nog meevallen hoor (en wie weet stoort het helemaal niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

2GB is erg weinig geheugen, ik heb nu al 2,3GB in gebruik en dan heb ik niks draaien in de desktopomgeving en alleen Internet Explorer actief met 4 tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp dan niet waarom Acer een 2 GB tablet met i3 op de markt brengt. Prijs is dan blijkbaar het belangrijkste in hun ogen en of gebruikers nu tevreden zijn of niet achteraf, dat interesseert ze dan waarschijnlijk niet zo veel. Erg jammer.

Hoe kan ik trouwens checken hoeveel RAM ik gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar. Ik heb het gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
weet iemand wat dit is ,kreeg hier een update?

fixpack acer 11.41
wat lost dit op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serefsiz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:02
Hallo, ik lees op verschillende websites dat de i5 met intel hd4000 last heeft van throttling.
Dus wanneer je bijvoorbeeld aan het gamen bent op 2.6ghz springt die terug naar 1.7ghz omdat de tablet volgens acer te warm word. Kunnen jullie dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
sertan_deniz schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:20:
Hallo, ik lees op verschillende websites dat de i5 met intel hd4000 last heeft van throttling.
Dus wanneer je bijvoorbeeld aan het gamen bent op 2.6ghz springt die terug naar 1.7ghz omdat de tablet volgens acer te warm word. Kunnen jullie dit bevestigen?
Ja. Klopt als een bus helaas. Nog steeds niet opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serefsiz
seeKo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 21:09:
[...]

Ja. Klopt als een bus helaas. Nog steeds niet opgelost...
Dankjewel voor je reactie,

Weet je ook of dit bij elke W700 is of alleen bij een bepaald partij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acer kennende gaat dat de eerste maanden niet opgelost worden. Uiteindelijk zal de I3 versie dus net zo goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

Weet iemand of en zo ja waar de keyboard sleeve al te krijgen is (in Nederland)?

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 09:25
ik ben al een poosje aan het kijken naar een leuk Windows 8 tablet, en denk dat de Acer W700 perfect voldoet aan wat ik verwacht. Echter... Ik wil wél graag een 3G module erin hebben voor mobiel gebruik, en Acer heeft hiervoor de W701.

Helaas kan ik deze niet vinden in Nederlandse (web)shops zo lijkt het wel... Coolblue/BCC/Saturn heeft het ding niet op de site staan. Amazon Duitsland daarintegen heeft 'em wél op de site staan, maar dan krijg ik waarschijnlijk een QWERTZ toetsenbord erbij, en daar heb ik minder interesse in natuurlijk ;) Heeft iemand een idee waar ik nog meer zou kunnen kijken voor de W701?

Een mooie bonus van de W701 is dat er (volgens de specsheet van Amazon.de) ook een microSD slot op het ding zit :D Alleen daarvoor al zou ik bijna het QWERTZ toetsenbord op de koop toe nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo w700 gebruikers!

Voor een eerlijk advies moet ik vast hier zijn.

Ik ben sterk geneigd over te gaan op de koop van een w700. Momenteel bezit ik over een iPad 3 retina, natuurlijk voor heel veel doeleinden super (beeld kwaliteit en snelheid) maar inmiddels begin ik de beperkingen van Apple zat te worden. Ook vind ik het vervelend om steeds te moeten switchen naar de laptop van mijn vriend daar wanneer ik dingen wil doen die op de iPad niet mogelijk zijn. Aan de andere kant wil ik niet af van de mobiliteit en touchscreen van een tablet, een 2e volwaardige laptop valt daardoor dus af.

Aantal opties bekeken:
(Alle Windows RT opties vallen per defenitie af)
Samsung ativ smart
Acer iconia w7
Surface pro
Acer aspire p3 (weinig over bekend?)

Nu hebben jullie deze mogelijkheden vast ook bekeken, wat deed jullie doen besluiten deze tablets links te laten liggen? Ik ben vooral benieuwd naar de verschillen met de aspire p3.. Hij iets goedkoper maar ik vind daar nog zo weinig over...

Andere vraag. Ik weet eigenlijk niet of ik voldoende heb aan de i3 versie met 64gb of wanneer ik beter voor de i5 versie zou moeten gaan.. Met welke dingen ga je bijvoorbeeld moeite krijgen op de i3 die wel gaan op de i5?

Nog een vraag ;-). Ik ben oh zo verwend met het retina scherm van Apple en het feit dat alle films altijd vloeiend worden afgespeeld. Ik ben het meest bang dat dat het punt van teleurstelling of "heimwee" ;-) kan gaan worden. Valt dat erg mee in jullie optiek?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Laatst online: 14-07 12:51
Ik ben sinds enige dagen ook de trotse bezitter van deze tablet / hybride. Ik wilde ook graag een krachtige Windows 8 tablet en daar voldoet deze Acer zeker aan. Viel me wel tegen dat de dock er tegenwoordig niet meer bijzit, dat was toch wel erg makkelijk geweest, maar goed het is niet anders.
Wanneer hij puur wordt ingezet als tablet (even twitteren, facebook, browsen enz.) dan is het toch wel wat omslachtiger / onhandiger dan mijn oude Android tablet, omdat:
- Steeds inloggen als je hem uitzet op je MS account (ik heb een vrij lang wachtwoord)
- Geen mogelijkheid om met een tekenbeweging in te loggen (voor zover ik weet dan)
- Geen Wifi als hij niet aanstaat, dus ook geen meldingen
- Maar drie rijen tegels ondanks full HD scherm
- Weinig keus in echte Win8 apps, bijv. voor Twitter (Ik vergelijk niet met Android, maar Windows Phone heeft er veeeeel meer)
Daarnaast viel het me ook wel tegen dat het updaten en downloaden van drivers en updates bij elkaar meer dan 3 uur duurde. Dat ligt ook aan de belachelijk langzame site van Acer natuurlijk en het is eenmalig, dus wat maakt het uit.
Tot zover de negatieve kant, want:
- vlijmscherp beeld
- snel
- zeer fraaie desktop. Jongens wat werkt die goed!
- alles wat je gewend bent op je normale pc draait er op
- zeer gemakkelijke koppeling met mijn thuisnetwerk
- handig in de toetsenbordsleeve te gebruiken als 'echte' pc
- super portable

Al met al ben ik er blij mee, na een paar dagen gebruik. Ben benieuwd hoe ik er over een paar maanden over denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serefsiz
RoJan schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:16:
Ik ben sinds enige dagen ook de trotse bezitter van deze tablet / hybride. Ik wilde ook graag een krachtige Windows 8 tablet en daar voldoet deze Acer zeker aan. Viel me wel tegen dat de dock er tegenwoordig niet meer bijzit, dat was toch wel erg makkelijk geweest, maar goed het is niet anders.
Wanneer hij puur wordt ingezet als tablet (even twitteren, facebook, browsen enz.) dan is het toch wel wat omslachtiger / onhandiger dan mijn oude Android tablet, omdat:
- Steeds inloggen als je hem uitzet op je MS account (ik heb een vrij lang wachtwoord)
- Geen mogelijkheid om met een tekenbeweging in te loggen (voor zover ik weet dan)
- Weinig keus in echte Win8 apps, bijv. voor Twitter (Ik vergelijk niet met Android, maar Windows Phone heeft er veeeeel meer)
Daarnaast viel het me ook wel tegen dat het updaten en downloaden van drivers en updates bij elkaar meer dan 3 uur duurde. Dat ligt ook aan de belachelijk langzame site van Acer natuurlijk en het is eenmalig, dus wat maakt het uit.
Tot zover de negatieve kant, want:
- vlijmscherp beeld
- snel
- zeer fraaie desktop. Jongens wat werkt die goed!
- alles wat je gewend bent op je normale pc draait er op
- zeer gemakkelijke koppeling met mijn thuisnetwerk
- handig in de toetsenbordsleeve te gebruiken als 'echte' pc
- super portable

Al met al ben ik er blij mee, na een paar dagen gebruik. Ben benieuwd hoe ik er over een paar maanden over denk.

Het is wel mogelijk om met een tekenbeweging in te loggen.
http://www.eightforums.co...e-remove-windows-8-a.html

Volgens mij heeft de iPad ook geen Wifi als die uit staat. in windows phone is er wel een optie om wifi aan te laten dus ik ga er van uit dat dit ooit ook in windows uit komt als die er nog niet is.

Ook dit is aan te passen in de register. Natuurlijk hoort dit eigenlijk standaard te zijn op een full hd scherm.
http://www.howtogeek.com/...indows-8-ui-metro-screen/

Twitter zit ingebouwd in de people hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
sertan_deniz schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:25:

Het is wel mogelijk om met een tekenbeweging in te loggen.
http://www.eightforums.co...e-remove-windows-8-a.html

Volgens mij heeft de iPad ook geen Wifi als die uit staat. in windows phone is er wel een optie om wifi aan te laten dus ik ga er van uit dat dit ooit ook in windows uit komt als die er nog niet is.

Ook dit is aan te passen in de register. Natuurlijk hoort dit eigenlijk standaard te zijn op een full hd scherm.
http://www.howtogeek.com/...indows-8-ui-metro-screen/

Twitter zit ingebouwd in de people hub.
Bedankt voor de snelle info!
- Tekenbeweging: heb ik er in gezet, heel handig!
- wifi: ik vergeleek met mijn Samsung Andoid tablet en die kan dat wel. Best mogelijk dat de iPad dat niet doet (?).
- Meer rijen tegels: de aanpassing die op die site staat is niet voldoende. Maar samen met de aanwijzing die op http://www.eightforums.co...odern-ui-windows-8-a.html staat werkt het wel! Je hebt óf maximaal 3 rijen (default) óf maximaal 5 rijen, wanneer je bij scaling de Monitorsize op 12.8 of groter zet. Helaas is maximaal 4 niet mogelijk, want nu worden de lettertjes wel wat klein, maar het is dus in elk geval mogelijk!
- Twitter: dat deze in de people hub zit is duidelijk. Er is in de store ook een app van Twitter zelf. Deze zijn echter erg simpel en er zijn weinig alternatieven om mee te experimenteren. Maar dat verandert hopelijk nog wel.

Je hebt me in elk geval een stuk verder geholpen, bedankt daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serefsiz
RoJan schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:08:
[...]

Bedankt voor de snelle info!
- Tekenbeweging: heb ik er in gezet, heel handig!
- wifi: ik vergeleek met mijn Samsung Andoid tablet en die kan dat wel. Best mogelijk dat de iPad dat niet doet (?).
- Meer rijen tegels: de aanpassing die op die site staat is niet voldoende. Maar samen met de aanwijzing die op http://www.eightforums.co...odern-ui-windows-8-a.html staat werkt het wel! Je hebt óf maximaal 3 rijen (default) óf maximaal 5 rijen, wanneer je bij scaling de Monitorsize op 12.8 of groter zet. Helaas is maximaal 4 niet mogelijk, want nu worden de lettertjes wel wat klein, maar het is dus in elk geval mogelijk!
- Twitter: dat deze in de people hub zit is duidelijk. Er is in de store ook een app van Twitter zelf. Deze zijn echter erg simpel en er zijn weinig alternatieven om mee te experimenteren. Maar dat verandert hopelijk nog wel.

Je hebt me in elk geval een stuk verder geholpen, bedankt daarvoor!
Niets te danke,

Ik heb zelf de tablet ook sinds gister dus ben ook van alles aan het uitproberen.
Enige wat ik jammer vind is dat chrome niet zo scherp is als je de dpi hoger zet.
Maar dat zal wel aan chrome zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Ik zou eigenlijk die hier en daar verguisde dock toch wel graag willen hebben. Wellicht is er iemand die hem niet gebruikt en hem wil verkopen aan mij? lijkt me toch wel erg handig op de werkplek.

Nog iets anders: het lukt mij niet om de Acer Ring te starten. ik heb volgens de aanwijzingen vijf vingers dicht bij elkaar in een cirkelvorm geplaatst op het scherm, maar dat doet niets. Zou hij kunnen zijn uitgeschakeld?

[ Voor 36% gewijzigd door RoJan op 31-05-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midyatmaster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:40
Mensen,

Hebben jullie ervaring met het upgraden van de bios naar v2.13 (van v2.12). het bios upgrade programma geeft bij curent version netjes v2.12 en new versie v2.13 aan, maar komt gelijk met een fout melding dat de bios niet voor mijn notebook geschikt is en dat de huidige versie bios nieuwe is dan de te installeren versie.

Het acer gebeld, maar daar hebben ze ook niet een directe oplossing. ze bieden aan om hem op te halen, maar dan ben ik hem een aantal dagen kwijt. Ik weet niet wat er mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serefsiz
midyatmaster schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 17:53:
Mensen,

Hebben jullie ervaring met het upgraden van de bios naar v2.13 (van v2.12). het bios upgrade programma geeft bij curent version netjes v2.12 en new versie v2.13 aan, maar komt gelijk met een fout melding dat de bios niet voor mijn notebook geschikt is en dat de huidige versie bios nieuwe is dan de te installeren versie.

Het acer gebeld, maar daar hebben ze ook niet een directe oplossing. ze bieden aan om hem op te halen, maar dan ben ik hem een aantal dagen kwijt. Ik weet niet wat er mis gaat.
Ik zou de tablet sowieso niet opsturen naar Acer. Het ligt aan de bios upgrade programma die hun online hebben gezet. Meerdere gebruikers hebben dit al gemeld als ik naar de officiële Acer forum kijk.
Dus ik zou het gewoon afwachten tot hun met een fix komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
Het lukt mij niet om de Acer ring te starten. Werkt dat nu wel of niet op de W700?
Pagina: 1 2 3 Laatste