Hallo allemaal. Zoals te lezen is in bracket kapot, welke komen overeen? is mijn bracket van mijn stock cooler afgebroken.
Mijn platform is AM2. Ik wil graag een koeler kopen welke net-aan past in mijn huidige build en ook toekomstvast is voor mijn volgende builds. Hieraan denk ik bijvoorbeeld aan een Mugen 2.
Het probleem is dat deze niet passen. Ik heb namelijk erg hoge geheugenbankjes (nog van ddr2, niet rendabel om te vervangen) en een bug in mijn mobo waardoor ik alleen geheugen in bank 1 en 3 kan plaatsen.
De afmetingen zijn:

Rode lijn (lengte tussen midden van cpu en begin van ram): 53.5 mm
Gele lijn (verschil hoogte cpu- ram): 60 mm
Kunnen jullie mij een koeler adviseren?
Er is mij al aangeraden om een pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 te installeren daar deze 360 graden mountable is, en dus met de kortste kant richting het ram te plaatsen is.
Deze koeler bevalt mij, maar ik wil graag meerdere alternatieven overwegen.
Groet!
Mijn platform is AM2. Ik wil graag een koeler kopen welke net-aan past in mijn huidige build en ook toekomstvast is voor mijn volgende builds. Hieraan denk ik bijvoorbeeld aan een Mugen 2.
Het probleem is dat deze niet passen. Ik heb namelijk erg hoge geheugenbankjes (nog van ddr2, niet rendabel om te vervangen) en een bug in mijn mobo waardoor ik alleen geheugen in bank 1 en 3 kan plaatsen.
De afmetingen zijn:

Rode lijn (lengte tussen midden van cpu en begin van ram): 53.5 mm
Gele lijn (verschil hoogte cpu- ram): 60 mm
Kunnen jullie mij een koeler adviseren?
Er is mij al aangeraden om een pricewatch: Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 te installeren daar deze 360 graden mountable is, en dus met de kortste kant richting het ram te plaatsen is.
Deze koeler bevalt mij, maar ik wil graag meerdere alternatieven overwegen.
Groet!