Ik heb daarover vanmorgen met een dame van Philips zitten chatten en m'n ongenoegen geuit. Eerst staat er dat hij de 16e beschikbaar zou komen. De 16e? Niets te vinden. Op de 17e ook niets gezien. Volgens de dame was het apparaat gistermiddag kort beschikbaar en in een mum van tijd weer uitverkocht. Op mijn vraag waarom ze dan zo weinig van die dingen hebben gaf ze aan dat er maar weinig zijn en de Philips webshop als laatste de voorraad krijgt.
Als excuus voert ze dan steeds aan "op = op". Ja leuk, maar als je zo weinig apparaten beschikbaar hebt is het natuurlijk niet verwonderlijk dat die dingen als warme broodjes de deur uit gaan. Je mag toch van zo'n actie verwachten dat er in elk geval een aantal weken voldoende producten beschikbaar zijn.
En beklagen bij Shell heeft geen zin zei ze, want het is een actie van Philips in samenwerking met Shell. Shell heeft niets te maken met de Philips webshop, ze delen alleen de vouchers uit.
Ik voel me echt belazerd. Tank me suf bij Shell maar kan niets bestellen bij Phlips omdat het spul gewoon niet leverbaar is. Lekkere actie, not...
[
Voor 21% gewijzigd door
Microkid op 18-01-2013 23:47
]