Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Anoniem: 484973
Dit jaar niets interresant s gezien.
Weet niet of ik nog codes heb. Had er best veel (tank min 1x per week)
Als er interesse is kan ik wel posten
[ Voor 32% gewijzigd door DarkSide op 06-01-2013 14:31 ]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Anoniem: 273294
4BGRRFA
5AZWZMB
BVADKBB
FE8N9H6
PCCV8RC
J63HM2J
FFDV42F
8ZH94UD
Vrij te gebruiken voor iedereen MAAR copy dit bericht ff en streep de codes door die je al gebruikt hebt aub!!
Die heb ik ook besteld. Voor dat geld wil ik wel zo'n ding in huis proberen.killerbee1958 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:30:
ik vind de iris clear livingcolors lampen toch echt wel een leuk koopje hoor met 50 % korting
op marktplaats bieden ze er 70-75 eur voor, dus je kan nog 20 eur winst maken ook
Nou ja het is volgens mij toch een redelijke selectie van het assortiment van Philips? En de prijzen zijn met 4/5 kortingsbonnen best wel interessant.Anoniem: 484973 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:26:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind er op die Shell site niet zo heel veel boeiends tussen zitten?
Wel jammer dat een aantal dingen die er in november op stonden niet meer teruggekomen zijn.
Dank je wel, maar de onderste 5 lijken ongeldig.
Dacht even een mooie tandenborstel op de kop te tikken met jouw codes, maar alleen de bovenste 3 worden geaccepteerd.
Dan zijn ze waarschijnlijk al gebruiktfrickY schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:36:
@kuraki
Dank je wel, maar de onderste 5 lijken ongeldig.
Dacht even een mooie tandenborstel op de kop te tikken met jouw codes, maar alleen de bovenste 3 worden geaccepteerd.
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Vuzupq3
45vn9qf
Jm75vnz
Btq642h
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Anoniem: 273294
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De andere 3 gebruikt.A5wct9w
Vuzupq3
45vn9qf
Jm75vnz
Btq642h
Bedankt!
4RJHRCM
Zelfde hier. Ik wacht tot ik de Philips Hue Switch kan krijgen, dan heb je voor €49 een hele mooie Hue compatible lamp.killerbee1958 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:30:
ik vind de iris clear livingcolors lampen toch echt wel een leuk koopje hoor met 50 % korting
Wat is de Philips Hue 'Switch'?weeraanmelden schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:26:
[...]
Zelfde hier. Ik wacht tot ik de Philips Hue Switch kan krijgen, dan heb je voor €49 een hele mooie Hue compatible lamp.
Systeem waarmee je via je smartphone de lichten in je huis kan bedienen.
http://store.apple.com/nl...en-gloeilamp-starter-pack
Ik weet wat Philips Hue is, maar niet wat de Switch is.cyntax schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:44:
[...]
Systeem waarmee je via je smartphone de lichten in je huis kan bedienen.
http://store.apple.com/nl...en-gloeilamp-starter-pack
Hij bedoeld waarschijnlijk de bridge in plaats van de switch.Reiben schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:44:
[...]
Ik weet wat Philips Hue is, maar niet wat de Switch is.
Ok, had gehoopt op een Hue-compatible wandschakelaar ofzo.cyntax schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:45:
[...]
Hij bedoeld waarschijnlijk de bridge in plaats van de switch.
Is de iris beter dan de bloom qua mogelijkheden?
Daarom maar naar de Shell, flinke tank vol diesel en mijn beste gezicht opzetten.
Helaas, in het Noorden zijn ze -misschien- minder meewerkend, ik kreeg geen code mee....
''Zo werkt het niet''
En ja, ik keek ze echt wel lief aan :-)
Als iemand nog 5 (oef) code's overheeft graag,
Het verschil is denk ik alleen het design en de lichtopbrengst.BounceMeister schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:24:
Die wil ik ook wel, maar de codes zijn steeds al gebruikt...
Is de iris beter dan de bloom qua mogelijkheden?
http://www.philips.nl/c/moodlighting/339447/cat/nl/ (klik op de more knop voor een overzichtje)
[ Voor 6% gewijzigd door feep op 06-01-2013 17:30 ]
3.5% cashback
[ Voor 12% gewijzigd door Tjiwa op 06-01-2013 17:49 ]
PSN/XBL: DarkTaufu
plus de spam mail die je van ze krijgtTjiwa schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:46:
Mensen, vergeet de shopkorting link niet voor de philipsshop
3.5% cashback
Nope, stukje naar het Zuidenrayvonrk schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:28:
Toch niet groningen stad ? Wou er net heen rijden
Heb ze beiden gegoogle'd maar kwam nauwelijks reviews tegen, blijkbaar zijn het nieuwe modellen.
Even teruggaan,. Ze moeten die kortingsbon gewoon geven. Spelregels zijn simpel: vanaf 25 liter brandstof of 7,50 besteding in de shop. Actie loopt tot 7 januari.Repro schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:27:
Ben steeds te laat met de code's die gepost worden.
Daarom maar naar de Shell, flinke tank vol diesel en mijn beste gezicht opzetten.
Helaas, in het Noorden zijn ze -misschien- minder meewerkend, ik kreeg geen code mee....
''Zo werkt het niet''
En ja, ik keek ze echt wel lief aan :-)
Als iemand nog 5 (oef) code's overheeft graag,
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Actie perioderayvonrk schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:56:
Voor de duidelijkheid je krijgt de codes t/m 8 jan toch? Ik las in het vorige topic dat men gewoon naar een tankstation gaan om codes te vragen. Hoe bereid zijn de medewerkers in het weggeven?
Vanaf 17 oktober t/m 8 januari 2013 worden de Shell kortingsbonnen uitgegeven op bemande Shell stations in Nederland.
Vanaf 1 november 2012 kun je Shell kortingsbonnen inwisselen op de actiewebsite voor het aanbod van Philips producten en Nordmann kerstbomen bij Praxis.
Vanaf 3 december 2012 zijn de Nordmann kerstbomen bij Praxis op voorraad.
Tot 31 januari 2013 kun je Shell kortingscodes invoeren op de actiewebsite.
Tot 8 februari 2013 zijn de Philips kortingscodes te gebruiken bij bestelling van Philips producten met korting.
Deze koopt ze volgens mij gewoon met die codes voor 50 euro zodra hij een order via Marktplaats binnen heeft en maakt dan 15 eurootjes winst per lamp:DJSmiley schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:31:
op marktplaats bieden ze er 70-75 eur voor, dus je kan nog 20 eur winst maken ook
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Ditzelfde doet hij met een aantal andere Philips artikelen zoals scheerapparaat, babyfoon etc.Voor deze lamp of de clear versie geldt dat deze op aanvraag zijn, dus niet gelijk leverbaar (kan aantal dagen duren).
Welk type heb je toen gehaald?DarkSide schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:29:
Vorig jaar mooi koffie apparaat gehaald met 50% korting. Geniet er nog elke dag van.
Hmmm... wat stond er toen nog meer op dan?Reiben schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:33:
Wel jammer dat een aantal dingen die er in november op stonden niet meer teruggekomen zijn.
Ben zelf uiteindelijk niet voor het Philips Saeco koffiezetapparaat gegaan (twijfelde wel even), wilde ook de koffietemperatuur kunnen instellen. Het is uiteindelijk een Melitta caffeo solo geworden met flink veel Bol.com bonnen.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Thnx!Reiben schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:41:
Als je gaat bestellen, vergeet ook niet de nog extra 3.5% korting op je order met Shopkorting.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
In ieder geval een blu-ray speler en een strijkplank, en volgens mij nog wel een paar andere dingen. Daarentegen zijn er ook weer dingen later bijgekomen die er in het begin niet op stonden.musicfreak schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:36:
Hmmm... wat stond er toen nog meer op dan?
Goed plan ik wil mijzelf bij deze alvast opgeven voor 5 codes.xPhantom schreef op zondag 06 januari 2013 @ 23:36:
Misschien een idee om een lijstje bij te houden wie nog codes wilt en wie gehad heeft? De codes zouden dan per DM verstuurd kunnen worden zodat die persoon alle tijd heeft om de codes te gebruiken en te melden dat ie zijn codes heeft gekregen, voorkomt teleurstellingen als codes niet werken omdat ze al gebruikt zijn en dat vergeten te melden.
Het probleem is dat als je op bevestigen drukt er meestal 3 a 4 werken en als je dan eindelijk code 5 hebt gevonden de rest ondertussen al weer vergeven is. Erg frustrerend spelletje lol.
Dus zet mij maar op t lijstje voor 5 van die codes.
Op 2 manieren:
1: Zet alles in je winkelmandje, en sluit de pagina, en heropen via de link in Shopkorting,
of:
2: Open de link via Shopkorting. Gebruik de gegenereerde kortingscodes van Shell die je krijgt.
vind ik ook... sinaasappelpers van 50 euro? Ik koop er wel 1 bij de blokker voor 10 euro, die gaat ook gewoon 10 jaar meeAnoniem: 484973 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:26:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind er op die Shell site niet zo heel veel boeiends tussen zitten?
denk niet dat dit eerlijk is tegenover de rest, gewoon netjes afwachten tot ze worden gepostSnoop schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:25:
Ben ook steeds te laat voor die codes. Mocht iemand er nog wat over hebben en ze met mij willen delen dan ontvang ik ze graag via een pm. Alvast bedankt!
Vertel er ook bij dat het een spaar systeem is en je pas geld krijgt als je voor 10 euro korting hebt verzameld.Tjiwa schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:09:
[...]
Op 2 manieren:
1: Zet alles in je winkelmandje, en sluit de pagina, en heropen via de link in Shopkorting,
of:
2: Open de link via Shopkorting. Gebruik de gegenereerde kortingscodes van Shell die je krijgt.
[ Voor 7% gewijzigd door rayvonrk op 07-01-2013 06:43 ]
Ik heb zelf naar het model HD8750 gekeken, inderdaad een nieuw model (eind 2012). Op kieskeurig staat een review van iemand die ook van de Shell actie gebruik heeft gemaakt!Kees Klaassen schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:26:
Zijn die saeco koffiezet apparaten van Phillips het waard om te halen?
Heb ze beiden gegoogle'd maar kwam nauwelijks reviews tegen, blijkbaar zijn het nieuwe modellen.
De HD8755 zie ik niet terug op de philips site, alleen op de ondersteuningspagina. Hij lijkt erg op de HD8751 maar dan zonder melkopschuimer. Deze machine valt in de Intelia serie, een stapje hoger dan de Xsmall. De 8750 vormt (in z'n eentje?) de Intuita serie.
De machines lijken me best ok, toch ben ik uiteindelijk voor de Krups caffeo solo gegaan. Dit vanwege het design, de mogelijkheid de koffie temperatuur in te stellen en een overdaad aan bol.com bonnen.
[ Voor 3% gewijzigd door musicfreak op 07-01-2013 06:44 ]
Denk juist dat het eerder oneerlijk is als ze in het openbaar worden gepost omdat dan altijd dezelfde mensen achter het net vissen. Op die manier worden de codes juist niet eerlijk verdeeld.Hummed schreef op maandag 07 januari 2013 @ 04:05:
[...]
denk niet dat dit eerlijk is tegenover de rest, gewoon netjes afwachten tot ze worden gepost
54GG5UB
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
PWVDFBV
Waren de bonnen eenmalig of kan iedereen ze gebruiken? Die Melitta ziet er namelijk wel goed uit idd.musicfreak schreef op maandag 07 januari 2013 @ 06:44:
[...]
Ik heb zelf naar het model HD8750 gekeken, inderdaad een nieuw model (eind 2012). Op kieskeurig staat een review van iemand die ook van de Shell actie gebruik heeft gemaakt!
De HD8755 zie ik niet terug op de philips site, alleen op de ondersteuningspagina. Hij lijkt erg op de HD8751 maar dan zonder melkopschuimer. Deze machine valt in de Intelia serie, een stapje hoger dan de Xsmall. De 8750 vormt (in z'n eentje?) de Intuita serie.
De machines lijken me best ok, toch ben ik uiteindelijk voor de Krups caffeo solo gegaan. Dit vanwege het design, de mogelijkheid de koffie temperatuur in te stellen en een overdaad aan bol.com bonnen.
Het is dat m'n mams er eentje wil maar absoluut geen verstand van heeft dat ik er tijd in steek. Ik zie der al afgezet worden.
Ook dacht ik dat die koffieapparaten pas de 11de beschikbaar zouden zijn, is de goedkope versie nu al niet meer beschikbaar!
Helaas zijn ze maar eenmalig te gebruiken, je zult dus morgen flink moeten tanken of even wachten tot mede tweakers nieuwe codes posten.Kees Klaassen schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:41:
[...]
Waren de bonnen eenmalig of kan iedereen ze gebruiken? Die Melitta ziet er namelijk wel goed uit idd.
Het is dat m'n mams er eentje wil maar absoluut geen verstand van heeft dat ik er tijd in steek. Ik zie der al afgezet worden.
Ook dacht ik dat die koffieapparaten pas de 11de beschikbaar zouden zijn, is de goedkope versie nu al niet meer beschikbaar!
G7DRJV2
Graag doorstrepen indien gebruikt.
Op!HoaHong schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:58:
Ik heb ng 2 shell codes hier liggen. Pm me maar! 1 code pp.
Had er net 3 bij elkaar gesprokkelt.
Bleven in het zwart bij 1ste poging
Gewacht op de 4de en toen bij de eerst volgende poging.
Bamm alle 4 op rood.
Zo kom ik nooit meer aan 5 codes voor morgen.
Blijf een zuinige hollander hoor.
xh3adshotx schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:21:
Omdat ik er ook een paar van hier heb gebruikt, hierbij de code die bij mijn bestelling inbegrepen was:
G7DRJV2
Graag doorstrepen indien gebruikt.
Danku zeer!
Same for meDrLZ Gambit schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:33:
Kan iemand er nog 5 aan mij schenken via een DM
Had er net 3 bij elkaar gesprokkelt.
Bleven in het zwart bij 1ste poging
Gewacht op de 4de en toen bij de eerst volgende poging.
Bamm alle 4 op rood.
Zo kom ik nooit meer aan 5 codes voor morgen.
Blijf een zuinige hollander hoor.
Shell code: UURHANN
Gaat in mijn post om bol.com bonnen, hoop op goed nieuws van musicfreak want die Melitta ziet er super uitNano2009 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:11:
[...]
Helaas zijn ze maar eenmalig te gebruiken, je zult dus morgen flink moeten tanken of even wachten tot mede tweakers nieuwe codes posten.
en nog een : D43QJN8
laat even weten wanneer ze gebruikt zijn
[ Voor 72% gewijzigd door bluek op 07-01-2013 20:31 ]
Ik hoop ook ooit nog 5 2 codes te kunnen bemachtigen..
[ Voor 9% gewijzigd door BounceMeister op 08-01-2013 13:34 ]
Same here. Mochten mensen nog codes overhebben, heb er nog 4 nodig. Je kan me altijd PM'en!BounceMeister schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:42:
Kon je de codes maar toevoegen aan een account ofzo, zodat je er 5 kunt sparen.
Ik hoop ook ooit nog 5 codes te kunnen bemachtigen..
Kreeg er 1tje mee van een vriendelijk shell mevrouw, anderen waren wat minder behulpzaam...
Nog 2 codes nodig nu!
[ Voor 3% gewijzigd door Kees Klaassen op 08-01-2013 17:29 ]
Ehm op welk goed nieuws wacht je precies?Kees Klaassen schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:14:
Gaat in mijn post om bol.com bonnen, hoop op goed nieuws van musicfreak want die Melitta ziet er super uit
Zie PMBounceMeister schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:42:
Kon je de codes maar toevoegen aan een account ofzo, zodat je er 5 kunt sparen.
Ik hoop ook ooit nog 5 codes te kunnen bemachtigen..
Heb je er geheeel toevallig nog 5 over voor een arme sloeber.
Stond net bij de shell 50 getankt en en wat brommer olie en wat repen. Zegt ie gast dat de bonnen op zijn.
Soms Zit t mee maar meestal niets
[ Voor 100% gewijzigd door AnthonyR op 07-01-2013 22:54 ]
Max. 3 per persoon, en je moet wel actief meedoen op GoT
Heb zelf al een Wake-up light, Ambilight, kruimelzuiger en broodrooster
Stuur maar DM's, vanavond lees ik ze wel
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Heb je even een DM gestuurd, wordt een beetje offtopic numusicfreak schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:54:
[...]
Ehm op welk goed nieuws wacht je precies?
[ Voor 98% gewijzigd door SaphuA op 31-01-2022 15:07 ]
7TGGZUT
QT4Z3TP
E28FBKU
Y9BUMEF
FD56RKC
CPCBBDH
Edit: alles is blijkbaar gebruikt!
ik weet niet welke andere nog werken.
(en ik heb hier m'n fok login niet dus kan daar nog niet melden dat ik er twee gebruikt heb...)
AnthonyR bedankt voor de andere codes!!
[ Voor 44% gewijzigd door BounceMeister op 08-01-2013 21:41 . Reden: gebruikte code doorgestreept. ]
Even doorstrepen indien gebruikt!!
EAUUQP2
Beetje jammer dan dat degene die 't gebruikt heeft niet het fatsoen had om het te melden.keko12 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:59:
Codes van Bouncemeisrter en Scief werken helaas niet meer, heeft iemand er nog 5?
Trackerfire, ik heb je code gebruikt. Bedankt!Trackerfire schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:59:
Hier nog eentje die ik heb gekregen bij mijn bestelling:
Even doorstrepen indien gebruikt!!
EAUUQP2
JKYBDGQ
V2VRKMF
R29NWFC
7CD6J6D
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
En, ik wil graag wachten op de koffieautomaat vanaf 11 jan (hopelijk)
Is niet anders, jaar is net begonnen, niet iets om druk om te maken
Anoniem: 451574
Waarom doe je het dan? Er zijn ook gewoon andere mensen die dit topic volgen en als je te laat bent heb je gewoon pech.Nano2009 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:34:
Ik weet dat het niet de bedoeling is om het hier te vragen maar als iemand nog twee code's over heeft zal ik diegene zeer dankbaar zijn!

Onder het moto "niet geschoten is altijd mis"?NotSoSteady schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:14:
[...]
Waarom doe je het dan? Er zijn ook gewoon andere mensen die dit topic volgen en als je te laat bent heb je gewoon pech.
Maar ik wil je in ieder geval wel nog even bedanken voor je nuttige reactie
Meld wel even of hij gebruikt is of niet
Had deze codes nog liggen:
C523M9P
R5VUD5T
78D8ECK
EP3RVEV
MHH8T4Q
64JYKB4
KFQZEMN
77R2UN2