zoekt mensen met ervaring webwinkel mobile shopper

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495601

Topicstarter
Ik zoek mensen die ervaring hebben met deze site http://www.mobile-shopper.nl/
Ik kan nergens ervaringen vinden online.
kvk nummer klopt en het vestigingsadres lijkt ook te kloppen.
enigste telefoonnummer op die site is een mobiel met een oningesproken voicemail wat uit staat.
Ik heb een mail gestuurd via contact met een vraag en nog geen antwoord gehad.
Maar ik vind de prijzen behoorlijk wantrouwend. ( samsung s3 nieuw voor 340,-)
Als je googled komt deze bovenaan http://mobileshopper.nl/ dat kan ik ook niet helemaal volgen.
Zelfde adres , geen link naar site die wel online is. ( die hierboven )
, en hier wel een vast telefoonnummer, word niet opgenomen en geen voicemail.
Ik kom de site ook niet tegen bij shopreviews hier op Tweaker.
Ik ben nieuw hier en weet niet zeker of ik dit op de juiste plek post!
Feedback welkom!
Ik ben zeer benieuwd naar deze 'webwinkel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:50
Deze shop schreeuwt wel erg hard "fake". Prijzen liggen allemaal ver onder de goedkoopste in de pricewatch. Liefst ver vandaan blijven dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-07 15:51
Echt betrouwbare webwinkel, laatst 50 eifones besteld en zou het zo weer doen 8)7.

Nee, if it's too good to be true, it probably is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Nou technisch gezien zou het mogelijk moeten zijn als hij alle sg3 uit amerika laat importeren zonder import heffing.. maar de goedkoopste sg3 is 440 euro in nederland.. reken zelf maar uit haha

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 04-01-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:03
Even een whois gedaan op het domein, is actief sinds 19 december jongstleden, en het mailadres van de administratieve contactpersoon doet niet echt een professionele organisatie vermoeden. Ik zou er niet echt zakendoen, zogezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Via Google Maps zie ik dat nummer 162 niet bestaat. Het dichtstbijzijnde nummer is 164, daarna komt de C1000 met nummer 100. Er is daar helemaal geen telefoonwinkel te bekennen. Hoe je er bij komt dat de KvK gegevens kloppen is mij een raadsel.

[ Voor 3% gewijzigd door sypie op 04-01-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:41
De facebook, google en twitter logo's onderaan de pagina leiden niet naar de respectievelijke pagina's over de webshop, maar naar de homepage van facebook, google en twitter. Dus ook dat klopt niet. Op mobileshopper.nl werken de links naar de social media helemaal niet.

Nòg een reden om aan te nemen dat je hier ver van uit de buurt moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Als je op het KVK-nummer zoekt vind je overigens twee inschrijvingen. Een 'hoofdvestiging' mobile-shopper, en een 'nevenvestiging' van een import/exportbedrijfje. Dat zou de lage prijzen kunnen verklaren, maar het zou ook meer argwaan kunnen wekken natuurlijk :p

edit:

Als je dan nóg verder het drijfzand van aannames en google-opdrachten induikt komen er helemaal mogelijke verwantschappen naar boven die je niet blij maken, maar dat is zodanig slecht hard te maken dat ik dat hier niet ga posten ofzo.

[ Voor 32% gewijzigd door Carpento op 04-01-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Carpento schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 23:17:
Als je op het KVK-nummer zoekt vind je overigens twee inschrijvingen. Een 'hoofdvestiging' mobile-shopper, en een 'nevenvestiging' van een import/exportbedrijfje. Dat zou de lage prijzen kunnen verklaren, maar het zou ook meer argwaan kunnen wekken natuurlijk :p
ja dat dacht ik ook al:)!! maar ja liever bij iemand die een reputatie heeft opgebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-07 10:31
Dit staat op de pagina 'Over ons':
Wellicht heeft u nog nooit iets aangeschaft via het internet en heeft u daarom nog uw twijfels of dit allemaal wel veilig is. Echter, anno 2012 hoeft dit niet meer, omdat webwinkels net als gewone winkels ook moeten voldoen aan allerlei strenge wet- en regelgeving.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De prijzen liggen een flink stuk onder de inkoopwaardes, zal wel kloppen dan toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,3187.45.html

Daar wordt inmiddels ook de link gelegd tussen deze shop en andere oplichtingsgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-07 22:10

painkill

Pain(k)(ill)

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=4902.0

Zelfde maker, de apple link verwijst namelijk naar die site.. Tenminste, dat doet het vanaf 1 bepaalde categorie, maar die kan ik zo snel niet meer vinden.. Blijkbaar de site niet goed veranderd na het kopieeren :P

Edit: via deze link: http://www.mobile-shopper.nl/index.php?route=common/home
En dan op bestel nu klikken

[ Voor 16% gewijzigd door painkill op 04-01-2013 23:46 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:14
PilatuS schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 23:39:
De prijzen liggen een flink stuk onder de inkoopwaardes, zal wel kloppen dan toch....
Haha nice. Inderdaad overduidelijke neppe rotzooi.

If something sounds too good to be true, it usually is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-07 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Check even SF Beleid en de talloze tips die in eerdere topics zijn gegeven. Daarmee zou je zelf prima een oordeel moeten kunnen vellen of die shop wel of niet betrouwbaar is.

Topics met simpelweg de vraag "is deze shop betrouwbaar" voegen niet zoveel toe en bij deze gaat dit topic dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.