Is dit een betrouwbare site ?

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:23
Beste Tweakers,

Ik weet niet of ik hier goed zit om het te plaatsen, maar ik zal toch even de vraag stellen.
Ik wil graag een Duitsland shirt van het WK2010 aanschaffen, maar de site waarop hij verkocht word, komt van de ene kant betrouwbaar over, maar van de andere kant ook weer niet. Het is deze site: http://www.voetbalshirtbestellen.nl
Normaal weet ik wel, dat als er iets met waarborg staat, dat het dan betrouwbare sites zijn. Deze heeft dat logo niet en ben dan ook eens benieuwd wat jullie ervan denken of misschien zijn er wel mensen die er wat besteld hebben ?
Verder heb ik onder aan de pagina ook nog eens even door de informatie gelezen en dat lijkt prima over te komen.

Groetjes.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59
Je hebt niet gegoogled zie ik? :O

https://www.google.nl/#hl...40096503&biw=1280&bih=941

zie tevens bericht hieronder!

Niet doen dus!

[ Voor 199% gewijzigd door Frontysco op 04-01-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Simpele zaken als een check bij de KVK kun je natuurlijk altijd doen, daar komt in dit geval uit dat het bedrijf is uitgeschreven uit de KvK. Dat vind ik al niet heel betrouwbaar. Tel daar zaken als geen echt adres (alleen een postbus) en geen telefoonnummer vermeld bij op en ik ben al heel snel geneigd niet te bestellen.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Check even SF Beleid en de talloze tips die in eerdere topics zijn gegeven. Daarmee zou je zelf prima een oordeel moeten kunnen vellen of die shop wel of niet betrouwbaar is.

Topics met simpelweg de vraag "is deze shop betrouwbaar" voegen niet zoveel toe en bij deze gaat dit topic dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.