Toon posts:

2 pcs op een monitor (vga dvi) en muis plus toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee computers. Mijn game computer (dvi aansluiting) en mijn zakelijke computer (vga aansluiting) die ik op het zelfde beeldscherm heb aangesloten. Nu wil ik ook de muis en toetsenbord koppelen maar heden begrepen dat en kvm switch alleen werkt als je ook de monitor koppelt. Nu heb ik op mijn bureau geen ruimte voor en tweede muis en toetsenbord hoe
kan ik dit het beste koppelen?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:24

Geckoo

Good news, everyone!

waarom zou dat niet werken? volgens mij kan dat namelijk wel...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38

Felyrion

goodgoan!

Waarom zou een kvm switch alleen werken met een monitor eraan? De meesten bevatten weinig tot geen intelligentie. Ik heb dit regelmatig gedaan in het verleden.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Topicstarter
Ben bij twee computerzaken geweest em bij beide zaken werd mij verteld dat het niet werkt. Ik dacht namelijk ook dat het gewoon moest kunnen

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-02 21:42

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
En jij mag beginnen met lezen. Hij heeft het over 2 computers op 1 monitor, niet andersom.

The devil is in the details.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:17
Buiten dat een kvm werkt (mits er maar een keyboard/usb device op zit aangesloten) zou je natuurlijk ook alleen een USB switch kunnen nemen.
Pagina: 1