Het witte scherm heb ik ook een keer gehad toen ik de recovery voor de advanced op een basic probeerde te flashen. Dat maakt kennelijk uit. Weet je heel zeker dat jij de juiste versie van CWM te pakken hebt?Joindry schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:52:
Hoi, ik heb de mijne intussen een maand of 8. In het algemeen wel tevreden van maar... Ik raak nog steeds niet in recoverymode en heb dat intussen ook opgegeven. Ik doe alles zoals het hoort, maar bij het booten van de rcvymode blijft hij hangen op een vaal wit scherm, soort hard freeze. Kan em dan enkel nog uitzetten en rebooten in normale modus. Ik blijf dus wel rondlopen met de kinderziektes die erin zitten zoals berichten is gestopt, niet goed gecalibreerde accu (die na hercalibratie gewoon terug zijn oude patroon herlaad) en ietwat abnormale auto brightnesss. Maar al bij al voor zijn geld nog steeds geen slecht phone.
Ik was zeker niet ontevreden met mijn G4, maar na een jaar was ik weer eens toe aan iets anders. Eigenlijk vind ik dat ik er nog lang over gedaan heb. Voorheen bestelde ik om de paar maanden een nieuw toestel in china.
Heb voor de E8 gekozen vanwege dual sim + LTE, dat is nu nog een zeldzame combinatie (maar dat zal hopelijk snel veranderen).
[ Voor 20% gewijzigd door matthijsph op 04-07-2014 11:09 ]