Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroTwo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-07 09:59
Goedemiddag,

Ik heb vandaag mijn 3de monitor binnen gekregen, nu heb ik er 2 met een DVI kabel en 1 met een displayport kabel aangesloten op mijn videokaart. Met de monitor die op displayport is aangesloten kan alleen geen verbinding worden gemaakt. Weet iemand hier een oplossing voor?
Mijn videokaart is de Asus Matrix 7970, en de 3 monitoren Dell Ultrasharp U2312HM.

Luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
Je hebt een actieve displayportkabel nodig denk ik, als ik het goed heb kan je videokaart maar 2 bronnen tegelijk aansturen (2x DVI of 1x DVI + 1x DP), tenzij je dus een actieve displayportkabel nodig hebt. Met Google zoeken naar 'active displayport 3 monitors' vind je denk ik al wat meer informatie :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 10:32
[Centraal] Multi-monitor setup

Je kan hier ook behulpzamer zijn; net als laatst.

[ Voor 55% gewijzigd door Bolletje op 04-01-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Werkt het wel om met displayport een van de andere schermen aan te sturen? Lukt het wel met de displayport-monitor als er maar 1 DVI-poort in gebruik is? Dit zou namelijk gewoon moeten werken, aangezien de monitor op displayport ook echt displayport kan.

Hahn: converteren is niet relevant in dit geval, aangezien de monitor op dp zelf aan dp doet. Actief versus passief geeft aan dat je zou converteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroTwo
Ik heb het even getest, 1 op DP en 1 op DVI werkt prima maar hij moet wel in de linkse DVI aansluiting op de GPU zitten dus ik denk dat er dan een verschil zit tussen de Dual en Single DVI aansluitingen op de GPU. Want DP en de andere DVI aansluiting werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Op de site van Asus kom ik het volgende plaatje tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/websites/global/products/ZzCcDbGzmG3crxBK/ioports2.jpg
Je gebruikt toevallig niet de DisplayPort aansluiting in het rode vak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

En als je dat wel doet moet je de schakelaar omzetten.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroTwo
Stom ja heb het plaatje ook gezien maar niet bij gedacht dat het de schakelaar kon zijn, was het wel bedankt!
Pagina: 1