Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Rome season 2 is helaas afgeraffeld. De geldkraan werd dichtgedraaid, anders hadden ze het hele Anthony en Cleopatra mooi kunnen vertellen in een heel derde seizoen.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Dat was gewoon een knipoog naar de 1960 film met kirk douglasJogai schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:29:
Goed dat je dat nog weet. Ik had ook nog wel een opener einde verwacht. Zeker toen ze in die 6 dorpen stennis gingen schoppen en iedereen riep "I AM SPARTACUS".
Ik begin nu heel erg aan mezelf te twijfelen of ik Rome season 2 heb gezien..
Ik kom nu ook ineens dit topic tegen en zal me ook maar even melden als Fan, toch had ik een beetje gemengde gevoelens bij de serie, het acteer werk was niet altijd even goed en het bloed soms erg overdreven maar toch heb ik me altijd prima vermaakt met de serie (en die Spinoff toen Spartacus1 ziek was). Ik zat met open mond te kijken toen Crixus werd gedood op het slagveld, ik had dit niet zien aankomen en vroeg me twee afleveringen lang af waarom dat nou was, tot de laatste aflevering eigenlijk. Mijn mond stond eigenlijk de hele aflevering open en toen Spartacus in zijn laatste gevecht door die speren werd getroffen had ik het pas door, "Is dit de laatste aflevering van de serie"? Dacht ik ineens, ja dus
ik had helemaal niet meegekregen dat Starz de stekker uit Spartacus had getrokken namelijk.
Best jammer, de serie was geen toppertje maar het keek altijd zo lekker weg.
Best jammer, de serie was geen toppertje maar het keek altijd zo lekker weg.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Drie jaar later een schopje, moet kunnen toch?
Jaren geleden de eerste twee seizoenen van Spartacus gekeken, maar nooit tot aan War of the Damned gekomen door het overlijden van Andy Whitfield. Laatst toch maar weer eens op Netlfix opnieuw begonnen. De serie zou nooit meer hetzelfde zijn, maar op een gegeven moment wen je toch aan de nieuwe acteurs voor Spartacus en Naevia. Vond War of the Damned een beter seizoen dan Vengeance, en zat ook wel met kippenvel te kijken toen de credits voorbij rolden. De serie was voor mij absolute top geweest als de cast van begin tot eind hetzelfde was gebleven. Nu was het toch te veel wennen in Vengeance, waardoor de serie in plaats van top gewoon heel goed is, in mijn ogen.
Nog meer mensen die de serie de laatste tijd nog (op Netflix) gekeken hebben?
Jaren geleden de eerste twee seizoenen van Spartacus gekeken, maar nooit tot aan War of the Damned gekomen door het overlijden van Andy Whitfield. Laatst toch maar weer eens op Netlfix opnieuw begonnen. De serie zou nooit meer hetzelfde zijn, maar op een gegeven moment wen je toch aan de nieuwe acteurs voor Spartacus en Naevia. Vond War of the Damned een beter seizoen dan Vengeance, en zat ook wel met kippenvel te kijken toen de credits voorbij rolden. De serie was voor mij absolute top geweest als de cast van begin tot eind hetzelfde was gebleven. Nu was het toch te veel wennen in Vengeance, waardoor de serie in plaats van top gewoon heel goed is, in mijn ogen.
Nog meer mensen die de serie de laatste tijd nog (op Netflix) gekeken hebben?
Megakick!
Gisteren is er op Netflix de documentaire 'Be Here Now' toegevoegd. Hierin worden Andy Whitfield en zijn gezin gevolgd vanaf de diagnose tot aan zijn dood. Hij is voor mij altijd 'de echte' Spartacus geweest, ik kon jammer genoeg nooit echt wennen aan de nieuwe acteur. Een zeer indrukwekkende docu, ongetwijfeld zijn meer mensen die de serie gevolgd hebben hierin geinteresseerd.
Gisteren is er op Netflix de documentaire 'Be Here Now' toegevoegd. Hierin worden Andy Whitfield en zijn gezin gevolgd vanaf de diagnose tot aan zijn dood. Hij is voor mij altijd 'de echte' Spartacus geweest, ik kon jammer genoeg nooit echt wennen aan de nieuwe acteur. Een zeer indrukwekkende docu, ongetwijfeld zijn meer mensen die de serie gevolgd hebben hierin geinteresseerd.