Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:01
En uiteindelijk is was het verdere verhaal van Crixus een sidestory geworden. Vandaar dat dit snel is verteld.
Hier nog wel wat leuke insights. Oa waarom Crassus jr. nu de held is. http://www.heraldnews.com...-Remembers-Andy-Whitfield

Wel een beetje lame idd, normaal is tegen 4 man vechten geen punt, en nu heeft ie niet door dat een ruiter met speer vanaf achter aan komt denderen...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-04 13:20
Quad schreef op zondag 24 maart 2013 @ 00:27:
Tsja, aan de andere kant heeft de eigenwijsheid van Crixus wel zijn kop gekost.
Ach, zie je hem al ergens in een zwitsers dorpje het land bewerken en kindjes opvoeden met zn vrouw?
Dan liever dood.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:43

Quad

Doof

Je maakt hem een ik weet niet hoeveel afleveringen mee, en ineens bam dood doei en opgejorist. Ik vind het jammer had het niet verwacht iig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Quad schreef op zondag 24 maart 2013 @ 00:40:
Je maakt hem een ik weet niet hoeveel afleveringen mee, en ineens bam dood doei en opgejorist. Ik vind het jammer had het niet verwacht iig.
Ik hoop voor je dat je geen Game of Thrones kijkt ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

RocketKoen schreef op zondag 24 maart 2013 @ 01:26:
[...]

Ik hoop voor je dat je geen Game of Thrones kijkt ;)
Die kijk ik wel, nog een weekje!! _/-\o_

Overigens, in GoT kon je het verwachten, in Spartacus had ik het dus totaal niet verwacht. Moet wel zeggen dat ik nu heel erg nieuwsgierig ben naar het kleine clubje in kamp Spartacus hoe ze het gaan verwerken.

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 24-03-2013 01:32 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De aap is dood. Mooi.

In belangrijker nieuws: die Laeta heeft wel een fantastische voorgevel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-04 22:54

Yor

Yor1313#2571

Anoniem: 224360 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:12:
Even terzijde deze serie heeft niets met het Spartacus verhaal te maken. Blijft goed vermaak, maar iedere aflevering bekruipt me het gevoel dat niets tegen seizoen 1 op kan boksen.
Vreemd dat je dat zegt...

Na veel gegoogle en lezen in stukken uit diverse Universiteiten, kan ik niets anders zeggen dat er toch wel veel dingen inzitten, die een toch redelijk groot raakvlak hebben.

Vooral wanneer je de stukken van Appian leest, bekomt mij toch het gevoel dat de makers van de serie hun best doen om redelijk correct te blijven.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-04 23:24
Als je Appian volgt dan kan het nog wel eens een open eind worden voor Spartacus.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Yor schreef op zondag 24 maart 2013 @ 05:05:
[...]

Vreemd dat je dat zegt...

Na veel gegoogle en lezen in stukken uit diverse Universiteiten, kan ik niets anders zeggen dat er toch wel veel dingen inzitten, die een toch redelijk groot raakvlak hebben.

Vooral wanneer je de stukken van Appian leest, bekomt mij toch het gevoel dat de makers van de serie hun best doen om redelijk correct te blijven.
Fijn dat je wikipedia kan lezen.....stukken uit diverse universiteiten....wat dat dan ook moge betekenen. Ik heb me verkeerd uitgedrukt idd. Het verhaal zal in grote lijnen kloppen, simpelweg omdat er enkel een verhaal in grote lijnen is. De manier waarop de serie is neergezet is echter in mijn ogen niet echt representatief voor hoe het er toen aan toe ging. Ik vind het te surreëel. Overigens vind ik de serie wel geweldig, seizoen 1 dan vooral. Een serie als Rome vond ik echter een stuk realistischer en die was ook vrij grof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Hoe enorm overdreven Spartacus ook is, er zitten best wel wat dingen in die ze accuraat in beeld brengen. De decimatie bijvoorbeeld was inderdaad zo gruwelijk als het in beeld werd gebracht. Niet alleen werd 1 op de 10 gedood maar de andere 9 moesten hem doden met knuppels om iedereen medeplichtig te maken.

Ook vind het taalgebruik geniaal hoe ze Engels praten met Latijns klinkende zins opbouw en ondanks de massa's scheldwoorden worden moderne begrippen vermeden. Het woord 'money' is in de hele serie nog nooit gevallen, iedereen heeft het over 'coin' als een ding in plaats van een concept. De rol van status in Rome is ook heel goed weergegeven, wat de eerste seizoenen dreef was de ambitie van Batiatus om meer ze zijn dan een lanista en hoe hij over lijken ging om dat te bereiken. Voor de andere lanistas was hun gladiatoren laten vechten voor belangrijke Romeinen het grootst haalbare en Batiatus wou zelf die positie bereiken.

De gevechten daarintegen zijn puur WWF Pro Wrestling. De helden zijn onverslaanbaar tot daar de gehate schurk komt die ze met achterbakse backstabs weet te verslaan.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Viel mij op dat vlak voor het einde van Crixus Door hem werd gezegd, Let sent them to heaven! Normaal hebben ze het alleen maar over 'the afterlife'.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Agree ben ook gewoon aan het zeuren, omdat dit seizoen een beetje tegenvalt en ik het zonde vind hoe grote personages aan hun eind komen. Ook dat was eerdere seizoenen beter in beeld gebracht vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik vond dat Crixus nog wel redelijk aan zijn einde is gekomen. Hoewel het nog nooit is voorgekomen dat Crixus zo makkelijk in zijn rug is aangevallen, en dan juist door die zoon van Crassus met zijn speertje.

Agron vond ik zelf wel wat snel gedood worden, had iets langer in beeld gebracht mogen worden.

Maar ondanks dat herbeleef ik het nog vaak in mijn gedachten, misschien juist omdat het zo snel is gegaan.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-04 21:45
Toch vind ik het jammer dat ze het Crassus niet iets langer moeilijk hebben kunnen maken in dat gevecht. Misschien zelfs zijn zoon ombrengen, als dat kan volgens de geschiedenis; Crassus zelf en Ceasar zijn natuurlijk wat lastiger. :P

Al was het gevecht tussen Crixus en Ceasar al maar wat langer. Nu werd Crixus na één minuut verrast met een speer in z'n rug. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 14:05
Ik moest wel even lachen over hoe weinig effect de brandende ballen hadden :P .

[ Voor 5% gewijzigd door pica op 25-03-2013 21:30 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Die eerste battle hebben ze dus wel gewonnen, de ballen hadden voldoende effect dus.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
pica schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:28:
De kracht van het romeinse leger zat in de formatie die ze hielden.
Met een brandende bal midden op de weg werd dat wel wat lastiger :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
pica schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:28:
Ja, ik zat ook al te wachten tot ze zouden exploderen oid. Toch voldoende opzich, voor dat deel van de veldslag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
CyBeR schreef op zondag 24 maart 2013 @ 02:32:
De aap is dood. Mooi.

Idd, dat waren toch de hoogtepunten van de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

CyBeR schreef op zondag 24 maart 2013 @ 02:32:
De aap is dood. Mooi.

Ja, al dat historisch geneuzel :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Afbeeldingslocatie: http://celebslam.celebuzz.com//bfm_gallery/2013/01/Anna%20Hutchison%20Pictures/gallery_enlarged/gallery_enlarged-anna-hutchison-pictures-11.jpg

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wauw! O+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is wel een beetje afhankelijk van de foto hoe ze eruit ziet :P

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.maxim.com/maxim/sites/default/files/180Spartacus_girls_cynthia_article.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.maxim.com/maxim/sites/default/files/180Spartacus_girls_ellen_article.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.maxim.com/maxim/sites/default/files/180Spartacus_girls_gwendoline_article.jpg

met een verhaaltje erbij: http://www.maxim.com/girl...artacus-war-of-the-damned

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 17:04
Wat een vermaak weer, weer een epische aflevering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 14:02

Boesjke

Excellent!!

Beste aflevering, veruit, van het seizoen imo

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Dit was ik tijdens deze aflevering:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9W5equF.jpg

Het is jammer dat volgende week de laatste aflevering is maar ik weet zeker dat ze net zoals alle eerdere seizoenen met een einde komen dat een elegante en voldoening gevende afsluiting is. Het is raar om een serie die zo over de top als elegant te bestempelen maar er zijn weinig series die beter hun verhaal vertellen en afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Mooie tribute aflevering! Nu het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Zeker een mooie aflevering! Het is mij in ieder geval weer niet gelukt om stil te zitten tijdens het kijken, heerlijk om nog wat arena-fights te zien!

Niet erg realistisch dat Argron ook terug is gestuurd, maar dat zorgde wel voor een mooi feelgood momentje! Ook mooi dat dat teringjong dood is!

Ben nu erg nieuwsgierig naar de laatste aflevering, hopelijk wordt het een mooi slot van deze gave serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Amras schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:13:
Ook mooi dat dat teringjong dood is!
Ik was al bijna bang dat dat niet meer ging gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:24
Ik zit me dit seizoen wel te ergeren aan de hoeveelheid slomotion en het gebrul/geschreeuw dat gebeurt. Ik kan met niet herinneren dat zoiets in deze hoeveelheid ook in de voorgaande seizoenen was.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ze zijn in ieder geval opgehouden met de 'bewegende-camera's-terwijl-het-beeld-stil-staat-scene's'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Lekker showboaten :P
Eerst die zwaardjes in de grond steken. En dan een paar minuten laten iemand er precies met zn nek op laten landen :D

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Waarom maken ze eigenlijk niet nog een seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Waarschijnlijk omdat het historisch niet correct is (ik ben niet bekend met de afloop van Spartacus en ik wil het einde niet voor mijzelf spoilen dus ik vermijd Google :)).

[ Voor 23% gewijzigd door rgras op 07-04-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 16328 schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:16:
Waarom maken ze eigenlijk niet nog een seizoen?
Ze hebben het al heel erg uitgemolken :P
De 1e serie ging over spartacus als gladiator.
Toen nog een pre-quel. Over hoe hij daar terecht is gekomen.
En dit is het verhaal van wat er gebeurt na zijn ontsnapping, de slaven opstand.

Ze hebben zelfs halverwege spartacus vervangen, omdat de originele acteur is overleden.

Maar er komen altijd wel weer nieuwe TV series.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:29
Die pre-quel hadden ze gemaakt omdat de originele acteur destijds ziek was en dus niet het nieuwe seizoen konden opnemen. De seizoenen stonden volgens mij gewoon op de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Seizoen 1 nu gezien, super !
Maar seizoen 2 begint maar erg matig.
Vooral de manier van praten begint erg nadrukkelijk en vervelend te worden.
Nu had seizoen 1 natuurlijk weinig diepgang, maar werd wel erg sterk gebracht. Maar seizoen 2... Ben benieuwd of dat nog beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja het wordt beter.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Dit was absoluut de beste aflevering van dit seizoen jammer dat het bijna ten einde is - nog maar 1 aflevering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:48

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het wordt wat beter, maar voor diepgang hoef je niet bij Spartacus te zijn, de afleveringen duren mij nog steeds veel en veel te lang, het verhaal dat in een aflevering van 55 minuten verteld wordt kan uitstekend gedaan worden in een aflevering van 22 minuten, maar dan ben je alle slow mo gevechten en nietszeggende tieten scenes kwijt natuurlijk :P

Ik vol de serie nog steeds, maar altijd terwijl ik met andere dingen bezig ben omdat het gewoonweg veel te traag gaat en er teveel onnodige zut in zit, tieten zijn leuk, maar tieten om de tieten is helemaal niet nodig, het super over the top neppe bloed mogen ze ook weg laten van mij en de vechtscenes verkorten tot wat interessant en belangrijk is, alles in slowmotion waarbij je elke sprong ook nog eens 3 keer te zien krijgt vanuit 3 verschillende camera standpunten... Zonde van mijn tijd :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wordt E10 een extra lange aflevering of proppen ze het laatste beetje in een uurtje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421817

rgras schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:21:
Waarschijnlijk omdat het historisch niet correct is (ik ben niet bekend met de afloop van Spartacus en ik wil het einde niet voor mijzelf spoilen dus ik vermijd Google :)).
Wel, het einde van Spartacus is niet bekend voor zover ik weet, er bestaan wel een paar hypotheses. Dus het is afwachten wat de makers van de serie gaan doen :)
Twylight schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 04:44:
Wordt E10 een extra lange aflevering of proppen ze het laatste beetje in een uurtje? :P
Geen idee, ik hoop dat het een dubbele aflevering wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het einde van aflevering 9 had echt kippevel momentjes, impressive!
Gannicus blijft mijn favo in Spartacus, briljante acteur!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Twylight schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 04:44:
De gemiddelde Hollywood blockbuster duurt maar 2 uur. Dus waarom zou het einde van Spartacus niet in een uurtje kunnen?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Mad Men had afgelopen weekend een seizoensopening van "twee uur" (oftewel anderhalf uur plus reclame), dus waarom niet.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 09-04-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Spannende en indrukwekkende aflevering weer! Ben echt enorm benieuwd naar het einde. En ben net zo blij als iedereen dat die kleine frikandel dood is.

Wat ik wel een beetje onrealistisch vond is dat Crassus 500 slaven ruilt tegen het lijk van zijn zoon en een vrouwelijke slaaf die ontsnapt is. Of misschien om Ceasar in leven te houden? Sowieso is heel die bargain een beetje raar gelopen, logistiek gezien enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De verklaring van Caesar dat Spartacus niet verantwoordelijk was voor de dood van Tiberius en dat hij ook niet erbij zei dat Kore dat wel was gaf hem wel een sympathieke kant. Eerst zie je hem met enorm veel plezier iemand kruisigen maar hier had hij heel simpel Kore onderweg kunnen doden en de deal kunnen dwarsbomen maar deed dat niet.

De afstand tussen de kampen van Crassus en Spartacus is wel heel kort als in een aflevering een stuk of 5 keer iemand die kan afleggen waaronder honderden gewonde slaven en Naevia die half in een coma was.

Ik zal iedereen wel missen na de laatste aflevering. Bijna iedereen die in Spartacus speelde was een complete onbekende maar ze gingen zo goed op in hun rollen dat je zou willen dat tegen de historische feiten en ze allemaal ontsnapten. Hopelijk komt er snel nieuws over de sci-fi serie die Steven deKnight wil gaan maken en zullen Gannicus, Oenemaeus, Mira, Illythia, Batiatus en iedereen elkaar weer het leven zuur maken.

Crixus heeft wel een leuke rol in Arrow en misschien kan Saxa haar bijrolletje van 19 seizoenen geleden in NCIS weer oppakken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gplQfVc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04 07:35

Dreanor

Joene

OneUp schreef op woensdag 10 april 2013 @ 07:18:
Spannende en indrukwekkende aflevering weer! Ben echt enorm benieuwd naar het einde. En ben net zo blij als iedereen dat die kleine frikandel dood is.

Wat ik wel een beetje onrealistisch vond is dat Crassus 500 slaven ruilt tegen het lijk van zijn zoon en een vrouwelijke slaaf die ontsnapt is. Of misschien om Ceasar in leven te houden? Sowieso is heel die bargain een beetje raar gelopen, logistiek gezien enzo.
Hij wist niet dat zijn zoon dood was op dat moment, pas later kwam hij erachter en toen kwam ook zijn (neuk)slaaf om de hoek.

Voor hem, een hoog staande romein is zijn zoon wel meer dan 500 slaven waard. Ik bedoel, het zijn maar slaven die je verbruikt als wij WC papier gebruiken. Dus dat vind ik niet zo onrealistisch!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Dreanor schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:13:
[...]

Hij wist niet dat zijn zoon dood was op dat moment, pas later kwam hij erachter en toen kwam ook zijn (neuk)slaaf om de hoek.

Voor hem, een hoog staande romein is zijn zoon wel meer dan 500 slaven waard. Ik bedoel, het zijn maar slaven die je verbruikt als wij WC papier gebruiken. Dus dat vind ik niet zo onrealistisch!
Dat klopt dus niet aan de bargain. Hij wilde zijn zoon levend voor 500 slaven. Dat Tiberius 500 slaven waard is snap ik wel.

Uiteindelijk zit Crassus met een dode zoon én zijn toch 500 slaven op vrije voeten. Is dit gekomen doordat hij zijn slaaf ook accepteerde als onderhandelingsmiddel (lijkt me eigenlijk raar) of omdat hij de slaven vrij had gelaten voordat zijn zoon terug was. Ceasar speelt hier natuurlijk ook een bedenkelijk rol in, zou daar nog een addertje onder het gras zitten? (Zoals IJzerlijm in zijn eerste alinea aangeeft, opvallend dat Ceasar het zo speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:00
OneUp schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:27:
[...]

Dat klopt dus niet aan de bargain. Hij wilde zijn zoon levend voor 500 slaven. Dat Tiberius 500 slaven waard is snap ik wel.

Uiteindelijk zit Crassus met een dode zoon én zijn toch 500 slaven op vrije voeten. Is dit gekomen doordat hij zijn slaaf ook accepteerde als onderhandelingsmiddel (lijkt me eigenlijk raar) of omdat hij de slaven vrij had gelaten voordat zijn zoon terug was. Ceasar speelt hier natuurlijk ook een bedenkelijk rol in, zou daar nog een addertje onder het gras zitten? (Zoals IJzerlijm in zijn eerste alinea aangeeft, opvallend dat Ceasar het zo speelt)
Die deal moest wel door gaan, anders kwam Caesar daar niet weg (Caesar niet weg = geen +500 slaven). Kore heeft nog gevoelens voor Crassus, de reden dat ze weg liep was Tiberius. Dus "offerde" zij zichzelf maar op voor de bargain.

Crassus heeft Kore
Kore heeft Crassus
De rebels hebben +500 slaven
Caesar heeft punten gescoord bij Crassus
Caesar heeft geen last meer van Tiberius
=
Iedereen blij behalve Tiberius (en Crassus in mindere mate)

Was dit het plannetje al niet langer van Caesar en Kore? Ze hebben een paar afleveringen geleden toch gepraat en een plan gesmeed?

[ Voor 5% gewijzigd door E2TK op 10-04-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Spike_wolf schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:54:
[...]

Het wordt wat beter, maar voor diepgang hoef je niet bij Spartacus te zijn, de afleveringen duren mij nog steeds veel en veel te lang, het verhaal dat in een aflevering van 55 minuten verteld wordt kan uitstekend gedaan worden in een aflevering van 22 minuten, maar dan ben je alle slow mo gevechten en nietszeggende tieten scenes kwijt natuurlijk :P

Ik vol de serie nog steeds, maar altijd terwijl ik met andere dingen bezig ben omdat het gewoonweg veel te traag gaat en er teveel onnodige zut in zit, tieten zijn leuk, maar tieten om de tieten is helemaal niet nodig, het super over the top neppe bloed mogen ze ook weg laten van mij en de vechtscenes verkorten tot wat interessant en belangrijk is, alles in slowmotion waarbij je elke sprong ook nog eens 3 keer te zien krijgt vanuit 3 verschillende camera standpunten... Zonde van mijn tijd :P
LOL! :D

Voor mijn gevoel was er een dalletje in seizoen 2. Maar inderdaad dit is niet een serie waarbij je 100% gefocussed moet zijn om het te volgen. Persoonlijk hou ik wel zo veel van tieten dat ik ik mijn ipad even opzij leg als ze komen hoor. :) En bij die hakscenes vind ik het leuk om te goed te kijken wat ze nu weer verzonnen hebben, we hebben tot nu toe toch vrij unieke splitsingen en penetraties gezien, ik bedoel:

Face-off die spartacus doet bij die protesterende slaaf.
Speer of zwaard recht in mond
speer of zwaard via de achterkant, uitkomend in mond
Zwaard in nek door voorhoofd (self inflicted)
Mega hamer dwars in face geramd...
etc.

Waar zie je dat nog? ;)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

OneUp schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:27:
[...]

Je begrijpt de logistiek van dit verhaal niet, vermoedelijk omdat je denkt aan de moderne wereld waar communicatie instant is. Je moet dit niet zien als 'zoon levend terug -> 500 slaven heen', want dat zouden de rebels niet accepteren (ze geven die zoon wel weg maar wie zegt dat ze de slaven krijgen, en vice versa hetzelfde probleem) In plaats daarvan moet je 't zien als dat Caesar met 500 slaven die richting op is getrokken en de 500 slaven middels een soort 'gelijk oversteken'-constructie geruild worden voor de zoon. Caesar heeft op dat moment de verantwoordelijkheid daarvoor, bericht naar Crassus terugsturen dat de zoon ok is zou weer dagen duren.

Het is dus niet Crassus die Kore ook accepteerde op dat moment. Het was Caesar die die deal gemaakt heeft. Dat kwam Caesar mooi uit want die had een teringhekel aan Tiberius en wilde 'm dood hebben (hij had echt die nepboodschapper wel herkend), en nu met Kore, het liefje van Crassus, als ruilmiddel toch een goed voetje én een sluitend verhaal bij Crassus kan halen ondanks dat 'ie niet met de zoon terug komt.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 10-04-2013 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

CyBeR schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:46:
[...]Het is dus niet Crassus die Kore ook accepteerde op dat moment. Het was Caesar die die deal gemaakt heeft. Dat kwam Caesar mooi uit want die had een teringhekel aan Tiberius en wilde 'm dood hebben (hij had echt die nepboodschapper wel herkend), en nu met Kore, het liefje van Crassus, als ruilmiddel toch een goed voetje én een sluitend verhaal bij Crassus kan halen ondanks dat 'ie niet met de zoon terug komt.
Klopt, daarom stelde Caesar toen ook direct voor dat zoonlief die kant op moest en niet Crassus zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

En daarnaast zweette die nepboodschapper zodanig dat de kijker dit ff moest begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
CyBeR schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:46:
[...]

Je begrijpt de logistiek van dit verhaal niet, vermoedelijk omdat je denkt aan de moderne wereld waar communicatie instant is. Je moet dit niet zien als 'zoon levend terug -> 500 slaven heen', want dat zouden de rebels niet accepteren (ze geven die zoon wel weg maar wie zegt dat ze de slaven krijgen, en vice versa hetzelfde probleem) In plaats daarvan moet je 't zien als dat Caesar met 500 slaven die richting op is getrokken en de 500 slaven middels een soort 'gelijk oversteken'-constructie geruild worden voor de zoon. Caesar heeft op dat moment de verantwoordelijkheid daarvoor, bericht naar Crassus terugsturen dat de zoon ok is zou weer dagen duren.

Het is dus niet Crassus die Kore ook accepteerde op dat moment. Het was Caesar die die deal gemaakt heeft. Dat kwam Caesar mooi uit want die had een teringhekel aan Tiberius en wilde 'm dood hebben (hij had echt die nepboodschapper wel herkend), en nu met Kore, het liefje van Crassus, als ruilmiddel toch een goed voetje én een sluitend verhaal bij Crassus kan halen ondanks dat 'ie niet met de zoon terug komt.
Duidelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13:41

wontcachme

You catch me? No you wont

Dat was me een finale :o :o

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:16
zeer waardig einde van een goede serie :D
blij om te zien dat tv series nog echt een (goed) einde kunnen krijgen zonder zomaar gecancelled te worden of iets dergelijks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Vond het geen goed einde - jammer dat het zo moest eindigen.
Begrijp echt niet waarom ze de laatste aflevering "Victory" genoemd hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door calsonic op 13-04-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Spartacus sterft als een vrij man, dat is zijn overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Nou wouw 3 speren in zn donder, 2 in zn rug 1 in zn been, en Crassus en Ceasar lopen nog gewoon rond wat een overwinning.

[ Voor 12% gewijzigd door calsonic op 13-04-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ik heb wel genoten van de aflevering. Van mij mag de Bluray box uitkomen. Dan heerlijk her kijken op de beamer. Ik zal het wel missen, zo op de zaterdag ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
calsonic schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 11:43:
Nou wouw 3 speren in zn donder, 2 in zn rug 1 in zn been, en Crassus en Ceasar lopen nog gewoon rond wat een overwinning.
komt misschien omdat Spartacus in de echte geschiedenis het ook niet overleefd heeft? En Ceasar en Crassus schijnen ook nogal belangrijk te zijn voor de verdere geschiedenis van het Romeinse rijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Meeste wat er in deze serie gebeurde is niet op waarheid gebaseerd dus ze hadden hem nu ook gewoon kunnen laten leven ipv net zoals Crixus gedood te worden door een speer in zn rug.
2 machtige warriors die op zon laffe manier aan hun einde komen doet afbreuk aan de hele serie.

[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 13-04-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Het is wel flauw om op die manier te sterven. Naar mijn idee zijn ze op geen andere manier af te maken. Gladiators maak je niet op een andere "waardige" manier af, blijkbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door ChuckyDevil op 13-04-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een. Machtsstrijd daar op de berg tussen Spartacus en Crassus.
Alleen The Gladiator deed het jaren terug wel iets beter :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
De enige waardige manier om te sterven voor een gladiator is in de arena en niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
In de arena ben je dan weer een slaaf. Maar ik snap wel wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
ja ok op die manier snap ik je punt (dat ze op zn laffe manier gestorven zijn) maar dan ben ik het ook wel weer eens ChuckyDevil.. die mensen zijn gewoon niet dood te krijgen op een eervolle manier en dat boeit de Romeinen ook allerminst.. zolang ze maar dood gingen (en dat hebben de makers van de serie iig nu wel duidelijk gemaakt..)

Maar goed.. was ergens ook lang in twijfels of hij dood zou gaan of niet.. als ik me de geschiedenis goed herinner heeft hij die laatste strijd wel verloren maar is zijn lichaam nooit gevonden of zijn dood ooit gevestigd.. dus ergens had ik de hoop dat hij misschien wel met een list zou overleven.. maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Wel heul kut dat het nu gewoon over is (Zowel serie als Spartacus ;) ) van mij had het nog wel een seizoen uitgesteld mogen worden;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-03 20:30
[b][message=40094150,noline]

...

Maar goed.. was ergens ook lang in twijfels of hij dood zou gaan of niet.. als ik me de geschiedenis goed herinner heeft hij die laatste strijd wel verloren maar is zijn lichaam nooit gevonden of zijn dood ooit gevestigd.. dus ergens had ik de hoop dat hij misschien wel met een list zou overleven.. maar helaas :)
En dan zit je met een gigantisch open einde vanwege de vraag wat er nu uiteindelijk met hem is gebeurd. Nee dan heb ik liever de manier waarop ze het nu doen.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Jegapia schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:41:
[...]

En dan zit je met een gigantisch open einde vanwege de vraag wat er nu uiteindelijk met hem is gebeurd. Nee dan heb ik liever de manier waarop ze het nu doen.
Het was ook al in de allereerste aflevering voorspeld waarin Sura droomde van Spartacus die stierf onder een Red Serpent. Het schild van Agron op zijn graf draagt zo'n symbool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jammer dat de serie nu ten einde is, maar wat een finale zeg _O_

En helemaal op het eind toen je Andy Whitfield nog "I am Spartacus" zag roepen kreeg ik wel even kippenvel _O_

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibvOL6hpjyqwWK.gif

[ Voor 14% gewijzigd door jmxd op 13-04-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:36

Turismo

Clobberin' time!

calsonic schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:07:
Meeste wat er in deze serie gebeurde is niet op waarheid gebaseerd dus ze hadden hem nu ook gewoon kunnen laten leven ipv net zoals Crixus gedood te worden door een speer in zn rug.
2 machtige warriors die op zon laffe manier aan hun einde komen doet afbreuk aan de hele serie.
Vergeet Gannicus niet, genageld aan een kruis is ook geen glorieus einde

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Tbh, dat Crassus nog leeft vind ik niet eens heel erg. Hij is van de Romeinen, de meest waardige van alles geweest ten opzichte van spartacus. Hij heeft slaven, of althans de gladiatoren nooit als kleine mieren gezien die je ff dood traps zonder enige weerstand.

Hij zag zichzelf op dat gebied gelijk aan hen.

Stiekem hoopte ik ook dat spartacus het zou overleven en wat mij betreft mocht er nog wel een seizoen komen. Of een seizoen dat om Crassus en Ceasar gaat zou ik ook niet heel erg vinden.

Goede finale die wat mij betreft wel beter kon, wat betreft het sterven van hoofdpersonen en ook qua afsluiting van het verhaal. Het voelt allemaal net iets te open en gemakkelijk.

Hiermee bedoel ik, dat die romein in witte armor (ff naam kwijt) zegt ja, ze zijn dood in het noorden, spartacus is verslagen, the end! En de overgebleven slaven lopen van de berg waar spartacus stierf waaruit we moeten opmaken dat ze nog lang en gelukkig leefden. Ook al zaten ze nog in vijandig gebied waar de meeste strijders gestorven zijn en het enkel vrouwen/kinderen zijn die daar lopen?

Maar misschien zoek ik nu iets te veel naar negatieve punten omdat ik stiekem baal dat deze geweldige serie is afgelopen. ;)

Wat ik wel heel tof vond, en duidelijke het einde van deze serie betekende, is dat de hele cast nogmaals langs komt. Of wel in flashbacks, of in de aftiteling. Dat vond ik wel heel gaaf gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Erg mooi einde aan het verhaal de laatste 2 afleveringen.
Dat Spartacus dood moest en Crassus en Ceasar blijven leven stond vast, maar ze hebben het toch nog heel spannend gemaakt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
Moet overigens zeggen dat ik het einde met Crassus, Ceasar en Pompey (of hoe die man in het witte armor ook alweer heet) wel heel plotseling en kortaf vond.. zag ik daar de opening voor een eventuele spin-off?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Eigenlijk kan je Spartacas als proloog zien van Rome (IMDB: Rome (TV Series 2005–2007)). Hierin spelen Caesar en Pompey zeer grote rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
gaaf einde, niet verrassend jammer van Gannacus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Ik vond wel een beetje apart dat er een in memoriam was van een VFX man en dat daar Andy Whitfield niet even werdt genoemd.
IJzerlijm schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:29:
[...]

Het was ook al in de allereerste aflevering voorspeld waarin Sura droomde van Spartacus die stierf onder een Red Serpent. Het schild van Agron op zijn graf draagt zo'n symbool.
Goed dat je dat nog weet. Ik had ook nog wel een opener einde verwacht. Zeker toen ze in die 6 dorpen stennis gingen schoppen en iedereen riep "I AM SPARTACUS". Ik had verwacht dat er dan vast wel iemand was die zei dat hij spartacus verbrand had zien worden oid, terwijl de echte de bergen over liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:08
Jogai schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:29:

[...]

Goed dat je dat nog weet. Ik had ook nog wel een opener einde verwacht. Zeker toen ze in die 6 dorpen stennis gingen schoppen en iedereen riep "I AM SPARTACUS". Ik had verwacht dat er dan vast wel iemand was die zei dat hij spartacus verbrand had zien worden oid, terwijl de echte de bergen over liep.
Dat zou een perfect einde zijn geweest. :) Ik was tot vandaag99 in de veronderstelling dat er nog een seizoen 4 kwam (ergens gelezen, zal wel 1 april grap zijn geweest) dus ik had Spartacus' dood niet verwacht. Vond het wel jammer dat het steeds zo'n anti-qlimax was. Eerst dood Spartacus Crassus bijna, maar net op het laatste moment krijgt Spartacus dus die speren in z'n rug.. Even later dood Crassus Spartacus bijna, maar red Agron hem nog nét op tijd.. Zulke momenten zaten IMO iets te veel in deze finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:26

odan

The dark side is within all!

Jogai schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:29:
Ik vond wel een beetje apart dat er een in memoriam was van een VFX man en dat daar Andy Whitfield niet even werdt genoemd.

[...]

dat was om verwarring te zaaien. bij elke Vila waren overlevenden die zeiden dat Spartacus er was geweest.

vond het een mooi eind, hoop dat ze nog met een andere serie komen in die tijd.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Ik heb in ieder geval genoten van 3,5 seizoen Spartactus, kan merken dat op het eind je toch wel emotioneel wordt van het dood gaan van sommige rollen ook al weet je dat het er aan komt. Moet wel zeggen dat ik het een stuk erger vondt dat Gannicus uit eindelijk niet in een gevecht tot zijn einde komt, hem gekruisigd zien worden was toch echt wel zwaar klote :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:16:
gaaf einde, niet verrassend jammer van Gannacus!
In het echt stierf Gannicus op het slagveld, maar er waren wel 6.000(!) slaven die gekruizigd werden en langs de weg van Rome naar Capua werden opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
odan schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 19:42:
[...]

dat was om verwarring te zaaien. bij elke Vila waren overlevenden die zeiden dat Spartacus er was geweest.

vond het een mooi eind, hoop dat ze nog met een andere serie komen in die tijd.
Dat snap ik ook wel, maar dacht dus op dat moment dat het meerdere doelen diende.

Overigens wel mooie eerste aanval op Crassus van Spartacus. Je denkt toch dat Crassus heel wat is, aan eerdere gevechten te zien. Maar dan in 1 keer, jump-BAM af zijn paard. Zijn skills liet hij nog wel zien, maar wel tegenover een 'aangeschoten' Spartacus, en nog verloor hij het in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Jogai schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 20:58:
[...]

Dat snap ik ook wel, maar dacht dus op dat moment dat het meerdere doelen diende.

Overigens wel mooie eerste aanval op Crassus van Spartacus. Je denkt toch dat Crassus heel wat is, aan eerdere gevechten te zien. Maar dan in 1 keer, jump-BAM af zijn paard. Zijn skills liet hij nog wel zien, maar wel tegenover een 'aangeschoten' Spartacus, en nog verloor hij het in principe.
Ja, daaruit blijkt wel dat echte combat ervaring meer waard is dat het "veilige" trainen van Crassus. Ondanks dat was het best een bruut gevecht, zoals Crassus met zijn handen het zwaard van spartacus opvangt. Waarna spartacus even laat zien dat hij dat ook kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 14:37

nXXt

Carpe omnia

Die 'samenvatting' van de hele serie tijdens de credits was erg mooi inderdaad, helemaal ook het eind met Whitfield.

Overigens ben ik wel tevreden met het einde van de serie. Caesar, Crassus en Pompeianus moeten het simpelweg overleven – het later op te richten triumviraat wordt zelfs bij naam genoemd. Spartacus de serie laten overleven of zijn einde onbepaald laten was enorm zwak geweest.

Juist het doden van je titelkarakter toont kracht en vervult het visioen van het eerste seizoen. Bovendien sluit het mooi aan op het thema dat Spartacus nooit echt van een andere vrouw zal kunnen houden en dat hij in vrijheid wil sterven – vandaar 'Victory' als titel van de aflevering. Wat had Spartacus moeten doen na zijn vlucht naar vrijheid? Huisje-boompje-beestje met Laeta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andy Whitfield de enige Spartacus voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou ik vond dat spartacus 2 een hele goede rol heeft gespeeld. Deed niet onder voor Whitfield. RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik snap niet waarom Gannicus zichzelf niet van kant maakte, hij had toch gezien wat ze met Agron hadden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dinictus208 schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:55:
Nou ik vond dat spartacus 2 een hele goede rol heeft gespeeld. Deed niet onder voor Whitfield. RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Geweldig einde! Heb echt genoten en de adrenaline gierde door mijn lijf.

Goed dat Spartacus is gestorven zoals ook de historische feiten min of meer aangeven. Hij had eigenlijk toch geen leven meer en nu is hij in vrijheid gestorven.

Bruut dat Lugo al brandend nog even met zijn hammer wat gasten neer maait.

Wel zuur van Gannicus inderdaad, had echt medelijden.., had hem liever Caesar flink zien verwonden en daarna zien sterven in een gevecht tegen teveel Romeinen. Maar die miet van een Caesar liet hem juist op deze manier insluiten om hem te kunnen kruisigen.

De aftiteling was een mooie afsluiting van de beste serie ooit, en als einde Andy Whitfield die "I am Spartacus" roept, ik zat met kippenvel op de bank!

Voor de liefhebbers de aftiteling: YouTube: Spartacus Series Finale Credits

[ Voor 8% gewijzigd door OneUp op 15-04-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Zojuist eindelijk de finale gekeken en ik vond het een waardig einde aan een mooie serie! Natuurlijk is het zuur om die helden dood te zien gaan, maar ze hebben nog flink wat Romans meegenomen. Dat ze een onwaardige dood stierven vond ik juist sterk, ze waren in een eerlijk gevecht onverslaanbaar en het toont de lafheid van de Romans aan.

Enige jammere vond ik het einde van Gannicus, die verdiende een leven vol gevechten en vrouwelijk schoon; wat een eindbaas was dat! Natuurlijk volslagen onrealistisch dat hij met 40 man te overmeesteren was, die had hij met een blinddoek en een briefopener nog moeten kunnen hebben. Vervolgens kruisigen, dat is nasty... dan gaat het geluid wel even zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Bestond er van Spartacus ook een topic! :'(
En daar moet ik dan achter komen wanneer alles is afgelopen. Hoewel alle hoofdpersonen dood zijn gegaan, vond ik het einde nog aardig open; Ceasar bijvoorbeeld. Misschien om de deuren van een nieuwe serie in trappen.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ultimation schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:42:
Bestond er van Spartacus ook een topic! :'(
En daar moet ik dan achter komen wanneer alles is afgelopen. Hoewel alle hoofdpersonen dood zijn gegaan, vond ik het einde nog aardig open; Ceasar bijvoorbeeld. Misschien om de deuren van een nieuwe serie in trappen.
Die zal dan over Agron gaan. Zal mij echt helemaal niets verbazen, als je die eindshot zag..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Dat gebeuren met Crassus, Pompey en Ceasar is ook een goed open einde. Hoewel deze serie na Rome kwam, het het ook een vertakking of proloog van Rome kunnen zijn. Ik denk dat ik Rome ook even op de lijst ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Rome speelt zich vele jaren na Spartacus af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-04 11:15
Ultimation schreef op maandag 15 april 2013 @ 22:46:
Dat gebeuren met Crassus, Pompey en Ceasar is ook een goed open einde. Hoewel deze serie na Rome kwam, het het ook een vertakking of proloog van Rome kunnen zijn. Ik denk dat ik Rome ook even op de lijst ga zetten.
Rome is zeker een goede serie maar verwacht niet evenveel spektakel als bij Spartacus. Er zit veel minder actie in en het gaat veel meer over het wel en wee van de personages en alle intriges die daarbij komen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

rgras schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:14:
Rome speelt zich vele jaren na Spartacus af.
Nee ik bedoelde het dat de serie Rome voor Spartacus is uitgezonden, terwijl in de echte tijd Spartacus voor Rome kwam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Rome is ook een mini serie, bestaande uit 7? afleveringen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ultimation schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:31:
[...]

Nee ik bedoelde het dat de serie Rome voor Spartacus is uitgezonden, terwijl in de echte tijd Spartacus voor Rome kwam. ;)
Ah zo. :+
Quad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:31:
Rome is ook een mini serie, bestaande uit 7? afleveringen.
22: IMDB: Rome (TV Series 2005–2007)
Pagina: 1 2 3 Laatste