Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treces
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-07 16:04
Als ik zelf aan het editten ben heb ik altijd moeite met de audio, vooral waar deze vandaan te halen. Zo ben ik voor een aankomende trailer op zoek naar een eng industrial muziekset, maar resultaten op Google leveren helaas niks op. Ik heb het dan over geluiden zoals in het begin van deze trailer (exclusief het logo):

YouTube: XXlerator - Matrixx 10 Years - 12th of November 2011 - Official Trailer

Waar zijn dat soort audio stukken te vinden? Of wat zijn daar goeie zoektermen voor op Google?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Deze vraag komt me bekend voor. Ben je opzoek naar sound samples of muziek of een compositie van (een van) beide? Zoekterm: Royalty free music, rights free music.

Deze free audio composer was laatst ook op Tnet (weet alleen de gebruikers naam niet meer) YouTube: DJ opbR - Timed misschien is het precies wat je zoekt :)

Waardeloze clip trouwens. Dit is net Men in Black 3 of een Tnet presentatie. .Just my two cents! Dus succes met je volgende project!

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 91626 op 03-01-2013 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:22

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hier is het Graphics subforum natuurlijk niet voor bedoeld en deze gaat dus op slot, maar probeer het eens in Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3] :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Dit topic is gesloten.