[Serie] Californication Overzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

Haha Charlie :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:32
@ Anthirian: nu je zegt, SickBeard heeft ook aflevering 5 klaar staan voor me, alf. 4 kwam ook eerder dan gepland binnen.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
Hier ook afl 5 al binnen!
Helaas voor ons wachten tot de 24ste op de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Arme Charlie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
*O* Beste episode tot nu toe van dit seizoen! Runkle in het vliegtuig. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Misschien wel de beste aflevering ooit! Die hele vliegtuigscene was gewoon briljant. oOo _O-

Maar toch even een klein puntje van kritiek, die laatste scene met Maggie Grace had wel íets meer vleesch mogen tonen :>

[ Voor 43% gewijzigd door Anthirian op 18-02-2013 22:19 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36

RBH

Vliegtuigscene? Ik heb vanmiddag S06E05 gezien, of hebben jullie het over S06E06? :$

Oeps, zo te zien was er al weer een nieuwe gedownload voor me. Nvm ik heb niks gezegd. :$ ;)

Ben erg benieuwd :)

[ Voor 44% gewijzigd door RBH op 18-02-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Hij was idd erg awesome.. Rockstar-bitchslap :p

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Holy shit wat een klucht van een aflevering! So much going on...
Ben benieuwd of ie nog in NY blijft...

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Well, that was … eventful :P

Leuke verrassing dat ik ineens een extra aflevering aantrof in mijn lijstje. :+

Dit keer wel in het goede topic. Zojuist abusievelijk het Big Bang Theory-topic vervuild :+

[ Voor 30% gewijzigd door nXXt op 19-02-2013 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het was een lekkere aflevering. :) Gisteravond toch maar even snel meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Inderdaad deze aflevering in het vliegtuig..... best wel geniaal! :D
Die widow chick qua accent een beetje irritant. maar Charlie hahaha

Die titty twister. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 19-02-2013 19:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb zo veel gelachen deze aflevering...omg :P hoe fucking geweldig haha
*snorf ashes up :+ omg zoveel gekke mensen in 1 vliegtuig :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Heerlijke aflevering inderdaad... echt genieten deze serie, kan niet wachten op de volgende aflevering. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Wat een prachtexemplaar trouwens die muse, daaaaaiiiim!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
steveman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:49:
Wat een prachtexemplaar trouwens die muse, daaaaaiiiim!
Mjuh, Faith is idd wel leuk om naar te kijken ja :)

Verder weer een hele vage "er gebeurt hier teveel om bij te houden" aflevering.
Wel leuk though ^_^

Want a cookie?!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zij is dezelfde actrice als in Lost (ben haar naam daar even kwijt), en natuurlijk beide Taken films met Liam Neeson. Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar van mij mag ze d'r kleren wel eens uitdoen :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Nyarlathotep schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:38:
Zij is dezelfde actrice als in Lost (ben haar naam daar even kwijt), en natuurlijk beide Taken films met Liam Neeson. Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar van mij mag ze d'r kleren wel eens uitdoen :P
Heeft ze in de aflevering met die begrafenis ookal gedaan hoor :)

Want a cookie?!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Nyarlathotep schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:38:
Maggie Grace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij ben ik niet de enige die de tel een beetje kwijt is of niet? Nu al weer aflevering 7 te downloaden....

Het lijkt er op dat ze nu op zondag en op donderdag? een aflevering uitzenden?

:X http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/37026 :X

Iets meer licht aan een screencap toevoegen en je krijgt dit resultaat... Voor de liefhebbers...

[ Voor 31% gewijzigd door Kenny_026 op 25-02-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:45

vooghel

Cunning linguist

kbloem schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:00:
Volgens mij ben ik niet de enige die de tel een beetje kwijt is of niet? Nu al weer aflevering 7 te downloaden....

Het lijkt er op dat ze nu op zondag en op donderdag? een aflevering uitzenden?
Volgens mij is de tv-premiere op zondag, maar kun je al eerder op Showtime online de aflevering bekijken.

[ Voor 59% gewijzigd door vooghel op 25-02-2013 11:30 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

vooghel schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:30:
[...]

Volgens mij is de tv-premiere op zondag, maar kun je al eerder op Showtime online de aflevering bekijken.
Ah zodoende, mijn Boxee gaf paar dagen terug al aan de episode van 24 feb te hebben. Begreep er niets van ;w

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik stond ook een beetje vreemd te kijken bij de recap aan het begin van 7. Volgens MyEpisodes zou gisteren 6 uitgezonden zijn, maar 7 is er al.. het zal wel :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Er is tussendoor vanwege de Superbowl een week niets uitgezonden. Californication wordt echter ook op Showtime on Demand vrijgegeven na de uitzending, en blijkbaar is die tijdens de Superbowl wél vrijgegeven. Nu loopt dus de TV-uitzending een week achter, wederom vanwege de Superbowl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:58
Hele aflevering weer een grote bende, maar het blijft leuk.
Sterkste scene was imo op het einde, gesprek tussen Hank en Karen.
Heb nu wel een beetje medelijden met Faith. Ze vind Hank duidelijk echt leuk, maar Hank zal ten allen tijde teruggaan naar Karen als hij de kans krijgt. Ook al weet je van tevoren al dat ze het toch weer verkloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mooi samengevat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Klopt inderdaad. Ben wel erg benieuwd hoe dit samen gaat vallen. Want dit soort gesprekken hebben Hank en Karen eigenlijk niet meer gehad sinds een lange tijd. Ben benieuwd of hier nog wat uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Weer een zeer sterkte aflevering van Californication. De dialogen zijn altijd zo sterk en geniaal, geen andere serie overtreft dit. En dat gesprek tussen Karen En Hank en dat toen heel langzaam Nothing Else Matters op kwam.

En die Widow blijft perfect gecast! :D

[ Voor 34% gewijzigd door S401 op 16-03-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Die widow lijkt een dronken on coke versie van Marcy :P

Coole aflevering verder!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Eehm, hoe noemt Hank haar ook alweer?

Cokey-smurf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Raymond schreef op maandag 18 maart 2013 @ 00:27:
Eehm, hoe noemt Hank haar ook alweer?

Cokey-smurf? :P
Volgens mij gewoon Coke Smurf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Leuke aflevering weer, ben benieuwd hoe het gaat eindigen dit seizoen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Kijken er nog mensen? Volgende week de laatste aflevering alweer. Vond de vorige een beetje tam, maar die taser chick was dan wel weer grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik dacht dat dit de laatste aflevering was? Ik zag iig een compleet seizoen als download voorbijkomen, voor mij een signaal dat het seizoen is afgelopen :P

ff dubbelgechecked, er komt idd nog een aflevering :)

[ Voor 15% gewijzigd door Raymond op 26-03-2013 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Laatst online: 00:58
De laatste aflevering van het seizoen, weet niet of iedereen al kans gezien heeft em te kijken, dus zal mijn gedachten in spoilertags zetten:
spoiler:
De hele aflevering is op zich erg goed, leuk dat Lew Ashby nog even teruggehaald wordt. Toch iemand die veel invloed had op Hank's denkwijze. Geinig dat ze ook een figuur als Marilyn Manson op een manier neerzetten die je normaal niet ziet. Tof dat hij hieraan meewerkt.
Charlie en Marcy die bij elkaar terug komen: Leuk gedaan, al vond ik er weinig geloofwaardigs aan.
Dat gaat ongetwijfeld volgend seizoen weer enorm in het honderd lopen.
En dan is hun zoontje, die je volgens mij het hele seizoen niet gezien hebt, ook ineens weer terug. Waar was hij al die tijd?
Betreffende het einde: Ik hoopte dat hij echt mee ging op de tour, maar nee hoor.
Uiteindelijk toch weer de voorspelbare en ontiegelijk lame cop-out.
Hij weet diep van binnen dat het nooit meer helemaal goed komt met Karen (dat maakt ze hem keer op keer duidelijk), en toch blijft ie achter haar aan lopen als een verdwaalde puppie. Met Faith heeft hij de kans opnieuw te beginnen, en het klikt geweldig met haar. En dan uiteindelijk toch weer terug gaan. Wees blij dat ze zijn besluit begrijpt en er zo goed mee omgaat.
Ik snap de gedachte, maar het is tijd dat hij het Karen boek echt definitief dicht slaat.
Ik vind het een geweldige serie, maar als ze dit nog langer zo blijven doen, houdt het voor mij een keer op. Je kunt dezelfde kaart niet keer op keer blijven spelen, ik ben het iig wel zat intussen.
Faith was imo iemand die hem goed tegengas kan bieden op een manier die je nog niet eerder gezien hebt. Erg meegaand en toch haar eigen gang gaan. Zeer interessant personage (en niet alleen lichamelijk ;) ) Eerlijk gezegd wacht ik nu niet bepaald in spanning af wat het volgende seizoen gaat brengen. Dat was wel het geval geweest als hij mee was gegaan op tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

AcidBurn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:15:
De laatste aflevering van het seizoen, weet niet of iedereen al kans gezien heeft em te kijken, dus zal mijn gedachten in spoilertags zetten:
spoiler:
De hele aflevering is op zich erg goed, leuk dat Lew Ashby nog even teruggehaald wordt. Toch iemand die veel invloed had op Hank's denkwijze. Geinig dat ze ook een figuur als Marilyn Manson op een manier neerzetten die je normaal niet ziet. Tof dat hij hieraan meewerkt.
Charlie en Marcy die bij elkaar terug komen: Leuk gedaan, al vond ik er weinig geloofwaardigs aan.
Dat gaat ongetwijfeld volgend seizoen weer enorm in het honderd lopen.
En dan is hun zoontje, die je volgens mij het hele seizoen niet gezien hebt, ook ineens weer terug. Waar was hij al die tijd?
Betreffende het einde: Ik hoopte dat hij echt mee ging op de tour, maar nee hoor.
Uiteindelijk toch weer de voorspelbare en ontiegelijk lame cop-out.
Hij weet diep van binnen dat het nooit meer helemaal goed komt met Karen (dat maakt ze hem keer op keer duidelijk), en toch blijft ie achter haar aan lopen als een verdwaalde puppie. Met Faith heeft hij de kans opnieuw te beginnen, en het klikt geweldig met haar. En dan uiteindelijk toch weer terug gaan. Wees blij dat ze zijn besluit begrijpt en er zo goed mee omgaat.
Ik snap de gedachte, maar het is tijd dat hij het Karen boek echt definitief dicht slaat.
Ik vind het een geweldige serie, maar als ze dit nog langer zo blijven doen, houdt het voor mij een keer op. Je kunt dezelfde kaart niet keer op keer blijven spelen, ik ben het iig wel zat intussen.
Faith was imo iemand die hem goed tegengas kan bieden op een manier die je nog niet eerder gezien hebt. Erg meegaand en toch haar eigen gang gaan. Zeer interessant personage (en niet alleen lichamelijk ;) ) Eerlijk gezegd wacht ik nu niet bepaald in spanning af wat het volgende seizoen gaat brengen. Dat was wel het geval geweest als hij mee was gegaan op tour.
spoiler:
Het zoontje van Charlie en Marcy is wel vaker langsgekomen hoor, één keer met een vibrator die hij had gevonden :P, en vooral een keer toe ze hem samen instopten en er bleek dat ze toch nog wat voor elkaar voelden.
En dit slot was juist prima; de basis van Californication is niet het verhaal van Hank, maar dat van Hank & zijn 'gezin' en zijn vrienden. Atticus Finch was het 'seizoensthema', net zoals Lew Ashby dat enkele seizoenen geleden was. Het AF-verhaal is nu mooi afgerond, terwijl dit einde weer alle mogelijke vervolgen voor komend seizoen open laat.

[spoilervrije tl;dr]
Ik vond het een mooi afrondend einde, dat weer alle mogelijkheden voor het nieuwe seizoen open laat.
[/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Eens met vooghel.

spoiler:
Hank die het boek 'Karen' volledig dicht zou slaan … dat zou ten eerste vrij onkarakteristiek zijn en ten tweede mogelijk het einde van het centrale thema van de hele serie. Op zich snap ik het punt wel: de rek raakt er op een gegeven moment uit en je vraagt je enorm af wat ze er verder nog mee kunnen … Hank die 'happily ever after' eindigt met Karen is zo mogelijk nog meer het einde van het centrale thema van de serie.

Al met al een mooi afrondend einde met natuurlijk weer meer dan voldoende aanknopingspunten voor het nieuwe seizoen. Overigens vond ik Marcy en Runkle die weer bij elkaar komen toch wel erg dicht tegen 'jumping the shark' aankomen, vooral de hele poppenkast bij het rockconcert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Geen 'Season 3 final blow-away', wel sterk.
Ze hadden Marcy & C.W. Runks wel wat meer aandacht mogen geven. Maar uiteindelijk draait de aflevering toch om Hank welke keuze hij gaat maken: een nieuwe start met een persoon die veel van hem kan houden, of een leven met de liefde van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 13:52
Hoop wel dat Faith terug komt in seizoen 7 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Het was uiteindelijk weer een leuk seizoen! De eerste drie of vier afleveringen had ik zoiets van: Nou, wordt dit hem wel? Maar al met al was het weer genieten.

spoiler: Californication Serie 6
Ook een goed afsluiter, dit geeft de schrijvers ruimte tot een groot scala aan mogelijkheden. Wat wordt de volgende mini thema zijn? Het circus. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

GrooV schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:16:
Hoop wel dat Faith terug komt in seizoen 7 O+
Weinig kans, die verhaallijn is in de laatste aflevering wel afgerond. Je hebt Mia, Bill, Lizzie, Daisy, Tyler en andere bijrollen ook niet teruggezien na afloop van de betreffende verhaallijn (uitgezonderd Lew Ashby, maar die heeft nog een rol in Hanks dromen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 13:52
vooghel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:43:
[...]

Weinig kans, die verhaallijn is in de laatste aflevering wel afgerond. Je hebt Mia, Bill, Lizzie, Daisy, Tyler en andere bijrollen ook niet teruggezien na afloop van de betreffende verhaallijn (uitgezonderd Lew Ashby, maar die heeft nog een rol in Hanks dromen).
Mia is ook teruggekomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Niet meer na het afronden van de verhaallijn (i.e. de rechtzaak tegen Hank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jumpman schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:33:
Het was uiteindelijk weer een leuk seizoen! De eerste drie of vier afleveringen had ik zoiets van: Nou, wordt dit hem wel? Maar al met al was het weer genieten.

spoiler: Californication Serie 6
Ook een goed afsluiter, dit geeft de schrijvers ruimte tot een groot scala aan mogelijkheden. Wat wordt de volgende mini thema zijn? Het circus. ;)
spoiler:
David Duchovny heeft al in een interview gezegd dat Tom Kapinos een script heeft bedacht voor het volgende seizoen waarbij hij het toch weer in hollywood gaat proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Eindelijk klaar met het laatste seizoen.

spoiler:
Sorry maar het is nu een opeenstapeling van dezelfde meuk van afgelopen seizoenen. De serie begint me ineens te vervelen, dat heb ik de vorige seizoenen nog nooit gehad. De sfeer zat er ook lang niet zo goed in. Maargoed, ik hoop dat het volgende seizoen beter is...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat het komende seizoen het laatste is!

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Oooh boy, er komen weer erg mooie dames in het nieuwe seizoen (Tara Holt en Mercedes Masöhn) :9

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

En Heather Graham, en Michael Imperioli (Christopher Molsanti uit The Sopranos).

Californication Season 7: Behind the Scenes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Fuck, 7 jaar alweer. Ben echt benieuwd naar het (laatste :'() seizoen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Laatst online: 21:40

Fisico

by Fabian

Oeh dat wordt weer vechten tegen de aanvechting om toch die Porsche te kopen of te gaan roken. Ik twijfel nog of ik een happy end wil of een complete vernietiging van Hank. Als we dit jaar maar weer veel van de gevatte Becca zien.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38

almightyarjen

When does the hurting stop?

Wanneer gaat het uitgezonden worden?

edit: Heather Graham :9~

[ Voor 28% gewijzigd door almightyarjen op 03-04-2014 12:35 ]

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Season Premiere: Sun, April 13 at 9:30PM ET/PT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Duurt lang! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Nog een voorproefje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

En nog een tamelijk spoileriffic scene uit de 1eep, die gisteravond is uitgezonden:

Niet kijken als je niet gespoilerd wilt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Annoying inderdaad: ene koter nog niet 1 aflevering weg of hij heeft alweer een nieuw 8)7

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik twijfel dus nog erg of ik het elke week ga kijken of even het seizoen opspaar.
Ik heb laatst de eerste 6 seizoenen opnieuw gekeken omdat ik in de afgelopen 7 jaar wel weer het een en ander kwijt was. Maar nu het weer in mijn Plex staat is het wel moeilijk te weerstaan :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:33
SickBeard heeft S07E02 al binnengehaald terwijl de geplande uitzenddatum op 20-4 ligt. Vanavond meteen maar even kijken dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

EdwinB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:17:
SickBeard heeft S07E02 al binnengehaald terwijl de geplande uitzenddatum op 20-4 ligt. Vanavond meteen maar even kijken dan :D
Ha ja zag het ook! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

Dat gebeurde vorig jaar ook, iets met dat de webabonnees de afl een week eerder krijgen bij showtime ofzo

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Meer shows hebben "daar last van".

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Mijn Sickbeard vindt niets, zelfs ep1 heb ik handmatig binnen moeten halen.. :?

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dat was ook al zo voor House of Lies dit seizoen. Niet dat ik het erg vind om een week voor te lopen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Zag t ook al, maar was me niet echt duidelijk of dit juist was of niet ook niet echt aandacht aanbesteed. Denk dat ik vanavond dan toch maar even ga kijken :D

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ben heel benieuwd hoe ze dit allemaal samen gaan laten komen in 1 seizoen. Het is iig niet vergelijkbaar als andere series waar ze duidelijk het laatste seizoen gebruiken om alle losse eindjes vast te knopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben erg benieuwd naar het laatste seizoen ja! Denk persoonlijk dat Karen en Hank wel weer bij elkaar komen, maar vraag me toch enorm af hoe ze het dit keer geloofwaardig maken, Hank gaat toch weer vreemd, denk in dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bumpje, e3 is alweer te bekijken *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dat zal het hele seizoen wel zo blijven. Let wel dat ze niet officieel uitgezonden zijn, dus als je iets bespreekt van de eerder uitgekomen aflevering is het netjes om dat met spoilertags te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:18

steveman

Comfortabel ten onder

Hilarisch dat die blonde vrouw en Hank een typisch joods zoontje hebben gekregen :')
Schrijver heeft niet opgelet bij biologie... Al past het natuurlijk wel in het stereotype "mama's kindje"

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mwa, serie zou er niet leuker op zijn geworden als die jongen een soort Tyler (dat kut vriendje van Becca in seizoen 2 of 3 geloof ik) zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit laatste seizoen is toch wel de minste naar mijn mening.
Ik ben benieuwd naar morgen maar met nog 29 minuten zendtijd verwacht ik geen spetterend einde, zo 1 aflevering voor het seizoen gaat het eigenlijk nog nergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

Het is dan ook de laatste aflevering ooit, ze werken toe naar een happy ever after of een dode Hank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ben ook heel benieuwd, maar tegelijkertijd verwacht ik er ook niet veel van...

Zal me niet verbazen als het een heel erg open einde krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Nog een paar uurtjes wachten tot de WEB-DL van de finale er is en ik kan het je vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Anthirian schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:08:
Nog een paar uurtjes wachten tot de WEB-DL van de finale er is en ik kan het je vertellen :)
Dinsdag toch meestal pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadsie is E12 er nou nog niet? Zouden de Streaming kijkers ook moeten wachten tot zondag deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ja ik weet het niet, dat zou best eens kunnen ja. Als ik kijk op de afleveringspagina zie ik wel dat hij pas vanaf 30 juni te streamen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
Well played Hank Moody! Had iets meer drama verwacht en vond de laatste aflevering een beetje te braaf, maar aan de andere kant is het afgesloten op de manier die alleen de makers van Californication kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Straks ook maar 'ns kijken, al de hele week na lopen smachten. Jammer dat zo'n uitstekende serie tot een einde komt, maar gelukkig begint op 4 juli Utopia van Channel 4 weer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou dat was dan dat. Totaal onbevredigend einde eigenlijk, althans Hank en Karin "samen" gaat toch niet lang duren.

Dit houd naar mijn mening de deur net iets teveel open naar een nieuw seizoen of (tv) film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind ik ook. Vond het wel een erg goede aflevering, maar ze hebben de kantjes er vanaf gewerkt. Had niet zo'n open einde gewild voor een serie als deze, een dode Hank zou stiekem nog beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Thomasx4 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:21:
Vind ik ook. Vond het wel een erg goede aflevering, maar ze hebben de kantjes er vanaf gewerkt. Had niet zo'n open einde gewild voor een serie als deze, een dode Hank zou stiekem nog beter zijn.
Dit, ik had eigenlijk op het laatste gehoopt, had fantastisch kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Inderdaad, beetje jammer zo'n semi-open-happy-end. Ook dat deel op het eind dat hij in zijn auto zit met die brief in zijn handen. Daar wilden ze volgens mij een ander einde suggereren om de spanning nog wat op te bouwen, maar vervolgens stapt hij gewoon het vliegtuig in. Zelfs al was het einde hetzelfde gebleven, hadden ze het alsnog beter uit kunnen werken. Dit lijkt gewoon meer op afraffelen.

De muziekkeuze in deze aflevering was ik dan wel weer blij mee. :)

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 11:41
Vond het een teleurstellend einde, te happy ending voor Californication. Muziek keuzes ben ik altijd wel blij mee bij de (season) finales van Californation.

Ach ja wel blij dat het eindelijk afgelopen is, maar had toch gehoopt dat het een beter einde kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38

almightyarjen

When does the hurting stop?

Thomasx4 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:21:
spoiler:
Ik dacht ook echt dat-ie met z'n auto een afgrond ging afrijden toen hij daar zo zat met die brief :D

Eind goed al goed en tja: er moet toch een bepaald einde aan komen. De makers laten het verloop nu open voor of een eventuele opvolging of de fantasie van de kijker. Ik kan er wel mee leven :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Einde vond ik wel okay :)
't Is afgesloten op een manier die wel past. Hank dood of andere grote drama-wendingen past niet echt bij de serie, daar is het wat te luchtig voor.
Wel jammer dat het afgelopen is. Vond het wel een geinige serie. Met name Marcy, lekker grof gebekt. Zie net dat zij 47 is... mag er zijn voor d'r leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

tja,Hank houd nou eenmaal zelf van happy ends,zegt hij zelf en feitelijk is de serie hetgene wat hij dan geschreven is,dus op dat punt is het best een logisch einde :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004

Polycom

Poes van goud

Voelt niet echt als een einde ofzo... ook een zwak seizoen.
Hoop over 3/4 jaar toch weer een reboot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
Ik ben zelf maar opnieuw begonnen met kijken. Seizoen 1 aflevering 1 eindigt 'toevallig' ook met Rocketman - Elton John ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
Seizoen 3 ook toch, of was het seizoen 4?

www.teamgenie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf

jpiwf

licenced pepernootaddict

3 idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
Had bij Weeds toch meer een mooier gevoel voor een "goed" einde aan de serie.
Weet niet beetje jammer maar toch wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nouja, uiteindelijk hebben ze gewoon een steengoede serie neergezet, valt niet zo veel over te zeiken. Had bij het laatste seizoen ondanks dat ik Levon wel grappig vond toch wel een beetje een "leeg" gevoel, maar goed. Er moest een einde aan komen, en al met al heb ik er enorm van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh is Californication afgelopen voor goed? Ik was ook niet zo onder de indruk van het laatste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seizoen 7 is eigenlijk heel kut. Ik wilde het gewoon afkijken omdat ik de laatste aflevering gezien wilde hebben. De hele serie staat op Netflix en vooral de eerste paar afleveringen van seizoen 1 zijn zo scherp en grappig dat ik blij was dat ik was begonnen aan deze serie. De eerste 3 a 4 seizoenen weet Californication dit wat mij betreft vast te houden daarna komt helaas de klad er wel erg in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Goed dat ik dit topic tegen kom. Mooie reminder om de serie af te kijken. Ik heb de eerste 4 afleveringen van het laatste seizoen gezien, en daarna ben ik het volgens mij gewoon vergeten. Zo boeiend vond ik het laatste seizoen dus :P terwijl ik best die-hard fan was.
Hank Moody blijft wel een baas

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Eindelijk afgekeken, ik heb er erg veel plezier aan beleefd. Samen met Breaking Bad en Prison Break toch wel de leukste series die ik tot nu toe gezien heb.

De laatste drie seizoenen waren van wat mindere kwaliteit als de eerste vier, naar al met al een top serie!

En Elton John - Rocket Man top als afsluiting.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 2 Laatste