Vaak bu'j te bang!
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Helaas voor ons wachten tot de 24ste op de volgende.

Maar toch even een klein puntje van kritiek, die laatste scene met Maggie Grace had wel íets meer vleesch mogen tonen
[ Voor 43% gewijzigd door Anthirian op 18-02-2013 22:19 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Oeps, zo te zien was er al weer een nieuwe gedownload voor me. Nvm ik heb niks gezegd.
Ben erg benieuwd
[ Voor 44% gewijzigd door RBH op 18-02-2013 22:30 ]
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Ben benieuwd of ie nog in NY blijft...
Floccinoccinihilipilification
Leuke verrassing dat ik ineens een extra aflevering aantrof in mijn lijstje.
Dit keer wel in het goede topic. Zojuist abusievelijk het Big Bang Theory-topic vervuild
[ Voor 30% gewijzigd door nXXt op 19-02-2013 06:49 ]
Die widow chick qua accent een beetje irritant. maar Charlie hahaha
Die titty twister.
[ Voor 8% gewijzigd door Valkyre op 19-02-2013 19:49 ]
*snorf ashes up
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Mjuh, Faith is idd wel leuk om naar te kijken jasteveman schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:49:
Wat een prachtexemplaar trouwens die muse, daaaaaiiiim!
Verder weer een hele vage "er gebeurt hier teveel om bij te houden" aflevering.
Wel leuk though ^_^
Want a cookie?!
Heeft ze in de aflevering met die begrafenis ookal gedaan hoorNyarlathotep schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:38:
Zij is dezelfde actrice als in Lost (ben haar naam daar even kwijt), en natuurlijk beide Taken films met Liam Neeson. Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar van mij mag ze d'r kleren wel eens uitdoen
Want a cookie?!
Maggie GraceNyarlathotep schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:38:
Zij is dezelfde actrice als in Lost (ben haar naam daar even kwijt), en natuurlijk beide Taken films met Liam Neeson. Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, maar van mij mag ze d'r kleren wel eens uitdoen
Het lijkt er op dat ze nu op zondag en op donderdag? een aflevering uitzenden?

Iets meer licht aan een screencap toevoegen en je krijgt dit resultaat... Voor de liefhebbers...
[ Voor 31% gewijzigd door Kenny_026 op 25-02-2013 11:02 ]
Volgens mij is de tv-premiere op zondag, maar kun je al eerder op Showtime online de aflevering bekijken.kbloem schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:00:
Volgens mij ben ik niet de enige die de tel een beetje kwijt is of niet? Nu al weer aflevering 7 te downloaden....
Het lijkt er op dat ze nu op zondag en op donderdag? een aflevering uitzenden?
[ Voor 59% gewijzigd door vooghel op 25-02-2013 11:30 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ah zodoende, mijn Boxee gaf paar dagen terug al aan de episode van 24 feb te hebben. Begreep er niets vanvooghel schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:30:
[...]
Volgens mij is de tv-premiere op zondag, maar kun je al eerder op Showtime online de aflevering bekijken.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Sterkste scene was imo op het einde, gesprek tussen Hank en Karen.
Heb nu wel een beetje medelijden met Faith. Ze vind Hank duidelijk echt leuk, maar Hank zal ten allen tijde teruggaan naar Karen als hij de kans krijgt. Ook al weet je van tevoren al dat ze het toch weer verkloten
En die Widow blijft perfect gecast!
[ Voor 34% gewijzigd door S401 op 16-03-2013 14:29 ]
Coole aflevering verder!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Cokey-smurf?
Volgens mij gewoon Coke SmurfRaymond schreef op maandag 18 maart 2013 @ 00:27:
Eehm, hoe noemt Hank haar ook alweer?
Cokey-smurf?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
ff dubbelgechecked, er komt idd nog een aflevering
[ Voor 15% gewijzigd door Raymond op 26-03-2013 10:34 ]
Charlie en Marcy die bij elkaar terug komen: Leuk gedaan, al vond ik er weinig geloofwaardigs aan.
Dat gaat ongetwijfeld volgend seizoen weer enorm in het honderd lopen.
En dan is hun zoontje, die je volgens mij het hele seizoen niet gezien hebt, ook ineens weer terug. Waar was hij al die tijd?
Betreffende het einde: Ik hoopte dat hij echt mee ging op de tour, maar nee hoor.
Uiteindelijk toch weer de voorspelbare en ontiegelijk lame cop-out.
Hij weet diep van binnen dat het nooit meer helemaal goed komt met Karen (dat maakt ze hem keer op keer duidelijk), en toch blijft ie achter haar aan lopen als een verdwaalde puppie. Met Faith heeft hij de kans opnieuw te beginnen, en het klikt geweldig met haar. En dan uiteindelijk toch weer terug gaan. Wees blij dat ze zijn besluit begrijpt en er zo goed mee omgaat.
Ik snap de gedachte, maar het is tijd dat hij het Karen boek echt definitief dicht slaat.
Ik vind het een geweldige serie, maar als ze dit nog langer zo blijven doen, houdt het voor mij een keer op. Je kunt dezelfde kaart niet keer op keer blijven spelen, ik ben het iig wel zat intussen.
Faith was imo iemand die hem goed tegengas kan bieden op een manier die je nog niet eerder gezien hebt. Erg meegaand en toch haar eigen gang gaan. Zeer interessant personage (en niet alleen lichamelijk
AcidBurn schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:15:
De laatste aflevering van het seizoen, weet niet of iedereen al kans gezien heeft em te kijken, dus zal mijn gedachten in spoilertags zetten:spoiler:De hele aflevering is op zich erg goed, leuk dat Lew Ashby nog even teruggehaald wordt. Toch iemand die veel invloed had op Hank's denkwijze. Geinig dat ze ook een figuur als Marilyn Manson op een manier neerzetten die je normaal niet ziet. Tof dat hij hieraan meewerkt.
Charlie en Marcy die bij elkaar terug komen: Leuk gedaan, al vond ik er weinig geloofwaardigs aan.
Dat gaat ongetwijfeld volgend seizoen weer enorm in het honderd lopen.
En dan is hun zoontje, die je volgens mij het hele seizoen niet gezien hebt, ook ineens weer terug. Waar was hij al die tijd?
Betreffende het einde: Ik hoopte dat hij echt mee ging op de tour, maar nee hoor.
Uiteindelijk toch weer de voorspelbare en ontiegelijk lame cop-out.
Hij weet diep van binnen dat het nooit meer helemaal goed komt met Karen (dat maakt ze hem keer op keer duidelijk), en toch blijft ie achter haar aan lopen als een verdwaalde puppie. Met Faith heeft hij de kans opnieuw te beginnen, en het klikt geweldig met haar. En dan uiteindelijk toch weer terug gaan. Wees blij dat ze zijn besluit begrijpt en er zo goed mee omgaat.
Ik snap de gedachte, maar het is tijd dat hij het Karen boek echt definitief dicht slaat.
Ik vind het een geweldige serie, maar als ze dit nog langer zo blijven doen, houdt het voor mij een keer op. Je kunt dezelfde kaart niet keer op keer blijven spelen, ik ben het iig wel zat intussen.
Faith was imo iemand die hem goed tegengas kan bieden op een manier die je nog niet eerder gezien hebt. Erg meegaand en toch haar eigen gang gaan. Zeer interessant personage (en niet alleen lichamelijk) Eerlijk gezegd wacht ik nu niet bepaald in spanning af wat het volgende seizoen gaat brengen. Dat was wel het geval geweest als hij mee was gegaan op tour.
En dit slot was juist prima; de basis van Californication is niet het verhaal van Hank, maar dat van Hank & zijn 'gezin' en zijn vrienden. Atticus Finch was het 'seizoensthema', net zoals Lew Ashby dat enkele seizoenen geleden was. Het AF-verhaal is nu mooi afgerond, terwijl dit einde weer alle mogelijke vervolgen voor komend seizoen open laat.
[spoilervrije tl;dr]
Ik vond het een mooi afrondend einde, dat weer alle mogelijkheden voor het nieuwe seizoen open laat.
[/]
Al met al een mooi afrondend einde met natuurlijk weer meer dan voldoende aanknopingspunten voor het nieuwe seizoen. Overigens vond ik Marcy en Runkle die weer bij elkaar komen toch wel erg dicht tegen 'jumping the shark' aankomen, vooral de hele poppenkast bij het rockconcert.
Ze hadden Marcy & C.W. Runks wel wat meer aandacht mogen geven. Maar uiteindelijk draait de aflevering toch om Hank welke keuze hij gaat maken: een nieuwe start met een persoon die veel van hem kan houden, of een leven met de liefde van zijn leven.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Weinig kans, die verhaallijn is in de laatste aflevering wel afgerond. Je hebt Mia, Bill, Lizzie, Daisy, Tyler en andere bijrollen ook niet teruggezien na afloop van de betreffende verhaallijn (uitgezonderd Lew Ashby, maar die heeft nog een rol in Hanks dromen).
Mia is ook teruggekomen toch?vooghel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:43:
[...]
Weinig kans, die verhaallijn is in de laatste aflevering wel afgerond. Je hebt Mia, Bill, Lizzie, Daisy, Tyler en andere bijrollen ook niet teruggezien na afloop van de betreffende verhaallijn (uitgezonderd Lew Ashby, maar die heeft nog een rol in Hanks dromen).
Jumpman schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:33:
Het was uiteindelijk weer een leuk seizoen! De eerste drie of vier afleveringen had ik zoiets van: Nou, wordt dit hem wel? Maar al met al was het weer genieten.
spoiler: Californication Serie 6Ook een goed afsluiter, dit geeft de schrijvers ruimte tot een groot scala aan mogelijkheden. Wat wordt de volgende mini thema zijn? Het circus.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
"Be brave, don't shave"
"Be brave, don't shave"
Californication Season 7: Behind the Scenes
Vaak bu'j te bang!
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
edit: Heather Graham
[ Voor 28% gewijzigd door almightyarjen op 03-04-2014 12:35 ]
Season Premiere: Sun, April 13 at 9:30PM ET/PT
Niet kijken als je niet gespoilerd wilt worden!

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik heb laatst de eerste 6 seizoenen opnieuw gekeken omdat ik in de afgelopen 7 jaar wel weer het een en ander kwijt was. Maar nu het weer in mijn Plex staat is het wel moeilijk te weerstaan
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ha ja zag het ook!EdwinB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:17:
SickBeard heeft S07E02 al binnengehaald terwijl de geplande uitzenddatum op 20-4 ligt. Vanavond meteen maar even kijken dan
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
www.teamgenie.nl
"Be brave, don't shave"
Schrijver heeft niet opgelet bij biologie... Al past het natuurlijk wel in het stereotype "mama's kindje"
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik ben benieuwd naar morgen maar met nog 29 minuten zendtijd verwacht ik geen spetterend einde, zo 1 aflevering voor het seizoen gaat het eigenlijk nog nergens heen.
Zal me niet verbazen als het een heel erg open einde krijgt
Dinsdag toch meestal pas?Anthirian schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:08:
Nog een paar uurtjes wachten tot de WEB-DL van de finale er is en ik kan het je vertellen
Dit houd naar mijn mening de deur net iets teveel open naar een nieuw seizoen of (tv) film.
Dit, ik had eigenlijk op het laatste gehoopt, had fantastisch kunnen zijn.Thomasx4 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:21:
Vind ik ook. Vond het wel een erg goede aflevering, maar ze hebben de kantjes er vanaf gewerkt. Had niet zo'n open einde gewild voor een serie als deze, een dode Hank zou stiekem nog beter zijn.
De muziekkeuze in deze aflevering was ik dan wel weer blij mee.
www.teamgenie.nl
Ach ja wel blij dat het eindelijk afgelopen is, maar had toch gehoopt dat het een beter einde kreeg
Thomasx4 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:21:
Vind ik ook. Vond het wel een erg goede aflevering, maar ze hebben de kantjes er vanaf gewerkt. Had niet zo'n open einde gewild voor een serie als deze, een dode Hank zou stiekem nog beter zijn.
Eind goed al goed en tja: er moet toch een bepaald einde aan komen. De makers laten het verloop nu open voor of een eventuele opvolging of de fantasie van de kijker. Ik kan er wel mee leven
't Is afgesloten op een manier die wel past. Hank dood of andere grote drama-wendingen past niet echt bij de serie, daar is het wat te luchtig voor.
Wel jammer dat het afgelopen is. Vond het wel een geinige serie. Met name Marcy, lekker grof gebekt. Zie net dat zij 47 is... mag er zijn voor d'r leeftijd.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hoop over 3/4 jaar toch weer een reboot
www.teamgenie.nl
Weet niet beetje jammer maar toch wel mooi.
Verwijderd
Verwijderd
Hank Moody blijft wel een baas
Vaak bu'j te bang!
De laatste drie seizoenen waren van wat mindere kwaliteit als de eerste vier, naar al met al een top serie!
En Elton John - Rocket Man top als afsluiting.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.