Goedenavond,
Ik heb een vervelend probleem met mijn PC. Met de kerst heb ik CoD Black Ops 2 gehad en deze wil(de) ik spelen op m'n PC. Tijdens het gamen, valt m'n computer helemaal uit. Ik kan 'm dan alleen nog maar opstarten door de stekker er uit te halen, een minuutje te wachten en 'm weer opnieuw aan te sluiten.
Ik heb de volgende setting:
ASRock 870 Extreme3 R2.0
AMD 1090T Phenom X6 3.2ghz
4GB DDR3
OCZ Vertex 2 SSD (60gb)
Asus NVDIA 9800gt
Recom Power Engine RC-450
Ik heb geprobeerd de game in een lagere setting te spelen, geen resultaat.
Meer koeling proberen te creëren (kast open 2 case fans aangesloten). Geen resultaat.
Bijgaand een foto met wat waardes als ik CoD BOll aan het spelen ben. Word m'n CPU niet te warm? (zie max. value's)

Iemand ideeën over hoe ik dit probleem kan oplossen? Nieuwe voeding of video kaart?
Alvast bedankt voor de reactie's.
Met vriendelijke groet,
Jimmy
Ik heb een vervelend probleem met mijn PC. Met de kerst heb ik CoD Black Ops 2 gehad en deze wil(de) ik spelen op m'n PC. Tijdens het gamen, valt m'n computer helemaal uit. Ik kan 'm dan alleen nog maar opstarten door de stekker er uit te halen, een minuutje te wachten en 'm weer opnieuw aan te sluiten.
Ik heb de volgende setting:
ASRock 870 Extreme3 R2.0
AMD 1090T Phenom X6 3.2ghz
4GB DDR3
OCZ Vertex 2 SSD (60gb)
Asus NVDIA 9800gt
Recom Power Engine RC-450
Ik heb geprobeerd de game in een lagere setting te spelen, geen resultaat.
Meer koeling proberen te creëren (kast open 2 case fans aangesloten). Geen resultaat.
Bijgaand een foto met wat waardes als ik CoD BOll aan het spelen ben. Word m'n CPU niet te warm? (zie max. value's)

Iemand ideeën over hoe ik dit probleem kan oplossen? Nieuwe voeding of video kaart?
Alvast bedankt voor de reactie's.
Met vriendelijke groet,
Jimmy