Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

ik ben opzoek naar een nieuwe laptop en heb een budget van 500-600 euro.
Ik gebruik geen zware programma's, alleen beetje Excel maar zou het wel prettig vinden als de laptop een aardige grafische kaart heeft zodat ik der wel wat games op kan spelen (counterstrike).

Verder graag een 17 inch beelscherm en numeriek toetsenbord rechts.

Kan iemand mij advies geven qua laptop?

Hoor het graag.

Geoffrey

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2012 13:07 ]

Verwijderd

De pricewatch is daar meester in alleen moet je goed rondkijken naar de mogelijkheden en kleine verschillen tussen merk en type. Als je al 2 schuiven voor specifieke keuze op prijs kiest blijven er maar 2 pagina’s over. > vervolgens kan je wat keuzen maken uit merk of grote HDD of meer geheugen of zelfs misschien al een SSD in deze prijs klasse. Ook zijn er maar 3/4 CPU's beschikbaar met de al gemaakte instellingen dus neem daarvan de snelste > Intel 3210M . Als je deze dan selecteert zie je nog maar 8 apparaten waarvan 1 een goedde beoordeling heeft. Nu zegt 1 review niet veel en kan elk apparaat een goedde of slechte ervaring met zich mee brengen.

http://tweakers.net/categ...rGSjpKOWCjFQytNAzUaqtrQUA

• Arjantje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-10-2023
Ik zou met deze eisen voor een apu gaan van AMD denk aan de A8 4500m of nog beter de A10 4600m. Dit zijn goede processors met een ingebouwde videokaart waarmee je nog een spelletje kan spelen. Misschien zelfs in combinatie met een losse amd 7670 videokaart in crossfire.

Of anders een i3 of i5 met een goede losse videokaart. Ik denk dat de Intel hd4000 niet goed genoeg is. :)

Misschien dat dit iets voor je is:
pricewatch: HP Pavilion g7 2054SD

[ Voor 16% gewijzigd door Arjantje op 28-12-2012 14:29 ]

• Geoffreykossen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 11:44
Oke oke! hier kan ik al behoorlijk wat mee. Misschien is het toch slim om voor een 15.6 inch scherm te gaan waardoor de videokaart wat beter kan? Vind het echt lastig in het oerwoud van laptops om de juiste te vinden.
Vroeger wist ik wel wat goed en snel was, tegenwoordig heb ik echt geen idee meer.
#lastig

• Geoffreykossen
Ik kwam op deze laptop terecht, wat vinden jullie hiervan?

http://www.kieskeurig.nl/...specificaties/1136270/#sf

• Geoffreykossen
Denk trouwens dat ik niet voor die Acer ga maar voor deze HP.
Zijn bijna identiek alleen die ACER heeft 2 gb meer werkgeheugen, volgens mij is dat verschil te verwaarlozen.

Alleen voordeel op die HP zit Windows 7, kan natuurlijk ook wel op die Acer maar dan moet ik dat der weer op zetten enzo.

Wat is jullie oordeel?

http://www.kieskeurig.nl/...jzen/bezorgen/1062863/#sf

• scrat
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik heb al op een paar verschillende topics gelezen dat de g-series van HP niet echt geweldig zijn. Zoals in dit topic over de een G6. Of dit topic . Je kan ook de zoekfunctie op tweakers proberen voor meer topics over G-series van HP

Als ik jouw was, zal ik toch gaan kijken naar die acer of een andere laptop. Verder las ik ook dat het niet echt mogelijk is om te gamen aangezien de slechte koeling van de G-series

Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

pricewatch: Asus R700DE-TY021V

Al zie ik net dat ie alweer bijna niet te krijgen is, vreemd, dat model is maar een paar maandjes oud. Ik heb hem zelf ook, en ik vind het een geweldig ding. Goede koeling, lekker stil.

Grafische kaart is "redelijk", vergelijkbaar met een 8800GT. Beetje low/midend dus.

People as things, that’s where it starts.

• Geoffreykossen
Hmmm nadat ik de topics over de Hp G series heb gelezen lijkt het me niet slim om die laptop te kopen.
Vind het echt te lastig, je hoort ook weer veel mensen zeggen "absoluut geen Acer"
Zucht.

#help

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Acer had vroeger wel een slechte naam en die reputatie doet ze nu geen goed, maar ze hebben naar mijn mening wel een paar goede modellen. Neem bijvoorbeeld de nieuwe ultrabooks. Probleem is ook dat ze zich tot nu toe alleen op de onderkant van de markt hebben gericht. Ze zijn het wel aan het veranderen, maar het gaat langzaam.

Als je de eis van een numeriek toetsenbord laat vallen dan is de 17R SE voor 640 (met kortingsbonnen) gewoonweg de beste keuze. Speel je trouwens counterstrike 1.6 of de nieuwe?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Geoffreykossen
Die 17r SE is een acer neem ik aan? Ik lees wel vaker dat met die kortingsbonnen, waar kan ik die dingen vinden? Speel de nieuwere CS.

Wilde 2 laptops kopen,1 voor me ma en 1 voor mezelf. Alleen ik merk dat het verschil qua gebruik te groot zijn en ik niet 2 X dezelfde laptop kan kopen.

Ga voor me ma een "huis-tuin-keuken" laptop halen voor circa 500 en denk dat ik zelf maar wat ga bijleggen ofzo.

Bedankt tot op heden voor alle reacties iig.

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Nee, de17R SE is een Dell. Alles over de kortingsbonnen vind je hier: Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Pagina: 1