Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP pavilion-g7-2204sd reviews/advies

Pagina: 1
Acties:

• unbrained
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-12-2023
Beste Tweakers,

Ik heb eventjes wat advies nodig over de HP g7 2204sd. Ik probeer tevergeefs online reviews te vinden over dit exacte model, (wel over afzonderlijke onderdelen, CPU etc) maar probeer wat info te vinden over deze specifieke setup. Ik kan een kneitergoede deal krijgen met deze laptop (ik zocht sowieso iets goedkoops) maar ik vroeg me af wat ik hier qua spellen een beetje mee kon draaien, en op welke settings. Zou iemand me een beetje een indicatie kunnen geven over wat ik kan verwachten?

Thanks in advance!

Dylan

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Wat is een kneitergoede deal? Voor 640 heb je al een Dell 15/17R SE met full hd scherm en betere specs dan deze HP.

Met deze HP ga je in ieder geval geen games spelen, hij heeft alleen maar een geintegreerde grafische kaart van de cpu zelf (bagger voor hoge fps). Ook krijg je maar een 900p scherm en een 100mb ethernet plus geen wireless N wat ik tegenwoordig echt niet meer kan.

De G lijn is de budget serie van HP en die staan hier op tweakers en op andere sites niet goed aangeschreven. Heel veel last van koeling issues en heel veel plastic. Wat je beter kunt kopen:

Dell 15R SE:

mat 1080p scherm vs 900p
6gb vs 4gb
750gb hdd vs 500gb
zelfde cpu
7730M (kan je wel een spelletje op spelen op medium settings)

17R SE:

17 inch
1080p hd scherm
650MGT GDDR5 2gb
1tb HDD
8GB RAM

Met bovenstaande laptops krijg je echt een veeeeeel betere deal. Ik ben er wel even vanuit gegaan dat je budget 650 is. Let op: deze Dells krijg je alleen zo goedkoop met de kortingsbonnen, zie hier: Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• unbrained
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 31-12-2023
Ah Crappy dus.. :( Nouja, de kneitergoede deal is 325, voor een nieuwe, dus das de helft. Maargoed, afgaande op je slechte ervaringen is het mss niet eens een goeie deal haha :P Thanks voor je feedback dude!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
De HP G series ten alle kosten inderdaad zo hard mogelijk vermijden... Is echt kwaliteit van het laagste niveau
.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10