Mkay.. laat mij als NS (of was het nu MS) kenner het eens evalueren.
Ik weet van Flightsimulator 2000 ook dat de originele scenerys en vliegtuigen ook niets waren. Echter, de kracht van dit spel zit hem niet in de grafische kwaliteiten, maar in de engine. (idem voor FS2000) Je kan zeggen wat je wilt van Microsoft, maar ik Flightsimulator NIET omdat het FS2000 (of microsoft) is, maar omdat er zo fuckin' veel van op het internet te vinden is. ALLES is te downloaden, van scenerys tot aan vliegtuigen (TOT IN ENORM DETAILLISTISCH NIVEAU!) en van poppetjes tot aan adventures(
www.flightsim.com).
Kijk, en daar moet dit spel ook naar toe. In de loop van de tijd (kan nog wel maand of wat duren, immers.... het spel IS nog NIET uit

) zullen de homepages zich wel vullen (met naar het schijnt) enorme files om de engine te vullen.
Zoals ik ooit al eerder zei: Momenteel is er al een track in de maak van Leeuwarden/Groningen - Schiphol/Amsterdam (700 serie voor de kenners)
Kijk, en om er nu een IRM of ICM als trein bij te plakken is een kleine moeite, maar dan kun je ook zelf evt. een track maken MET die trein.
Echt, op zich heeft microsoft een uniek plan, om slechts de engine op de markt te brengen (en niet teveel tijd kwijt te zijn met scenerys) en laat de consument maar zelf aan pielen met datgene wat hij(/zij?) zelf het mooiste vindt.
Leuk... tot nu toe... Alleen morgen zelf van Den Bosch naar Bologna met de autoslaaptrein... Om te werken in Bologna..