Toon posts:

Heeft iemand Train Simulator al?- Pics (groot)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 603 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:05
Op woensdag 06 juni 2001 22:53 schreef Homedisc het volgende:
net een vette stunt gemaakt :)
met je trein van een schans :+
komtie:

[afbeelding]

hij kan nog even een rood kuisje aangeven maar ik ben nog bezig met uploaden :)
LMAO @ MS Flight Sim pic :+

Felysium, bedankt ik ga weer is verder mijn Amtrack trein naar zijn eindbestemming te leiden :)
ps, wel vette screensaver als je derail uit zet :P

Flickr | Lego collectie

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2025

QyRoZ

Just Q it!

Op woensdag 06 juni 2001 23:04 schreef RiCk het volgende:
Ik heb hem dus ook, toen ik hem kreeg eerst ff de tutors doorgenome en idd hij rox!!!! weg al die Quake gamez! :P:P:P:P
Ja, dat moet wel, anders heb ik er geen ruimte voor :( 1700 meg voor een volledige installatie... idioot gedoe...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts1.gif  Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts2.gif  Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts3.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts4.gif  Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts5.gif  Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts6.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts7.gif  Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts8.gif  Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarechoice.f2s.com/got/ts9.gif

Hier nog een paar (mooie) screenies en maar met thumbnails gedaan voor de mensen die nog casema of modem hebben. ;)

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Hopen dat we strax ook in een NL trein kunnen rijden tussen Utrecht en A'dam :D :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 07 juni 2001 11:46 schreef eXistence het volgende:Hier nog een paar (mooie) screenies en maar met thumbnails gedaan voor de mensen die nog casema of modem hebben. ;)
Dat zouden meer mensen moeten doen ;) Nadeel is dat alle casema'ers ed op de vorige pagina's al het nodige werk voor de kiesjes hebben gekregen :)

Verwijderd

Ja dat is stukken beter die thumbnails. Ik ga ff kijken of ik dat ook kan ... :P

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Wat me opvalt is dat een ogenschijnlijk duf spel, al meer dan 100 topics heeft op een forum, terwijl het nog niet eens uit is.
Zitten er hier ook treingekken tussen (niet negatief bedoelt)
Of laat ik het anders zeggen (de kenners weten het dan wel denk ik)
Zitten er OVL'ers tussen? (=mailinglist)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 12:32 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Dat zouden meer mensen moeten doen ;) Nadeel is dat alle casema'ers ed op de vorige pagina's al het nodige werk voor de kiesjes hebben gekregen :)
Ik probeer ze het goede voorbeeld te geven. *D
Op donderdag 07 juni 2001 12:35 schreef Felysium het volgende:
Ja dat is stukken beter die thumbnails. Ik ga ff kijken of ik dat ook kan ... :P
Zo moeilijk is het niet hoor! :P

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Op donderdag 07 juni 2001 13:14 schreef 456 het volgende:
Wat me opvalt is dat een ogenschijnlijk duf spel, al meer dan 100 topics heeft op een forum, terwijl het nog niet eens uit is.
Present (allebei :) )

• Speedy
Vond treintjes altijd wel leuk (althans bij de modelbouw zaak vaak bij staan :9~ ), nu niet meer zo (moet met trein naar school :r ), maar spel lijkt me best grappig voor de afwisseling tussen al dat knallen door >:)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 13:54 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Vond treintjes altijd wel leuk (althans bij de modelbouw zaak vaak bij staan :9~ ), nu niet meer zo (moet met trein naar school :r ), maar spel lijkt me best grappig voor de afwisseling tussen al dat knallen door >:)
Goh raar dat ik ook sinds ik met de trein naar school ga geen interesse meer heb in treinen! >:)

Verwijderd

200 piek is te duur, zodra 100 gulden word overschreden kapt het voor mij.

Verwijderd

eXistence for president!

Die Amtrak dubbeldekker is geil, hoeveel verschillende wagons heb je eigenlijk? Ik heb er al heel wat gezien...

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 15:32 schreef 007 het volgende:
eXistence for president!

Die Amtrak dubbeldekker is geil, hoeveel verschillende wagons heb je eigenlijk? Ik heb er al heel wat gezien...
Stuk of 3 dacht ik...

Verwijderd

Die treinen stoppen in ieder geval korter als in Nederland.
13 seconden voor een station is ook wel erg kort natuurlijk (zie screenshot dubbeldekker)

• RiCk
  • Laatst online: 11-02 13:46
Ik heb al probs met m'n geluid, (win2k + sb live value) dan loopt het geluid 'vast'

Verwijderd

Aardige shots hoor (*tnx thumbnails!).. krijg er zo wel zin. Is het alleen een kwestie van de route uitrijden (volgens een te behalen doel of opdrahct), of hebbie de gehele vrijheid van de wereld ?
En als de route gereden is... (of routes greden zijn).. ik bedoel.. ben je niet gauw uitgespeeld ? Is het dus wel een betje omvangrijk ?

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 19:36 schreef lost het volgende:
Aardige shots hoor (*tnx thumbnails!).. krijg er zo wel zin. Is het alleen een kwestie van de route uitrijden (volgens een te behalen doel of opdrahct), of hebbie de gehele vrijheid van de wereld ?
En als de route gereden is... (of routes greden zijn).. ik bedoel.. ben je niet gauw uitgespeeld ? Is het dus wel een betje omvangrijk ?
Je kunt kiezen of je opdrachten gaat doen zoals vertragingen goed maken of in een storm rijden, maar je kunt ook gewoon er op uit gaan om de (trein)wereld te gaan verkennen. Het spel ben je zeker niet zomaar op uit gespeeld en vooral niet omdat je ook nieuwe treinen en screnery's kunt downloaden.

Is er nog vraag naar nieuwe screenies?? ;)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 20:15 schreef eXistence het volgende:
Is er nog vraag naar nieuwe screenies?? ;)
Nee, maar wel grote vraag naar het spel :+

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 20:22 schreef Beavis het volgende:

[..]

Nee, maar wel grote vraag naar het spel :+
Daar kan ik inkomen! :9

Verwijderd

Maakt het allemaal mooier. Lijkt me eigenlijk nog best een soort van origineel al met al !!!
Hoop het volgende week zelf te ontdekken.

• Speedy
Krijg het niet echt voor elkaar :( Zit nu met een stoomtrein en moet een wagon omruilen, maar hij blijft stil staan en ik kan de rem niet eraf halen, met de muis sprint hij 1ms op off en meteen er weer op :? handmatig wil ook nie :(
Best geneig spel, alleen vage dingen soms (ik ontspoor met 10mph over een wissel?)

Weet iemand een site waar je extra scenario's en treinen (liefst die gele rakkers waar ik elke dag in zit :)) kan neerhalen?

Flickr | Lego collectie

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mja, ogenschijnlijk duf (treintje besturen, kan nooit wat zijn toch) maar schijn bedriegt zoals mijn over-over-overgrootpapa altijd zei !

MS Train Simulator roelt gewoon en is idd een welkome afwisseling van de zoveelste UT clone :) Gewoon even lekker kroesen in je nieuwe loc om de babes te impressen :)

Toet Toet !!!!

• 456
  • Niet online

456

Mkay.. laat mij als NS (of was het nu MS) kenner het eens evalueren.

Ik weet van Flightsimulator 2000 ook dat de originele scenerys en vliegtuigen ook niets waren. Echter, de kracht van dit spel zit hem niet in de grafische kwaliteiten, maar in de engine. (idem voor FS2000) Je kan zeggen wat je wilt van Microsoft, maar ik Flightsimulator NIET omdat het FS2000 (of microsoft) is, maar omdat er zo fuckin' veel van op het internet te vinden is. ALLES is te downloaden, van scenerys tot aan vliegtuigen (TOT IN ENORM DETAILLISTISCH NIVEAU!) en van poppetjes tot aan adventures(www.flightsim.com).
Kijk, en daar moet dit spel ook naar toe. In de loop van de tijd (kan nog wel maand of wat duren, immers.... het spel IS nog NIET uit ;) ) zullen de homepages zich wel vullen (met naar het schijnt) enorme files om de engine te vullen.
Zoals ik ooit al eerder zei: Momenteel is er al een track in de maak van Leeuwarden/Groningen - Schiphol/Amsterdam (700 serie voor de kenners)
Kijk, en om er nu een IRM of ICM als trein bij te plakken is een kleine moeite, maar dan kun je ook zelf evt. een track maken MET die trein.
Echt, op zich heeft microsoft een uniek plan, om slechts de engine op de markt te brengen (en niet teveel tijd kwijt te zijn met scenerys) en laat de consument maar zelf aan pielen met datgene wat hij(/zij?) zelf het mooiste vindt.

Leuk... tot nu toe... Alleen morgen zelf van Den Bosch naar Bologna met de autoslaaptrein... Om te werken in Bologna.. :( :r

• Speedy
Lekker :)

Hoop idd dat ze net als voor FS 2000 (al heb ik dat nooit gespeeld) andere models gaan maken, en het is idd nog niet zo simpel als het lijkt die treinen besturen. Heb simpel controls aan maar echt op tijd rijden gaat nog fucked up (of ik moet het gewoon bij 4 wielers houden :))

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Train Sim is gewoon een super leuk spel. Ik ben zelf best wel treinen freak, dusse :). Het is weer eens wat anders dan dat eeuwige 'schietwerk en racewerk'.

O, ja wat betreft de graphics snap ik niet wat men nou zit te zeuren, ik vind ze juist best mooi. Sja, misschien ligt het heel erg aan de pc hoe mooi ze zijn, maar goed.....

Trouwens bij mij schokt Train Sim af en toe een beetje, vooral in die camera view 4. Das die camera view waarbij je telkens de trein ziet langsrazen. Vooral bij de HSL (Amtrak) doet ie het als ik hard rij +/- 100 Mph.
Is dit normaal dat ie af en toe schokt of....??

Mijn systeem is een Amd 1 Ghz, Gefore 2 MX, 256 MB SD-Ram (PC133), Sound Blaster Live Value, 40 GB HDD.

Groetjes,

Jeroen.

• Speedy
Dunno, ik heb dat niet, draai 1024x768x32 op systeem in mijn sig.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

TAG_Speedy jij hebt zeker niet alle details aanstaan? Ik heb nl met het onderstaande systeem op 1280x1024 ook last van schokkende beelden....

Verwijderd

Neobass: Ik denk dat dat met je Geforce 2 MX te maken heeft... En misschien heb je teveel detail aanstaan en een te hoge resolutie?

Verwijderd

007 dat probleem heb ik ook en ook ik heb een geforce 2 mx, maar een lagere resolutie heeft geen enkel effect.

• Speedy
Op vrijdag 08 juni 2001 15:24 schreef eXistence het volgende:
TAG_Speedy jij hebt zeker niet alle details aanstaan? Ik heb nl met het onderstaande systeem op 1280x1024 ook last van schokkende beelden....
sorry, heb 16bit ipv 32bit maar details staan wel allemaal aan. Maar 1280x1024 is ook nog wel een stapje hoger vind ik, speel ik vrijwel nooit, teveel eisend die resolutie.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 15:25 schreef 007 het volgende:
Neobass: Ik denk dat dat met je Geforce 2 MX te maken heeft... En misschien heb je teveel detail aanstaan en een te hoge resolutie?
Ik heb niet zitten te 'kloten' aan mijn details, gewoon de standaard details heb ik aanstaan op een resolutie van 640x480 en 16 bits kleuren, dus niet gek 'zwaar' allemaal.

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 17:25 schreef Neobazz het volgende:
Ik heb niet zitten te 'kloten' aan mijn details, gewoon de standaard details heb ik aanstaan op een resolutie van 640x480 en 16 bits kleuren, dus niet gek 'zwaar' allemaal.
Nee, das zelfs errug 'licht'. ;) Ik heb het spel zelf helaas nog niet dus kan er verder ook weinig mee. Je hebt toch wel de nieuwste drivers?

• Speedy
Ontdekte net weer wat leuks, je kan op volle vaart naar harte lust wagons loskoppellen (en dat met een trein van 80 wagens >:) )

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 19:32 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ontdekte net weer wat leuks, je kan op volle vaart naar harte lust wagons loskoppellen (en dat met een trein van 80 wagens >:) )
Ga je ons ook nog vertellen hoe?? :D

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hmmz, ik ben bang dat ik dit met mijn celeron 366@550 met 256 MB Ram en Asus TNT1 niet ga redden. Of toch wel??

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Yup, ben daar ook weleens aanwezig. Ik zal straks alle mailtjes maar weer eens binnen halen van de afgelopen 3 dagen :)

• Speedy
Op vrijdag 08 juni 2001 19:34 schreef eXistence het volgende:

[..]

Ga je ons ook nog vertellen hoe?? :D
Ergens met F8 of F9 krijg je zo'n overzicht van je trein, dubbelklik op de koppeling en hij ontkoppelt :D

Flickr | Lego collectie

• Terranca
  • Laatst online: 11:14
Nog leuker is in volle vaart die treinen loshalen, en dan na een tijdje afremmen .. ff w8en en DAN: BANG knallen die 80 wagons KEIHARD op je kanus :D

genieten :9

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 20:37 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]

Ergens met F8 of F9 krijg je zo'n overzicht van je trein, dubbelklik op de koppeling en hij ontkoppelt :D
Thx man!! :)

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
OMG wat een kewle game!!
Iemand al plannen om eigen trajecten te gaan maken??
Ik werk bij een Ingenieurs bureau die voor de NS spoor trajecten maakt en ontwerpt enzo maybe kannik wat kewle ontwerpies rippen en scannen/kopieren :)

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 23:40 schreef BigB het volgende:
OMG wat een kewle game!!
Iemand al plannen om eigen trajecten te gaan maken??
Ik werk bij een Ingenieurs bureau die voor de NS spoor trajecten maakt en ontwerpt enzo maybe kannik wat kewle ontwerpies rippen en scannen/kopieren :)
Ik las ergens op een site dat er een redelijk gevorderd plan is voor het traject Amsterdam CS/Schiphol - Groningen/Leeuwarden.

Het traject Amsterdam - Rotterdam is ook een plan, maar nog niet zo ver gevorderd als het eerder genoemde traject.

PS: Het lijkt me echt SUPER, als er een Nederlands traject komt voor MS Train Simulator. Het is al een tof spel, maar met nog een Nederlands traject erbij, wordt het helemal te gek :-)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:56
Hehe, lijkt me echt een leuk spel. Kan iemand me het spel mailen ;)

• ravw
  • Laatst online: 10:55
Op zaterdag 09 juni 2001 13:24 schreef biobak het volgende:
Hehe, lijkt me echt een leuk spel. Kan iemand me het spel mailen ;)
:) mag dat hier wel? :)
NEE anders had ik het ook wel gedaan.

Gewoon zoeken anders gewooon wachten op het spel, als hij in de winkels ligt :) (moet ik ook doen :( )

Voor de DUIDELIJKHEID GEEEEEN WAREZ VRAGEN HIER ZO !

Anders komen er weer Slotjes op en dat zou zonden zijn ......

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is er ook een demo van? (speelbaar)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-02 08:36
Ik heb een speciaal topicje gemaakt voor de add-ons voor dit spel :

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/158588

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• biobak
Op zaterdag 09 juni 2001 13:32 schreef Blackhole het volgende:

[..]

:) mag dat hier wel? :)
NEE anders had ik het ook wel gedaan.

Gewoon zoeken anders gewooon wachten op het spel, als hij in de winkels ligt :) (moet ik ook doen :( )

Voor de DUIDELIJKHEID GEEEEEN WAREZ VRAGEN HIER ZO !

Anders komen er weel Slotjes op en dat zou zonden zijn ......
Duuuuh, een spel mailen van +1 Gb. Dat is eeeecht geen grapje van me hoor :7

*zucht* :)

Nee, 'k ga 'm denk ik maar gewoon kopen, hoewel 150 gulden voor een spel eigenlijk buiten me budget is :)

Verwijderd

Bij CD-Express hebben ze hem voor F119. (100ste keer)

• biobak
Op zaterdag 09 juni 2001 15:00 schreef 007 het volgende:
Bij CD-Express hebben ze hem voor F119. (100ste keer)
Nog steeds te duur voor een spel.

• Speedy
Ja, ik vind em ook te duur (bij die fl 119,- komt nog porto), maar hij is toch wel erg leuk hoor, dit is een spel dat ik niet na het installeren al in de hoek donder ...... twijfel

Flickr | Lego collectie

• Solosmots
  • Laatst online: 11-02 20:02
DAMN ik krijg nadat de installatie op 100% zit de volgende error:
Failed to Verify Media. Installation Cancelled
Iemand dit ook gehad??

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Op zaterdag 09 juni 2001 21:10 schreef Solosmots het volgende:
DAMN ik krijg nadat de installatie op 100% zit de volgende error:
[..]

Iemand dit ook gehad??
Yep, maar al bij 5% van de installatie ofzo, was irritant, had eerst minimaal geinstalleerd, wilde er later extra scenario's bij doen, boem foutmelding, haalt ie ALLES weg :( Mijn oplossing was het 1e en laatste scenario niet installeren. Misschien helpt dat ook bij jou.

• Solosmots
  • Laatst online: 11-02 20:02
Hmmm okay gaan we proberen:)

• 456
  • Niet online

456

Waarom zitten er NOOIT mensen in mijn trein :?

• Tha_LeX
  • Laatst online: 11-02 08:36
Op zondag 10 juni 2001 23:58 schreef 456 het volgende:
Komt vast door je rijgedrag :)

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Op maandag 11 juni 2001 01:26 schreef Tha_LeX het volgende:

[..]

Komt vast door je rijgedrag :)
Ja, je moet niet zoveel rondjes om de kerk rijden, daar worden de reizigers duizelig van :P

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 23:58 schreef 456 het volgende:
Dat moeten ze zeker verbeteren in het vervolg van MS Train Simulator, WEL mensen in de trein.

Verwijderd

Een mooie site met de nieuwste plaatjes van train simulator kun je vinden op

www.microsoftsoftware.nl/trainsimulator

Echt de moeite waard

• Rav
  • Niet online

Rav

klopt het dat train simulator 2 cd's zijn, vet groot spel is het dan man

is het die pieken echt waard?

...

Verwijderd

Ja die is 2 cd's
totaal geinstalleerd is die 1,8 GB

Verwijderd

Dat krijg je nou met dat rondje rond de kerk...

Verwijderd

Wel geinig spel, ff goederen wagons los koppelen en er dan met volle vaart tegen aan knallen :)

Of met passagiers trein ff door zo'n eindpunt heen knallen.

• QyRoZ

QyRoZ

Just Q it!

Op woensdag 13 juni 2001 21:40 schreef Kremez het volgende:
Wel geinig spel, ff goederen wagons los koppelen en er dan met volle vaart tegen aan knallen :)

Of met passagiers trein ff door zo'n eindpunt heen knallen.
Ik had gisteren mn wagens losgekoppeld vlak voor een wissel, dan de wissel achter me overgezet, dan vol in de remmen :) Voorbij vliegende wagens is koel :) :)

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 21:13

Canon23

>>MY<< world

Is er een demo te downen en heeft iemand een linkje en wat zijn de systeem eisen ervan?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 18:04
Ik heb hem geinstalleerd, maar ik kan in het hoofdmenu alleen Tutorials kiezen....:?

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
M$ kan geen besturingssystemen maken en spellen zal ook wel niet lukken. ik zie het al voor me. zit je machinist naar zo'n schermpje te kijken krijg je een blauw scherm voor je neus:

Fatal error - engine could not be found!
Please contact your local software retailer :(

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 20:29 schreef LinuxUser het volgende:
Fatal error - engine could not be found! :(
Een motor van een trein kapen, lijkt me toch een lastige bezigheid... haha >:)

• 456
  • Niet online

456

We maken er grapjes over. Maar mijn trainsim crash net letterlijk, maar terug in win2k krijg ik een apart venstertje of de informatie waardoor mijn trainsim is gecrasht gestuurd mag worden naar microsoft. Op zich wel netjes, niet een bsod, maar een nette afhandeling van een fout.

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
lastig oke, maar je weet nooit waar m$ toe in staat is.
Op zondag 17 juni 2001 21:46 schreef TheProspector het volgende:

[..]

Een motor van een trein kapen, lijkt me toch een lastige bezigheid... haha >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Train Simulator nu ook eindelijk sinds vrijdag :) maar IK heb tot nu toe geen enkele problemen onder win2k EN win 98 :)

• ravw
  • Laatst online: 10:55
Ik ben hem al vanaf vrijdag aan het spelen maar ik heb nog geen problemen ondervonden hoor :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• 456
  • Niet online

456

Voor mensen die een Asus Geforce IImx hebben, of anderen die flikkerende beelden ondervinden: Hernieuw je drivers!
Hielp bij mij, perfect nu!

Verwijderd

Dit doet me echt denken aan die reclame van de NS: "In eens heb je het, je wordt condecteur!"... Maar ik begin maar niet aan dit spel, door het spel transporttycoon heb ik een paar jaar terug ook al een hele zomer binnen gezeten...

Verwijderd

ik heb de asus v-6800 deluxe kaart en als ik m opstart krijg ik n zwart scherm met als gevolg dat me pc vast slaat.
nou staat er in de read me dat dat verhlpen kan worden met de nieuwste drivers, die heb ik en nog steeds zelfde prob.
please help me

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik had hem helemaal gedownload.. maar ik had geen hdd ruimte meer.. ik had geloof ik alleen cd1 gefikt :'(

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• sjaakie
  • Niet online

sjaakie

Developer

nog steeds niet kunnen vinden, *** MS ook :(

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• banaan-X
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 14:24 schreef Provision het volgende:
nog steeds niet kunnen vinden, *** MS ook :(
Waar slaat dit op? Je kunt m gewoon bij de V&D kopen hoor!

(Zie ook [topic=201483] )

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15

TheVMaster

Moderator WOS
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:48 schreef banaan-X het volgende:

[..]

'k denk niet dat hij dat bedoelt >:)

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 15:48 schreef banaan-X het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft geld te veel.................... :r

• sjaakie
  • Niet online

sjaakie

Developer

Op vrijdag 10 augustus 2001 17:28 schreef Renko het volgende:

[..]

idd >:)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• sjaakie
  • Niet online

sjaakie

Developer

tips >:) zijn overigens altijd welkom, wel over de mail dan 8-)

• banaan-X
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:28 schreef Renko het volgende:

[..]

Ik ook niet! :P Maar je kunt het wel HEEL suptiel vragen... Die laatste is beter :+

Maar laten we van dit topic nou niet een warez-topic maken.

Iemand nog leuke plaatjes? Bij voorkeur van NS-treinen natuurlijk >:)

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 10:13
Kan iemand mij de namen vertellen van de 2 cd's?

Dit is geen warezrequest!!!!!!!

Vind het alleen wel handig als ik de originele namen gebruik... waarvoor?? ja dat mag jezelf raden...

Als dit onder illegaal/warez verstaan wordt dan haal ik deze oproep meteen weer weg om problemen te voorkomen

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 10:13
niemand??? weet het... is snel uppuh maar ik heb hem beloofd aan iemand en die zit te wachten.... en anders heeft ie pech gehad en moet ie maar effe wat langer wachten..

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:54

ko9

Disc1: MSTS_CD1
Disc2 mag je zelf raden....

Verwijderd

Ik lees zo eens ff dit topic en ik zie dat er aardig wat mensen tips nodig hebben omtrendt MSTS. Laat ik nou net treinenfreak zijn......ik denk dat ik zo'n beetje voor ALLE vragen (lees goed: ALLE >:)) een goeie tip heb. >:) Alleen ben ik nie zo vaak op het forum, dus kun je beter ICQ'en ofzo (hint, hint >:))
Pagina: 1 2 Laatste