Op vrijdag 01 juni 2001 23:16 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Philips of HP zeker
Ik ben heel tevreden met mijn Plextor, maar ik hoor zo veel goede verhalen over Lite-On dat mijn volgende wel een Lite-On wordt denk ik. Maar ik ben bang dat die Plextor nooit stuk gaat

Geef maar hier !!!
Op zaterdag 02 juni 2001 14:29 schreef wolffman het volgende:
die van mij deed het prima, totdat ie na 2 maanden de geest gaf. ik kreeg toen van de "vriendelijke" mannen van computerland een 12*10*40 mee met het verhaal dat deze hetzelfde was maar met een verbeterd binnenwerk (yeah right). nero gaf idd aan dat het burn proof had, maar ook dat ie 8 mb buffer had, dat vondt ik verdacht (burnproof en 8mb), toen herrinerde ik me een artikel op tweakers over een yamaha met 8mb maar zonder burnproof...
na errug lang onderhandelen met het hoofdkantoor kon ik m omruilen (extra kosten natuurlijk). toen ik stond te wachten op een nieuwe ronde onderhandelingen met het hoofdkantoor, hoorde ik de sukkel die mij de dag ervoor verteld had dat er wel burnproof op zat, aan een andere klant vertellen dat er geen burnproof op zat, maar dat met een buffer van 8mb er niets kon gebeuren.
moraal en tips:
1. koop een plextor 16* net als ik nu
2. koop m niet bij computerland
3. vertrouw computerland medewerkers niet
4. koop geen lite-on
ps. over de 12*10*40 is niets te vinden op internet volgens de site bestaat deze niet, dit schept ook weinig vertrouwen in toekomstige firmware updates..
Kom ik daar voor 2500 piek een systeem halen...hebben ze 5 onderdelen niet op voorraad (waaronder Abit KT7 niet). Vraag ik of ik 150 piek korting mag, want tja, ik koop toch een heel systeem. Maar dan blijkt zelfs 1 gulden teveel te zijn. Hee, mzzl mensen ! Ik weet wel een winkel waar ze die onderdelen wel hebben en waar ik ook gewoon 150 piek korting lkan krijgen.
Klote winkel... (Haarlem)
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel