Welk moederboard voor intel core i5-3570k

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493966

Topicstarter
Hey,

Na lang zoeken op het net/forums enz zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een nieuw moederboard voor mijn zoon.
Hij heeft een intel core i5-3570k processor.
Welk moederboard kan ik daar het beste bij kopen?
Helaas is mijn budget niet zo groot , kan er max 120 euro aan uit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:31
Wat zijn de verdere eisen aan het systeem? Ik ben persoonlijk een groot fan van de Intel moederborden, maar deze zijn vrij kaal met wat ze kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-07 16:04
indien je niet gaat OC is elk moederbord met Z77 chipset goed, perfect te vinden binnen je budget
als je de IGP (HD 4000) wil gebruiken, gaat OC, SLI of CF wil, meer sata aansluitingen,... zit het anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

GA-Z77X-D3H , dan kan hij ook mooi overclocken en het moederbord staat al tijden in de BBG.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 15:09
Wat voor moederboard heeft je zoon nu, als hij al in het bezit is van een 3570k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen? eens door, dan weet je waar je op moet/kunt letten bij het aanschaf van een nieuw moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493966

Topicstarter
Hey,

alvast bedankt voor de info.
Ik had er misschien even bij moeten vermelden dat hij de pc van mijn broer heeft gekregen.
Het moederboard daarvan is pas geleden overleden, maar hij gaat voor een jaar naar het buitenland dus vandaar dit mazzeltje voor mijn zoon.
Na veel zoeken (ben en leek op dit gebied)ben ik erachter gekomen dat er een msi-z77a-g43 in zit , dus ik denk dat ik maar voor safe ga en hetzelfde moederboard ga halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 493966 op 25-12-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zo lang heb je blijkbaar niet gezocht - dit heb je helemaal over het hoofd gezien:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move PMG -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je die plank dan niet gewoon RMAen, een Z77 is nog geen jaar oud, dus lijkt me heel sterk als daar geen garantie meer opzit.
Pagina: 1