Steam Wintersale 2012 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 72.596 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik hoop dat Crusader Kings wint in de community's choice, die is nog niet voorbij gekomen in een daily deal zover ik weet.

Wel jammer dat er zo weinig racegames in de daily/flash sales zijn.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
CS: GO heb ik hier in ieder geval binnen gehaald. Tony Hawk zat ik over te twijfelen maar CS lijkt me een beter idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04
lol, zit al een paar dagen te kijken voor L.A. Noire voor een leuke prijs. Heb hem wel eens gespeeld maar dat was geloof ik niet via een legale weg...

Ga ik naar de winkelpagina, blijk ik de game toch via Steam al te hebben. MOOI!
* MuddyMagical schaft voor €2,80 de DLC aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Rudi schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:55:
[...]

G&K is vandaag 10$ (+- 7,50 eur) op amazon.com (steam-key). Ja je moet wel even een amerikaans adres aan je account toevoegen, maar meer dan dat is het niet.
Let er dan wel op dat je de goede versie pakt (Win/Mac), alleen de Windows versie is voor $10 te koop. Op amazon zijn het verschillende versies, in tegenstelling tot Steam, waar je het in 1x voor beide versies koopt.

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Borderlands 2 bij Green Man Gaming gekocht voor 17,50, betere prijs dan op de Steam Sale :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:06

Vrijdag

De Zwarte

Hé, Painkiller Hell & Damnation in de aanbieding. Nu zag ik laatst bij de Bart Smit de Painkiller collectie voor een tientje. Is dat dan een betere deal dan die van steam? Er zitten daar wel meer spellen bij maar die van steam is de opgepoetste versie.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Tsurany schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:40:
Borderlands 2 bij Green Man Gaming gekocht voor 17,50, betere prijs dan op de Steam Sale :)
Same. De Season Pass wacht ik wel af als ik ooit het spel heb uitgespeeld.

Ken mijzelf goed genoeg dat ik toch pas aan de DLC begin als ik het originele spel helemaal heb uitgespeeld. Plus de enorme backlog die ik nog heb van andere games zorgen ervoor dat de DLC van Borderlands iets is voor op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Avioto schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:47:
Ik hoop dat Crusader Kings wint in de community's choice, die is nog niet voorbij gekomen in een daily deal zover ik weet.
Was die niet de eerste dag gelijk in de sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
vorige week begonnen met Steam, gelijk in de sale

Dawn of War alle games
Company of Heroes alle games
LA Noire complete
FTL
Portal 2
Stalker alle 3

Nu hopen dat er nog wat leuke platformers/adventures aankomen voor de sale.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Henkje.doc schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:47:
afgelopen dagen weer een aantal leuke titels kunnen halen waaronder Tropico 4, Sim City 4 en Sniper.

Offtopic (excuses - weet niet waar ik het anders kwijt moet en wil mensen wel waarschuwen):
Sniper is weer een miskoop geweest. Game start niet en blijkbaar hebben er meer users last van. Support van steam en developer is slecht)
Zelfs als de game wel opstartte, zou het nog een miskoop zijn. ;)
http://www.metacritic.com/game/pc/sniper-ghost-warrior Metacritic score 55/100. Dat moet wel iets zeggen.

Ik heb zelf nooit begrepen waarom mensen hun laten vangen door de goedkope prijs. Een brakke game - of die nu 5 euro of 50 euro kost - blijft nog steeds een brakke game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Heb deze sale o.a. de mass effect collection gekocht, maar mass effect 1 doet het niet, wil niet eens opstarten, iemand anders hetzelfde probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:08

Sagat

Is pappa x2!

Asgaro schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:48:
[...]
Ik heb zelf nooit begrepen waarom mensen hun laten vangen door de goedkope prijs. Een brakke game - of die nu 5 euro of 50 euro kost - blijft nog steeds een brakke game...
Mensen houden van besparen, en soms gokje ook. Zo heb ik tijdens vorig jaar P.a.m. aangeschaft, zag er leuk uit en ik hou wel van het genre en hij was maar een paar euro. Toen ik voor de gein wat reviews bekeek blijk het maar een 5je ofzo te zijn. Als ik dat eerst gedaan had, had ik em wsl niet gekocht.

Ik dacht ook dat steam wel een soort van selectie procedure had in de games die extra korting kregen, maar dat is dus zeer duidelijk niet het geval.
Heb overigens zelf geen mening over deze game omdat ik hem wsl helemaal 5 minuten gespeeld heb ofzo :X |:(

Het is een uitgemelkt voorbeeld, maar voor 5 euro eet je een keer bij de mac, of drink je 2 (of minder!) biertjes in de kroeg........je gaat er dan geen nachten van wakker liggen toch...?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Sagat schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:00:
[...]

Mensen houden van besparen, en soms gokje ook. Zo heb ik tijdens vorig jaar P.a.m. aangeschaft, zag er leuk uit en ik hou wel van het genre en hij was maar een paar euro. Toen ik voor de gein wat reviews bekeek blijk het maar een 5je ofzo te zijn. Als ik dat eerst gedaan had, had ik em wsl niet gekocht.

Ik dacht ook dat steam wel een soort van selectie procedure had in de games die extra korting kregen, maar dat is dus zeer duidelijk niet het geval.
Heb overigens zelf geen mening over deze game omdat ik hem wsl helemaal 5 minuten gespeeld heb ofzo :X |:(

Het is een uitgemelkt voorbeeld, maar voor 5 euro eet je een keer bij de mac, of drink je 2 (of minder!) biertjes in de kroeg........je gaat er dan geen nachten van wakker liggen toch...?
Ach post apocalyptic mayhem is nog steeds grappig op lans om te doen :) uiteraard ook gekocht in de aanbieding.(Death Rally is dan weer leuker singleplayer. multiplayer is wat lastiger)

[ Voor 4% gewijzigd door knightofn1 op 28-12-2012 14:07 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sagat schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:00:
Het is alleen elke keer die paar euro. Als ik alle games die ik achteraf amper speel niet had gekocht dan had ik nu toch een euro of 50-60 om die paar goede aanbiedingen wel te kopen. Zo heb ik Avencast voor een euro of wat gekocht, nooit geïnstalleerd en nooit wat mee gedaan. Koop ik zulke gokjes niet maar ga ik voor grote titels zoals Borderlands 2 heb ik in ieder geval een stuk meer fun per euro.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tsurany schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:08:
[...]

Het is alleen elke keer die paar euro. Als ik alle games die ik achteraf amper speel niet had gekocht dan had ik nu toch een euro of 50-60 om die paar goede aanbiedingen wel te kopen. Zo heb ik Avencast voor een euro of wat gekocht, nooit geïnstalleerd en nooit wat mee gedaan. Koop ik zulke gokjes niet maar ga ik voor grote titels zoals Borderlands 2 heb ik in ieder geval een stuk meer fun per euro.
Heb je nooit gokjes gehad die achteraf geweldige deals bleken te zijn dan? Je zou toch denken dat het uit zou balanceren. En je hebt ook kans dat je Borderlands 2 (bijvoorbeeld) met die 50-60 koopt en er geen ruk aan vind.

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 28-12-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pheace schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:19:
[...]

Heb je nooit gokjes gehad die achteraf geweldige deals bleken te zijn dan? Je zou toch denken dat het uit zou balanceren.
Geweldige deals niet. Wel spellen die achteraf aardig vermakelijk bleken maar dat waren dan ook niet echt gokjes meer, daarvan was het wel verwacht. De echte gokjes die ik koop vanwege de lage prijs en niet omdat het me zeer leuk lijkt zijn eigenlijk altijd negatief uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
michaelscott schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:54:
Heb deze sale o.a. de mass effect collection gekocht, maar mass effect 1 doet het niet, wil niet eens opstarten, iemand anders hetzelfde probleem??
Ik heb deze game zelf niet, maar misschien is de volgende site handig?

http://pcgamingwiki.com/wiki/Mass_Effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 21:08

Sagat

Is pappa x2!

knightofn1 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:03:
[...]
Ach post apocalyptic mayhem is nog steeds grappig op lans om te doen :) uiteraard ook gekocht in de aanbieding.(Death Rally is dan weer leuker singleplayer. multiplayer is wat lastiger)
Toevalligig over een paar weken voor het eerst in jaren weer is een lan party, dus wie weet :D

Death really heb ik kunnen weerstaan (geen geld, wel een gruwlijke backlog.......ik ben oud en saai :'( ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
De sale heeft me tot op heden twee aankopen opgeleverd:
- SimCity 4 Deluxe (was toen Flash sale -75%, €2,49)
- LA Noire Complete Edition (is nu nog Flash sale -75%; €9,99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tackleberry schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:13:
De sale heeft me tot op heden twee aankopen opgeleverd:
- SimCity 4 Deluxe (was toen Flash sale -75%, €2,49)
Ik hoop dat die nog terug komt, die is lekker goedkoop in de EU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Tsurany schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 14:08:
[...]

Tja dat gokken doe je toch zelf :P Ik heb zelf wel af en toe een knaller er tussen, en die speel ik dan ook helemaal kapot. En ja, ik praat het bij mijzelf goed en als ik dan met een 5 euro game 30 uur heb gespeeld, dan kunnen er nog wel wat andere gokjes vanaf.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik ben sowieso altijd wel redelijk snel verveeld bij de meeste games, een paar uitzonderingen daargelaten. Daarom vind ik het juist leuk om voor een klein bedrag een ander spel uit te proberen. Ik weet dat als ik er teveel voor betaal het achteraf alleen maar zonde is. BF3 heb ik met zo'n 180 uur al ruim terug (18 + 14 + 24). Maar Skyrim heb ik wel veel voor betaald maar achteraf veel minder gebruikt, dus dat voelde weer als zonde aan.

EDIT: en je hebt natuurlijk spellen die je koopt uit respect, zoals de half-life complete pack :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ircghost op 28-12-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Skyrim heb ik veel minder gespeeld dan verwacht omdat het spel altijd crasht bij introductie van veel mods :(

Borderlands 1 was voor mij een zeer goede aankoop, evenals Saints Row 3. Beiden veel uur gespeeld voor een veel te lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Tsurany schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:46:
Skyrim heb ik veel minder gespeeld dan verwacht omdat het spel altijd crasht bij introductie van veel mods :(

Borderlands 1 was voor mij een zeer goede aankoop, evenals Saints Row 3. Beiden veel uur gespeeld voor een veel te lage prijs.
saints row 3 vandaag voor de 3e keer gekocht _O-

authum sale
humble thq bundle(weggegeven)
en nu complete pack met alle dlc *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:44
DECOY88 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 15:48:
[...]

saints row 3 vandaag voor de 3e keer gekocht _O-

authum sale
humble thq bundle(weggegeven)
en nu complete pack met alle dlc *O*
Zelfde hier :D

Was goedkoper om de complete pack te kopen dan losse DLC

Verder Giana Sisters: Twisted Dream gekocht.
Hoop ook dat Civ 5 nu de vote wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Civ 5 heeft gewonnen! Morgen maar even kopen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:48
Hou er wel even rekening mee dat die deal dan maar 12 uur duurt en hij morgenochtend om 5 uur weer afgelopen is :)
Zelf wel blij mee, vanavond nog even aanschaffen. * Sleepkever kruist vingers voor de Gods and Kings expantion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

GOTY Civ5 upgrade here I come ;)
Verder nog weinig leuks gezien, de torchlight gemist, dus hopelijk komt die nog terug.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jammer, ik had gehoopt op CK2.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Nice dat Civ5 gewonnen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Is niet de GOTY editie toch? Deze deal is dan beter:
http://www.amazon.com/2K-...ck-Download/dp/B00AMKTR48

Ik aas ook nog op Civ IV of V complete, maar ik heb me ingehouden. Eerst maar eens tijd maken voor de games in mijn steam libary die ik nog niet heb gespeeld. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door 10K op 28-12-2012 17:05 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Alles is -75% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik moet voor de steam badge een item giften.
wie wil iets hebben? max 2 euro mag van alles zijn

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
Zowel de GOTY editie (nu €9,99) als de Gods and Kings expansion (nu €7,49) zijn met 75% korting. Dus het is net een slagje goedkoper als de amazon deal als je de oude civ's er niet bij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

mrc4nl schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:05:
ik moet voor de steam badge een item giften.
wie wil iets hebben? max 2 euro mag van alles zijn
Je kan hem ook als gift kopen en dan aan jezelf geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

Pheace schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:05:
[...]

Je kan hem ook als gift kopen en dan aan jezelf geven :)
lol kan dat ook? ik ga dat eens proberen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 10:33
mrc4nl schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:06:
[...]

lol kan dat ook? ik ga dat eens proberen
Ja dat kan, heb ik zelf ook gedaan. Verder is eht ook altijd leuk om vrienden deze te geven: http://store.steampowered.com/app/45100/ Heerlijke reacties altijd, vooral als mensen zeuren dat ze geen geld hebben tijdens de sale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sleepkever schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:05:
Zowel de GOTY editie (nu €9,99) als de Gods and Kings expansion (nu €4,49) zijn met 75% korting. Dus het is net een slagje goedkoper als de amazon deal als je de oude civ's er niet bij wilt.
Er staat bij mij toch echt €7.49 bij Gods and Kings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
Pheace schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:14:
[...]
Er staat bij mij toch echt €7.49 bij Gods and Kings?
Sorry, je hebt gelijk, tikfoutje. Prijzen zijn niet kopieerbaar daar vandaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm ik krijg error tijdens transactie dat de prijzen weer veranderd zijn bij civ 5. Beetje vreemd allemaal. Als ie niet in de voordeel gaat koop ik 'm uit protest niet stelletje eikels. :(

Even boos worden helpt kennelijk, nu is alles weer wel mooi met 75% korting. Ik ben weer een happy camper 8)

[ Voor 23% gewijzigd door rockhopper op 28-12-2012 17:31 . Reden: follow-up ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Tropico 4 gemist een paar dagen terug vanwege de kerst, jammer maar hij komt vast nog wel eens langs aan het einde.

Het valt me op dat ik zo nu en dan hetzelfde zie langs komen. Xcom was volgens mij al eens geweest? Saints row 3 ook? Maahgoed, nog hopen dat er nog iets leuks langskomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Lijkt dat alle deals kans hebben herhaald te worden in de Daily/Community/Flash. Alles komt wel in een daily lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:34
Kleine tip, Faster Than Light is van de website zelf te koop voor 5 dollar (3.78 euro). Hierbij krijg je een drm free download én een steam key - dus goedkoper dan de aanbieding via steam zelf.

http://www.ftlgame.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12
We hebben een gebruiker hier op Tweakers die veel Steam aanbiedingen koopt om ze weer door te verkopen.

http://tweakers.net/aanbod/user/94084/

Lijkt me wel handig om in de gaten te houden mocht je een aanbieding gemist hebben op Steam.
EDIT: het valt mij nu pas op dat sommige games door hem goedkoper aangeboden lijken te worden dan de aanbiedingen op Steam.

[ Voor 20% gewijzigd door avec_style op 28-12-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Hmm je kan beter ff wachten met gods and kings kopen, zie hier de deals van Greenmangaming voor de volgende dagen:

Friday 28th December
50% off XCOM Enemy Unknown
66% off Worms Ultimate Mayhem and WormsCrazy Golf
Great Savings of up to 75% off on the Total War Series

Saturday 29th December
75% off Spec Ops: The Line
75% off Renegade Ops
75% off Crusader Kings 2

Sunday 30th December
85% Off Civ 5 Gods and Kings

After this we’ve got greater deals on Sonic Generations, Cities in Motion and more, so check back on Monday for next weeks deals!

En dit is nog zonder die -30% coupon. Dus Gods and Kings is dan €3,15 bij GMG.

Of je moet Civ 5 spul via mother russia kopen, is daar 80% goedkoper. Gods and Kings is daar nu €1,5 oid (exclusief fees).

-edit-
En nog wat
Je kan een -50% off Steam coupon krijgen voor Painkiller Hell and Damnation. Deze stacked met de flash sale die nu loopt!

Moet je ff een acount aanmaken bij deze link.
http://eu.alienwarearena....painkiller-hell-damnation

Coupon is geldig t/m 18 jan 2013

[ Voor 18% gewijzigd door Rutger Mulder op 28-12-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 19:46
Net nog even de laatste DLC van Civ V gekocht, ik mistte er nog een aantal.
Tot nu toe:
  • Company of Heroes
  • Company of Heroes: Opposing Fronts
  • Batman Arkham Asylum GOTY
  • Max Payne 3
  • Civ V DLC (Polynesia en Cradle Bundle)
Zit nog te wachten op Just Cause 2. Die heb ik al grijs gespeeld, maar nog nooit voor betaald :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Zo mijn Civ 5 compleet voor gemaakt voor €4,31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
avec_style schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:45:
We hebben een gebruiker hier op Tweakers die veel Steam aanbiedingen koopt om ze weer door te verkopen.

http://tweakers.net/aanbod/user/94084/

Lijkt me wel handig om in de gaten te houden mocht je een aanbieding gemist hebben op Steam.
EDIT: het valt mij nu pas op dat sommige games door hem goedkoper aangeboden lijken te worden dan de aanbiedingen op Steam.
Dat is Pheace, zo mysterieus is het niet hoor :P Hij heeft geld in zijn steam wallet waar hij games voor koopt en die games verkoopt ie weer voor echt geld. Daarom is het ook wat goedkoper ;)

Ik hoop op Mafia 2, Fallout New Vegas en Dirt 3 als daily deal zo! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Avioto schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:58:
[...]Dat is Pheace, zo mysterieus is het niet hoor :P Hij heeft geld in zijn steam wallet waar hij games voor koopt en die games verkoopt ie weer voor echt geld. Daarom is het ook wat goedkoper ;)

Het verschilt. Als ze dezelfde prijs zijn heb ik ze meestal direct uit de store gekocht, goedkoper dan heb ik geruild voor een paar copies uit een goedkopere regio met het trading systeem. Al met al heb ik met mijn Unusual hats van TF2 blijkbaar nog steeds $500+ waarde in mijn backpack dus ik ben er nog lang niet >.<

CoD weer -50%, blijft me toch verbazen hoe populair dat spel is. Zeker met die sales van Activision, 50% is voor hun al above and beyond wat je normaal gesproken ziet, en dan al dat geklaag over cheaters in de Call of Duty games op de Steam forums de hele tijd.

[ Voor 25% gewijzigd door Pheace op 28-12-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

BigNaatje schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:24:
Zit nog te wachten op Just Cause 2. Die heb ik al grijs gespeeld, maar nog nooit voor betaald :o
Just Cause five! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 20:47
Avioto schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 18:58:
[...]

Dat is Pheace, zo mysterieus is het niet hoor :P Hij heeft geld in zijn steam wallet waar hij games voor koopt en die games verkoopt ie weer voor echt geld. Daarom is het ook wat goedkoper ;)

Fallout: New Vegas Ultimate Edition, die heb ik nog wel voor je.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Laatst online: 20-09 19:46
En Just Cause 2 in de aanbieding :D Nu ben ik wel klaar met de sale denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Oeh en Assasins Creed even inslaan, enkel deel 2 gespeeld en kan nooit kwaad de rest ook te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb net de Holiday Sale badge gewonnen, maar ik heb nog niks gekocht. Best wel slecht dat je zo die badge kan halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

-40% Just Cause 2... wut? O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Even opnieuw laden, soms duurt het even. Had bij Prototype eerst ook enkel 25% staan. Alleen dat spel is met 75% alsnog te duur eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:37

Wildfire

Joy to the world!

* zucht *

Uiteindelijk heb ik ook toegegeven en iets gekocht.... Driver: San Francisco voor €4,99 kon ik niet laten schieten...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ah, -75% nu inderdaad. Nog wat vreemd. Kan me toch herinneren dat Just Cause 2 iets van 2.50 of zo was een tijd geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zou dat niet deel 1 geweest zijn? Ik ga m in ieder geval nu spelen, lang leve glasvezel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tsurany schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 19:18:
Zou dat niet deel 1 geweest zijn? Ik ga m in ieder geval nu spelen, lang leve glasvezel :D
Steamprices lijkt het met je eens te zijn. Misschien ben ik gewoon oud aan het worden -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 20:47
Pheace schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 19:19:
[...]

Steamprices lijkt het met je eens te zijn. Misschien ben ik gewoon oud aan het worden -_-
Haha, dan kan je lol nog op. Trust me. :X

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Jaaaa, voor 2,18 alle DLC gekocht met -75% :D Het is dat ik just cause 2 2 weken eerder bij g2play had gekocht voor 7,50 (en zeker geen spijt van imho, bazengame :) )
En ja het zijn maar een paar extra wapens en voortuigen, maar wie wil er nou niet een monstertruck die ook op het water drijft :+

Nou op naar de GTA Collection.. komop steam je kan het :P

[ Voor 37% gewijzigd door MusicAddict op 28-12-2012 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Laatst online: 23:21
Pheace schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 19:15:
ah, -75% nu inderdaad. Nog wat vreemd. Kan me toch herinneren dat Just Cause 2 iets van 2.50 of zo was een tijd geleden?
Ik heb 'm op 10 augustus voor 2,50 gekocht bij greenmangaming of gamersgate, weet niet meer zeker welke van de 2. Misschien heb je die ook langs zien komen :)

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zit al 2 sales te wachten op Dirt 2 voor -75%. Deze keer moet dat toch lukken!!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Freekers schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:22:
Zit al 2 sales te wachten op Dirt 2 voor -75%. Deze keer moet dat toch lukken!!
Hetzelfde hier, voor Dirt 3.. Weinig racegames deze sale tot nu toe :s

Ik zit ook al een jaar wanhopig te wachten totdat Kingdoms of Amalur in de sale komt, gaat niet meer gebeuren denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Laatst online: 23:21
Nog nooit zoveel games tegelijk gekocht als bij deze sale trouwens!

Ondertussen zit ik op:
  • Commandos complete collection
  • Deus Ex: Human Revolution
  • Fallout: New Vegas
  • Tom Clancy's H.A.W.X.
  • Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
  • Tropico 4
  • Assassins Creed 2
En via Origin ( :+ ) ook nog de C&C ultimate collection. Wat meteen weer een reminder was van hoe irritant origin eigenlijk is vergeleken met steam.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Avioto schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:23:
[...]
Ik zit ook al een jaar wanhopig te wachten totdat Kingdoms of Amalur in de sale komt, gaat niet meer gebeuren denk ik :(
Reken daar maar niet op nee. 38 Studio's heeft die game zelf gepublished op Steam, wat betekende dat Steam de game kreeg en ook de DLC kon verkopen, anders was het niet gepublished op Steam vanwege dat EA/DLC gedoe dat een paar games geblocked had.

Helaas... ging 38 Studio's daarna Failliet. Dus er is niemand om de game op sale te gooien, de distributie rechten voor Steam zitten in limbo, en de distributie rechten voor alle andere plaatsen heeft EA. En hen zal het een worst zijn dat de game op Steam geen sale krijgt dus daar zullen ze niet veel interesse in hebben ook.

Dus ja... als je de game wil, dan kan je beter ergens anders kijken op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Pheace schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:27:
[...]
Reken daar maar niet op nee. 38 Studio's heeft die game zelf gepublished op Steam, wat betekende dat Steam de game kreeg en ook de DLC kon verkopen, anders was het niet gepublished op Steam vanwege dat EA/DLC gedoe dat een paar games geblocked had.

Helaas... ging 38 Studio's daarna Failliet. Dus er is niemand om de game op sale te gooien, de distributie rechten voor Steam zitten in limbo, en de distributie rechten voor alle andere plaatsen heeft EA. En hen zal het een worst zijn dat de game op Steam geen sale krijgt dus daar zullen ze niet veel interesse in hebben ook.

Dus ja... als je de game wil, dan kan je beter ergens anders kijken op het moment.
Toch vreemd want ik heb die game wel eens elders in de sale gezien. Dat na het faillissement. Dacht bij amazon, maar kon ook andere webshop zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Rutger Mulder schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:56:
[...]

Toch vreemd want ik heb die game wel eens elders in de sale gezien. Dat na het faillissement. Dacht bij amazon, maar kon ook andere webshop zijn geweest.
Omdat EA dus de distributie rechten heeft van de game, behalve op Steam. Daar was het door 38 Studio's gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 28-12-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Pheace schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:57:
Omdat EA dus de distributie rechten heeft van de game, behalve op Steam. Daar was het door 38 Studio's gedaan.
Ja maar EA bezit niks.

De staat van Rhode Island heeft alle rechten sinds het faillissement, dus zij beslissen over de prijzen. Vandaar dat ik het vreemd vind dat er elders wel sales waren. Of het moet al een oude stock keys zijn die al waren uitgegeven en waar de winkels/webshops nu vanaf willen.

Mocht je nog een bod willen uitbrengen op de IP:
http://www.sjcorio.com/ma...tters/38studios/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Het distributie recht en contract is in bezit van Rhode Island nou inderdaad, en de inkomsten daarvan gaan Rhode Island. Dat wil niet zeggen dat het contract voor de distributie met EA is opgezegd. De Steam versie daarentegen was direct met 38 Studio's geregeld, en die zijn er niet meer, en Rhode Island gaat zich daar vast niet mee bezigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Assassins Creed 3 is nu ook met 25% korting.

Hij zal vast niet goedkoper komen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprider
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-06-2021
Grudgie schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:06:
Assassins Creed 3 is nu ook met 25% korting.

Hij zal vast niet goedkoper komen of wel?
Denk niet dat ie goedkoper gaat worden op steam nee.

Toch maar even 4 euries extra betalen om de digital deluxe op steam te hebben, gewoon voor het gevoel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik ga denk ik ook de Deluxe versie aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
bastion
kings bounty
snapshot
zijn de nieuwe flash sales. snapshot zit in de laatste humble bundle, dus als je hem wilt is de bundle erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
King's Bounty Platinum Edition (legends, armored princess en crossworlds) voor € 7,50 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zeker de moeite waard als je van dat genre houd, zal je zeker een uurtje of 50 speelplezier geven minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

inderdaad, goede spellen in dat genre. Jammer dat Bounty Warriors of the North nog zo'n hoge start prijs heeft.

3,5 uur tot de Community choice, 3,5 uur tot de Flash Sale, 9,5 uur tot de andere flash sale en 17,5 uur tot de volgende dailies. Tijd om te gaan slapen :p

[ Voor 47% gewijzigd door Pheace op 29-12-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30
Fijne sale tot nu toe :)

Heb zojuist even de laatste DLC voor Civ5 gekocht :) Eerder deze sale al:
  • L.A. Noire
  • Gatling Gears
  • Tropico 4
  • Sequence
  • They Bleed Pixels
  • McPixel
  • Home
  • Sniper Elite Franchise Pack
Nu heb ik meer dan 200 games, en nog altijd te weinig tijd O-)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik dacht ik er al veel had met mijn 140 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Civ5 goty + god&kings gekocht vooy €17,- mijn dag kan niet meer stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ah damn, Port Royale 3... die had ik al opgepakt eerder in de sale ... (kom maar op Tsurany :+ )

[ Voor 18% gewijzigd door Pheace op 29-12-2012 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Jij slaapt kort zeg :P

De community's choice zijn games die allang voorbij zijn gekomen in daily/flash deals.
De sale begint nu een beetje saai te worden, weinig reden om elke dag te blijven kijken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat dus te kijken naar Dawn of War 2. Ik wil in princiepe de 3 basis facties en de super units (Land Raider Crusader etc) die volgens mij tot DoW2: Retribution behoren. Zie hier de omschrijving:

"Command any of the six unique factions in the next stand alone expansion of the critically acclaimed Dawn of War real-time strategy franchise. Choose to build a massive army or lead your small squad of elite heroes into battle and experience a single player campaign customized to your faction."

Betekend dat dat als je Retribution koopt je ook de content van de normale game + Chaos Rising krijgt? Of zijn 't alleen de legers en niet de campaign?

Edit: Laat maar heb al de complete collection oid

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Dacht niet dat het ging gebeuren, maar heb nog geen spel voor mijzelf gekocht (alleen dungeon defender voor vriendin, die achteraf ook via de humble bunble had gekunt.
Vind of de prijs nog te hoog of het spel net niet interresant genoeg om te kopen, dat had ik toch niet verwacht na een redelijk prijzige summersale.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Transformers: War for Cybertron voor 5 euro in de flash sales is ook wel interessant!

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pheace schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 07:22:
Ah damn, Port Royale 3... die had ik al opgepakt eerder in de sale ... (kom maar op Tsurany :+ )
Nah, een spel met 54/100 op metacritic, das al erg genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Nog paar mooie aanbiedingen bij GMG voor steam games met gebruik van de coupon GMG30-DPLIM-DN831:
Spec Ops: The Line €3,50
Alpha Protocol €2,62
Mount and Blade Collection €5,25

[ Voor 40% gewijzigd door Rutger Mulder op 29-12-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tsurany schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:55:
[...]

Nah, een spel met 54/100 op metacritic, das al erg genoeg ;)
Ik hoop dat ie wat beter overkomt dan dat voor mij inderdaad, maar gelukkig hou ik van dit soort spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Gisteren nog tony hawk pro skater hd gekocht. Jammer dat niet alle originele skaters erin zitten, maar wel een toffe game. Maar dat je om wat controls te veranderen meteen de ini settings in moet duiken is belachelijk, vooral omdat de standaard controls zo belachelijk slecht zijn...

Grinden & manuals zijn wel een stuk beter dan in deel 1 & 2 vroeger met een keyboard te doen, dat is al heel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Was Tony Hawk in de aanbieding? Want die zou ik ook nog wel willen voor €5 ofzo, dat is toch wel ultieme nostalgie voor mij :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Was een flash deal ja. Volgens mij 6,99. Deal is wel voorbij inmiddels volgens mij, nu 8,99 (25% korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:43
Vandaag mijn eerste games van deze sale gekocht: Torchlight II en CS:GO. Samen 21 euro, prima prijs :).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:30

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Railgunner schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:25:
Vandaag mijn eerste games van deze sale gekocht: Torchlight II en CS:GO. Samen 21 euro, prima prijs :).
Niet gewacht op een daily dan wel flash sale van TL2? Hij is namelijk al een paar keer langsgekomen voor 50% off. Zit er nu ook op te azen maar wil hem dan wel het liefst voor zo min mogelijk geld hebben (blijf nederlander he). Lijkt mij erg vet spel en sowieso stukken goedkoper dan zijn directe concurrent D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik hoop dat ie nog een keer komt en anders in de recap, ik wil ook nog torchlight meepakken. En anders blijf ik lekker civ5 spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Chivalry Community choice. Ben het al even aan het spelen en het is best leuk. Ik speel het wel meestal maar met korte stints dus of het echt iets is voor lange termijn dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Is de sale nu afgelopen of niet? Ik kom weer op een normale pagina uit.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpookie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-11-2021
Nu is het terug sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Nee hoor, als het goed is loopt de actie nog tot 8 januari ongeveer.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
(overleden)
Yorin schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:02:
Is de sale nu afgelopen of niet? Ik kom weer op een normale pagina uit.
foutje :+
lekkere aanbiedingen :X xsuperbox staat bij de flash sale. maar de prijs geld tot de 5e _O-

[ Voor 19% gewijzigd door DECOY88 op 29-12-2012 17:08 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.