Steam Wintersale 2012 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste
Acties:
  • 72.595 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-09 18:37
Pheace schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:36:
Kom maar op met die nieuwe (flash) sales. En Tropico 4 heeft de Community Choice gewonnen zo te zien.

Weet iemand trouwens of er ergens regels voor de V&A staan? Heb ondertussen 10 advertenties and het begint wat spammerig te voelen :X
waarvoor verkoop je al die dingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Tropico 4 voor 80% korting over half uurtje :) Goede stemronde, ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

triesvan schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:41:
[...]

schijnbaar zit zijn steamwallet te vol. Vraag me af hoe, maar goed, dat terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

triesvan schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:41:
[...]
Ik heb een berg cash in Team Fortress 2 trading zitten. Dit is een goede manier om het er weer uit te halen. Ik heb bijvoorbeeld op de Steam Market een stapel TF2 Keys verkocht en zodoende nu 200 euro Steam Wallet staan. Helaas is dat het limiet dus tot ik daar iets mee doe kan ik niet verder traden op de beta versie van hun market ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
Pheace schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:43:
[...]

Ik heb een berg cash in Team Fortress 2 trading zitten. Dit is een goede manier om het er weer uit te halen. Ik heb bijvoorbeeld op de Steam Market een stapel TF2 Keys verkocht en zodoende nu 200 euro Steam Wallet staan. Helaas is dat het limiet dus tot ik daar iets mee doe kan ik niet verder traden op de beta versie van hun market ^^
Ah oke :P
Ontopic:
Ik ga straks maar even mijn missende Tropico 4 Aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

triesvan schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:47:
[...]
Ik ga straks maar even mijn missende Tropico 4 Aanschaffen.
Nu die 80% is wordt dat wel heel verleidelijk inderdaad. Heb hem tot nog toe terzijde gelaten omdat ik 3 al had en 4 van wat ik hoorde niet echt klonk alsof het het waard was om deze aan te schaffen, maar nu :p

Wel jammer dat de start prijs nog steeds €30 is. Edit: Jemig wat een stapel DLC

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 26-12-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Pheace schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:36:
Weet iemand trouwens of er ergens regels voor de V&A staan? Heb ondertussen 10 advertenties and het begint wat spammerig te voelen :X
De FAQ en voorwaarden staan inderdaad goed verstopt (kon ze alleen via Google vinden), maar zo te zien heb je (nog) niets te vrezen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/nblt.gif Wat mag ik nu wel en niet aanbieden of vragen?
(...) Dit omvat o.a: Software met een overdraagbare licentie (vermeldt in de advertentie dat de licentie meeverkocht wordt). Dat geldt ook voor online games. Ook die mogen alleen verkocht worden als de licentie niet persoonsgebonden is. (...)

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/nblt.gif Vraag & Aanbod-voorwaarden
8.
Het is niet toegestaan meer advertenties te plaatsen dan 20 V&A en 5 diensten advertenties. (...)

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

8088 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:56:
[...]

De FAQ en voorwaarden staan inderdaad goed verstopt (kon ze alleen via Google vinden), maar zo te zien heb je (nog) niets te vrezen:
[...]
Hartelijk dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Grappig, soms staat er bij mij bij Tropico 4 80% en soms na een refresh 66%? Welke is het nou?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

anandus schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:04:
Grappig, soms staat er bij mij bij Tropico 4 80% en soms na een refresh 66%? Welke is het nou?
Aan het veranderen maar nog aan het wedijveren met je cookies misschien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Denk het :)

Als ik naar de store page ga staat-ie wel gewoon op 80%. Tempting, tempting.
Al heb ik Tropico 3 ook al en ik weet niet 1-2-3 wat deeltje 4 toevoegt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:41

The Chosen One

Zie signature!

Zijn die mini-DLC van Tropico 4 nog aan te raden? Klinkt een beetje als cheat items. Extra cheap housing voor extra veel inwoners e.d.

En zelfde als hierboven. :p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
anandus schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:07:
Denk het :)

Als ik naar de store page ga staat-ie wel gewoon op 80%. Tempting, tempting.
Al heb ik Tropico 3 ook al en ik weet niet 1-2-3 wat deeltje 4 toevoegt? :)
Ik heb deel 3 gespeeld, en heb Tropico 4 in vorige sale gekocht en vind het toch wel een beter spel, meer mogelijkheden, duidelijker, uitgebreider en samen met de Modern Times DLC zeker een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
triesvan schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:08:
[...]

Ik heb deel 3 gespeeld, en heb Tropico 4 in vorige sale gekocht en vind het toch wel een beter spel, meer mogelijkheden, duidelijker, uitgebreider en samen met de Modern Times DLC zeker een aanrader :)
Dank. Hij is in de pocket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
The Chosen One schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:07:
Zijn die mini-DLC van Tropico 4 nog aan te raden? Klinkt een beetje als cheat items. Extra cheap housing voor extra veel inwoners e.d.

En zelfde als hierboven. :p
Ik heb al die Mini DLC gekocht, is wel een leuke toevoeging voot 80 cent, maar je moet er zeker geen 4 euro voor uitgeven. Met Modern Times als uitzondering die is het geld dubbel en dwars waard :)
En zo goed zijn die items ook weer niet hoor :P

[ Voor 4% gewijzigd door triesvan op 26-12-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

En hoe zit die DLC in elkaar, want ik hou echt niet van die "cheat items". zijn die gebouwen ook bij de gewone campaign dan beschikbaar bijvoorbeeld of kun je ze nog aan/uitzetten? (Cement Factory die alles versnelt en zo, Plantation etc.)

Tropico 4 en MT koop ik wel maar die dlc is nog ff de vraag.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
The Chosen One schreef op woensdag 26 december 2012 @ 17:22:
En hoe zit die DLC in elkaar, want ik hou echt niet van die "cheat items". zijn die gebouwen ook bij de gewone campaign dan beschikbaar bijvoorbeeld of kun je ze nog aan/uitzetten? (Cement Factory die alles versnelt en zo, Plantation etc.)

Tropico 4 en MT koop ik wel maar die dlc is nog ff de vraag.
Nee je kan de DLC niet uitzetten in de campaign.

[ Voor 5% gewijzigd door triesvan op 26-12-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Je hoeft ze niet te gebruiken he :p zelf ook even alles gedaan behalve die laatste dlc die nog niet is afgeprijsd :)

Verder nu gestemd op Just cause 2, heb de game al maar wil de kleine dlc hebben voor meer korting :P. Echt beste aankoop in maanden, heerlijk spel imho.

[ Voor 40% gewijzigd door MusicAddict op 26-12-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Die traits zijn ook iets beter dan gemiddeld volgens mij, beetje lastig om alles bij te houden wat ik van mezelf niet mag gebruiken. Purist and all. ;)

Ik koop Tropico 4 en de expansion on sale en ik kan de rest altijd later nog kopen, komt gegarandeerd volgend jaar meerdere malen langs voor 75/80% korting. Ik dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:44
Pheace schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:43:
Ik heb liever TF2 keys, daarmee kan je games bij russen kopen voor veel minder dan jij met je steam wallet. Als je keys verkoopt kan je ze beter verkopen via Paypal. Dan pakt Valve er ook geen 15% van af en kan jij het mooi terugboeken naar je bankrekening.

TF2 keys gaan voor rond de $1,30 -> ongeveer 1 euro op sourceop.com forums

The Walking Dead laatst voor 6 TF2 keys gekocht. Of vandaag de Thief Collection voor 4 TF2 keys, Tropico 4 voor 3 TF2 keys etc. ;)

En voor iedereen die Just Cause 2 overweegt in de steam votes. Hij is veel goedkoper bij Amanzon nu dan steam hem zal hebben bij -75%. Voor de goedkopere DLC kan het nog wel handig zijn op steam te voten.

Just Cause 2 op Amazon $3,74 -> €2,88 oid.
http://www.amazon.com/Squ...1-1&keywords=just+cause+2

[ Voor 18% gewijzigd door Rutger Mulder op 26-12-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zo, Tropico 4 + DLC er bij. Labor camps spreken me wel bijzonder aan als self appointed Evil Genius maar ik heb toch die DLC die niet on sale is maar overgeslagen.
Rutger Mulder schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:07:
[...]

Ik heb liever TF2 keys, daarmee kan je games bij russen kopen voor veel minder dan jij met je steam wallet. Als je keys verkoopt kan je ze beter verkopen via Paypal. Dan pakt Valve er ook geen 15% van af en kan jij het mooi terugboeken naar je bankrekening.
Ik ben me bewust van de intricacies van traden, maar als ik de key voor een euro kan verkopen via paypal (met alle risico's van dien), of voor credit kan inruilen (wat gister zelfs tot €1.45 was opgelopen), dan kies ik wel voor credit waar ik kan :)

En ruilen voor goedkopere versies is een grote reden waarom ik zoveel tijd er in gestoken had inderdaad. Sales zijn leuk maar als het nog goedkoper kan, graag :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 26-12-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer daily deals die al eerder afgeprijsd zijn. De sale valt wel een beetje tegen dit keer.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:05
Ik vind hem ook wat tegenvallen redelijk lage kortingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Er gingen er net 2/3 omhoog naar 60/75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Pheace schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:21:
Zo, Tropico 4 + DLC er bij. Labor camps spreken me wel bijzonder aan als self appointed Evil Genius maar ik heb toch die DLC die niet on sale is maar overgeslagen.
Tropico ook maar aangeschaft, deel 1 en 2 grijs gespeeld, kijken hoe deel 4 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:05

Simkin

Bzzzzz

Mocht iemand ooit Eye of the Beholder meegemaakt hebben, die jezelf een plezier

[ Voor 80% gewijzigd door Simkin op 26-12-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Simkin schreef op woensdag 26 december 2012 @ 20:18:
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Wildfire

Joy to the world!

Postius schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:53:
Op dag 1 de enige game die ik wil: Natural selection 2. Relaxt ben weer klaar.
En nu in de aanbieding voor €9,19 -- of €14,79 voor de DeLuxe Edition. Op moment van schrijven nog net iets minder dan 46 uur geldig :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

In die humble bundle 7 zit ie ook, weliswaar iets duurder als je het alleen voor die game koopt.

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Voor niet veel meer heb je de Humble Indie Bundle 7 waar Grimrock + meer games in zitten, imo betere deal.
https://www.humblebundle.com/

Arma in de aanbieding, maar telkens bij de sales halen ze de Arma X: Anniversary editie uit de steam store. :(
Met dank aan de Day Z gekte, anders was deze game helemaal niet zo populair. De pricing error begin van de sales gemist helaas.
Afbeeldingslocatie: http://www.upload-pictures.de/bild.php/21583,screenshot214T9OO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik heb Borderlands 2 besteld met de lightning sale, kon m niet laten liggen voor 50%! Zeker omdat ik me met deel 1 enorm vermaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graggor
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 23:20
Hey mensen, ik een dag of 2 geleden een community's choice ding langskomen waar wel een mooi spel in staat, weet alleen niet meer welke.

Heeft iemand toevallig een bijgewerkt lijstje van de community's choice games die zijn langsgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

3dd1e schreef op woensdag 26 december 2012 @ 23:25:
Hey mensen, ik een dag of 2 geleden een community's choice ding langskomen waar wel een mooi spel in staat, weet alleen niet meer welke.

Heeft iemand toevallig een bijgewerkt lijstje van de community's choice games die zijn langsgekomen?
Misschien hier:

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3032231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graggor
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-09 23:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Tropico 4, je koopt het OP steam en toch moet je een aparte login maken voor de game :( Beetje overbodig en wel teleurstellend..

[ Voor 18% gewijzigd door MusicAddict op 26-12-2012 23:59 ]

• Rutger Mulder
Ja erg irri is dat. Komt helaas bij meer games voor met GFWL of ubisoft spul bijvoorbeeld.

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:26
Rutger Mulder schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:01:
Ja erg irri is dat. Komt helaas bij meer games voor met GFWL of ubisoft spul bijvoorbeeld.
Yup, dat klopt ;w. We hebben nou sowieso al 3 grote downloadwinkels voor games van de grote uitgevers.
Steam, Origin(EA), Uplay(Ubisoft) en dan extra logins als GFWL(Microsoft) en Social Club (RockStar).
Lekkere versplintering, maar aan de ene kant wel logisch. Iedereen probeert een graantje mee te pikken, en ze gunnen Steam de extra winstmarge niet, die strijken ze liever zelf op.
Kijk maar naar de Appstores, Apple/Google/Microsoft, hiervan zijn de apps ook niet uitwisselbaar. Dus als je alles al eens een keer in de appstore van apple hebt gekocht en je koopt daarna een android of windowsphone, dan zijn de apps daar ook niet op te downloaden en kun je alles weer opnieuw gaan kopen.
Alles draait om geld te verdienen en het liefst met grote bakken tegelijk. |:(

Verwijderd

Tijdens de afgelopen dagen nauwelijks tijd gehad om op Steam te kijken (wel zo goedkoop natuurlijk ;)), maar ik realiseer me nu dat ik die goede Half-Life deal (en in mindere mate belangrijk Tropico 4) misgelopen ben. Enig idee of die Half-Life deal nog terug zal keren tijdens deze sale?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:02:
Tijdens de afgelopen dagen nauwelijks tijd gehad om op Steam te kijken (wel zo goedkoop natuurlijk ;)), maar ik realiseer me nu dat ik die goede Half-Life deal (en in mindere mate belangrijk Tropico 4) misgelopen ben. Enig idee of die Half-Life deal nog terug zal keren tijdens deze sale?
Als ie nog maar 1 keer langs is geweest dan bestaat die kans wel ja, lijkt dat veel games als daily/flash/community choice langskomen, hoewel hij bij die laatste dan wel gekozen moet worden wil je een goede sale hebben :)

Verwijderd

Paws schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:47:
Zit nog te twijfelen of ik Chivalry zal doen. Dat zal geen -75% meer worden en ik vraag me af of 11 euro het wel waard is. Vooral omdat ik denk dat het zo'n spel is dat je na een uur of 5 wel zat bent.
valt wel mee
het is nog niet zo eenvoudig, het is geen grote prijswinnaar maar wel een leuk spelletje voor even tussendoor
ik vond het 12euro wel waard

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Toch maar besloten magic: duels of the planeswalkers 2013 aan te schaffen. Ik ben niet echt bekend met magic, behalve handjeklap op het schoolplein zo'n 15 jaar geleden, maar een erg vermakelijk spel :). Online lijkt het wel vrij rustig (zag maar 7 open potjes), maar wellicht komt dat doordat de meesten 1 vs 1 zijn waardoor ze meteen verdwijnen uit de poel met open games.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Orian schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:17:
Toch maar besloten magic: duels of the planeswalkers 2013 aan te schaffen. Ik ben niet echt bekend met magic, behalve handjeklap op het schoolplein zo'n 15 jaar geleden, maar een erg vermakelijk spel :). Online lijkt het wel vrij rustig (zag maar 7 open potjes), maar wellicht komt dat doordat de meesten 1 vs 1 zijn waardoor ze meteen verdwijnen uit de poel met open games.
Nadeel van Magic games is dat er bepaalde bugs gewoon niet gefixed worden en dan hoop je dat de versie het jaar erna het niet meer heeft, maar helaas zelfde bugs (en dan echt basis dingen zoals damage of mana niet goed, dus geen obscure bugs waar waarvan ik het me nog kan voorstellen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:01

Vrijdag

De Zwarte

Spec Ops nu aanschaffen, of zou die nog terugkomen? Of moet ik niet zeuren om die paar rotcenten?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 21:45
Vrijdag schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:18:
Of moet ik niet zeuren om die paar rotcenten?
Dat. :P. Maar we blijven allemaal echte Nederlands met z'n allen^^

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• anandus
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:18:
Spec Ops nu aanschaffen, of zou die nog terugkomen? Of moet ik niet zeuren om die paar rotcenten?
Meer korting dan een daily zie ik zelden gebeuren.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

In winkelwagentje gedaan :Y)

/edit: Sniper Ghost warrior er ook bij gedaan. Voor twee euro met cheats erbij kan het vast wel een vermakelijk spelletje zijn :P

[ Voor 70% gewijzigd door Vrijdag op 27-12-2012 12:33 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 19:46
Jammer dat AC2 de vote heeft gewonnen, ik had op Just Cause 2 gehoopt. Hij zal hopelijk nog wel een keer langs komen voor 75%

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik had liever Dead Space gezien, nou ja :)

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:11

Melkaz

Melkazar

Hopelijk vanavond wat nieuws in de uitverkoop ipv herhalingen van vorige sales en flashdeals! Besteding deze keer 'slechts' 55 euro waarvan 25 euro is opgegaan aan Dishonored. Maar we hebben nog even :)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Toch maar even Sniper Ghost Warrior gekocht voor net geen 2 euro :)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mijn schade tot nu toe: civ IV tijdens de 'vote' sale. Ik wacht / hoop nog steeds op Civ 5 zodat ik de GOTY upgrade kan halen.

Ik zie nu trouwens 'ACDSee' het fotoprogramma bij de steam sale staan. Gaat steam over naar echte software? Het is voor het eerst dat ik een non-game zie op steam (even trailers en dergelijke buiten beschouwing latende)

Wat betreft de halflife serie, een sigaar uit eigen doos (valve/steam hetzelfde bedrijf) is makkelijk te verkopen. Ik ben bijna zeker dat deze op de laatste dag terug gaat komen in de 'wegens-succes-op-herhaling-aan-het-eind' sale.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
rockhopper schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:25:
Mijn schade tot nu toe: civ IV tijdens de 'vote' sale. Ik wacht / hoop nog steeds op Civ 5 zodat ik de GOTY upgrade kan halen.

Ik zie nu trouwens 'ACDSee' het fotoprogramma bij de steam sale staan. Gaat steam over naar echte software? Het is voor het eerst dat ik een non-game zie op steam (even trailers en dergelijke buiten beschouwing latende)

Wat betreft de halflife serie, een sigaar uit eigen doos (valve/steam hetzelfde bedrijf) is makkelijk te verkopen. Ik ben bijna zeker dat deze op de laatste dag terug gaat komen in de 'wegens-succes-op-herhaling-aan-het-eind' sale.
al een half jaar word er ook ontwerp software verkocht op steam.

sniper
serious sam 3
en ac2
rondje bier was gister duurder

• Rutger Mulder
Ach we hebben nog 10 sale dagen te gaan, kan me dus niet voorstellen dat Civ 5 niet op één van die dagen een daily is. En morgen heeft Amazon een sale voor de Civ games, dus ff zien wat gaat brengen.

Verder heb ik al wel meer non-game software voorbij zien komen tijdens de sales. Flash sales dat wel.
http://store.steampowered.com/app/100970/
http://store.steampowered.com/app/100410/

[ Voor 11% gewijzigd door Rutger Mulder op 27-12-2012 15:35 ]

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:40

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik zit nu op

Simcity 4 deluxe
Half-life Complete Package
Sniper
Saints Row - Complete package
Elder Scrolls - Morrowind

Daarnaast deze week gekregen:
- Dota 2
- Torchlight 1

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Is er al ooit een voordelig Morrowind+Oblivion pack geweest of zal het blijven steken op €5/stuk bij aanbiedingen?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
SemperEgo schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:47:
Is er al ooit een voordelig Morrowind+Oblivion pack geweest of zal het blijven steken op €5/stuk bij aanbiedingen?
€5,00 zal denk ik de goedkoopste aanbieding zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 27-12-2012 15:58 ]

• Rutger Mulder
SemperEgo schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:47:
Nog nooit een pack geweest op steam en ik heb ze ook nog nooit lager gezien dan die €5.
Geen idee of Amazon ooit een pack deal oid heeft gehad.

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Tiny & Big: Grandpa's Leftovers

met 30% off with: GMG30-DPLIM-DN831 voor 1.75 €

Steam prijs met 50% korting 4.99

Binary Domain voor 4.37 €

Helemaal vergeten... link: http://www.greenmangaming.com/

[ Voor 27% gewijzigd door boussa op 27-12-2012 16:20 ]

• Rutger Mulder
aimad schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:12:
Tiny & Big: Grandpa's Leftovers

met 30% off with: GMG30-DPLIM-DN831 voor 1.75 €

Steam prijs met 50% korting 4.99

Binary Domain voor 4.37 €
Zit er aan te twijfelen om die te kopen. Maar de game schijnt erg kort te zijn. Tweakers hier die ervaring met die game hebben?

• zwolluf
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 13:06
Rutger Mulder schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:16:
[...]

Zit er aan te twijfelen om die te kopen. Maar de game schijnt erg kort te zijn. Tweakers hier die ervaring met die game hebben?
Die is best wel kort inderdaad, na 1 avondje ben je er wel doorheen. Maar de gameplay is briljant :)

Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:32:
[...]

Nadeel van Magic games is dat er bepaalde bugs gewoon niet gefixed worden en dan hoop je dat de versie het jaar erna het niet meer heeft, maar helaas zelfde bugs (en dan echt basis dingen zoals damage of mana niet goed, dus geen obscure bugs waar waarvan ik het me nog kan voorstellen).
Ik weet weinig tot niets van magic, dus met een beetje mazzel heb ik dit niet eens door :p. Naja, ik merk het wel, tot nu toe is het leuk :)

• 10K

10K

10.000

The Basement Collection gekocht, is nu ook voor €2. Schijnt een aanrader te zijn.

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Sleeping dogs in sale!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:49

KhaZ

Alfa Romeo

Alle racegames van Simbin zijn ook flink in de aanbieding!

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Jaja, Orcs Must Die 2 de community vote gewonnen, mag toch hopen van wel inderdaad, geweldige game :D

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
KhaZ schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:17:
Alle racegames van Simbin zijn ook flink in de aanbieding!
tot 5 jan *O*

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pheace schreef op donderdag 27 december 2012 @ 17:57:
Jaja, Orcs Must Die 2 de community vote gewonnen, mag toch hopen van wel inderdaad, geweldige game :D
Ja sucky sucky, die had ik dus al direct met de launch gekocht :+

Ik hoop dat Just Cause 2 langskomt, die had ik wel willen hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tsurany schreef op donderdag 27 december 2012 @ 18:32:
[...]

Ja sucky sucky, die had ik dus al direct met de launch gekocht :+

Ik hoop dat Just Cause 2 langskomt, die had ik wel willen hebben.
Je gaat me niet zeggen dat je niet beter wist dan dat :p

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Zo FTL erbij en straks nog Sleeping dogs kopen(te weinig credit op steam account). Langzaam aan komen we er wel :)

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:46
Mijn buit:
-The Elder Scrolls Skyrim
-Fallout New Vegas Ultimate
-Fallout 3 GOTY
-Grand Ages Rome
-Thief Deadly Sheadows
-Deux Ex The Missing Link DLC
-Assassin's Creed II

Totaal zo'n €40,-. De eerste 2 games heb ik verkregen via de Gamersgate Bethesda bundel. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik meer dan 1 game heb gekocht tijdens een sale. Hoef ik een jaar niets meer te kopen. :)

Wishlist:
-Civ 5 Korea and Wonders of the Ancient World combo DLC
-Europa Universalis Rome / Crusader Kings II (iemand ervaring met 1 van deze games?)

Ik heb ook nog wat games over van de Bethesda bundel die weg mogen: (hint :+)
-Brink Complete Pack
-Dishonored
-Doom 3 BFG Edition
-Fallout 3: GOTY
-Hunted: The Demon's Forge
-Rage
-Rogue Warrior
-TES: Morrowind GOTY
-TES: Oblivion GOTY

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 18:59
Heeft iemand nog Saints Row 3 over? Heb hem gemist. Of over van Humble Bundle? Heb er ongeveer 4 euro voor over.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

zal nog wel een tijdje duren tot de DLC van Xcom op een niveau zijn dat ik ze ga kopen met deze prijzen en kwaliteit zeg, sheesh. Maar door de Hidden Gems gaan spitten dan.

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
FTL is nu 50% (4,99€), maar je kan hem nog goedkoper krijgen (met steamkey) op de website van de developers voor 4,99$. En het voordeel is ook nog eens dat al het geld direct naar de developers gaat.

http://www.ftlgame.com/

[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 27-12-2012 22:00 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• 10K

10K

10.000

The Basement Collection die nu in de aanbieding is op steam zit nu ook in de humble bundle 7.
Had hem net vandaag gekocht dus ik heb de basement collection nu dubbel. :P
(Key geef ik weg aan de eerste die interesse via DM toont. en weg is ie)

[ Voor 7% gewijzigd door 10K op 27-12-2012 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zo, nog maar even de Space Marine franchise gekocht. €7,50 voor het spel en alle dlc's inclusief de skins. Had het spel al op de Xbox maar aangezien ik dat ding al meer dan twee maanden niet heb aangeraakt en ik erg WH40k fan ben, leek het mij geen slechte deal dit :9 For the Emperor! ][===][;;;;;;;;;;;;;;;;;;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:23

-ko-

Leidend Voorwerp

Heb net ook de Space Marine franchise en FTL gekocht. 17,50 uitgegeven. Budget was 0 euro. :+

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Voor de mensen die nog zochten naar CIV V in de uitverkoop, hij is momenteel onderdeel van de vote die nog 8 uur duurt. Net even op gestemd hoewel ik alles ervan al heb :P

Zou tevens de eerste keer zijn dat God and Kings expansion mee doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:21
afgelopen dagen weer een aantal leuke titels kunnen halen waaronder Tropico 4, Sim City 4 en Sniper.

Offtopic (excuses - weet niet waar ik het anders kwijt moet en wil mensen wel waarschuwen):
Sniper is weer een miskoop geweest. Game start niet en blijkbaar hebben er meer users last van. Support van steam en developer is slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier startte Sniper wel zonder problemen op.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Melkaz schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:13:
Voor de mensen die nog zochten naar CIV V in de uitverkoop, hij is momenteel onderdeel van de vote die nog 8 uur duurt. Net even op gestemd hoewel ik alles ervan al heb :P
Je hebt mijn vote as well :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik was geneigd Sim City 4 te halen maar de laatste keer dat ik de cd versie gebruikte lagte het toch als de neten, dit weerhoudt me er toch wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:08:
[...]
Als ie nog maar 1 keer langs is geweest dan bestaat die kans wel ja, lijkt dat veel games als daily/flash/community choice langskomen, hoewel hij bij die laatste dan wel gekozen moet worden wil je een goede sale hebben :)
Ok, thanks. En we blijven dan maar hopen! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Mijn schade van week numbero 1,

Ace of Spades
Batman: Arkham City GOTY
Chivalry: Medieval Warfare
Crysis
Crysis 2 ME
Garry's Mod
Little Inferno
Super Meat Boy
Torchlight II

Eigenlijk zit ik voor de rest nergens op te wachten, maar dat zat ik voor de eerste week ook niet. Dus ik denk dat er nog wel wat spellen bij gaan komen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:13
Melkaz schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:13:

Zou tevens de eerste keer zijn dat God and Kings expansion mee doet?
Grrr, gisteren juist gekocht dus als hij nu met 75% korting komt voel ik me genaaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:04
10K schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:23:
The Basement Collection die nu in de aanbieding is op steam zit nu ook in de humble bundle 7.
Had hem net vandaag gekocht dus ik heb de basement collection nu dubbel. :P
(Key geef ik weg aan de eerste die interesse via DM toont. en weg is ie)
Yep - zag dat ik nog drie games bij de humble bundle heb gekregen... goede actie. 8 USD voor 4 goede games en wat andere lower grade indie games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Laatst online: 20-09 18:14
Eduardboon schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 09:16:
Ik was geneigd Sim City 4 te halen maar de laatste keer dat ik de cd versie gebruikte lagte het toch als de neten, dit weerhoudt me er toch wat van.
offtopic:
Klopt, gek genoeg helpt de software renderer kiezen soms al een heel stuk, en gewoon op een iets lagere resolutie windowed spelen werkt ook aardig. Eigenlijk moet de nieuwe simcity gewoon gereleased worden op steam.

Mijn Civ V vote heb je ook, ik zit hier namelijk ook op te wachten deze sale. En maar hopen dat gods and kings mee doet, want dat beviel me toch wel in de extended demo die ik gister geprobeerd heb. Denk dat ik die er sowieso voor het eind van de sale wel bij koop aangezien hij ook 50% off is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Goedemorgen! zozo voor het eerst mijzelf vorige week verdiept in Steam (Heb EINDELIJK mijn nieuwe PC in de woonkamer op Big screen.. YES!!!).

Ik viel gelijk met mijn neus in de boter want de sales waren toevallig ook net begonnen.. Nu heb ik een 2tal vraagjes over de de steamsales.

1) Ik heb enige tijd oa GTA IV op DVD gekocht, kan ik nu ook gewoon DLC kopen bij Steam en deze gewoon spelen?
2) Als ik nu een spel koop, kan ik deze dan ook schenken aan iemand die nog geen steam account heeft of moet deze er eerst één maken? En hoe doe ik dit schenken?

Alvast bedankt!!

(PS wel verleidelijk hoor, zit meerdere keren per dag toch ff te checken of er weer wat nieuws en goedkoop tussen staat :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Sleepkever schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:11:
[...]
En maar hopen dat gods and kings mee doet, want dat beviel me toch wel in de extended demo die ik gister geprobeerd heb. Denk dat ik die er sowieso voor het eind van de sale wel bij koop aangezien hij ook 50% off is.
G&K is vandaag 10$ (+- 7,50 eur) op amazon.com (steam-key). Ja je moet wel even een amerikaans adres aan je account toevoegen, maar meer dan dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Laatst online: 20-09 18:14
Rudi schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:55:
[...]

G&K is vandaag 10$ (+- 7,50 eur) op amazon.com (steam-key). Ja je moet wel even een amerikaans adres aan je account toevoegen, maar meer dan dat is het niet.
Nice, bedankt voor de tip! Echter heb ik geen creditcard tot mijn beschikking dus kopen op amazon gaat helaas wat lastig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
rikoos schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:53:
1) Ik heb enige tijd oa GTA IV op DVD gekocht, kan ik nu ook gewoon DLC kopen bij Steam en deze gewoon spelen?
Nee. DLC die je koopt op steam zal alleen werken met een GTA die je op steam hebt geinstalleerd zover ik weet. Er zijn spellen (steamworks) die je aan steam kan toevoegen terwijl je een fysieke kopie hebt gekocht, maar hier hoort GTA niet bij.
2) Als ik nu een spel koop, kan ik deze dan ook schenken aan iemand die nog geen steam account heeft of moet deze er eerst één maken? En hoe doe ik dit schenken?
Bij het kopen van het spel kan je de 'gift' optie kiezen. Je hebt dan de mogelijkheid om direct aan iemand met een steam-account te sturen óf hem als gift in je inventory op te nemen.
Met die laatste optie kan je hem dan later, als de andere persoon wél een account heeft, hem alsnog giften aan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Rudi schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:01:
[...]

Nee. DLC die je koopt op steam zal alleen werken met een GTA die je op steam hebt geinstalleerd zover ik weet. Er zijn spellen (steamworks) die je aan steam kan toevoegen terwijl je een fysieke kopie hebt gekocht, maar hier hoort GTA niet bij.

[...]

Bij het kopen van het spel kan je de 'gift' optie kiezen. Je hebt dan de mogelijkheid om direct aan iemand met een steam-account te sturen óf hem als gift in je inventory op te nemen.
Met die laatste optie kan je hem dan later, als de andere persoon wél een account heeft, hem alsnog giften aan hem.
Volgens mij kan het zelfs als mail link: dan krijgt diegene gewoon een mailtje met installatie instructies en bijbehorende key.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ik kan het ook nooit laten om weer nieuwe games binnen te halen met zulke sales.

Schade tot nu:
  • The Witcher: Enhanced Edition
  • Bastion
  • Wargame: European Escalation
  • SimCity 4 Deluxe
  • Dragon Age: Origins - Ultimate Edition
  • Oblivion Game of the Year Deluxe
  • Mass Effect
  • Mass Effect 2
  • Tropico 4
  • Tropico 4: Modern Times
Moet zeggen dat Tropico verrassend leuk is, had eerst zo me twijfels er over. Maar na aantal uur gespeeld te hebben blijkt het toch leuker te zijn dan ik dacht _/-\o_

Nu alleen nog even afwachten of ik Borderlands 2 en Skyrim goedkoper kan scoren. :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 28-12-2012 11:12 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Tropico was voor mij ook een grote verrassing voor mij :) uiterst vermakelijk.

Ik heb het beperkt tot the Walking Dead tot nu toe.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Metian schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:10:
Nu alleen nog even afwachten of ik Borderlands 2 en Skyrim goedkoper kan scoren. :9~
Zijn beide al meerdere malen voorbij gekomen..

Mijn lijstje tot nu toe:
- Shogun 2 alle DLC's
- Batman: Arkham Asylum GOTY
- Batman: Arkham City GOTY
- Borderlands 2 Season pass

En dat was het wel...

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Tony Hawks loop ik toch maar met een boogje om heen.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 15:04
Ik zou Counter-Strike: Global Offensive wel voor € 6,99 (-50%) willen kopen. Verwachten jullie dat games net als vorige jaren op het einde nóg goedkoper worden aangeboden? Of is een daily -50%/-75% de max. korting voor een game? Hetzelfde geldt voor Torchlight II, die al de hele sale op -25% staat.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Railgunner schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:25:
Verwachten jullie dat games net als vorige jaren op het einde nóg goedkoper worden aangeboden?
dit was niet het geval, dus reken er nu ook maar niet op. Enig wat je enigsinds kunt verwachten is een recap dag de laatste dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tenzij het een daily of flash sale is gewoon wachten. Het kan altijd nog als daily of flash sale komen en zo niet koop je ze op de laatste dag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Gropah schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:32:
[...] Enig wat je enigsinds kunt verwachten is een recap dag de laatste dag
Die is er altijd, dus zal er nu inderdaad ook wel weer komen. Zelf hoop ik op nog een keer skyrim, zodat ik opnieuw kan overwegen hem te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprider
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-06-2021
Metian schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:10:

Borderlands 2 is nog een uur 17.50 (met code GMG30-DPLIM-DN831) op greenmangaming.com
Met dezelfde code kun je ook de season pass voor 10.50 halen. (De code werkt 1 keer per bestelling, dus bestel ze apart)

Je hebt hier wel paypal/CC nodig.

gewoon steam keys uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door sprider op 28-12-2012 11:49 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.