WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik moest alleen mijn jas even showen, of ik moest een "HaTe showt zijn jas" topic maken..
En nu bedenk ik mij dat ik het beter in Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 117 had kunnen zetten
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
De aanbiedingen volgen elkaar in zo'n hoog tempo op, dat wordt een zooitje hier
Leuk initiatief, maar wordt idd lastig volgen..
CCIP UltraThin Sponsors: Fractal-Design Techflex
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Badkamer heeft doorgaans het beste licht van alle vertrekken in huis, waterdichte stroomslurpende spotjesGertjezzz schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:27:
Wat ik mij altijd afvraag bij zulke foto's is waarom ze altijd in de buurt van een wc genomen worden.
Leuk initiatief, maar wordt idd lastig volgen..
Mijn andere jassen zijn wel L en even groot. Ik ben 1,90mPikoe schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:55:
Dit topic lijkt me niet helemaal handig, maar om maar ontopic te reageren op de jas: ik heb hem ook binnen en ben heel blij dat die bontkraag er af kan. Verder zie jij er niet uit als iemand die normaal een L nodig heeft bij jassen. (misschien ben je wat lang, maar het is een hiphop merk..)
En inderdaad in de badkamer gemaakt omdat dat de enige plek was waar het licht genoeg was.
Verwijderd
Want in alle andere kamers hangen ook spiegels?HaTe schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:58:
En inderdaad in de badkamer gemaakt omdat dat de enige plek was waar het licht genoeg was.
Hoi, ik heb maat XL besteld maar die is veel te groot. Keb hem 2x dus ff gebeld naar een filiaal en daar ga ik hem omruilen voor 2x LHaTe schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:13:
Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te bespreken welke in Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2 gemeld worden.
Zet even een linkje van de betreffende aanbieding er bij als je wat post.
Ik trap af:
--------------------------------
Heb zojuist mijn jas voor 7 euro binnen gekregen van Go Britain. Had maat S besteld omdat dat de enige was die er nog was, met de gedachte om hem om te ruilen. Verwachting: veel te klein, maar past perfect! Foto
Dus jongens die maat L hebben besteld.. Problem?
Uitgebreidere, interessante discussies verdienen gewoon een eigen topic.
Als je wilt ouwehoeren over iets wat je net gekocht hebt, of iets dergelijks, dan lijkt de huiskamer me inderdaad een veel betere plek
Dit topic doe ik dan ook op slot. In het vervolg is het ook wel handig om dit soort initiatieven even in het feedback topic, of per DM met de crew te bespreken.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dit topic is gesloten.