Beste tweakers
Mijn pc heeft het na 2 jaar is een keer begeven. Achja het mocht is een keer tijd worden
maar ik probeer uit te zoeken wat er mis is. Ik wou laatst even mijn speakers erin pluggen en heel me pc sloeg gelijk uit. Daarna kreeg ik hem niet meer aan.
De pc geeft nog een klein tikje als ik hem aanzet dus de voeding fan en de processor fan geven echt een klein tikje als ik hem aanzet en verder start die niet
. Andere voeding heb ik ook al geprobeerd maar dan gebeurt er precies hetzelfde. Ik denk dat het ook wel aan de aan/uit schakelaar kan liggen omdat daar een gammel dingentje op zit. Of kan het bijv ook gewoon aan de batterij liggen? Ik heb het meeste al gecontroleerd en alles er even uitgehaald en goed schoongemaakt en de pc kaal opgestart(dus alleen met processor en ram). Maar dat doet die ook niet.
Dus tja kom er niet echt uit? Iemand suggesties wat het eventueel kan zijn
?
Owja moederbord is een n68 s-ucc
Mijn pc heeft het na 2 jaar is een keer begeven. Achja het mocht is een keer tijd worden
De pc geeft nog een klein tikje als ik hem aanzet dus de voeding fan en de processor fan geven echt een klein tikje als ik hem aanzet en verder start die niet
Dus tja kom er niet echt uit? Iemand suggesties wat het eventueel kan zijn

Owja moederbord is een n68 s-ucc