Beste forumleden,
Voor het eerst hier op dit forum beland, nadat ze op andere fora mij niet meer konden
helpen/adviseren.
Mijn probleem : Als ik mijn pc aanzet blijft hij aan voor 4-5 seconde en valt dan uit. 2 seconde later start hij dan weer opnieuw en valt weer uit. Dit blijft zich zo herhalen.
Hardware:
Intel i5 2500K (TX3 Evo coolmaster)
Ati Radeon 4870 XFX 512 MB
2*4 GB DDR3 Corsair XMS
MSI Z68 G-43 (B3)
Samsung Spinpoint HD103UJ 1 TB
CoolerMaster 620 Watt
Ik heb al een aantal onderdelen getest om te kijken of die niet kapot zijn.
Voeding,GPU,HDD die doen het allemaal op een andere pc.
Van het moederbord cpu en het geheugen weet ik het niet.
Mogelijke problemen(eigen visie):
-Cpu is te warm geworden (had hiervoor namelijk een stock cooler erop zitten), Pc is namelijk wel is vaker uitgevallen tijdens het gamen, maar startte toen wel weer gewoon op!
-Ram geheugen defect
-Iets doorgebrand/kortsluiting( Had namelijk ook ledjes erop aan gesloten. In elk led balkje gaan twee draadjes 1 hiervan van doorgebrand , de ander liep nog in het balkje en het gaf nog gewoon licht)
Mocht ik iets vergeten zijn meld het dan !
Heb evt. close up foto's van me pc.
Youtube filmpje
Bij voorbaat dank,
Bart
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YTvT4pc2v1g]
Voor het eerst hier op dit forum beland, nadat ze op andere fora mij niet meer konden
helpen/adviseren.
Mijn probleem : Als ik mijn pc aanzet blijft hij aan voor 4-5 seconde en valt dan uit. 2 seconde later start hij dan weer opnieuw en valt weer uit. Dit blijft zich zo herhalen.
Hardware:
Intel i5 2500K (TX3 Evo coolmaster)
Ati Radeon 4870 XFX 512 MB
2*4 GB DDR3 Corsair XMS
MSI Z68 G-43 (B3)
Samsung Spinpoint HD103UJ 1 TB
CoolerMaster 620 Watt
Ik heb al een aantal onderdelen getest om te kijken of die niet kapot zijn.
Voeding,GPU,HDD die doen het allemaal op een andere pc.
Van het moederbord cpu en het geheugen weet ik het niet.
Mogelijke problemen(eigen visie):
-Cpu is te warm geworden (had hiervoor namelijk een stock cooler erop zitten), Pc is namelijk wel is vaker uitgevallen tijdens het gamen, maar startte toen wel weer gewoon op!
-Ram geheugen defect
-Iets doorgebrand/kortsluiting( Had namelijk ook ledjes erop aan gesloten. In elk led balkje gaan twee draadjes 1 hiervan van doorgebrand , de ander liep nog in het balkje en het gaf nog gewoon licht)
Mocht ik iets vergeten zijn meld het dan !
Heb evt. close up foto's van me pc.
Youtube filmpje
Bij voorbaat dank,
Bart