Levering : Western Digital Green WD20EZRX, 2TB

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:34

Patrick89

PSN : Gamesource

Topicstarter
Vervolg van "Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2"

Naar aanleiding van de gekochte HDD bij 4AllShop, Misco Nederland B.V, DataByte.
http://tweakers.net/pricewatch/319027/western-digital-green-wd20ezrx-2tb.html

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lijkt alleen nog bij Max ICT goedkoop te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb er 2 bij misco besteld. eens kijken of ze ook gaan leveren. De website is in ieder geval niet echt duidelijk dus kan mijn order daar niet vinden, maar wel een bevestigingsmail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Topicstarter
Exocet schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:53:
Lijkt alleen nog bij Max ICT goedkoop te zijn.
Jah idd als 4allshop nou even bericht of ik die dingen krijg anders kan ik het proberen bij MaxIct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:41

Perkouw

Moderator General Chat
MaxICT zojuist even een mail gestuurd met de vraag of de prijs klopt. De overige onjuiste prijzen in de pricewatch gemeld aan Tweakers.

Als de prijs blijkt te kloppen bij MaxICT dan gaan we eens een lading bestellen, haha.

[ Voor 24% gewijzigd door Perkouw op 18-12-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
ik heb er bij maxict een besteld, we zullen zien wat ze met de order doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Wat me trouwens opvalt is dat de productinformatie bij MaxICT ook niet klopt. Deze spreekt van een 7200RPM schijf, terwijl Tweakers toch echt een 5400RPM schijf aanduid en de green series voor zover ik weet ook echt maar 5400 RPM disks zijn. :)

Gelijk maar even in een tweede mail aangegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Perkouw op 18-12-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-08 09:18
Ik heb hem ook bij max ICT besteld met mijn creditcard, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Ik wacht eerst even een reply af voordat ik ga bestellen, straks klopt het inderdaad niet en zitten ze weer met het terugstorten van het bedrag en dat soort ongein. Heeft niemand wat aan.

Edit: Ze hebben zojuist de prijs kloppend gemaakt zie ik op de webshop. Er staat nu -> €89,56 inclusief BTW 21%.

[ Voor 24% gewijzigd door Perkouw op 18-12-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Topicstarter
Edit: Ze hebben zojuist de prijs kloppend gemaakt zie ik op de webshop. Er staat nu -> €89,56 inclusief BTW 21%.
Grappig.. De voorraad begon op 850 _/-\o_ inmiddels 150 hdd minder op voorraad xD (nog niet geleverd uiteraard)

[ Voor 7% gewijzigd door Patrick89 op 18-12-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:17

thof

FP ProMod
Toch wel opmerkelijk hoe winkels automatisch dingen over nemen van hun leveranciers en hoe vaak daar een fout wordt gemaakt. Het komt steeds vaker voor tegenwoordig. Ik zou toch wel verwachten dat er een of andere check ergens zit dit controleerd of de prijs niet meer dan een x-percentage lager is dan voorheen en vervolgens om een bevestiging vraagd alvoren 'live' te gaan :/

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Perkouw schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:03:
Wat me trouwens opvalt is dat de productinformatie bij MaxICT ook niet klopt. Deze spreekt van een 7200RPM schijf, terwijl Tweakers toch echt een 5400RPM schijf aanduid en de green series voor zover ik weet ook echt maar 5400 RPM disks zijn. :)

Gelijk maar even in een tweede mail aangegeven.
specificaties WD20EZRX
Rotational Speed IntelliPower *
IntelliPower = A fine-tuned balance of spin speed, transfer rate and caching algorithms designed to deliver both significant power savings and solid performance.
http://www.wdc.com/wdprod...Sheet/ENG/2879-771438.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
xenne schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:18:
[...]

specificaties WD20EZRX
Rotational Speed IntelliPower *
IntelliPower = A fine-tuned balance of spin speed, transfer rate and caching algorithms designed to deliver both significant power savings and solid performance.
http://www.wdc.com/wdprod...Sheet/ENG/2879-771438.pdf
Dat is niet echt een antwoord vind je wel ?
Is het dus variabel van 5400 RPM -> 7200 RPM of vanaf ''x'' RPM -> 5400 RPM ?

Als ik op google zoek komen hier variërende resultaten uit, maar meestal geen 7200RPM. Google maar eens op ''intellipower''.

[ Voor 15% gewijzigd door Perkouw op 18-12-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Voordat de prijzen veranderd zijn heb ik er nog twee kunnen bestellen. We zullen wel zien waar het naar toe gaat. Het is in ieder geval geen absurd lage prijs die niet marktconform is, dus ik ben benieuwd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
Kunnen ze de order eenzijdig wijzigen / cancellen in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
hotdog92 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:20:
Voordat de prijzen veranderd zijn heb ik er nog twee kunnen bestellen. We zullen wel zien waar het naar toe gaat. Het is in ieder geval geen absurd lage prijs die niet marktconform is, dus ik ben benieuwd. ;)
€ 35,- op een disk die rond de € 85,- word verkocht vind ik toch wel aanzienlijk lager. Je hebt het dan over maar liefst een verschil van 41,18%.

Persoonlijk denk ik dat je er redelijkerwijs van uit had kunnen gaan dat deze prijs onjuist was. Dit kon je ook herleiden door de andere webshops na te gaan die het voor eenzelfde prijs aanboden. Wanneer je dan op hun website terecht kwam via de pricewatch zag je hier ook een bedrag van rond de € 85,-. De prijs in de pricewatch was/is dus onjuist.
KiLLaHeRTz schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:23:
Kunnen ze de order eenzijdig wijzigen / cancellen in dit geval?
Dat lijk mij wel, zie ook hetgeen ik hierboven schreef.

[ Voor 14% gewijzigd door Perkouw op 18-12-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Ik heb hem bij Misco besteld en wel een (automatische) orderbevestiging gehad, maar nog geen definitieve bevestiging van levering. Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Perkouw schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:20:
[...]

Dat is niet echt een antwoord vind je wel ?
Is het dus variabel van 5400 RPM -> 7200 RPM of vanaf ''x'' RPM -> 5400 RPM ?

Als ik op google zoek komen hier variërende resultaten uit, maar meestal geen 7200RPM. Google maar eens op ''intellipower''.
Als ik iemand anders hier op Got citeer (weet helaas niet meer wie, sorry :+ ). Het betekend dat de snelheid per batch iets kan varieren maar meestal is het iets van 5400 of 5900 rpm. Het is meer dat de consument denkt dat lage rpm -> trage schijf dus hebben ze er een andere benaming voor bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
ik kreeg net een telefoontje van maxITC, en je krijgt de keuze tussen annuleren of 89euro betalen.

dan weet iedereen dat ;)

heb em maar geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
ramonlambal schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:32:
ik kreeg net een telefoontje van maxITC, en je krijgt de keuze tussen annuleren of 89euro betalen.

dan weet iedereen dat ;)

heb em maar geannuleerd
En ik kreeg net een mail van de accountmanager, deze stelde dat de prijs website klopte en dat deze het extra heeft nagekeken. Ik denk dat een andere medewerker toen mijn mail al had gelezen en de prijs had aangepast, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
bestelling geplaatst via 4AllShop, bevestigingsmail ontvangen, verder nog geen bevestiging dat het verzonden zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 18:00
Heb dat probleem vorig jaar ook eens gehad bij MaxICT met een 2tb externe schijf. Ook onder de noemer van je kan er zelf wel vanuit gaan dat de prijs niet markt conform is.

In dit geval heb je Max, Misco, 4all, bol, centralpoint etc

komt doordat ze allemala dezelfde fout maken maar ik heb hier al 5 winkels die die prijs aangeven
Geldt hier het Otto verhaal dan nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Perkouw schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:30:
[...]

€ 35,- op een disk die rond de € 85,- word verkocht vind ik toch wel aanzienlijk lager. Je hebt het dan over maar liefst een verschil van 41,18%.

Persoonlijk denk ik dat je er redelijkerwijs van uit had kunnen gaan dat deze prijs onjuist was. Dit kon je ook herleiden door de andere webshops na te gaan die het voor eenzelfde prijs aanboden. Wanneer je dan op hun website terecht kwam via de pricewatch zag je hier ook een bedrag van rond de € 85,-. De prijs in de pricewatch was/is dus onjuist.

[...]

Dat lijk mij wel, zie ook hetgeen ik hierboven schreef.
In mijn geval 50 euro, maar ik begrijp inderdaad je punt m.b.t. de huidige situatie. Wat ik eigenlijk probeer te schetsen is dat je geen exorbitant laag bedrag moet betalen (laten we zeggen 15 euro) , waarvan je er inderdaad redelijkerwijs vanuit mag gaan dat die prijs onjuist is. Alleen gezien het historisch verloop van prijzen m.b.t. harde schijven is het geen heel gekke gedachte om het eens te proberen. ;)

Overigens zojuist ook telefoon gehad van MaxICT, annuleren of 89 euro aftikken zijn de twee opties die je inderdaad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Topicstarter
Overigens zojuist ook telefoon gehad van MaxICT, annuleren of 89 euro aftikken zijn de twee opties die je inderdaad hebt.
En niemand die hiermee over in discussie is gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
pfft nee ik vond het het proberen wel waard, maar geen zin om daar lang over door te zeuren ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Niet online
Patrick89 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:42:
[...]

En niemand die hiermee over in discussie is gegaan ?
Nee, voor zo'n relatief klein bedrag ga ik daarover niet in discussie. Vanuit principieel oogpunt niet, maar bovendien levert juridisch getouwtrek in zo'n geval ook niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiLLaHeRTz
Ik ben gebeld, ben er tegen in gegaan maar er viel niks aan te doen. Heb hem geannuleerd. Naar mijn mening viel hier niet uit op te maken dat het om een fout ging, in dit geval had het ook een actie of iets dergelijks kunnen zijn. Het blijft zijn woord tegen de mijne en in juridisch gezeur over 40 euro is het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Topicstarter
KiLLaHeRTz schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:02:
Ik ben gebeld, ben er tegen in gegaan maar er viel niks aan te doen. Heb hem geannuleerd. Naar mijn mening viel hier niet uit op te maken dat het om een fout ging, in dit geval had het ook een actie of iets dergelijks kunnen zijn. Het blijft zijn woord tegen de mijne en in juridisch gezeur over 40 euro is het niet waard.
Helemaal mee eens ! Zou er zelf ook niet verder op in gaan maar vind wel even dat ik mijn standpunt mag verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

kan je hem nog ergens bestellen?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:05
Bestellen als je al weet dat je hem nooit voor die prijs gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 18:28
Ik heb er net 2 besteld bij zercom en betaald... wacht het wel even af...

Edit:
Ik zit nog even in mijn order history bij zercom te kijken en daar zag ik dat ik op 27-02-2011 een 2TB Samsung EcoGreen F4EG had gekocht voor het luttele bedrag van € 69,- :9~ en dat bijna 2 jaar geleden...
Edit 2:
Ze zijn niet inmiddels meer leverbaar bij Zercom maar staan nog wel in mijn bestelling...
Edit 3:
helaas is door uw bestelde product uitverkocht. We kunnen dit product momenteel niet meer bij bestellen. Wij brengen u op de hoogte van het feit dat wij genoodzaakt zijn om uw order te annuleren, dit zodat u misschien het product elders nog kunt bestellen. Het door u betaalde bedrag zal direct terug gestort worden.

[ Voor 103% gewijzigd door boppos op 18-12-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Ik had hem besteld bij azerty heb alleen een default order bevestiging verder nog niks gehoord.... 2 minuten na mijn bestelling was de prijs weer "hoog" dus ben benieuwd :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

2 besteld bij Misco. Hopelijk leveren ze. Er stond bij, "zolang de voorraad strekt", dus lijkt me dan geen hele gekke prijs (op=op idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik vind het wel opmerkelijk dat mensen proberen te verdedigen dat de prijs "niet zo laag is dat er verwacht kan worden dat het om een fout gaat". Deze hele thread zegt al "laten we het gewoon proberen indien het wel lukt en zo hard mogelijkt tegenwerken en net doen alsof we niet slim genoeg zijn om de weten dat het gewoon een prijsfout is". Ik vind het best dat je dat naar de winkel doet voor je eigenbelang om toch de korting te krijgen, maar om hier te schrijven dat je het nou echt gelooft is wel een beetje te. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Mwah op zich kan ik het wel argumenten verzinnen als consument zijnde:

- Prijs is in het verleden op hetzelfde niveau geweest, met andere woorden: prijs is niet ongeloofwaardig, maar juist aannemelijk.
- Product is EOL; leverancier wil graag van zijn voorraad en biedt deze schijven tegen lagere prijzen aan.
- Meerdere bedrijven boden de schijven tegen lagere prijzen aan.
- Etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Zoals ik al eerder zei kan de consument deze argumenten voorleggen bij de winkel wanneer ze de order annuleren, echter ben ik vrij zeker dat "de consument" zelf ook niet gelooft dat deze argumenten waar zijn... een enkele spreekt zelfs tegen.
GioStyle schreef op woensdag 19 december 2012 @ 00:02:
- Prijs is in het verleden op hetzelfde niveau geweest, met andere woorden: prijs is niet ongeloofwaardig, maar juist aannemelijk.
Als een prijs in het verleden onder zeer ongezonde omstandigheden voor HDD fabrikanten zeer laag is geweest, wil niet zeggen dat een prijsdaling van 40% maanden later ineens aannemelijk is. Ik vind dit een nogal gunstige interpretatie voor iemand die gebruik wil maken van de prijsfout. Een die ik niet, de winkel niet en de meeste mensen niet geloven. Hierom betwijfel ik of "de consument" het zelf ook gelooft.
- Product is EOL; leverancier wil graag van zijn voorraad en biedt deze schijven tegen lagere prijzen aan.
Gezien de korte periode dat deze schijf op de nederlandse markt is (1e prijsvermelding in oktober-12) is het onwaarschijnlijk dat deze schijf EOL is, zelfs het andere model WD20EARX (1e prijsvermelding juli-11) wordt nog volop verkocht voor een vergelijkbare prijs. Ik hecht geen waarde aan dit argument (tenzij je met een concrete bron komt waarin blijkt dat deze hdd EOL is).
- Meerdere bedrijven boden de schijven tegen lagere prijzen aan.
In het verleden zijn heel vaak verkeerde prijzen doorgevoerd van leveranciers op webshops. Sinds het aannemelijk is dat een leverancier meerdere webshops van producten voorziet is het juist duidelijker dat het een verkeerde doorvoering van de prijs is. Dit argument spreekt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Duckhamster schreef op woensdag 19 december 2012 @ 01:48:
Zoals ik al eerder zei kan de consument deze argumenten voorleggen bij de winkel wanneer ze de order annuleren, echter ben ik vrij zeker dat "de consument" zelf ook niet gelooft dat deze argumenten waar zijn... een enkele spreekt zelfs tegen.

Als een prijs in het verleden onder zeer ongezonde omstandigheden voor HDD fabrikanten zeer laag is geweest, wil niet zeggen dat een prijsdaling van 40% maanden later ineens aannemelijk is. Ik vind dit een nogal gunstige interpretatie voor iemand die gebruik wil maken van de prijsfout. Een die ik niet, de winkel niet en de meeste mensen niet geloven. Hierom betwijfel ik of "de consument" het zelf ook gelooft.
Zeer ongezonde omstandigheden voor HDD fabrikanten? Ah, je doelt op concurrentie. Door de overstromingen van vorig jaar en door het opkopen van concurrentie is er juist een ongezonde situatie ontstaat, namelijk geen volkomen concurrentie meer, maar een duopolie tussen Western Digital en Seagate. (Toshiba buitengelaten) Ik geloof dan nog ook altijd dat de huidige prijzen te hoog zijn.
Gezien de korte periode dat deze schijf op de nederlandse markt is (1e prijsvermelding in oktober-12) is het onwaarschijnlijk dat deze schijf EOL is, zelfs het andere model WD20EARX (1e prijsvermelding juli-11) wordt nog volop verkocht voor een vergelijkbare prijs. Ik hecht geen waarde aan dit argument (tenzij je met een concrete bron komt waarin blijkt dat deze hdd EOL is).
Klopt, ik heb me vergist in de types en mede doordat de webshops de hardeschijf niet meer als 'leverbaar' op hun site hadden gezet.
In het verleden zijn heel vaak verkeerde prijzen doorgevoerd van leveranciers op webshops. Sinds het aannemelijk is dat een leverancier meerdere webshops van producten voorziet is het juist duidelijker dat het een verkeerde doorvoering van de prijs is. Dit argument spreekt tegen.
Wat weet de gemiddelde consument van de gang van zaken wat betreft leveringen tussen leveranciers en webshops? Sterker nog, webshops moeten hier juist beter opletten. Een kleine 60 euro voor een 2TB schijf vind ik niet overdreven goedkoop om te spreken van een verkeerde doorvoering van de prijs terwijl in de PW de goedkoopste 2TB schijf van Toshiba of Seagate 83 euro moet kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Begrijp wel dat mijn 1e post een reactie op de posters hier was, en dat ik "de consument" zei als reactie op jouw post. Echter zijn mijn reacties meer gericht op de lezers van dit forum en deze thread (zoals mijn 1e post). Ik verwacht niet dat jij of enige andere hier daadwerkelijk gelooft dat het hier om een prijsverlaging danwel kortingsactie ging, en vandaar mijn lichte opmerking dat de mensen die hier posten (en net doen alsof zij deel uitmaken van de "onwetende consument), dit beter bij de winkel kunnen doen dan tweakers proberen te overtuigen dat ze daadwerkelijk zo onwetend zijn (dat lukt ze toch niet).

Een discussie over wat daadwerkelijk de gemiddelde consument denkt en doet is een heel ander verhaal, en ik denk dat mijn mening daarover niet veel verschilt van de jouwe :)

edit:

ps: (deelse speculatie) ik denk dat de lage prijzen van de hardeschijven destijds zeer verliesgevend waren voor deze fabrikanten, en na de overstromingen is er naast de te hoge prijs ook een correctie toegepast die nogsteeds zichtbaar is. De overnames van de hardeschijven divisies zijn (en nu speculeer ik) naar mijn gevoel juist tijdens de periodes waarin hardeschijven een stuk duurder waren overgenomen omdat er of "meer waarde" te verkopen was (verkoper) danwel "meer winst" te behalen viel (koper). Net voor de overstromingen waren de HDD prijzen namelijk zo laag dat verkoop waarschijnlijk te weinig zou opbrengen en overname geen waarde had.

[ Voor 30% gewijzigd door Duckhamster op 19-12-2012 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Klopt. Mensen doen schijnheilig omdat het goed is voor hun portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:32
Ik was degene die gisterochtend de lage prijzen in de pricewatch had gezien en heb gemeld in het aanbiedingentopic.

Heb er zelf eentje bij 4Allshop besteld. Behalve de orderbevestiging (direct na de koop) heb ik niets meer van 4Allshop gehoord. Ik verwacht toch wel een mailtje oid als ze niet gaan leveren voor die prijs. Iemand met een bestelling van 4Allshop wel iets gehoord?

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
mountainbiker schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:55:
Ik was degene die gisterochtend de lage prijzen in de pricewatch had gezien en heb gemeld in het aanbiedingentopic.

Heb er zelf eentje bij 4Allshop besteld. Behalve de orderbevestiging (direct na de koop) heb ik niets meer van 4Allshop gehoord. Ik verwacht toch wel een mailtje oid als ze niet gaan leveren voor die prijs. Iemand met een bestelling van 4Allshop wel iets gehoord?
Op de orderbevestiging na ook niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Laatst online: 11-09 00:06
xh3adshotx schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:02:
[...]

Op de orderbevestiging na ook niks meer.
Hetzelfde geldt voor mijn bestelling bij Misco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Topicstarter
Ik hoop dat ze nog wel wat gaan melden want ik heb al wel betaald voor de HDD. (Ideal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Topicstarter
Beste Klant,

U heeft op 18-12-2012 bij ons een bestelling geplaatst voor één of meerdere WD20EZRX HDD’s.

De prijs die online werd aangeboden voor deze HDD’s lag ver onder de normale marktprijs door een fout in een elektronische koppeling.

Om u toch een voordeel te gunnen in deze dure kerstperiode gaan we uw order uitleveren voor de gecommuniceerde prijs.

Als alles naar wens verloopt, gaat u uw order vrijdag 21-12-2012 ontvangen.

Rest ons nog u en uw familie en vrienden fijne feestdagen te wensen en een voorspoedig 2013!

Met vriendelijke groeten,

Edit : 3st besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 16:32
4Allshop gaat leveren voor de "verkeerde" prijs.

Zojuist een mail gehad, quote hieruit:
"...
De prijs die online werd aangeboden voor deze HDD’s lag ver onder de normale marktprijs door een fout in een elektronische koppeling.

Om u toch een voordeel te gunnen in deze dure kerstperiode gaan we uw order uitleveren voor de gecommuniceerde prijs.
..."

Pluim voor 4Allshop!

[ Voor 26% gewijzigd door mountainbiker op 19-12-2012 10:49 ]

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 16:05
Dezelfde mail ontvangen, topservice!

edit: 4 stuks besteld hier

[ Voor 28% gewijzigd door Jolly_Jumper op 19-12-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Topicstarter
Ik stem voor een positieve review voor 4Allshop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 17:31
Dat is zeker netjes van 4Allshop. Ik heb er een bij Misco besteld en hoop dat zij net zo vrijgevig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik heb ook een bericht gehad van 4allshop. Hele mooie actie van hen. Ik zal in de toekomst zeker zoveel mogelijk proberen mijn spullen aan te schaffen via deze shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

netjes ook hier :)
top actie!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Petje af voor 4Allshop!

(Nu maar hopen dat ze niet failliet gaan als ze vaker van dit soort grappen krijgen)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:37
Ik heb geen schijf besteld bij 4Allshop maar heb nu in ieder geval wel een goed beeld van de shop! Als ik weer wat nodig heb dan zal ik zeker deze winkel gaan gebruiken. Dit soort service zie je niet veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Netjes hoor, van 4Allshop. Hopelijk doet Misco hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:11
Ik heb besteld bij Azerty en daar boden ze me aan de HDD voor hun inkoopprijs te verkopen. Ik heb maar mijn order geannuleerd omdat ik de schijven niet echt nodig had. In mijn ogen ook een prima oplossing zeker omdat het (imo) duidelijk was dat de prijs gewoon niet klopte!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Nu online
Mattie112 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 13:37:
Ik heb besteld bij Azerty en daar boden ze me aan de HDD voor hun inkoopprijs te verkopen. Ik heb maar mijn order geannuleerd omdat ik de schijven niet echt nodig had. In mijn ogen ook een prima oplossing zeker omdat het (imo) duidelijk was dat de prijs gewoon niet klopte!
Uit nieuwsgierigheid, wat is de inkoopsprijs van zo'n schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Central point gaat niet leveren, erg jammer. Daar gaan ze naar 85 euro EX btw.

Dus mijn order maar geanuleerd, erg jammer.

Het was goedkoop maar niet te goedkoop. Zo kan ik ook klanten lokken.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 12-09 11:16
Hulde aan 4allshop, was ik ook een van de bestellers had ik zeker een goede shopreview achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 16:09
waarom mis ik dit soort acties altijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

ronnym schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:17:
waarom mis ik dit soort acties altijd....
Omdat jij wel hard werkt en niet de hele dag loopt te F5-en? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Nog niks gehoord van Misco, ben benieuwt met wat zij komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 16:09
tja ik moet je wel gelijk geven ;)
ago schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:38:
[...]

Omdat jij wel hard werkt en niet de hele dag loopt te F5-en? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik heb op 11 december een mailtje gestuurd naar Misco met een vraag over een ander product. Daar kreeg ik vandaag pas antwoord op dus hoop niet dat het met die bestelling ook zo lang duurt voordat we wat horen!

• Morpheusk
  • Nu online
Mr_gadget schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:53:
Nog niks gehoord van Misco, ben benieuwt met wat zij komen :)
Ik heb gisteren gebeld en ze vertelden mij dat de schijf vandaag geleverd gaat worden.

Dus ik ben benieuwd.

• ruurd v.
Morpheusk schreef op donderdag 20 december 2012 @ 07:01:
[...]

Ik heb gisteren gebeld en ze vertelden mij dat de schijf vandaag geleverd gaat worden.

Dus ik ben benieuwd.
Laten we het hopen :) zou nog een leuke meevaller zijn met de kerst voor de deur..

• MoiZie
  • Laatst online: 23:32
Ik heb zojuist 3 harde schijven binnen gekregen van Misco!
Vreemd genoeg zaten de 2 ssd's die ik ook besteld had er niet bij...

• jongerenchaos
@MoiZie
Heb je wel een verzonden bevestiging gekregen of doet Misco daar niet aan?

• MoiZie
Niet gehad! Alle producten staan nog op 'te leveren'.

• Jolly_Jumper
Misschien krijg je er binnenkort nog 3 :+.

• GioStyle
Je hebt zeker via iDeal betaald?

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

Beste Klant,

Hierbij wil ik u mededelen dat wij de harde schijven morgen (vrijdag) pas ontvangen en deze dan naar u toe kunnen sturen.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben verblijf ik,

mailtje van 4allshop

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• NO2
  • Niet online

NO2

Hier nog niets van Misco gehoord.

Dit staat bij 'order history'
Status Open
Besteld 2
Nog te leveren 2
Geannuleerd 0

• ReinTheMan
NO2 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:14:
Hier nog niets van Misco gehoord.

Dit staat bij 'order history'
Status Open
Besteld 2
Nog te leveren 2
Geannuleerd 0
Bij mij hetzelfde, nog steeds de status "open"

[ Voor 9% gewijzigd door ReinTheMan op 20-12-2012 18:41 ]

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

ReinTheMan schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:38:
[...]

Bij mij hetzelfde, nog steeds de status "open"
Bij mij ook.

Verwijderd

De 'bij mij ook' reacties mogen geheel achterwege blijven. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
Nieuws! Ik kreeg zojuist reactie terug van Misco m.b.t. levering van de schijf.

De reactie:
Goedemorgen,

De zending word de eerste week van januari verzonden.

De voorraad ligt in Duitsland en aankomende week word lastig ivm feestdagen.

Excuses voor de vertraging,

Met vriendelijke groet, Kind regards,

Kimmy Frans
Websales
Er wordt dus geleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door ReinTheMan op 21-12-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Dat was sowieso al duidelijk, aangezien ik ze al had van Misco ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Nu online
ReinTheMan schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:26:
Nieuws! Ik kreeg zojuist reactie terug van Misco m.b.t. levering van de schijf.

De reactie:

[...]

Er wordt dus geleverd.
Heb je de factuur al wel per mail ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
Nee, slechts een orderbevestiging op moment van aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Weer bericht van 4Allshop:

Beste Klant,

Het zit niet mee maar het gaat 100% goedkomen.

In eerste instantie was door drukte in het magazijn van onze leverancier onze order met daarin uw harddisks niet uitgeleverd, gisteren zijn ze wel verstuurd maar is deze bij de vervoerder verkeerd uit gesorteerd.

Wij hadden graag uw order voor kerstmis willen leveren echter zal dit nu na kerstmis worden.

In ieder geval kunnen we u verzekeren dat u de order gewoon uitgeleverd krijgt van ons. Die garantie heeft u.

Hierbij wens ik u en uw familie en vrienden fijne feestdagen en een voorspoedig 2013!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Strakke actie van de webshops om toch voor de goedkope prijs uit te leveren!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Netjes dat je op de hoogte wordt gehouden. Ik begreep dat Misco ze ook in het nieuwe jaar gaat uileveren. En inderdaad erg net dat ze hun verlies deze keer pakken! Hopelijk voor ons maken ze vaker van dit soort foutjes.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Hier nog niks gehoord van Misco. Hoop wel dat als ze het op gaan het sturen het wel even laten weten..De bezorgers hier zijn vaak te lui om een briefje in de bus te doen als je er niet bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Misco schijven zijn hier geleverd, netjes hoor!

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Hoe laat hebben jullie besteld bij Misco eigenlijk? Mijn bestelling was 3 dagen terug om 11:55, nog geen harde schijf gezien hier. Vraag me af of ik qua tijd nog in de goede lever batch kan zitten, of dat het toch wachten tot januari wordt (wat ik niet erg vindt, maar wegens de wat mindere communicatie vanuit Misco ergens wel prettig om iets van houvast te hebben).

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
Ik heb inmiddels ook vernomen van Misco dat mijn schijven naar verwachting 4 januari worden geleverd. Desalniettemin prima service van beide bedrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
localjoost.nl schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:17:
Hoe laat hebben jullie besteld bij Misco eigenlijk?
18-12 rond 11u, betaald met Paypal

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misco klanten ehbben jullie ook track and trace gekregen o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alleen automatische orderbevesteging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Ik had mijn bestelling geplaatst om 11:00 uur. Heb mijn 2 schijven binnen gekregen. Zeer netjes dat Misco ze heeft geleverd.

Ik heb alleen een automatische bevestiging gekregen. Toen de bestelling binnen had heb ik nog de bon via de mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veco
  • Laatst online: 18-11-2024
De 4 hd's van Misco zijn net bezorgd. Had ze om 11.20 besteld en betaald met ideal. Top van Misco dat ze toch nog uitleveren. Enige nadeel is dat ze geen track and trace of verzonden bericht sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Hier is de schijf van Misco ook binnen gekomen, erg nette service! Ik heb echter op de orderbevestiging na niets meer van Misco gehoord, maar voor deze mooie prijs mag ik niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
2/3 geleverd door misco, die laatste zal dan in Januari uitgeleverd worden. Ben in ieder geval blij dat ze het toch uitleveren. Al mag de communicatie wel wat beter. (Had nu niks van ze gehoord, niet eens dat ze er 2 verzonden hadden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Ik was in berlijn afgelopen week. Maar volgens mij zijn de misco schijven hier ook donderdag bezorgt.
Geen enkele email of communicatie, behalve opeens een factuur en me vriendin die zegt, DHL is langs geweest :+

• ReinTheMan
Ik heb mijn harddisk zojuist binnen gekregen, thanks Misco!

[ Voor 14% gewijzigd door ReinTheMan op 27-12-2012 12:19 ]

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Mijn schijven van 4Allshop zijn ook onderweg. Waarschijnlijk komen ze vandaag of morgen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

Topicstarter
Hier zijn 3 hardeschijven aangekomen :D.. Van 9Tb aan opslag nu door naar 13Tb :D, en eentje gaat er naar een kennis van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Ja, hier zijn ze ook binnen gekomen (gisteren), 2 schijven van Misco. Super - nu is het wachten tot de NAS er gebruik van kan maken, duurt lang (25% expanding volume - toch zeker 3/4 dag bezig al).

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Hier zijn de schijven van 4Allshop in ieder geval binnen, 4 stuks wel te verstaan. Zo nog even een shopreview achterlaten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Grappig om te zien eigenlijk.
Je ziet hierdoor meteen welke leverancier ze hebben, ik weet namelijk welke het is en dat ze allemaal dezelfde gebruiken.
Dus als er en prijsfout bij de leverancier is dan gaat het ineens overal mee fout :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dan kan je dus ook precies weten hoeveel marge ze hebben op zo'n harddisk of niet natuurlijk :). Kan je daar wat over zeggen of mag je dat niet? ;)

Heb hier wel een factuur van Misco gehad maar nog geen schijf..
Pagina: 1 2 Laatste