Onderstaande posts afgesplitst van [WP8] Ervaringen met de HTC 8S - Deel 1.
Hallo allemaal,
Ik ben nu in het bezit van een Desire HD, maar die nu echt aan het eind van z'n latijn is. Alles wat kan afbreken is afgebroken. Tijd voor een nieuwe telefoon dacht ik zo.
Na wat reviews lezen, en wat uitproberen in de winkel, tot de conclusie gekomen dat ik een telefoon wil met het Windows OS. Inmiddels ook zover dat ik deze week de beslissing ga nemen tussen de: HTC 8s, of de Nokia Lumia 800.
Zelf uiteraard ook wat afwegingen gemaakt:
- De 8s ondersteund WP8, de Lumia niet.
- De Lumia heeft 1,4 ghz processor single core, en de 8s 1 ghz dual. Wat tegen elkaar af te wegen is. (lijkt me)
- De Lumia heeft een 8 megapixel camera, de 8s 5 megapixel.
- De Lumia is aan de dikke, en zware kant. De 8s is licht en dun.
- Detail voor het oog: vlekken zie je snel op de Lumia's achterkant.
Wat raden jullie aan? Is de een beter dan de ander? (en ben ik nog toestellen vergeten binnen het prijssegment 250 - 350 euro)
Hallo allemaal,
Ik ben nu in het bezit van een Desire HD, maar die nu echt aan het eind van z'n latijn is. Alles wat kan afbreken is afgebroken. Tijd voor een nieuwe telefoon dacht ik zo.
Na wat reviews lezen, en wat uitproberen in de winkel, tot de conclusie gekomen dat ik een telefoon wil met het Windows OS. Inmiddels ook zover dat ik deze week de beslissing ga nemen tussen de: HTC 8s, of de Nokia Lumia 800.
Zelf uiteraard ook wat afwegingen gemaakt:
- De 8s ondersteund WP8, de Lumia niet.
- De Lumia heeft 1,4 ghz processor single core, en de 8s 1 ghz dual. Wat tegen elkaar af te wegen is. (lijkt me)
- De Lumia heeft een 8 megapixel camera, de 8s 5 megapixel.
- De Lumia is aan de dikke, en zware kant. De 8s is licht en dun.
- Detail voor het oog: vlekken zie je snel op de Lumia's achterkant.
Wat raden jullie aan? Is de een beter dan de ander? (en ben ik nog toestellen vergeten binnen het prijssegment 250 - 350 euro)
[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 16-12-2012 19:03 ]