Reclame in tekst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:11
Tweakers,

Jullie zijn de enige website met dit probleem, maar als ik een stuk tekst heb, dan komt er met een blauw linkje iets te redirecten(reclame).
Ja, ik gebruik een adblocker, en alhoewel dit tegen de regels is, is dit soort reclame maken echt zeer hinderlijk.
De adblocker ziet deze links ook niet als ads, heb het overgrote deel wel kunnen weghalen op andere sites met Ghostery.

Zijn er meer mensen met dit probleem of ligt dit aan mijn FF17?

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 14:33

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Misschien handig als je even een linkje en screenshot geeft van de specifieke pagina('s) waar dat gebeurt?

Of bedoel je gewoon de linkjes die in nieuwsberichten staan naar de bron van het artikel, of naar een andere relevante pagina? Dat zijn geen reclame linkjes, maar gewoon de manier waarop de redactie verwijst naar pagina's met meer informatie over het onderwerp van het artikel. Soms zijn dat externe pagina's, soms ook verwijzingen naar andere pagina's hier op Tweakers.

[ Voor 74% gewijzigd door Orion84 op 16-12-2012 16:05 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 12:17

D4NG3R

kiwi

:)

FF17.0.1 hiero met addblocker (Disabled op t.net though). Geen blauwe links hier? Of bedoel je die adword reclames van google bovenaan de pagina?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/77865780/Reclame.JPG

Heel typerend weer dat ie het woord screenshot pakt :)

maar dit dus, niet bepaald gebruiksvriendelijk.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat is dus gewoon een bult spyware/malware op je eigen systeem als ik het zo zie.

[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 16-12-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Lijkt me tijd voor een virusscanner, want dit komt echt niet bij Tweakers vandaan :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Balls, zoiets dacht ik al. lekker dan.
Gaat ie weer, 1,6tb scannen over een langzaam systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-07 12:17

D4NG3R

kiwi

:)

Noenie schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:05:
Balls, zoiets dacht ik al. lekker dan.
Gaat ie weer, 1,6tb scannen over een langzaam systeem.
Met welke scanner? Anders raad ik je namelijk hirens boot CD aan. Gaat wat sneller als je OS compleet gebloat is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
D4NG3R schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:07:
[...]

Met welke scanner? Anders raad ik je namelijk hirens boot CD aan. Gaat wat sneller als je OS compleet gebloat is.
Zullen iets van 4, 5 verschillende worden. doorgaans duurt het hele proces iets van 48 uur voor ze all 5 klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Ik zou zeggen: begin eens met de disk waar je OS op staat en een scan van je lopende processen en dergelijke. Daarna nog een grondige scan van meer statische datafolders kan geen kwaad natuurlijk, maar dit moet gewoon wat actiefs zijn wat zich in je browser genesteld heeft of zo.

Maar goed, succes met opschonen in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Moet zeker lukken, als het goed is moet ik nog een kaspersy rescure disk hebben liggen.
Deze was erg handig met het "politievirus". Maar dat is meer een laatste redmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 17:04

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lees vooral ook hier waarom dit op Tweakers niet snel (lees: waarschijnlijk nooit) zal gebeuren. :+
Content Advertising
Content Advertising is 1 april grap :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
En ik zou zeggen adblocker nog even uitschakelen voor Tweakers of een bannerfree abo nemen. Of wil je dat tweakers verdwijnt*

*ja dit is overdreven maar ik hoop dat je het punt begrijpt....

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

@Noenie: aangezien dit geen bug aan onze kant is laat ik even de keuze aan jou. Wil je dat ik dit topic sluit, of zal ik 'm voor je verplaatsen naar Beveiliging & Virussen waar ze je wellicht verder kunnen helpen met het vinden van de malware die dit veroorzaakt?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
crisp schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:32:
@Noenie: aangezien dit geen bug aan onze kant is laat ik even de keuze aan jou. Wil je dat ik dit topic sluit, of zal ik 'm voor je verplaatsen naar Beveiliging & Virussen waar ze je wellicht verder kunnen helpen met het vinden van de malware die dit veroorzaakt?
7 uur later, en met spybot + de microsoft scanner eroverheen, nogsteeds het probleem, doe maar verplaatsen. Dan doe ik hier een reboot, en kijk dan of het opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:21

Speedmaster

Make my day...

Zou het programma hijackthis eens downloaden, die laten draaien en het resultaat hier posten of kiezen om het op http://www.hijackthis.de/ te plaatsen, daar kan je de complete log copie/paste met een resultaat lijst waar het op jouw systeem mogelijk fout gaat.

Oh en zet alle plugins van FF even uit

[ Voor 7% gewijzigd door Speedmaster op 16-12-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Speedmaster schreef op zondag 16 december 2012 @ 23:14:
...

Oh en zet alle plugins van FF even uit
Did the trick, stond er 1 tussen waarvan ik niet wist waar die vandaan kwam, verwijdered. En zover ik nu kan zien, probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:21

Speedmaster

Make my day...

Niet meer bij een volgende installatie van <insert random software> zonder na te denken next,next, next, klaar klikken, scheelt een hoop ongein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Zal waarschijnlijk iets geweest zijn van. "installeer dit, anders mag het niet". Maar inderdaad, dat zal em wel geweest zijn.

funfact: Hijackthis ziet mn dns als gevaarlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 00:48
dit lijkt op adware ; Giant savings meen ik.
Als het terug komt, daar eens op doorspitten

gewaarwordingshorizon

Pagina: 1