Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Of bedoel je gewoon de linkjes die in nieuwsberichten staan naar de bron van het artikel, of naar een andere relevante pagina? Dat zijn geen reclame linkjes, maar gewoon de manier waarop de redactie verwijst naar pagina's met meer informatie over het onderwerp van het artikel. Soms zijn dat externe pagina's, soms ook verwijzingen naar andere pagina's hier op Tweakers.
[ Voor 74% gewijzigd door Orion84 op 16-12-2012 16:05 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Heel typerend weer dat ie het woord screenshot pakt
maar dit dus, niet bepaald gebruiksvriendelijk.
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 16-12-2012 16:04 ]
Gaat ie weer, 1,6tb scannen over een langzaam systeem.
Met welke scanner? Anders raad ik je namelijk hirens boot CD aan. Gaat wat sneller als je OS compleet gebloat is.Noenie schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:05:
Balls, zoiets dacht ik al. lekker dan.
Gaat ie weer, 1,6tb scannen over een langzaam systeem.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zullen iets van 4, 5 verschillende worden. doorgaans duurt het hele proces iets van 48 uur voor ze all 5 klaar zijn.D4NG3R schreef op zondag 16 december 2012 @ 16:07:
[...]
Met welke scanner? Anders raad ik je namelijk hirens boot CD aan. Gaat wat sneller als je OS compleet gebloat is.
Maar goed, succes met opschonen in elk geval
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Deze was erg handig met het "politievirus". Maar dat is meer een laatste redmiddel.
Content Advertising
Content Advertising is 1 april grap :)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
*ja dit is overdreven maar ik hoop dat je het punt begrijpt....
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Intentionally left blank
7 uur later, en met spybot + de microsoft scanner eroverheen, nogsteeds het probleem, doe maar verplaatsen. Dan doe ik hier een reboot, en kijk dan of het opgelost is.crisp schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:32:
@Noenie: aangezien dit geen bug aan onze kant is laat ik even de keuze aan jou. Wil je dat ik dit topic sluit, of zal ik 'm voor je verplaatsen naar Beveiliging & Virussen waar ze je wellicht verder kunnen helpen met het vinden van de malware die dit veroorzaakt?
Intentionally left blank
Oh en zet alle plugins van FF even uit
[ Voor 7% gewijzigd door Speedmaster op 16-12-2012 23:15 ]
Did the trick, stond er 1 tussen waarvan ik niet wist waar die vandaan kwam, verwijdered. En zover ik nu kan zien, probleem opgelost.
funfact: Hijackthis ziet mn dns als gevaarlijk
Als het terug komt, daar eens op doorspitten
gewaarwordingshorizon