Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:56
Ik zit op het moment erg te twijfelen tussen de 2.
Mijn bevindingen

8x
Ziet er mooi uit!
Lijkt relatief dun.
Goedkoper (en eerder uit) dan de Lumia 920

maar,

geen 32 gb

Lumia 920
Ook wel een leuk design
32 GB

maar,

duurder dan de 8x, maar behalve de 32 gb zie ik niet wat deze prijs rechtvaardig maakt (nokia drive ga ik niet gebruiken)

Ik wil de 8x aardig graag, maar ik weet niet of de Lumia dermate beter is dat ik hem voor meer geld, later moet kopen.

[ Voor 14% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480250

Ik zeg nog even, de HTX 8X heeft maar 16GB geheugen en allebei is er geen uitbreiding mogelijk. De Lumia 920 heeft zeer goede 3rd party apps van Nokia zelf. De camera op de Lumia is veel beter dan de 8X en die is echt bagger. Op dit moment is de camera van de Lumia ook niet echt top als het hoort zijn, maar er komen nog bugfixes.

Al met al, neem de Lumia 920, je krijgt er veel meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
Anoniem: 480250 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:06:
Ik zeg nog even, de HTX 8X heeft maar 16GB geheugen en allebei is er geen uitbreiding mogelijk. De Lumia 920 heeft zeer goede 3rd party apps van Nokia zelf. De camera op de Lumia is veel beter dan de 8X en die is echt bagger. Op dit moment is de camera van de Lumia ook niet echt top als het hoort zijn, maar er komen nog bugfixes.

Al met al, neem de Lumia 920, je krijgt er veel meer voor.
Ook als je de apps wegstreept?
(ik heb ook een foto camera)
en het geheugen is inderdaad echt debiel, ik had hiervoor een omnia 7 (8gb) en dat was niet te doen.

Ik ben ook debiel genoeg om de HTC HD 2 als serieuze optie te beschouwen, aangezien je daar WP8 op kan gooien.

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 15-12-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 21:41

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Ik zou voor de Nokia gaan. Ik heb goede ervaringen met nokia telefoons en ik vind het design net wat mooier. En ik hou van een wat steverige telefoon i.t.t. de htc die wat dunner en lichter is. Verder heeft hij idd de voordelen van de apps die alleen voor Nokia zijn en het scherm kun je bedienen met handschoenen :D... :p

Op hardware.info is een review tussen de 8x en de Lumia 920. Ook zeker wel even het kijken waard, daar kiezen ze ook voor de Nokia. (volgens mij met een beetje moeite)

EDIT:
Lees dit topic eventueel ook nog zou ik zeggen. Daar noemen ze het draadloos laden ook nog, dat is ook wel een leuke feature. Zeker als ze straks dan ook een gratis draadloos oplaad kit erbij doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Barres B. op 15-12-2012 18:40 ]

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
Bedankt! Ik wil dan alleen de Lumia nog even in mijn handen hebben.