Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-07 17:18
Ik heb een vraag, welke telefoon is beter geschikt voor mij, de 8x of de lumia 920
ik gebruik mijn telefoon veel voor watsappen facebooken en internetten, ook een spelletje af en toe.
ik gebruik ongeveer 300min 500mb per maand, ik heb nu Ben. en mijn oude telefoon was een hd2(ICS) en daarvoor had ik een 3gs, ik ben een beetje klaar met android want ik merk dat ik het helemaal niet prettig vind dat het zoon 'open' OS is, mijn 3gs beviel dan ook beter. maar aangezien een iphone 5 te duur is en WP8 er zeer mooi uitziet, wil ik dat eens proberen.
Ik wil een abonnement Smartmix tele2 300+500mb komt uit op 768 euro + een kleine bijdrage voor toestel (40-50 voor 8X, en 170 voor de L920) dus totaal in 2 jaar 800 voor de 8x en 938 voor de lumia, terwijl als ik Ben houd en toestel los koop 8x=860 (24*15+500) en Lumia=960(24*15+600)
voordelen 8x
goedkoper
lichter
hogere ppi

voordelen lumia 920
touchscreen werkt beter (ergens een vergelijkingsfilmpje gezien)
groter beeldscherm (houdt ik wel van)
zeer goede bouwkwaliteit
goede camera

ik ga dit toestel sowieso pas in januari aanschaffen, aangezien DUO faalt en mijn (uitwonende) stufi pas in december gaat betalen (krijg ik wel dubbel :) )

edit: bij coolblue is de lumia al te preorderen voor 599, en incl smartmix300+500mb voor 124 +32/maand

[ Voor 4% gewijzigd door kaasplank1 op 03-12-2012 17:55 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
Niemand die ook aan het twijfelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:09
ik twijfel niet inderdaad. de Lumia heeft een groter scherm terwijl de telefoon even groot is, en heeft direct 32 gb. dan is de keus voor mij snel bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480250

Neem de Lumia 920. Het heeft veel voordelen ten aanzien van de HTC 8X, zoals 3rd party apps van nokia en natuurlijk de andere bekende voordelen. Als je wilt wachten tot volgend jaar, dan zou ik zeggen neem de Lumia 920 als je niet kan wachten, neem de HTC 8X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
Buiten de voordelen die hier boven genoemd zijn heeft de lumia ook nog eens een prachtig design! Mooier dan de HTC 8X (imo). Waar je wel op moet letten is het gewicht van de lumia ~170gram dacht ik, best wel zwaar voor een telefoon dus. Als 'ie in de winkel ligt moet je hem maar eens vasthouden en dan bepalen of je dat wel constant mee wil sjouwen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480250

tieskuh123 schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:32:
Buiten de voordelen die hier boven genoemd zijn heeft de lumia ook nog eens een prachtig design! Mooier dan de HTC 8X (imo). Waar je wel op moet letten is het gewicht van de lumia ~170gram dacht ik, best wel zwaar voor een telefoon dus. Als 'ie in de winkel ligt moet je hem maar eens vasthouden en dan bepalen of je dat wel constant mee wil sjouwen;)
Uhm.. 187 gram, hoezo is dat zwaar? Wat is dat voor trend dat een smartphone 1 gram moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
Ja ga toch voor de Lumia, draadloos laden en een groter scherm lijken me toch prettiger, ik weet alleen niet in hoeverre ik het glossy uiterlijk mooi vind, en de grijze komt niet naar nederland, toch? de zwarte is weer een beetje saai. Dus nog steeds aan het twijfelen, maar sowieso wordt het een lumia 920. bedankt iig.

edit:
en zijn er al winkels die lumia's hebben om even vast te houden, mogen gewoon showroomexemplaren zijn. gaat me alleen om de kleurkeuze

[ Voor 18% gewijzigd door kaasplank1 op 08-12-2012 20:15 ]

Pagina: 1