Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] [v&a] Vaste prijs en veiling?

Pagina: 1
Acties:

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Topicstarter
Beste Dokters,

Bij m'n advertentie V&A aangeboden: Logitech G510 met grote shift 3 maanden oud
staat als startbod: € 0,- terwijl mijn minimumprijs 75,00 is (dit heb ik ook ingevuld bij het aanmaken van m'n ad in de sectie "Startprijs").

Zijn startbod en minimumprijs hetzelfde? Want ik kom nergens in m'n geplaatste ad de minimumprijs tegen. Mochten startbod en minimumprijs hetzelfde zijn, kunnen jullie dit dan aanpassen naar 75,00? Of als dit niet mogelijk is de ad omzetten naar een vaste prijs-ad? Want ik kan dat zelf namelijk niet:
"Het is niet mogelijk om een veiling uit te zetten of aan te passen, zodra deze geplaatst is.". Ik kan zelf overigens wel de advertentie op vervallen zetten (zonder dat deze dus echt verlopen is), maar dit vind ik niet netjes staan in m'n advertentiehistorie.

Bij voorbaat dank

[ Voor 3% gewijzigd door temp00 op 14-12-2012 19:04 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 00:52
Ik zet 'm even door naar Lieve Devvers als featurerequest/bug.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Als je een bod van 1 euro doet krijg je wel de melding dat het bod minimaal 75 euro moet zijn. Volgens mij heeft dit overigens wel wat overlap met Veiling V@A werkt net goed?

Desktop | Server | Laptop