Veiling V@A werkt net goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114278

Topicstarter
Goedemiddag,

Er is een probleempje met een van mijn advertenties.

Ik heb een veiling geplaatst met als startbod 0 euro, het blijkt nu uit reactie van een mede tweaker dat er niet lager geboden kan worden dan 675,00 euro wat uiteraard niet de bedoeling is bij een startbod van 0 euro.

Kan dit door de tweakers crew opgelost worden of moet ik de advertentie opnieuw gaan plaatsen?

Het betreft deze advertentie:http://tweakers.net/aanbod/484667/hp-probook-4540s-%28b0y66ea%29.html

Alvast mijn hartelijke dank voor een hopelijke oplossing

Met vriendelijke groet,
Kees de Jong

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:24
Bij mij geeft ie, nadat je een bod probeert te doen, een hoogste bod van 625 bij 0 biedingen.. Had je toevallig eerst een vraagprijs ingevuld en pas daarna besloten om hem op 'veiling' te zetten? Want als ik een nieuwe ad maak en ik vul een vraagprijs in, ik pas daarna het vakje 'prijs' aan naar veiling, dan is het vakje 'startprijs' leeg. Als ik vervolgens terug ga naar 'vraagprijs' heeft hij de initiele waarde wel onthouden. Ik denk alleen niet dat je dat vakje nog aan kunt passen nadat je een veiling geplaatst hebt.

Blijft m.i. een bug, maar zou het wellicht verklaren :Y)

Desktop | Server | Laptop

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor het melden. Als het klopt wat Rupie hier zegt, zou het inderdaad niet zo moeten zijn, dat wanneer je eerder de 'vraagprijs' op 625 hebt gezet en daarna aanpast naar veiling, de 625 van vraagprijs als startbod geplaatst. M.i. ook een bug ;) maak ik een ticket voor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor de feedback.

Mag ik de advertentie opnieuw plaatsen gezien de waarschijnlijke bug?

Niemand biedt uiteraard bij een niet gewenst startbod van 675 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De advertentie gisteren even opnieuw geplaatst, het startbod van 575,00 euro werd prima overgenomen.

Zojuist pas ik een stukje tekst aan in de advertentie en weer staat het startbod op 0 euro!

Hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je aanvullende feedback. Het bovenstaande zou nu verholpen moeten zijn, ook na een wijziging in de tekst. Gaat mee in een volgende release, ik sluit dit ticket.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.