Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Anoniem: 413389
De speaker ziet er indrukwekkend uit, maar daar blijft het ook bij. Plus dat een goed 4-wegsysteem (dus met goede overgangen, wisselfilter) ontwerpen relatief lastig is. Vandaar dat ook altijd wordt gezegd dat je beter een goed 2-weg dan een mindere 3-weg kan hebben. En met een merk als Skytronic heb ik niet het idee dat ze deze speaker en filter helemaal goed berekend hebben. Dit is gewoon een kwestie van hoe krijgen we zo veel mogelijk units in een kast.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Is het überhaupt mogelijk om een redelijk 5.1 setje te verkrijgen met een budget van 200? Dan gaat het nu vooral om films.
Na het bekijken van de bovenstaande link is de orginele post eigenlijk niet van toepassing. Valt gelijk af.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Maar het nadeel daarmee is dat ik al 2 fijne wharfedale speakers heb en die setjes geheel andere aansluitingen hebben. Hoorde op fok ook al dat dat het beste was dat je kon kiezen voor die prijs maarja..
Ook heb ik de Sony ht ss100 naar me kop horen gooien, weet niet of dat veel soeps is. Anders moet ik denk ik helaas toch voor een 2.1 gaan, maar dat is het weer net niet haha.
Anoniem: 93986
@ciris liever wel natuurlijk maar niks moet, maar met een receiver alleen ben je ook al gauw 200 kwijt toch? Wil ik dan de correcte decoders etc. Erbij hebben tenminste. Ben momenteel 2e hands rond aan het kijken!
[ Voor 58% gewijzigd door Chris van der G op 14-12-2012 18:55 ]
Bedankt voor de feedback!
Eens hoor, maar wie zegt dat het bij deze speakers blijft. Ik deed dat vroeger, en eigenlijk nog steeds, ook zo. Iedere keer wat beters kopen. En dat hield in dat je soms met een enorme overkill aan opties en/of kwaliteit zat. Dat motiveerde mij altijd om weer door te sparen en weer te investeren in iets wat er beter bij paste.FeaR schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:15:
Hoeveel is iets als DTS HD waard op een dergelijke set? Naar mijn mening is dat op de gemiddelde set al complete overkill, laat staan op een setje van nog geen 200 euro.
Complete set is leuk hoor maar 9 van de 10 keer zit je er dan, figuurlijk, aan vast.
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 14-12-2012 19:21 ]
Wat van Sony? Een receiver of setje met speakers?Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:12:
Zag er nu al een staan van Sony incl DTS-HD voor rond de 180 euro. Beetje afdingen........
Juist voor het upgraden zou ik liever een wat ouder model pakken met minder snufjes maar van een hogere serie dan een relatief nieuwer product van een lagere serie. Voorversterking in receivers kan heel veel schelen op het uiteindelijke geluid, idem met een stabiele voeding in de versterker. Zonde als je nieuwe speakers koopt en ze niet benut omdat je aansturing matig is.Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:18:
Eens hoor, maar wie zegt dat het bij deze speakers blijft. Ik deed dat vroeger, en eigenlijk nog steeds, ook zo. Iedere keer wat beters kopen. En dat hield in dat je soms met een enorme overkill aan opties en/of kwaliteit zat. Dat motiveerde mij altijd om weer door te sparen en weer te investeren in iets wat er beter bij paste.
Complete set is leuk hoor maar 9 van de 10 keer zit je er dan, figuurlijk, aan vast.
That is if we have the same article in mind.
Mh, dus eerder een ouder model van een hogere serie?
Ik heb de nog nooit zo na moeten denken bij een aankoop haha. Normaal ben ik er wel gauw uit.
Deze bedoelde ik trouwens.
http://www.marktplaats.nl...sPage=lr&pageNum=1&pos=22