PAS OP!! weer oplichters actief!!! atm!

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Laatst geboden op een 280 die werd aangeboden voor 75 euro........ ik had 3 jaar geleden al een keer een 280 gekocht op tweakers voor 70 euro dus ik bood 40 euro (wat mij wel realistisch lekker voor zo'n oud prul)... geld overgemaakt naar de desbetreffende persoon en nooit wat ontvangen.

Let dus op!! Want het gebeurd steeds vaker. En ja, ik ben naief geweest maar soms gaf ik tot nu toe iemand nog een kans met 0 of weinig beoordelingen bij een ''klein' bedrag...

Ik kom hier niet om getroost te worden maar om te waarschuwen.
Je hoort zelfs al dat er wordt opgelicht voor bedragen van 10 euro.

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 13-12-2012 16:21 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Had die persoon wel activiteit op Tweakers zelf, want daar kijk ik meestal naar, of het nou hun eerste keer is, als ze al 5 jaar op Tweakers zitten vind ik dat belangrijker.

Last.fm | Code Talks

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ja, zeer zeer beperkt dat weer wel.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
Waar moeten we concreet aan denken bij 'zeer zeer beperkt' ?

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
afvalzak schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:24:
Had die persoon wel activiteit op Tweakers zelf,
Ik denk deze zinsnede...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
Ja dat snap ik, maar zeer zeer beperkt klinkt als 'hij had twee reacties ergens', en die zijn natuurlijk makkelijk te doen, dat zegt helemaal niks.

Nu zegt de hoeveelheid reacties natuurlijk per definitie maar weinig. Aan de andere kant: een oplichter gaat niet voor elk van zijn fakeaccounts tientallen of honderden reacties plaatsen, snap je ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:55

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Check a.u.b. even \[V&A] Help! Ik ben opgelicht! voor de stappen die je het beste kan doorlopen als je (vermoed dat) je opgelicht bent.

Met name "2. Stuur de link naar de advertentie naar va@tweakers.net met een uitleg van de situatie. Ook al kunnen we niet bemiddelen, registreren we wel graag mogelijke problemen." is wel even handig in dit geval.

Op deze manier heeft dit topic geen zin, dus doe ik het op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.