BitCoin

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timewatcher
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10-2022
Hallo,

ik vroeg me af wat bitcoin eigenlijk is en wat het inhoudt.
en of der risico's aanhangen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 20:00
Ik ga er van uit dat met Google de meeste van je vragen wel beantwoord zijn, welke vragen houd je nog over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Er staat uitleg op Wikipedia: Wikipedia: Bitcoin

Je zult toch zelf aan de slag moeten, wat wil je ermee doen, wat heb je zelf al gevonden, wat is je niet duidelijk?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Met 1 of ander programma kan je "minen" ofzo, aka, je CPU aan het werk zetten. Naar wat ik weet kost het meer aan energie dan dat je er aan coins voor terugkrijgt. Imo is het het niet waard om je ermee bezig te houden.

Maar ik vrees dat je topic een slotje zal krijgen omdat je 0,0 zelf hebt opgezocht en dat een eis is als je een topic opent op Tweakers.

Google, Wikipedia en de officiële bitcoin site zijn je vrienden...

Edit: Ff op je vragen:
-Een bitcoin is een virtueel geldstukje waarmee je dingen kunt kopen. Weet niet wat en waar.
-Risico: Dat het je eigenlijk niets oplevert omdat je er meer energie aan moet betalen om je systeem 24/7 te laten minen. Je bitcoins kunnen gehackt worden.

[ Voor 24% gewijzigd door witeken op 12-12-2012 19:20 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:03

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Euh .. dit is niet helemaal de bedoeling.

Je topic staat sowieos al niet in het juiste subforum (netwerken heeft weinig met bitcoin te maken), maar daarnaast is GoT niet een persoonlijke helpdesk.
Als je even googled op bitcoin, of zelfs de search van het forum gebruikt was je al een stap verder gekomen.

Omdat ik vandaag jarig ben, en niet de beroerdste ben:
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
http://www.weusecoins.com/
Wikipedia: Bitcoin
Bitcoins - Virtueel Geld

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Dit topic is gesloten.